Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Pooh; Inderdaad spannend...
    Ze ligt nu lekker in de kamertje om dr heen te kijken...
    Dr oogjes zullen zo wel dicht vallen...

Nancy; Leuke foto van Luuk!
    Balen dat je weer ongi bent..
    Geniet lekker van het weekendje weg!
    Het is inderdaad een hele volksverhuizeing,ik weet niet of je je kan herinneren dat we 9 augstus tm 13 augstus een midweek gingen?
    Nou,wat we allemaal wel niet hebben meegenomen...

Ik ga weer weg!
    De kids liggen lekker te slapen.
    Carlijne is een beetje om zich heen aan het kijken,maar die gaat zo ook wel liggen...
    Om 23:00 uur nopg ff voeden,en dan duik ik me bedje in..

2. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    @sue, kun je me uitleggen hoe jij een fles BV met nutriton mengt? Wil het toch proberen ivm oprispingen van Vigo. Hoeveel schepjes doe je op hoeveel cc en hoe zorg je dat het niet klonterd?

@sam, wat balen nou dat Rinzo zo moet huilen... Kan je niet bij het CB terecht? Of had je daar nou juist niet zo'n goede ervaring mee?
    hier ook echt ongi hoor, maar het stelt niet zoveel voor. Even afwachten. Vorige keer ook na 5 weken en toen gaf ik ook nog bv.

@Nancy, succes met je volksverhuizing meid haha! Hoop dat je er lekker van opknapt! En wat is Luuk een KNAPPERD zeg!

@Es, klinkt als een lekker weekend voor de boeg!

Ik keek net in mn agenda, en aaaahhhh ik heb al een aantal verplichtingen voor volgende week. Oei, ik hoop dat ik het aankan. Heb wel weer wat kraamvisitie afspraakjes gemaakt, maar ook erbij gezegd hoe de vork in de steel zet en dat ze me op een minder moment kunnen treffen.

Oh en mijn schoonzusje is gisteren bevallen van een meisje van 2300 gram, 37 cm. Gewoon voldragen. Zo erg he, ze heeft dat kindje helemaal vergiftigd met drank en drugs. Bah ik heb gewoon een hekel aan haar :x

3. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Guppie, ben er even stil van... Zo klein maar wel voldragen:$ en de reden waarom helemaal:(
    Maar natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje meis!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    ja het is ook vreselijk. Het is haar derde en de tweede was ook al zo klein. Die leek wel doorschijnend, zo erg. En wat me helemaal boos maakt is dat de kinderartsen haar gewoon laten gaan. Bah bah bah. Ik praat in principe niet meer haar hoor, en sluit me ook af voor haar kinderen. We zien haar ook maar een keer per jaar ofzo, maar je krijgt het wel te horen.
    Zo is Ymke een jaar jonger dan haar oudste, maar Ymke is hem al in ontwikkeling voorbij gegaan.

5. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat erg Guppie, echt geen woorden voor! Zo kan je zien wat die rotzooi met een baby en zijn verdere ontwikkeling doet:(... En de partner van je schoonzusje dan?

6. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Guppie, jeetje...ik zou het ook krijgen van zo'n mensen...de kinderen zijn dan de dupe ervan...lijkt me dan ook niet dat die beebjes ook moeten afkicken of denk ik verkeerd? Och, je hebt er die niets verkeerd doen (zelfs opletten) en toch miskramen meemaken en je hebt er die naar niets kijken en kinderen op de wereld zetten...Pfff...ben er effen niet goed van...

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    verschrikkelijk guppie..:(

jahoe eindelijk slaapt hij nu ik nog!!

8. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Nancy, wat een leuke mooie foto van Luuk! Veel plezier dit weekend! En geniet van elkaar! ;)

Hmm, hier net wat bruinverlies afgeveegd...eens kijken wat het morgen geeft...heb bij de andere kinderen ook borstvoeding gegeven en nooit ongi geweest tijds bv...maar goed, nu zit ik een dikke week of iets langer al op 5 voedingen en dat had ik niet bij de andere kids..die hadden toen nog 6Ć 7 voedingen op die leeftijd..maar eerst even afwachten...

Degenen die bv geven en al een tweede of derde kindje hebben en die na 6wk ongi werden, kwamen jullie ongi dan maandelijks terug of was dit 1malig???

9. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Slaapwel Sam en hopelijk goede nacht meid!

10. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ pooh, hoe maak jij de fles dan klaar? Want ik vind door die nutriton komt er zoveel schuim op dat er minder over blijft wat hij echt kan drinken. Dus nu maak ik meer voeding zodat er toch na het schudden wel genoeg over blijft. Doe jij dat ook?

@ sam, sterkte met Rinze, hoop dat de nacht toch nog wat beter gaat voor je!

@ nancy, ooww wat balen van je ongi!! Fijn dat Luuk toch goed heeft kunnen slapen en vandaag ook lekker fit was! Veel plezier en rust lekker uit.. En hele mooie foto zeg!

@ guppie, ahh wat verschrikkelijk zeg! En dat zo`n onschuldig klein mensje dan de dupe is van zo iemand :x kan ik echt niet tegen!

Nou ik gaa ook maar snel mijn bedje in want het is al weer laat!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou gelukkig.net zoiets nacht als gister.Hopelijk zo nog ff slapen! hij lag om half zelfs met hoofd naar recbts!!!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    goede morgen,
    ik lig lekker op bed met de laptop djesslyn heeft uurtje geleden voeding gehad en ligt net weer in haar bedje.
    gisteravond was ze volgens mij nog een beetje van slag van het bloedprik avontuur. wat een ellende was dat zeg..

straks ff dokter bellen want de spruw is nog niet helemaal weg en spul is bijna op.
    en ik moet nog voor mn bloeddruk, is gister niets meer van gekomen.

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Morgen:

Goldy: hier ook nutriton, doe het gewoon als het water warm is erbij net als de voeding.

Sam: jee meis respect voor jou met deze hele situatie! fijn dat rinze de nacht goed heeft weten te houden..

Nancy: heel veel plezier meid en geniet ervan en van elkaar( nja t kan ook anders he van elkaar genieten):p
    Knapperd die luuk!!

Bubsie: naar spul dat spruw, is heel hardnekkig:(

Pipo: ja dat wil ik ook wel eens weten van dat ongi;)
    hier ook al geweest 2 weken gelee..

Guppie: jee zeg, in elk geval gefeliciteerd!!

Hier gister gewogen op t weeguur:

zoe weegt 4325gr :D wanneer gaan jullie naar 4 voedingen? weet dat niet meer:(

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ja inderdaad rotzooi die spruw.

hier is djesslyn ook gewogen gister bij de arts. en ze woog 5200 gr dus gaat prima.

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Nancy, have fun en wat n mooie foto van Luuk, smelt!

Guppie, nutriton ik gebruik de minimale hoeveelheid, het blijft n soort behangpap... Ik doe 1 schep op elke 50 ml, dus 3 scheppen in de 150 ml. Ik bereid de fles zoals normaal en dan komen de schepjes erbij. Met FV klontert het snel zeggen ze maar met BV klontert het niet hoor, hoef je niet bang voor te zijn!
    Jeetje je schoonzusje... verschrikkelijk zeg :(.

Es lekker weekendje :) Veel te doen!

Dithje ik heb em gebruikt hoor! Ging supermakkelijk, geen rede voor paniek nee hahaha!

Sam, kan alleen maar zeggen dikke knuffel... Gelukkig heeft ie geslapen. En jij? Goed vh naar rechts slapen!

Hier: 12u en om half 6 beetje gejengel maar ik wacht altijd 5min en toen viel hij weer in slaap. Om kw voor 7 kwam hij pas echt. Nu weer kolven en t schiet ff niet op vandaag...

xxx

16. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    4 voedingen met 4 maanden, hadden manlief en ik het gisteren nog over, wanneer wij dat met Ymke deden.

@Dithje, de vader van de eerste 2 zit in de bak en de 3e heeft 2 mogelijke vaders. Haar partner is niet de vader en de ex van haar zusje. Need I say more? ;)
    Enneh, mijn man is niet zo hoor!

@Hier, gisteren om 11 uur Vigo wakker gemaakt, maar hij kwam daarna gewoon om de 4 uur. Dat gaan we dus niet meer doen! Vigo moet zelf z'n schema maar bepalen...

17. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    @sue, thanks! Ga eerst wel eens 2 schepjes proberen dan.
    Met flesvoeding klontert het idd enorm, wij gingen bij Ymke altijd klontjes schieten tegen het plafond :D
    Maar zij krijg ook 6 scheppen op 200cc. Vigo heeft het minder erg.

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal..

was er ook weer gister niet veel tijd gehad om te kletsen...sorry

nancy aiii wat bakkes ongi :x het doet het wel weer zullen we maar zeggen maar ondanks dat wens ik jullie heel veel plezier dit weekend en hoop dat jullie nader tot elkaar komen en heerlijk kunnen genieten .. wat een kanjer die luuk :) een hele dikke dikkeeee knuffff...

sam hoe is het nu met rinze?? knuffl

sue die belly bandit lijkt mij ook wel wat hahah.. idd een beetje duur

bubs ze groeit goed die kleine meid:)

pooh wat goed van sebas dat hij al zonder luier wil en een ongelukje hoort erbij ...hoe is het verder met jou en je meid?

mamachan zodra ze fruit erbij krijgt gaat ze op de 4 voedingen ..denk dat het hier niet zo lang meer zal duren :D

dithje fijn dat het gister zo goed is gegaan ..dus je broer heeft een leuke tent?? hoe heeft luca het vanacht gedaan??

hier heerlijk geslapen dacht gister ohhh heerlijk caitlin om half 11 de laatste fles komt ze vandaag eerder en dan zitten we op 22u de laatste maar nee hoor komt mevr om 7u :$ maar ze heeft vanochtend niet de volle fles leeg gedronken dus ze zal net als gister dan na 3- 3,5 uur weer honger hebben kom ik dus toch nog op half 11 uit vanavond haha ...
    bo komt vandaag terug van kamp heerlijk :D al gaat hij dan helaas wel na zijn moeder toe weer komt maandag pas weer hier:(

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0

Ik schep de melkpoeder en Nutriton eerst in een doseerbakje en schud dat alvast door elkaar. Dan neem ik 2/3 Bar le Duc (of gewoon water als je wilt) op kamertemperatuur en 1/3 kokend water, dat giet ik gelijk in de fles. Doseerbakje voeding erbij en eerst rol ik de fles heen en weer tussen mijn handen en daarna schudden. Je hebt dan wel wat schuim maar dat is met 2 min verdwenen. Ik gebruik overigens de Difrax S fles.

Succes!

Sorry, verder even geen reacties want we gaan zo naar Madurodam.
    Iedereen een hele fijne dag gewenst!

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    @nancy als je het nog leest,ondanks je ongi toch een fijn weekend gewenst meid! ff lekker bijtanken! en wat een mooie foto van Luuk! :)

@guppie gefeliciteerd met je nichtje meid! alleen wordt ik er echt zo **** van he. Wat ppoh zegt,sommige mensen zijn zo voorzichtig en overbezorgd en dan loopt het mis en dan diegene die maar wat doen die zetten dan kinderen op de wereld waar je nooit iets aan ziet. (niet in dit geval natuurlijk) :x:x:x

@sam sterkte bij de fysio vandaag. Hoe gaat het nu met Rinze? wanneer kan je weer naar de peut? (grappig woord best :p)

@sue goed nachtje dus. Fynn is echt een lieverd he :)

@bubsie nog steeds spruw *knuf* arme jij en arme Djeslynn.

@angel hoop dat Bo zich heeft geamuseerd.

hier een redelijk nachtje:2u en 5u30 en nu al een half uurtje op. Mevrouw wou niet meer slapen ;)
    Vandaag maar eens de uitnodigingen halen voor haar doop en men auto sticker is binnen. Verder ff kijken of ik leuke schoenen vind.
    Fijne dag dames!

Share This Page