dithje fijn dat luca geen last heeft van zijn prikjes .. es mooie auto ... bella klopt je krijgt pas jan de 1e betaling stomme regel maar ja is niet anders fijn dat je er weer ff bent... moederk lekker geshopt dus
dames ik ga ff een bakkie doen met manlief en dion ..en heel slecht een appelflap bahh is ook zo goed voor mijn lijn tot zo
Nou ja, lekker geshopt.... helaas (of gelukkig) hebben ze hier weinig kledingzaken met kinderkleding... Wel in de grotere stad dichtbij maar daar kom ik niet zo vaak
Vigo is zowaar gaan slapen vanmiddag en kwam pas 3 uur later voor de volgende voeding. Die hij weer uit een flesje kreeg Ik ga nu gewoon kolven. Ga de nacht en ochtendvoeding zelf geven, want die gaan goed en de rest kolven en evt nutrilon bijgeven (ik kolf nog steeds niet zo veel). Deze beslissing voelt echt als een bevrijdingv @Sue, Vigo kreeg heel veel krampjes van mijn bv, dus dat ligt echt niet aan de flesvoeding. Alle baby's krijgen krampjes, de een wat meer dan de ander. Flessenkindjes hebben niet perse meer krampjes. Ik ga overigens niet kolven op mn werk denk ik. Ik zie dat echt niet zitten en eigenlijk wil ik geen dingen doen waar ik niet achtersta. Zie dan wel hoe het loopt... Wil dat trouwens met gekolfde melk en nutriton?
es , mooie auto Moederk, ja iedere dag, ze spuugt nog al is wat melk uit, en ruikt zuur. Haar hoofdje wordt al platter aan 1 kant, al van alles geprobeerd, vandaag fysio
Lieve lieve meiden, Ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes hier, PB's en zelfs een sms! Jullie zijn toppers! Nou hier gaat het dus niet zo lekker, maar dat hadden jullie al door Zit echt niet goed in mijn vel, dus even pas op de plaats.. We gaan het weekend uitwaaien in katwijk van vrijdag t/m maandag in een huisje. Echt iets om naar uit te kijken! Verder heeft Luuk vandaag zijn prikken gehad en het is hier echt DRAMA, arm jong zo zielig Hier staat het verhaaltje van ons CB-bezoekje van v anmiddag, even geen fut om weer te typen --> Eerste prikjes.... Babyverhalen Luuk Antonie Capel babycapel.groeimee.nl Meiden allemaal heel veel succes en nogmaals bedankt, ik wilde dit even laten weten, nu kom ik denk ik niet meer zoveel online voorlopig, heb echt even tijd nodig voor mezelf EN mijn gezin Dikke knuffel en -X-!!
nancy een hele dikke dikke knuffff ..en ga maar heel hard genieten dit weekend ff tijd voor jullie zelf.. xxx
Ook van mij een dikke knuff Nancy en geniet maar lekker van elkaar! Eline, ook hier iemand die vaak spuugt, dat stinkt echt hè. In badje gaat ze hier om de dag (soms badje, soms tummytub) en de andere dagen was ik haar van top tot teen met een washandje. Weet eigenlijk ook niet waarom ze zeggen dat een baby niet iedere dag in bad mag....zal wel onzin zijn. Vraag: doen jullie je kindjes op de kinderkamer in badje of op de badkamer? Hoe maken jullie het badje daarna leeg?? Vind dat zo'n gepongel namelijk! Ze heeft trouwens achter beide oortjes een kloofje zitten en in haar nekplooi (waar alle melk komt) ziet het wat rood. En dat terwijl ik juist op die plekken altijd zo goed afdroog! Smeer er nu steeds zinkzalf op maar misschien moet ik maar bepanthen kopen.
In de bijsluiter, die ik heb meegekregen van de gyn MoederK, staat dat het wordt aangeraden een Mirena te plaatsen binnen 7 dagen nadat de menstruatie is begonnen. Maar ik ben nu ook niet ongi en hij is wel geplaatst, dus ik denk niet dat je daar op hoeft te wachten. Daarnaast staat er ook in dat er wordt geadviseerd de Mirena pas 6 weken na een bevalling te plaatsen. En als de baarmoeder langzamer slinkt, moet worden gewacht tot 12 weken. Ik denk dus dat ze bij jou in het zkh standaard die 12 weken aanhouden... Mooie wagen Es! WAUW Angel! Jeetje Guppie wat goed van Vigo dat hij lekker is gaan slapen en zowaar 3 uur! Top meis dat je je goed voelt bij je beslissing! Geniet van jullie weekendje weg Nancy en een hele dikke knuffel meis!
moederk hier doe ik caitlin al vanaf de 2e wk in de douche badderen..vind het maar niks op de kamer zon gedoe met leeg maken ..wij hebben geen cabine dus zet ik het badje boven het putje als we klaar zijn doe ik de stop eruit en dan het gordijn dicht en klaar is klara haha..
Luca gaat elke dag in badje MoederK (of bij een van ons onder de douche)! In badje doen we op zijn kamertje en het vullen doen we met een emmer en voor het leeglopen hebben we een slang gekocht die je op het badje kunt aansluiten. Hoeven we alleen maar de stop eruit te trekken en slang in emmer en hij loopt leeg.
Lees dat er dus toch meer dames zijn met rug/nek pijn. Spieren zijn natuurlijk ook slapper na de bevalling. Ik ben blij als het dinsdag is dat ik naar de fysio kan want word er een beetje gek van . @ eline, nou kim heeft goed gedaan vanacht, en vandaag ook al zo goed gegaan, wat super fijn zeg! @ petatje, hoe was het bij de fysio? @ dithje, fijn dat luca het toch goed heeft gedaan vanacht zonder puckababy! Gelukkig dat het allemaal mee is gevallen! @ Moederk, ook een goede nacht gehad, fijn hoor! Hier ook expeditie robinson verslaafd, ben blij dat het weer begint Ik doe Jayden in de babykamer in het badje. In ons badje zit een thermomether en als ik die eruit haal loopt het water via een slangetje er uit, en dat laat ik in een emmer lopen. Maar hij gaat ook vaak met mama of papa mee in het grote bad, vind ie heerlijk.. en is ook een stuk makkelijker @ es, gelukkig gaat het weer bter met naomi! Fijn een nieuwe auto, lekker veel ruimte denk ik he! @ bubsie, vervelend dat je je zo duizelig voelt, hoe was t bij de dokter? @ mamachan, nog gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed gaat met Zoe! @ J2J, fijne nacht gehad! Wat lief dat je moeder je zo komt helpen, is echt fijn hoor! Hier ook al zo`n lieve mama @ bella, jaa ik krijg ook pas in januari kinderbijslag.. @ angel, mooi zo die muur! echt gaaf.. @ sam, haha ja dat heeft rinze mooi uitgekiend @ nancy, super dikke knuffel meid! Geniet maar lekker van je weekend samen, even opladen! Hoop dat het snel wat beter met je gaat! Nou ik hoop dat Jayden vanacht wat beter slaapt, want afgelopen nacht is hij van 03.00 tot 05.00 wakker geweest (volgens mij last van krampjes), daarna wel weer in slaap gevallen tot 06.30. Maar dat zien we vanacht wel weer. Hoop dat verder iedereen ook een goede nacht heeft!
Ik badder Naomi in de badkamer in de douchekabine, ik kleed haar uit op de kamer wikkel haar in de badcape en neem haar mee naar de badkamer. Het badje staat in de douchekabine en dan kan ik zo de stop eruit halen en kan hij gewoon leeglopen.
Dat was me wel weer een dagje.... Thijmen is gelukkig na een hele ochtend op de bank weer een beetje opgeknapt. Met Carlijne gaat het ook iets beter! Vanochtend even een rondje met Carlijne+Maryl gelopen naar de AH enz. En gelukkig was daar dan die schoonmoeder die altijd de kleinkinderen even wilt opvangen als het nodig is! Dus Thijmen en Noa Lynn zijn even bij me schoonmoeder geweest. Is de wagen is Carlijne is slaapt gevallen,en thuis hebben Maryl en ik dr in bad gedaan,en in bed gelegd... Daarna kwam me schoonmoeder de kids weer terug brengen. Carlijne drinkt dr flesjes gelukkig weer beter. Ze heeft geen koorts. Maar is wel heel erg onrustig.... Me schoonmoeder zij dat ik maar moest bellen en dat ze de kids kwam halen als het nodig was... Schoonmoeders zijn opeens toch de ergste niet. Verder rustig aangedaan,want ben toch ook wel aardig brak.
Misschien moet ik dat dan ook maar doen ja.. Maar als je haar in de badkamer uit het badje haalt, waar heb je de badcape dan liggen? Of maak je dan ook een "bedje" van de wasbak waar je de badcape in hebt liggen? Zo doe ik het nl als ik haar mee onder de douche neem. Hier trouwens alleen nog in bed hele erge last van mijn schaambot! (of daar ergens). Zodra ik opsta eigenlijk geen last meer alleen soms nog vervelend als ik op de wc zit en mn bekkenbodemspieren aanspan.. Mijn rug had ik voor de zwangerschap al last van dus helaas nu ook nog. Gisteren was ik bij mijn ouders en wilde Anissa verschonen en deed dat even op de eettafel. Nou, halverwege zo'n rugpijn dat ik haar heb verplaatst naar de aanrecht. Even later straalde de rugpijn helemaal door naar mijn benen maar ging gelukkig wel weer redelijk snel weg. Binnenkort toch maar weer naar de fysio waar ik helaas al jaren kom.. Maar, met mijn bekken gaat het gelukkig heel goed! (behalve 's nachts dus)
tis hier binnen nu echt kaal .. vandaag binnen en buiten alle versieringen af gehaald. Ziet er nu echt raar uit opeens.. zo zag het de laatste 6 weken uit bij ons voor, vind het nu wel jammer dat het weg is Bekijk bijlage 98740
MoederK; Ja precies zoals je zegt, ik maak in de wasbak een bedje van de badcape en leg haar daar in.. Douchen zonder Vincent durf ik nog niet zo goed aan, waar moet ik haar leggen als ik me nog aan het afdrogen en aankleden ben? Hoe doen jullie dat? Als je gaat douchen met de kleine?