@guppie nee je mag met spruw niet invriezen omdat de schimmel overleefd in de vriezer. wat een lieve foto van de kids. komend weekend zal ik ook wel niet online zijn want morgen is een druk dagje en we krijgen ook nog kraamvisite (kraamhulp van dylan ....ja nog steeds contact mee). en zondag word ons moppie gedoopt. nog een fijne avond en een dikke knuff
Ooh ja, ook gezien leuke foto;s goldy en guppie !! Zo hier ligt Rinze erin en ik ga ook!! Tot morgen!
@ sam. nou tis gelukt voor een deel or. ze heeft ongeveer 60cc gedronken en viel toen in slaap. het was eerst ff stoeien want ze snapte het niet. maar uiteindelijk lukte het wel soms. maar ze had niet genoeg or. want na 1,5 uur weer aan de borst gelegd. maar we blijven oefenen. hier moeten we morgen terug met ons meisje om weeeer bloed te prikken ze hadden gister geprikt 3x en toen nog niet genoeg! was zo zielig. en nu moet ze morgen ochtend weer. alleen nu gaat een kinderarts zelf prikken dus hoop dat die wel in 1x goed prikt. arm kind. we gaan douche en slapen. zelf voel ik me al wat dagen niet goed. erg duizelig. bloeddruk was weer hoger vandaag dus moet dinsdag een 24 uurs meting.
Getver Bubsie, arme Djesslyn en wat vervelend voor jou meis!! En super de eerst 60cc met fles zijn erin !! Oefening baart kunst !
@bubsie, wat goed dat ze meteen ging drinken! Ging bij mij niet zo snel hoor... Wel beetje jammer dat je weer bloed moet prikken met haar. Hoop dat het goed gaat dit keer!
Veel plezier dit weekend Kikkert! Leuk dat zondag de doop is! Ai ai ai Bubsie wat zielig voor Djesslyn. Ook ik hoop van harte dat de kinderarts goed prikt, arme ziel... Waarom moet er bloedgeprikt worden dan? Pfff en jouw bloeddruk ook nog steeds niet goed, balen zeg... Wat houdt zo'n 24-uurs meting in?
guppie lieve foto... bubs ahh arme scheet en bahh en bij jou ook nog niet lekker dikke knufff voor jullie hoop dat ze morgen goed prikken ... sam slaap lekker meid...duim op een goede nacht dithje zwanger en gezins beurs? niks van gehoord waar is dat?? kikkert veel plezier dit weekend wat leuk nog steeds contact met de kraam... hier ligt caitlin er ook in om 10u de laatste gehad dus mams gaat nu ook lekker slapen.. tot morgen dames..
@ guppie, ja is echt een heel fijn stoeltje, zit ook een boog die je er op kan klikken en daar komt muziekjes en lichtjes uit, kei leuk. Er zijn 2 verschillende: http://www.prenatal.nl/Images/Producten/2615959.jpg http://www.prenatal.nl/Images/Producten/2842670.jpg Lieve foto trouwens van je kids! Morgen ga ik met mn moeder naar de stad, even kadootje kopen voor kraamvisite zondag. En nu ga ik ook mn bedje in rollen.. Jayden heeft ook de laatste om 10 gehad, ben benieuwd hoe laat hij nu komt. Goede nacht gewenst aan iedereen, slaap lekker!
nou er komt hier wat ritme geloof ik..Verder vaak geen pijl op ye trekken maar laatste voeding was kwart voor negen.Was bang dat hij wel weer ziu komen maar nee dus toppie!