Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie, om te oefenen kun je eerst een klein beetje erin doen.. In pannetje opwarmen tot t lekker warm aanvoelt op je pols ;)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Voor hetzelfde geld lukt het niet, is zonde van al je bv...

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    sam thanks! ja das waar
    gaan we eerst een beetje proberen
    kijken of het lukt als het dan lukt kan ik als mn man de fles geeft de rest van de voeding opwarmen.
    nou je hoort of het gelukt is.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo!!
    Zo hier net een giga-poepbroek en daar had hij denk ik behoorlijk last van!!! Zo ga ff met mn moeder shoppen in t dorp ;)! Even zonder kinderen en gehuil ;) !!

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh en de rest, ik maak meer flesjes tegelijk klaar in een kan, dus 130 is al met de schepjes erbij, en dat 6 x
    Ik wandel standaard elke ochtend 1,5 uur, nadat ze in bad is gegaan. Soms slaapt ze daardoor 3 uurtjes, maar niet altijd.
    Van wenkbrauwen ken ik ook idd, werkt ook niet.
    Heb denk ik alles al geprobeerd.
    Wat ik alleen bijna nooit doe is haar gewoon even laten huilen, en misschien dat nu toch maar af en toe gaan doen
    (bedoel dan half uurtje laten huilen ofzo)
    Ik word er doodmoe van, en niks helpt.

Ze heeft dus nu de afgelopen 24 uur maar 9 uur geslapen, terwijl ik van alles probeer.

Vanmorgen kan ze wel even lachen, hier een foto

6. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Net lekker gegeten.
    En even met de kids gebeld.
    Ze zijna lweer flkink verwend,denk aan patatjes,ijsje etc.
    Carlijne ligt lekker naar Maarten te lachen...

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sam: hihi, dat zal 'm opluchten ;)

@ Koekkie: lekker zeg, dat jullie er even tussenuit zijn! Mag ik vragen waar jullie je huisje hebben? Veel plezier en met het weer komt het dit weekend wel goed!:D Nu de kleine nog een goede nacht en iedereen is blij ;)

@ Eline: geweldige foto, dus lachen kan ze gelukkig wel! Zo'n foto heb ik van Juliette nog niet kunnen maken, jammer genoeg. Ze lacht wel hoor, maar niet zo overtuigend als Kim ;)
    Dan idd gewoon maar even laten huilen, volg je gevoel.
    Hier ligt Juliette ook ff te huilen, ze is hartstikke moe en moet zich maar even in slaap huilen.

@ Lisette: hihik, de kids hebben het heerlijk! En jullie lekker even "rust" (op Carlijne na dan he ;))

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Aaaah Angel, dikke knuffel meis! Niet huilen om je kleding, echt meis niet doen. Komt helemaal goed, we moeten alleen geduld hebben!;)

Jeetje Eline wat rot zeg dat je er zo tegenop ziet om alleen te zijn met Kim. Weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen meis, behalve een dikke knuffel! Hele mooie foto hoor, geweldig die smile!

Ah wat zielig Guppie dat Ymke gevallen is... Klinkt als een heftige maar toch ook heerlijk ochtend voor jullie!

Helaas Pooh wat het maar het geval... Ook al doet Luca 10 boeren dan nog wil hij z'n fles niet leeg drinken. Super dat jullie het zo leuk hebben gehad in Madurodam:D
    Wat een smelt moment die uitspraak van Sebas!

Jaikes Sam dat is niet fijn dat Rinze zo overstuur was bij de fysio! Hoe gaat het nu met jullie?

Heel veel plezier Koekkie!

Hier; een slaap probleem! Luca heeft bijna nog niet geslapen vandaag, in totaal 2 uurtjes hooguit:$. Ook nu ligt ie te brullen in z'n bedje en ik krijg hem gewoon simpelweg niet in slaap:(... Vanmiddag naar het centrum gelopen en je raad het al, niet geslapen. Heeft echt z'n dagje niet vandaag hoor, pfff.
    Sorry, genoeg geklaagd... Zijn dames hier die dit elke dag hebben, respect!!

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    eline mooie foto zeg :) probeer anders de fles per keer klaar te maken en dan wel het water van te voren koken en in een kan zetten als het afgekoeld is? want op de pakken voedingen wordt dat wel geadviseerd om het per keer te doen ...weet niet miss helpt het??

pooh dank je wel voor je reactie afvallen valt zeker niet mee pfff nieuwe kleren koop ik ook nu niet heb er ook geen zin in moet ik zeggen :).. oohh heerlijk cakejes gebakken met sebas en wat lief wat hij zei dan smelt je zeer zeker...

10. tmnkooijmans

Carlijne is over het algemeen wel rustig,dus dat komt wel goed!;)
    Verder is het hier inderdaad heel erg rustig...
    De kids hebben het leuk,dus dan heb ik het ook leuk hier!:)
    Carlijne is in slaap gevallen bij Maarten.

Wat is Sebas trouwens lief!
    Hier zegt Noa Lynn dat ook aardig vaak*smelt*

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je wel lieve dithje ;) heb dan echt zon dag bahhh dan wil je zo graag enz komt wel goed...alleen gaat er dan weer vanalles doms in me om ach komt helemaal goed....
    ahh die arme luca heeft zeker zijn dag niet doe hem maar een dikke knufff ...

12. tmnkooijmans

Ik ga weer weg!
    Even lekker met Maarten genieten van de rust!

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voor iedereen die m nodig heeft een dikke knuffel!

@ pooh, heb het geprobeerd maar krijg nog steeds heel veel schuim er op, weet niet wat ik verkeerd doe maar jaa ik schep de schuim er wel gewoon vanaf, dan is het ook goed..

@ eline, ik zou ook proberen de fles per keer klaar te maken.
    Dat wipstoeltje hebben wij ook! (zie foto) Heb je ook die trilstand er op zitten?
    Dat helpt voor Jayden ook wel vaak als hij krampen heeft.

Probeer hem steeds lachend op de foto te krijgen maar dat lukt me niet echt

Bekijk bijlage 99271

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie avond.....

ik kom ook weer ff binnen vallen heb het op dit moment erg druk met alles. ben vandaag bij de ha geweest en ze heeft geen spruw meer :D eindelijk na 6 weken dus ik kan beginnen met mijn voorraadje te kolven de eerste portie gaat zo de vriezer in. ik kom mss straks nog ff bij lezen...

knuffie

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo hehe, wat een pittige middag! Wel gezellig hoor, maar vermoeiend! Scheelt wel enorm dat Vigo niet meer huilt, maar kost nog steeds energie natuurlijk!

@eline, ik zat ook al te denken aan nutramigen. Nadeel is dat het onwijs duur is om zo even te proberen. Ben je al eens bij een KA geweest?
    Ik heb overigens Vigo ook wel eens een kwartier laten brullen hoor, soms moet je ook zelf even eten ofzo. Deed dat wel zo dat ik het niet hoorde, want dat trek ik nog steeds heel slecht. En dan ging ik elke paar minuutjes even kijken, aai over het bolletje. (of liet het iemand anders doen)

@pooh, oh wat onwijs schattig! Ik schiet echt vol als Ymke zulke dingen zegt...

@dithje, jij mag ook klagen hoor! Het is toch ook vermoeiend als het anders gaat. Ik word daar ook onzeker van hoor.
    Hier was idd heftig, maar in de goede zin. Heb genoten met volle teugen.

@goldy, oh heb jij een stoeltje met trilstand! *jaloers*
    Hier ook een stoeltje met trilstand wat heel veel gebruikt wordt, maar dan is het mijn hand onder zijn billen. Hij vind het heerlijk, maar heb al vaak gedacht dat een stoeltje met zo'n standje goed uit zou komen!

@kikkert, jeeeej geen spruw meer! Mag je de melk niet invriezen tijdens spruw? Goed om te weten! Niet dat hier iets overblijft, ik kolf nog steeds te weinig...

Kom zo nog even een lieve foto posten!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, ach Luca toch!!!

Eline, in tegenstelling tot jou laat ik hem dus wel huilen, ben er wel bij.. Maar dat kan gewoon niet anders, moet ook wel eens naar de wc, Jildou verschonen etc.. Maar als ze ergens last van hebben, zullen ze niet gauw in slaap vallen door het huilen. Dat is dan weer jammer :( !!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuke foto Goldy!

Yeah Kikkert, eindelijk de spruw weg!

Snap helemaal wat je bedoelt Guppie! Op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen om ze in slaap te krijgen of te laten stoppen met huilen. Op dat moment slaat zeker de onzekerheid toe... Gelukkig maakt een goede smile dat weer helemaal goed;)
    Super meis dat Vigo niet meer zoveel huilt! Komt dat nou doordat hij flesjes krijgt?
    Ahhhhhhhh wat een lieve stelletje!:)

Huilen; ik laat Luca ook wel huilen hoor. Kan moeilijk dag en nacht z'n handje vasthouden en huilen hoort er natuurlijk ook wel bij... Een baby huilt nou eenmaal soms.

Zwanger & gezin beurs; iemand nog voornemens om te gaan? Is voor mij wel heel erg dichtbij;):D

Hier; jippie hij slaapt! Om 23u nog een fles en dan hoop ik dat we een goede nacht voor de boeg hebben...

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Dithje, ik denk wel dat het door de flessen komt. Hij krijgt nu 's nachts en 's morgens gewoon aan de borst (want dat ging al goed) en de rest flessen, en dan 1 of 2 flesjes nutrilon, ligt eraan hoeveel ik kolf. Hij slaapt nu ook 's middags en huilt amper. Alleen na de voeding heeft hij wat last van zuur en als hij honger heeft. (maar das ook niet meer dan normaal).

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert super de spruw weg :D !!

Dithje Rinze ja.. beetje vaag dagje.. Niet zo erg als gister, maar hij is wel wat jammerig.. zal wel spierpijn zijn denk ik...

Deel Deze Pagina