Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Sam: arme Rinze. Is hij weer zo in de weer? Hopelijk slaapt hij nu en krijg jij ook ff rust.

@ J2J/gewicht: wow, nu al lichter dan voor je zwschap! Bij Sebas ging het bij mij ook zo snel, maar nu helaas allen het gewicht van Juliette, het vruchtwater en de placenta kwijt en verder echt nog helemaal niets!!!!!

@ goldy: hier ook nutriton in de fles. Wat wil je weten?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nope we krijsen vrolijk door :( . Dus zal ook wel weer klote nacht worden. Hij viel in slaap net, ik hem naar boven gebracht en daar heeft hij wel 10 minuten geslapen, misschien nog wel niet eens! Dus ik ga zo afsluiten, kor zal zo de boel voor zn werk voor morgen klaarmaken, dan heb ik weer 'rinze-dienst' :( ! Slaaplekker dames!

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ dithje: gaaf zeg dat het restaurant van je broer zo mooi is geworden! En lekker dat. Reis goed ging met Luca.

@ lisette: spannend zeg! Alles weer rustig in je ziekenboeg?

@ sue: hè balen weer ongi!

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk filmpje Es!

Fynn is goed gegroeid zeg Sue, top! Lekker toch dat hij nog maar 5 keer komt? Jeetje zeg, van 11 tot 17 uur... Heb je de spray al gebruikt?

Goed bezig J2J! Wow meis, zoveel kilo's al afgevallen?

Spannend Lisette maar komt vast goed joh;)

Sterkte Sam en een dikke knuffel!

Hoe is het met jou Pooh? En met de kleine Juliette?

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    :(:(:( jeetje Sam! En dit alles van Kiss? Je zou je bijna af gaan vragen of er niet meer aan de hand is. Heel veel sterkte en een dikke knuf!!!! Ik ga duimen voor een rustige nacht voor je.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik weet het niet meer. Z'n nek zat dinsdag weer vast. De vorige keer hadden we na 2 dagen toch echt veel verbetering... en was het een dikke week goed. Nu gistermiddag vannacht en vanochtend ook prima.. EN vanaf 2 uur dus mis..

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Het moet naar mijn idee dan morgen ook beter gaan anders bel ik iig de peut op. En anders maar naar de ha.. Misschien heeft hij wel oorpijn ofzo, ja ik weet het ook niet...

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ dithje: gaat wel goed hoor. Sebas is verder droog gebleven vandaag, echt geweldig!! Hier begintde hms alleen weer mer op te spelen, maar dat is niet gek met alles wat ik doe.;)
    Juliette ligt nu heerlijk te slapen en zal zo voor dr laatste flesje komen. Hopelijk heeft ze het vannacht wat minder benauwd.
    En hoe gaat t met Luca? En zijn verkoudheid?

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi meiden

Ik leef nog hoor ;) Ik lees wel mee, want zit best veel achter pc maar heb gewoon het fut niet om te reageren op iedereen, en dan reageer ik maar liever niet. Maar mis jullie zo dat ik het toch niet kan laten ;) Voor jullie allemaal een dikke knuffel!!!!!!!!

Even updateje:
    En ik ben zojuist ongi geworden!! :$ Zal ook wel meegeholpen hebben aan mijn hi-ha-hormonen bui op het moment ;)
    Ook leuk, lekker romantisch een weekendje weg morgen, wat nader tot elkaar komen, als je begrijpt wat ik bedoel, lekker is dat :x Wel fijn te weten dat alles het weer doet daar binnen, dat dan weer wel ;)
    Alles is al BIJNA ingepakt, maar meiden hou je vast als je met kind weggaat, DAMN wat een handel, een halve volksverhuizing niet normaal :$
    Luuk was gisteravond van slag door zijn prikken maar heeft de nacht wonderbaarlijk goed doorstaan en dat zonder Puckababy, ben zo trots! En vandaag een vrolijk ventje, zonder verhoging gehad, dus hij heeft het heel goed doorstaan :D Dit doet een mama weer een beetje goed ;)
    Nou meiden ik ga weer, tot volgende week. Hoop dat ik dan wat beter in mijn vel zit en weer lekker mee kan komen kletsen.
    Nogmaals dikke knuff en tot snel!! -X-

P.S. nog even een kiekje van ons ventje, vanmiddag gemaakt :D

View attachment 99013

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Sterkte Sam, lees toevallig je berichtje.... :(:(

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Echt doen meid, want dit sloopt je! Krijg je een idee waar hij last van heeft?een hard buikje? Overstrekken? En anders de ha hem helemaal na laten kijken hoor. Dat kan nooit kwaad toch?
    Nogmaals een hele dikke knuffff!!!!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej maar dan zit ik het met volgende 'probleem'.. Ik weet al dat hij Kiss onzin vindt.. En moet eerlijk bekennen dat ik geen zin heb in gesjor aan zn nek en wij weer de pineut zijn straks!

13. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sterkte Sam

Leuk dat je toch nog even komt kletsen Nancy! :D

Geniet lekker van de daagjes weg met je gezinnetje, en dan spreken we je volgende week weer! :)

Ik heb net Naomi op bed gelegd, maar ze is het er nog niet helemaal mee eens geloof ik ;) Ik ga nog even bankhangen en dan ook lekker vroeg slapen (nu kan het :p)

Morgenavond gaan we bij een vriendin op visite in haar nieuwe huisje kijken. En zaterdag gaan we naar mijn vader, mijn vader en Vincent gaan onze nieuwe auto poetsen en ik ga lekker relaxen en even een bakkie doen bij me moeder..
    Zondag nog geen plannen, maar wil wel even wat leuks gaan doen zondag.

Misschien tot later!

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Nancy: fijn weer wat van je te horen meid! En groot gelijk dat je even niet reageert hoor.hmmm, dus de rode vlag kan weer uit. Niet fijn zo voor een weekend weg, maar wat je zegt, het werkt in ieder geval nog wel daar binnen.
    Geweldige foto van Luuk!!!!
    Heel fijn weekend en hopelijk kun je van het weekend de rust terug vinden. Veel plezier en geniet ervan.
    Dikke knuf!!

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Ja,dat is dan ook weer wat. Anders de ha post dit weekend? Onder het mom van dat je het niet meer trekt? Ik zeg ook maar wat ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    We hebben geen ha-post ;) Dikke kans dat mn ha dienst heeft..

17. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy ach balen net nu ongi!!! Meis een heel fijn weekend!!!

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Grrrr.. Sorry, dan zijn mijn ideeën ook ff op...:(

19. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een knappe vent die Luuk

20. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Grote man die Sebas zeg Pooh, helemaal droog gebleven! Ai de hms... niet grappig:(
    Juliette gaat heerlijk een gat in de nacht slapen hoor zodat mama ook lekker d'r rust kan pakken;)
    Luca gaat goed! Vanavond wel wat onrustig, druk en huilerig maar wat wil je ook na zo'n dag;)

Ahhhhhhhhh wat een cute mannetje is Luuk toch Nancy! Een hele dikke knuffel meis, heel veel plezier met jullie weekendje weg en lekker genieten van en met elkaar!

Pfff lastig hoor Sam! Hoop echt en duim heel hard dat jullie nacht een beetje rustig gaat verlopen en dat Rinze morgen beter te pas is, dikke knuffel!

Share This Page