Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nuby hebben ze hier niet overal maar etos heeft m.speen met gekleurd randje en doorzichtige rest!

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Dithje,leuk zeg een eigen restaurant beginnen! Hoop dat het goed gaat lopen!

Eline, komt vast goed. Probeer zo relax te blijven als je de afgelopen dagen ook was :)

Guppie, arme Vigo. Is toch een rot iets hè, die krampjes! :(

Tmnkooijmans, fijn dat het een stuk beter gaat met iedereen en dat je mannetje vandaag thuis is!

Suekes, succes bij het cb! Yippie, je ongi is er weer! ;)

Hier weer een prima nacht. Ze komt nu iedere nacht om 4.00 dus dat gaat goed.
    Straks even zo'n babygym bij iemand ophalen (via mp) en mischien later even naar een vriendin die hoogzwanger is.

Dadelijk eerst even lekker samen douchen :)

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Es, mooie auto zeg! Feli!

Angel mooi zeg die hal!!!Echt gaaf gedaan! lekker appelflap!!

MoederK, hier ook een Ex. Robinson kijker! Ik doe hem in de keuken in bad op de standaard en leeg het badje met de tummytub eronder, gewoon stop eruit en dan aankleden op het aanrecht met waskussen.

Nancy, veel plezier van het weekend!!! Denk maar even lekker aan je gezinnetje, als er wat spannends gebeurt kan ik t altijd nog smssen en jij mij ook, buddies for life, homie! xxx

Eline, goedgekeurd dus heerlijk!

Dithje, hij zit!!! Goed gedaan leuk is anders toch?

De avent handkolf werkt bij mij ook voor geen meter Bubsie, hoor toch altijd goede verhalen. Bij mij trok hij 2 keer pompen vacuum en dan ging t vacuum er weer af, ik heb mooi een elec. kolf van medela gekocht. Ideaal en geen rsi!

Bella hier tzelfde bericht van svb!

Guppie, bevrijding goedzo! bv is geen sm! ik doe ook waar ik me goed bij voel en wat t beste voor Fynn is! geen dingen doen die niet goed voelen idd!!!
    gekolfd en nutriton gaat erg goed!! al n paar dagen niet gespuugd behalve hoogstens n keer n mondje terug!
    van die krampjes wist ik niet, weer wat geleerd!!!

xxx Sue

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames

lieve lieve luca dat was niet de afspraak he? wel weer lekker gaan slapen na je laatste fles dikke knufff....

dithje die luca toch heb hem maar ff weer toe gesproken:D ohh wat leuk zeg een eigen restaurant ..is idd een eindje rijden maar je hebt mams bij je dus denk dat het met luca wel goed gaat komen veel plezier vandaag;) en heb je nog last van het plaatsen ? of valt het nu ook nog mee?

sue wat een kanjer die fynn toppie!!;)

sam begind weer te komen he?? hoe gaat het verder met rinze??

guppie ook al een goede nacht fijn hoor...

eline fijn dat kim weer zo goed geslapen heeft en het komt best goed maak je niet te druk want dat voelt kim ook aan miss ff een mopper dag ?

hier net ff de boel gedaan wasje staat ook al aan nu ff soap kijken en verder met de hal...caitlin slaapt nog heerlijk ze was alleen helemaal nat vanochtend die arme scheet...had al maatje 3 van luier en ik had de verkeerde meegenomen maat 2 nou die geef ik maar af want dit is niks zo ..dom dom dom :D

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Hahaha heb mn bericht ff aangepast wat een debiel ben ik zeg, heb gewoon 2 keer mijn verhaal zitten typen, hoezo nog niet wakker haha!

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hahaha sue nog niet wakker na zon goede nacht?? haha grapje ..

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    van nubi is de natural flex, iets van 4 euro (goedkoper dan difrax) ik wilde ook die vanwege de borstimitatie.

zie deze foto, haha, ik hou van deze foto omdat fynn er zo sjaggie op staat!

View attachment 98791

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    haha nee juist omdat ik zo goed heb geslapen... dom toch?

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    dit is em maar dan in n andere vorm, ook nog in hartvorm en zandloper (ik heb toevallig de laatste 2 vormen).

View attachment 98795

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    haha sue, leuke foto. Ik ben ook al 3 dagen ongi

Vraag zouden jullie iemand laten komen die beetje keelpijn heeft , en denkt verkouden te worden?

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    sue leuke foto maar ik kende hem al haha...

eline ja waarom niet je kan de kids niet overal bij weghouden en een beetje weerstand opbouwen is alleen maar goed..anders zijn ze straks overal gevoelig voor.. daarom hier ook altijd met ze na buiten zelf in de winter...

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Eline, ik wel maar denk ook dat je niet je kindje teveel moet bechermen tegen alles. Ze moeten ook weerstand opbouwen..

Iemand die echt ziek is vind ik wat anders maar beide partijen kunnen gewoon afstand van mijn kleine houden natuurlijk..

Maar goed, is misschien nog makkelijk praten voor me aangezien ze nog niet ziek is geweest dus misschien als ik dat de eerste keer meemaak ben ik daarna ook wel huiverig, haha

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    kijk er al na uit als ze zover is dat ze in de loopstoel kan ...dan lekker na buiten en crossen met dat ding als het droog is lekker de dikke jas aan ...:D

14. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    heb net zo veel terug gelezen want wat schrijven juillie veel ahha heb niet eens zo veel tijd. maar ja we hebben goeie nachte gehad en avond moeten we beetje wiegen maar jaimy is al rustiger als voorheen

7 uur fles en half 9 lag hij in kinderwagene n hebben maar laten liggen wants tel hij slaapt door dan slaap thij ook vast en tillen we hem vandaag wel over maar hij werd pas 6 uur wakker:$ om 5 uur is manl;ief gaan kijken want ligt op buik en hij dacht stel je voor dat hij stikt maar ja rug wil hijniet.

maar ben benieuwd van. nu slaapt hij nog vanaf half 7 dus en ander zoonlief kwam om kwart over 7 dus ook wel goed haha

van. weer ff vriendin kinppen en vriend dan tent op zetten want hebben dit weekend doop en mijn verjaardag. krijg ook schommelstoel zon kleine van fisher price, staat net meteen alles vol. wie weet vind hij dat fijn. nou meide ik lees mis. straks bij en anders morgen.

en dan zal ik ff reageren.

angel

weet jij al iets hoe of wat voor 10 sept.? is er ook genoeg annimo.

15. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    mijn lachebekje

16. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    nog 1

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    mooie foto,s eline

18. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    goedemorgen dames!

hier een hele goede nacht. Naomi sliep om 9 uur, laatste fles van 11 uur niet meer gegeven ze had al 5 flessen op.. en ze kwam pas 5:00u :)
    na 5uur weer geslapen tot half 9 :D heeeerlijk!
    nu slaapt ze dus wel echt door (van 9 tot 5 = 8 uur :D) die fles van 11 uur laat ik lekker weg.. ze dronk die toch nooit goed (half in coma) en ook al kreeg ze die fles kwam ze alsnog om 5 uur.. en dat doet ze nu ook terwijl ze dan al slaapt vanaf 9 uur.. en nu kan ik ook lekker vroeg naar bed zonder wakker te moeten blijven voor die laatste fles :)

krijg vandaag als het goed is de nieuwe kleren van Naomi binnen 8)

lees straks ff terug, er is er hier een in slaap gevallen die ik ff weg ga leggen

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Super Es, zo'n doorslapertje!
    Maar waarom bleef je eerst wakker dan, kon toch de wekker op 23u zetten? Maar nu hoeft dat niet meer nee, als ze toch zo goed doorslaapt.
    Oeh leuk, nieuwe kleertjes! Heb je die allemaal bij noppies besteld want vond maar weinig op de site staan of heb verkeerd gekeken.

Eline, aaah super foto's!!

Joel, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Oh, druk weekend voor de boeg maar wel gezellig!

Ik wilde iets vragen maar nu weet ik het niet meer... Even denken...

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Tot wanneer moet je nieuwe kleertjes voor de kleine van tevoren eerst wassen of moet dat altijd??

Doen jullie dat ook bij je eigen kleren? ik niet namelijk..of ze moeten enorm naar nieuw stinken maar dat is zelden.

Share This Page