Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik leg in de wasbak dan een uitgevouwen handdoek en daarop een paar opgevouwen handdoeken en daarop de badcape. Dan kan zij daar even lekker liggen terwijl ik me snel afdroog. Hetzelfde kan je dan ook in het lege badje doen..

Als ze wat groter zijn en kunnen draaien etc wordt het wat lastiger denk ik...

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Lisette dat je schoonmoeder kon oppassen en dat het alweer beter gaat met de kindjes!

Leuk die versieringen Goldy!

Ik leg het waskussen op de grond in de badkamer Es met een dikke handdoek erop en nog een handdoek erbij. Na het douchen leg ik Luca op het kussen met de handdoek over hem heen, heerlijk vindt ie dat!

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hihi, dat is veel makkelijker! ;)

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    ;););)

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    :D

Welterusten dames, ga mijn bedje opzoeken want is iedere keer weer een verrassing hoe lang mijn meisje slaapt..

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Slaap lekker allemaal!

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Kolven: wat Sam beschrijft en daarnaast gewoon 4x per dag ff een kwartiertje oefenen en sochtends en smiddags lukt makkelijker. Hoe relaxter je bent hoe beter. Ik kan tijdens t kolven zo n dutje doen, zo relaxt ben ik dan.

Hier t zelfde met de duim, wordt mannetje pissig!! Wij hebben de speen in week 2 al geïntroduceert! Speen verwarren ze niet met tepel, alleen bij n flessenspeen kan dat gebeuren. Bij n speen krijgen ze geen beloning nl werd mij door cb verteld (melk). Je moet alleen wel steeds die speen terug in de mond gaan stoppen.

Xxx

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    en ik douche niet alleen.Op de grond met jildou in de buurt is niet slim en t tocht daar gauw.we hebben geen grote badkamer en meeste sta je op deurhoogte zeg maar...

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Moederk ik zet het badje bij het aanrecht, boven de gootsteen.
    Op het aanrecht leg ik dan het aankleedkusen.
    Kan het badje dan zo vol laten lopen, en weer leeg laten lopen.
    Uitvinding van mijn mannetje:D

Goldy dat zag er leuk uit bij jou zeg, kaal he dan opeens

Hier, Kim bleef jengelen gisterenavond, had maar paar uurtjes geslapen overdag.
    Half 10 maar de fles gegeven, en sliep tot half 6.
    Half 6 fles, en nu hoor ik haar beetje jammeren.
    Ben altijd bang dat ze weer zo wordt als een week terug.

Gewicht, ik ben eindelijk weer een kilo kwijt, 13 kilo nu in totaal, nog 7 te gaan

xxx

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zo alleen met je kindje douchen! Dat vind ik wel stoer!
    Vind ik geveel gedoe hoor :D
    Ik doe het badje op de kamer, omdat ik dat makkelijker vind met de commode in de buurt. Maar ik doe Vigo maar 2 keer per week in bad ivm droog huidje.

Vannacht goede nacht gehad, al was Ymke wel erug vroeg wakker *gaap*. Vigo ligt nog lekker te knorren...
    Moest wel lachen vannacht, toen ik de 2e borst aanbood liep die nogal snel (had tsr, wat ik haast nooit heb) en hij verslikte zich steeds. Op een gegeven moment liet hij los met een enorme boer en viel meteen in slaap. Zo schattig!

Het wordt niet zo'n mooi weer vandaag he? Denk dat ik Ymke haar nieuwe laarsjes eens aan ga trekken!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Een goede nacht Eline van half 10 tot half 6, lekker joh! Probeer relaxed te blijven meis en niet meteen van het ergste uit te gaan. Het gaat hartstikke goed zo, blijf daarin vertrouwen!

Whihihi geweldig Guppie dat je dan nog zo'n lol kan hebben 's nachts... Volgens mij rond de 18 graden en een spatje regen, dus de laarzen kunnen zeker uit de kast;)

Hier; onze kleine man kwam om 03.30 uur al vannacht:(...
    Ga vandaag samen met mijn mams naar mijn broertjes restaurant kijken... Hij is zo'n 2 weken geleden een restaurant begonnen in Maarheze en dat moeten wij natuurlijk wel even bewonderen. Ben benieuwd hoe het met Luca gaat, want het is wel ruim 2 uur rijden voor ons;)

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje zo die was vroeg vannacht. Ik dacht dat ie eerst doorsliep of niet?
    Wat leuk dat je broer een restaurant is begonnen, spannend 2 uur rijden.
    Veel plezier

Guppie schattig dat ie meteen weer sliep, na boer

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey!

Bubsie; kolven, idd relaxen en gewoon vandaag een keer of 3-4 voor gaan zitten al is het maar 10 minuten. Ik weet zeker dat je morgenochtend de eerste ml kunt kolven!

Duimen; hier ook al zo'n frustie als ie zn duim niet kan vinden. Ik gebruik overdag een speentje (gewoon alleen niet in bed) en dat gaat super. Met n speen krijg je geen verwarring met de tepel omdat je kind er "niks voor terug krijgt (melk)". Dat is wel met een flessenspeen!

Ik denk dat ik gisteren lichtjes ongi ben geworden, nu al??? Wie nog meer?

Hier: Fynn heeft vannacht weer doorgeslapen, half 12 en 7 uur!!!! Echt raar zomaar ineens. Ik ga er ook elke keer vanuit dat het eenmalig is hoor, dan snij ik mezelf niet in de vingers.

Hij heeft in n badstoffen slaapzakje geslapen en niet echt vastgelegd maar wel de onderkant goed onder t dekbedje en ik vond em n x niet halverwege het ledikantje.

Vanmorge was hij ook niet keihard aan het huilen voor zn fles maar lekker op zijn vingers aan het duimen, zonder hulp en dus hoefde hij de speen niet: "duh mama, ik het het selluf al hoor!".

Helemaal geweldig toch? Oja en nog wat hij komt sinds 5 dagen maar 6x per dag en nu alweer 2 dagen maar 5x per dag dus ik geef hem maar gewoon 5x 150ml?

Vandaag CB eerste officiële afspraak, benieuwd wat ze vinden van alles.

Nu weer ff verder lezen, zit toch te kolven weer..
    xx

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Haha die spenen had ik ook, maar hier geen succes, voorkeur voor difrax en dan nog de kers van 0-6mnd ook, anders is t ook niet goed.

Wel grappig die van nuby he? Je kijkt recht in dat mondje vanuit bepaalde hoeken, Bart noemde hem dan alien haha!

xx

16. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Gelukkig gaat het beter hier!
    Thijmen is weer beter.
    Carlijne is nog niet helemaal de oude...
    Carlijne heeft vanacht van 23 uur tot 7 uur geslapen.

Gelukkig is Maarten vandaag thuis,dus ik sta dr niet alleen voor!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Dithje, zo dat is stoer! Een eigen restaurant openen! Komt vast goed met Luca!
    over doorslapen; ik weet nog wel dat ik heel trots was dat Ymke met 6 weken doorsliep en van 7 t/m 11 maand liepen we met wallen op onze enkels hahaha! Oftewel, heel normaal hoor als doorslapen een keertje niet lukt...

@sue, Ik voelde wel ongi krampen vanmorgen, maar verder gelukkig nog niks. Bij Ymke was ik na 6 weken al ongesteld, maar mag nu wel wat langer wegblijven!!!
    Wat goed dat fynn doorgeslapen heeft zeg!

@eline, niet meteen van het ergste uitgaan hoor! Misschien was ze een beetje misselijk of wat lichte krampjes ofzo. Komt vast goed meid!

@tmnkooijmans, neem maar lekker je rust vandaag dan! Ik maak daar ook gebruik van hoor als ik niet alleen ben!

@hier; ik denk dat Vigo weer wat krampjes heeft. Hij wordt soms wakker, neemt 3 slokken en slaapt weer. Net ook, terwijl hij normaal gesproken nog wel een uur langer had geslapen en is na het drinken ook zn bed weer ingegaan. Beneden slapen is geen optie, Ymke maakt hem zo weer wakker! Ga denk ik maar weer wat infacol geven.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hihi ja t is geen gexicht sue de nuby maar ja hij pakt m hihi..lekkere nacht maar sue kan idd best zijn dat t straks weer o er is.

dithje hmm dat was vroeg...

hier 21.30, 2.30, 5,50 dus dat lijkt weer ergens op!!!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    de nuby speen heb ik nog niet geprobeerd. Welke speen moet ik dan kopen?

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    guppie als je m fv geeft moet hij ook aan wennen he.dus kan hij krampjes van krijgen..werkt je pink niet ipv elke x borst?want lijkt me geen pretje zo.

Deel Deze Pagina