hey meiden!! @sam tis me gelukt or!!! je geloofd het nooit haha maar ik had dus iets verkeerds gedaan met de kolf in elkaar zetten. dat witte stervormige ding dat zat er verkeerd om, daarom trok hij dus niet goed vacuum. dacht vanmorge zal eens kijken. en toen zag ik dat. dus heb nu een flesje gekolft. john gaat het morgen geven. ik heb nu ongeveer 100 a 110 cc weet niet of het genoeg is. @ hier, we zijn vanmiddag naar de kinderarts geweest controle. gaat goed met dr voetjes. doorgaan met fysio en oefenen. als ze 3 maanden is weer echo van dr heupjes kijken of het er dan beter uit ziet. en er is bloed geprikt arm kind! eerst in dr hieltje kwam niet genoeg uit, toen toch in dr arm ging ook niet goed toen weer in dr ander hieltje nou wat een ellende was dat! arm kind gilde alles bij elkaar toen in dr arm. en ik hield het ook niet droog. was blij dat mn man mee was. vanmiddag of morgen weten we de uitslag (is voor het geel zien). met manlief is alles gister ook goed gekomen en heb gezegd hoe ik me voelde en hij heef haar heerlijk gewassen en gekroeld enz enz.. gelukkig helemaal goed weer.
Pooh ja ben nu weer wat beter hoor. Rode vlek op borst is godzijdank weg!! Net kwam schoonmoeder weer onverwachts aanhuppelen, en schoonzusje mee. Daar zit de fam weer op de bank,mn moeder zou wel zeggen, ze hebben bvast ff boor je gestofzuigd, nee hoor... Wel mooi Rinze had een heerlijke krijsbui, weten ze ook eens hoe hij dan is... En Jil ook nog eens vervelend aan het zeuren.. Zo dat hebben ze ook eens gezien !! Nou bubsie super wat betreft de kolf, had Pooh het nog goed ook !!! Achteraf heb ik dat idd in t begin ook keer gehad!
Zo dames, ik kom mij ook even melden na een lange dag! Pff zeg, wat een eind rijden is Maarheze maar het was zeker de moeite waard. Mijn broertje heeft een super mooie tent daar Food to Enjoy! Met Luca ging het goed, handig dat mams mee was die heeft af en toe even capriolen uitgehaald door naar de achterbank te klimmen als Luca huilde. Heb even vluchtig teruggelezen en dus weinig blijven hangen, sorry! Zag wel mooie foto's voorbij komen van een super grote smile van Kim Eline, hoe schattig! Ook hele mooie, stoere meidenlaarzen gezien van Ymke Guppie! Verder zag ik dat lieve Angel Luca weer goed heeft toegesproken, thanks meis. En ten slotte zeg ik: dikke knuffel voor jullie allen!
Hey pooh! nou ik kwam er inderdaad vanmorge achter dat ik dat dus verkeerd had gedaan nu staat er al een beker gekolfde melk in de koelkast want zo ging het natuurlijk een stuk beter maar toch bedankt hoor! en gelukkig ben ik niet de enige die die fout maakt.
Hey! Eline wat een big smile! Mooi hoor! Es wat n schattig filmpje! Pooh/Bubsie/Sam; haha ik ga eens kijken of ik t dan ook verkeerd heb gedaan whooooops... Guppie goed van Vigo! Whaaaa 4weken ongi????????? J2J, fijn dat hij goedgekeurd is!!! Hier: CB 4330 gram, 55,7 cm (vorige week 4080 en 54,3). Hoofdje 38cm. Reflexen allemaal goed, beentjes even lang. Voeding was goed dus zo doorgaan. 27 sept moet ik voor de prikjes. Sneu... Fynn vindt al de hele dag zijn vingers dus lekker aan het tutten haha. Is nog maar 3 keer voor eten gekomen, 7uur, 11 uur en 17 uur... moet ik zo nog gaan jakkeren om die 2 flessen er nog in te krijgen. Hij komt echt nog maar 5 keer per dag hoor... Verder was t gezelli met mams, lekker geluncht. Heb de babykado doos van etos gehaald, zat n 150ml biodermal fles zonnebrand in, nou thanks! Ook wat pyamapapjes en fruit en groentehapje en luier maat 3, kan ik die mooi try before you buy doen zodat ik zeker weet dat maat 3 past! Oja heb toch de zoutoplossing van otrivin gekocht, de spray dus. xxx
Ah knuffel Sam.. *** Rinze, lieve jongen, zou je even willen stoppen met huilen en lekker willen gaan slapen want daar wordt je groot en sterk van!! En mama wordt daar heel blij van! ***
hmmm las wat over de noppies site, dus ik daar kijken... nou ze hebben minder noppies daar dan bij kleertjes.com en daar heb je nog aanbiedingen ook, 50% korting en daar zitten zat dingen met lange mouwtjes en broekjes en maillootjes tussen allemaal afgeprijsd. Handig voor de winter! Nog niet te spreken over t aantal merken dat ze verkopen! Ik vindt imps en elfs leuk ! Maar die hebben ze dan weer net niet... Heb daar zon schattig pakje van. net als de rode draak kom ik nog met fotos! gaat niet met kolf in de ene hand haha! xxx
@Rinze, dikke knuffel, ga maar lekker slapen manneke! @Suekes, jullie Fynn ook goedgekeurd, mooi zo! Ook hier hoofdje omtrek 38 cm. @Bubsie, fijn dat het kolven nu gelukt is! @Dithje, jij was in het altijd mooie Brabant . Zal de naam onthouden, Maarheeze is een 40 minuten vanuit hier. @Es, leuk filmpje van Naomi! @Pooh, knap hoor, Sebas zet 'm op! @hier, een heerlijk dagje relaxen. Ben vanmiddag naar pap en mam gewandeld, daar tijdje buiten gezeten en nog wat gewandeld. Daar blijven eten en nu net terug van weer een grote ronde wandelen, want mams laat de hond van mijn zusje uit als ze is werken. Ons mannetje heeft zijn portie frisse lucht gehad en ik heb de spieren even aan het werk gezet, ben nu lichter dan toen ik zwanger raakte en wil graag nog wat extra kilootjes kwijt. Hij ligt nu in de kinderwagen te slapen, kan ik even wat was vouwen.
Sam, zo sneu is dat als ze maar blijven huilen, hoop dat jullie mannetje snel in slaap valt, kan mamma ook even uitrusten.
Hey bubsie, dus idd ook wat ik schreef en gehad heb. Bizar he? Dat dat zo'n verschil maakt! Gelukkig lukt het nu wel! Succes met kolven.
j2j, ah lichter dan voor de zw! knap!!! ik zou willen dat ik geld voor de belly bandit, ik heb echt zon flapje. ik noem het mijn jaren 80 heuptasje... lelijk haha! waren er hier meiden met belly bandit? oh en ik was vergeten hoe t voelt om ongi te zijn haha... niet fijn maar voel me wel altijd op en top vrouw als ik ongi ben, hoort er weer helemaal bij denk ik, maar was er nog niet aan toe eigenlijk hoor...
hey Sam, ja zeker weten, ik had t ook niet verwacht, nog lang niet eigenlijk. Mijn mams vertelde vandaag dat zij psies 6w na de bevalling ongi werd en bv gaf...
Ja het kan wel, dat hoor je me niet zeggen, maar wel flink balen dan !! Maar ik had na 7 weken ineens weer veel bloedverlies, verder geen ongi-gevoel ofzo..Inmiddels bloedvrij etc !
Vanacht heeft Jayden weer beter geslapen, nu tot 5 uur en met zijn speentje de fles nog kunnen rekken tot 06.00. Zijn er hier trouwens nog meer mensen die nutriton bij de voeding doen want heb namelijk een vraagje daar over. Mooie foto`s voorbij zien komen! Verder niet veel tijd om te reageren want wil nog even douchen en dadelijk expeditie robinson kijken!
Zo, de site van Carlijne moest maar weer eens bijgewerkt worden... Had vanaf zondag als niks meer getypt.(schaam,schaam) Alleen een paar dingetjes opgeschreven. Dus daar staan weer 3 of 4 nieuwe verhaaltjes op... Verder liggen de kids lekker te slapen. Carlijne gaat vanavond voor het eerst in dr eigen kamertje slapen.. Spannend..