Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, heerlijk dat je toch nog hebt kunnen BBQen!

@Es, goed zo! En zijn vincent en jij ook tot elkaar gekomen??

@MamaT, ja straf hoort er ook bij! wel jammer dat het moet maar tis een klein boefje volgens mij ;)

@Sjimmie, nee volgens de kinderarts moesten we er vooral van afblijven...

@Guppie, kan hoor dat lachen! en lekker van genieten, ze doen het voor jou ;)

@hier, al 2 uur met onze man in de weer pffff wat loopt ie te zeuren zeg :(
    ga 'm zo maar de fles geven en in bed leggen...

2. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Lekker Sam dat jullie hebben kunnen bbq-en! :D

Ja Nancy; t was gezellie, ff met zn 3tjes eruit! :) heeft ons ook wel even goed gedaan

Hier ligt Naomi weer in bed, was net even flink aan het brullen.. Na 10 min kwam alles eruit.. jaja een enorme poep broek :p
    Nu ligt ze nog beetje te mutsen in bed, maar ze is moe, denk dat ze zo wel in slaap valt.. (hoop ik)

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Hey meiden

even een vraagje.
    Wanneer mag je weer in bad?
    Mijn schouders en rug schreeuwen gewoon om een bad namelijk;)
    het echte vloeien is gestopt maar ik heb nog wel roze en bruine afscheiding.

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lekker bbq Sam! En fijn dat Rinze even rustig is... Nog steeds of...?

Leuk Es dat jullie zo genoten hebben met z'n 3-en vanmiddag!

Oeps MamaT Ryan stout geweest, klein draakje;)!

Niet leuk Nancy dat Luuk zo aan het zeuren is! Je wou nog lekker met 'm tutten...

Weet het niet zo goed Pooh! Volgens mij als het vloeien gestopt is, maar of iets afscheiding nog onder vloeien valt:(... Sjonge, aan mij heb je dus niets;).

Hier; zit met een slapend jongetje op mijn arm. 'T was weer huiluurtje maar hij is dus uiteindelijk bij mij in slaap gevallen.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Tegen mij is gezegd 6 weken maar goed, ik heb ook nog steeds wat gekleurde afscheiding. Denk niet dat t kwaad kan nu hoor, andersvk op site ff vragen?

Nee Dithje, etenstijd ;) !

6. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi was ook lekker aan het jengelen.. huilen, stil, huilen, stil.. Nu blijft ze stil.. (hoop ik) ;)

7. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ben een beetje bang dat ik een slijmbeursontsteking heb in mijn rechterschouder:(! Heb al 2 weken erge pijn in mijn schouder en ook dat ik 's nachts wakker wordt van de pijn. Wordt eigenlijk alleen maar erger en straalt nu ook al uit naar mijn elleboog. Symptomen komen wel overeen als ik het lees op internet:$;)! Volgende week maar even naar ha... Net 2 pcm genomen, hopen dat het zo gaat werken.

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Dithje: he bah! Ik hoop het niet voor je! Gek he, dat je spontaan klachten krijgt in je schouders en rug met zo'n kleintje....8)

@ Sam: da's een goeie. Heb geen zin om daar ook nog wat op te lopen ;) Nou ja, dan neem ik vanavond gewoon een hete douche en wacht ik netjes op antwoord van de vk van hier.

@ huilende kindjes: valt niet mee meiden! dikke knuf! Hier is het nu even stil, de vraag is voor hoelang. Hopelijk slaapt ze zo diep genoeg om de pijn die ze iedere keer een uur na de voeding krijgt op te kunnen vangen.

@ Sam: hoe bevalt je ByKay? Hier Juliette er vandaag mee in slaap gekregen en zo 2 uur gedragen! Heb de instructies nog ff nagekeken, maar er staat geen max. tijd per dag vermeld ;)

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, goed zo! Uitjes erin houden hoor, zo belangrijk...
    fijn dat ze stil is!

@Dithje, kan je Luca dan overleggen in bed? Hier schiet meneertje dan altijd wakker ;)
    En balen van je schouder zeg! Pfff niet fijn :( En zou je dan wel computeren meis?? :(

@Pooh, ai ik zou het niet weten meis! Hier mocht het pas na 6 weken... maar misschien anders met KS, durf het echt niet te zeggen ;)

@Hier, nou meneer heeft de fles op en ligt in bed.. Loopt nu nog wat te pruttelen dus hopelijk slaapt ie snel ;) Mag ook wel na 3 uur huilen en krijsen :( Ben alleen, want bas is naar Ajax

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Ladies, herkent iemand van jullie het beurse gevoel in de heupen? Ik heb het aan beide kanten en kan niet zonder pijn op mijn zij liggen..

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ mamaT: nee, helaas kan ik je niet helpen. Ik had het wel in m'n zwangerschap, maar nu niet meer. Anders maandag even langs de ha?

@ Nancy: pfff, valt voor jou ook niet mee! Gelukkig slaapt Luuk nu.

@ hier: nog steeds stil.... mag ook wel, want ik zou van dat gekrijs ook vreselijk moe worden... ;)
    Goh, en de internetverbinding houdt het ook nog steeds (die lag er de afgelopen week meer uit dan dat hij in de lucht was, als ik manlief mag geloven)

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    goeie avond meiden...

hier een druk dagje gehad want ik moest nog ff kleertjes shoppen voor de kids voor de baby-borrel maar ik heb nu voor beide iets leuks. dylan een stoere blouse (helaas wel met lange mouw maar die rollen we op) en voor chayenna een roze romper 1 met lange mouw en eentje met korte mouw (ivm het weer) en een roze legging en daarover een wit dun jurkje. chayenna heeft vandaag volgens mij een regel dagje want die wilt iedere 2uur aan de borst en zelfs na dat ze genoeg gedronken heeft en in slaap is gevallen aan de borst en ik haar in de box leg is ze nog niet tevreden (best vermoeiend). dylan is net flink gevallen in de douche hij gleed uit (was er niet bij stond in de gang) maar hij is dus met zijn rug vies terecht gekomen en het werd ook meteen rood/blauwig maar een dikke knuffel en rescue creme (tovercreme noemen we het hihi) doet wonderen.

ik kom dadelijk nog wel ff kijken/lezen hier ik/wij gaan chayenna even in bad doen.

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    nee hier niet herkenbaar maar ik heb dan ook geen natuurlijke bevalling gehad....

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, mag niet klagen hoor als ik af en toe die verhalen hier lees... Dit is eerder niet dan wel de laatste tijd 8)
    En hopelijk blijft het stil bij jou!

@Kikkert, leuk geslaagd voor kleertjes! En arme Dylan, het is ook een echte jongen he, een brokkenpilootje ;)

@Hier, is het stil! Op hoop van zegen

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh, de Bykay heb ik alleen nog maar 1x omgehad, moest m eerst wassen en dat heb ik vandaag gedaan ;)

Dithje, auwie hopelijk helpen de pcm!

16. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat Juliette even stil is Pooh! Pb je morgen terug hoor meis, gaat nu ff niet lukken.

Als Luca echt goed slaapt kan ik hem overleggen Nancy, maar dan kan ik ook zijn kamer schoonmaken en stofzuigen zonder dat hij wakker wordt:). Typ met een hand en uiteraard met links;)...
    Is Luuk nog stil?

Geen herkenning MamaT, zou ook niet weten hoe het komt!

Heerlijk geshopt Kikkert en leuk geslaagd! Wanneer is de babyborrel? Auwie, arme Dylan!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, ja hij is nog stil!
    Haha nou dat is me er eentje haha doe je goed :p In het zh stond al in zijn staatje: Luuk is alert, Luuk is alert, Luuk is alert.. Nou en of! ;)
    Goed zo! Slaan de pcm al aan??

18. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi kom ik ff leuke herinneringsfoto tegen :D ! Waren we op het NK in Ermelo :D !!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou ja leuk, was toen zwanger van m'n mk :( ... Was in september 2007.

20. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jaaaa Nancy Luuk nog stil:D! Is hij z'n moeder ook wel een beetje verplicht toch na 3 uur huilen;)?
    Pcm slaat nog niet echt aan, nog ff geduld denk ik...

Leuke foto Sam! Heb je lang aan wedstrijd rijden gedaan?

Hier; het is hier nu ook huilen geblazen... Ben benieuwd hoe vaak ik naar boven moet voor 'het ritueel';).

Share This Page