Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    Djesslyn lag bij me, maar nog kwam er weinig uit haha. of ik doe iets niet goed.. zal het vanavond of morgen ochtend nog wel eens proberen.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Speentje kan dan idd wel!! Ik heb een Nuby, die ' immiteert' de borst.
    Op zich kan je weinig fout doen maar vooral relaxen anders ene kant laten drinken andere kolven tegelijk? Of haar het laten toeschieten en dan kolven... Heb van de week link geplaatst over kolven. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding staat wel veel.

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ja had dr laten drinken aan de een en de ander was ik mee gaan kolven.. probeer het later nog een keer. lijkt wel of de kolf niet goed vacuum zuigt.
    en misschien dat het smorgens beter gaat dan zitten mn borsten goed vol. ja had de link gevonden was net aan het kijken. bedankt!
    oja, ik had geloof ik ook zo'n speentje zal eens kijken welke ik had en ze ff uitkoken dan. want is best zielig dat ze die zo graag wil hebben en mn borst gaat er kapot van.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Welke kolf heb je?

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    avent handkolf;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm ik ook.. Goed je tepel in het midden en goed recht houden.. Anders zou ik het niet weten....

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bubsie wat naar dat je zo duizelig bent, en dat je man dan ook niet meewerkt, zou ik ook pissig om worden.

Marsim hoop dat alles nu goed is bij de gynacoloog

nancy een dikke knuffel, verstandig om 4 dagen weg te gaan

Dithje gelukkig is het meegevallen

Guppie hoe ging het na die fles?

Sam wat lekker dat ie 3 uurtjes sliep. Gaat het nou beter of niet?

KIm is iets mieperig vandaag, denk uit ritme door cb bezoek om 10 uur, normaal gaat ze in bad smorgens.
    Ik was op eindcontrole bij de verlos, mag over 2 weken buikspieroefeningen doen, en mijn ijzer was 7.9.
    Helemaal goed dus.
    Lekker samen met mijn mannetje en kim gewandeld.
    Hij is vanaf mijn bevalling de woensdag al vrij, werkt dus nog maar 4 daagjes, echt lekker.

Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft

xxxx

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zolang het miepen blijft komt het vast goed of niet meis!!! Fijn dat t beter gaat!!
    Rinze gaat wel iets beter ja gelukkig! Nu vann8 nog ;) !

9. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk, leuk Angel een pic van de hal! Met Luca gaat het nog steeds goed... Geen last meer van bijwerkingen van de vaccinatie.

Super dat je weer bent goedgekeurd Eline!

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ff fles geven en dan maak ik de foto ben er nu al trots op hhahaha...

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Ben benieuwd Angel

Dithje, gelukkig viel het mee. Ik krijg die ook over een paar weken alleen mag ik het pas vanaf 12 weken.. En eigenlijk moet het ook nog tijdens de menstruatie maar met bv kan die lang wegblijven dus neem niet aan dat ik daarop moet wachten?
    Fijn dat het weer beter gaat met Luca!

Hoop Nancy dat die paar daagjes eruit jullie goed doen!

Eline, fijn dat het goed was. Gaat Eline iedere dag in badje dan??
    Waarom moet ze eigenlijk meteen naar de fysio voor ie voorkeurshouding? Moet je niet eerst zelf het proberen te corrigeren of heeft ze een hele sterke voorkeur?

Ben benieuwd Marsim wat eruit komt, hopelijk niets geks

Bubsie, ik heb fulltime gekolfd maar dan nog ging het niet echt geweldig. Ook het kijken naar Anissa helpt helaas niet echt.

Heb nu zo'n neusspray gehaald voor de tsr op te wekken maar merk er niets van. Moet eens navragen hoe vaak ik die mag gebruiken en hoeveel ik moet sprayen..

12. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    hallo!!

tijdje niet geweest, druk druk druk!
    Hoe is het hier?? En met de beebjes en jullie natuurlijk!!

Kregen jullie ook een brief van de kinderbijslag dat je pas in januari krijgt omdat je kindje na de 1 juli is geboren?

Liefs en dikke knuffel voor iedereen

13. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Joehoeeeeeeee wij hebben een andere auto gekocht!!! Hij staat al voor de deur..:D:D
    Opel Zafira :) heerlijke bak!! zal straks ff foto laten zien! ;)

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Ik heb nu een mirengue in de oven staan... hoop dat die gelukt is!

Straks nog bij de zeeman een schattig paars jurkje gekocht waar een gestreept rompertje met lange mouwen onder zit. En dan ben je maar 6 euro kwijt!

Ga ook maar eens op zoek naar zo'n activiteitenboog (geen idee hoe het heet) zodat ze lekker op de mat kan liggen en al wat te kijken heeft. Nodigt dan misschien ook sneller uit om iets met haar handjes te doen..

Heb sinds gisteren een tapijt liggen in de woonkamer en haar er straks opgelegd en ze vond het geweldig! :) Ze was heerlijk aan het spartelen en zelfs op de buik liggen was geen probleem en ze hield haar hoofdje goed omhoog!! Ben helemaal trots op mijn meisje!

Oh leuk, morgen begint expeditie robinson weer! Nog meer kijkers?

15. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
  16. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dit is wat ik al heb gedaan nu de rest van de muur nog ...:D

17. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Es, dat zijn fijne wagens inderdaad! Ook erg groot hè!

Wij wilden eerst ook voor zo'n grote gaan maar hebben toch nog voor een maatje kleiner gekozen ( ook pas sinds een paar weken) en hebben een mitsubishi charisma gekocht. Maar we merken nu wel dat een station inderdaad nog wat handiger is.

Alles past nu prima hoor in onze auto maar we doen om de week boodchappen met een oud vrouwtje en dan moet er naast de kinderwagen ook nog een rolstoel achterin.....nu past het precies maar wel maar op 1 manier, haha

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Angel, wat enorm mooi zeg!! Echt heel gaaf!!

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Mooi hoor Es!

20. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    MoederK; Ja zeker veel ruimte! heerlijk! hebben wij ook wel nodig, we hebben ook nog een hond die veel mee gaat met de auto en dan de kinderwagen enz.. dus is geen overbodige luxe zo'n grote bak 8):D

Angel; Gaaaf gedaan zeg!

Share This Page