Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Es, ik sluit me aan bij Sam. Misschien kan je Vincent even een tijdje met Naomi bezig laten zijn? Al kan ik dan nog niet goed ontspannen hoor, dus kan het me voorstellen als dat voor jou geen oplossing is.

@Nancy, ach Luuk toch weer lekker aan het keten vandaag... Hoop dat het inmiddels rustig bij je is!

@Pooh, idd na 6 weken weer in bad. Eerder is je BM nog niet goed dicht en heb je infectiegevaar.
    Hier ook een bykay trouwens, en een heel tevreden kindje ermee. Vigo's gezicht gaat meteen op "tevreden" als ik hem erin doe.

@Sam, oh wat gaaf dat jij dat ook hebt gedaan vroeger! Ik heb ook een paar NK's gereden, maar niet in Ermelo volgens mij. Wel jammer van het verhaal dat erachter zit...

@hier, hadden we nog iets stoms! We zaten lekker te eten en er zat nog een stokbroodje in de oven, ruik ik opeens rook! En veel ook, dus ik snel met de kids naar buiten. Staat dat stokbrood in de oven in de fik! Jemig wat een stank! Gelukkig is het nu aardig weg, maar dus wel de rest van de avond buiten gezeten.

Ik ga even genieten van een lekker glaasje baileys (halfje) aangezien Vigo net slaapt en de hele week pas 6 uur later komt. We krijgen aardig een ritme hier...

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oeps Guppie :D !!

3. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Hoi lieve dames,
    Ik zie dat jullie verhuisd zijn. Hier even een teken van leven. Hoe gaat het met iedereen? Ik zag dat J2J en Marj bevallen zijn. Dames van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe wonder.
    Wat een drukte met 2 kids. Soms weet ik even niet meer hoe ik moet handelen.
    Dames nog bedankt voor al jullie felicitaties en jullie steun.
    De bevalling was echt heftig maar gelukkig ben ik nu een wonder rijker. Ik neem aan dat we hier weer verder kunnen kletsen over alles en nog wat? Xxx

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mirrie, fijn dat je er weer bent!! Ja hoor! Klets maar door.. Hier is het al druk, laat staan met 2 van zulke ukkies nog!! Sterkte zeg!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Was niet oeps hoor, de oven stond netjes afgesteld op 8 minuten. Wij snappen nog steeds niet hoe dat kon gebeuren.

als ik straks begin te lallen, de baileys kicks in. Wow ik voel me net een alcohol-maagd :D:D

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA!

Hmmz dat is idd raar dan!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Es fijn dat de bradereie goed ging, jammer dat ze daarna weer huilde

Sam je had een zware dag dan he, gelukkig was de bbq geslaagd

Verder weinig blijven hangen

Wij zijn om half 5 weggegaan, uit eten en naar de film, net thuis.
    Mijn moeder paste op, en Kim was van 4 tot 9 wakker, helemaal niet gehuild.
    De hele dag al niet, tis een heel ander kind opeens.
    Ik geniet ervan, hoop dat het zo blijft.

xxxxx

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Heerlijk Eline, ik heb goeie hoop dat de osteopaat voor Vigo ook goede dingen kan doen! (al gaat het hier ook een stuk beter hoor)

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mirie, ja MamaT heeft ons aardig op de hoogte gehouden... Valt niet mee, heel veel succes met alles en nogmaals gefeliciteerd natuurlijk! ;) Hier kletsen we gewoon lekker verder :D

@Guppie, jeetje nog linke soep ook zeg! :$ O ja en die lucht blijft ook echt dagen hangen jakkes ;)

@Es, hier ook een kind van de prikkels.. Hoe is het nu met d'r??

@Eline, wat een leuk avondje, ben je dan ook wel even aan toe na zo een moeilijke start.. Wat fijn dat Kim zo anders is nu, top joh :)

@Hier, zit net ons plaatselijke krantje te lezen staat daar mijn leuke gyn in hihi :D Is altijd een rubriek over dat iemand z'n huis wil verkopen en waarom enzo. En hij stond erin met zijn gezinnetje, haha moest er zo om lachen, toevallig zeg :p
    Hij gaat verhuizen naar Arnhem, dus die zien we nooit meer terrug :D Jammer hoor, Delft weer een mooie vent armer whahaha :p
    maar de mooiste zit hier lekker bij mij thuis :p:D

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze is nu een half uur stil.. pjieuw!! :) Wij zitten filmpje te kijken.. over vampiers.. niet echt mijn ding, mja je moet wat! ;):p

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames ik ga mn bedje in.. Kijken of ik rinze stil kan krijgen en in slaap! Tot morgen!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ah Nancy, dat vraagt om een afscheidsfeestje... :D:D

Es, hier een gamende man, ook niet echt gezellig. Maar ja, geven en nemen he ;)

Ik ga echt nu, mn oogjes gaan dichtvallen en ik kan alleen nog maar flauw doen :p

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sorry dames, heb wel meegelezen maar kan niet reageren. Mijn arm doet echt heel veel auwie en de pcm doet z'n werk ook nog niet:(. Ga mijn bedje opzoeken en dan hoop ik maar dat het morgen beter gaat... Alvast slaap lekker voor straks en tot morgen!

14. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Dank je wel meid. Volgens mij zal ik jou nog heel vaak nodig hebben als borstvoedings expert:D

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA nou ik ben er vaak genoeg, dat scheelt ;) :p !! HIHI

Dithje, jakkes zeg, dat is vast een rot gevoel. Sterkte en weltrusten!

Nancy dat is echt toevallig :D !!

16. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Nancy erg he! Het was alles behalve leuk. Maar ik ben er vanaf YES YES!

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    heey

Kerels grrrrrrrrrrrrrr:x:x:x:x ja daar ben ik weer met me geklaag, ik hou het wel voor me;)

Hoe ist hier? zoe is ook stil net, wel even gekrijst:(
    hoop dat ze vannacht ook doorslaapt:D want een hele nacht slaapt wordt je een ander mens van:D

die puistjes zijn hier ook, horonaal las ik?

oo ik ga volgende weel zaterdag na adam winkelen, nja was ik van plan met me zelf!
    Den gaat na rotterdam vissen met de jongens die die heeft ontmoet op visvacantie.
    hihi maar moet nog ff iemand mee krijgen om te shoppen! verdien nieuwe winter kleren:D

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dat bijlezen gaat niks worden want de campina heeft weer op volle toeren moeten draaien chayenna heeft daarna nog 2uur op mijn schoot geslapen en ligt nu net ff bij papa te slapen nu kan ik zelf ook eindelijk douche, dan weer voeden en naar bed want ik ben echt gesloopt.

trusten!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mirie, ja je was er zoooo klaar mee, en nu ben je er vanaf ja super :)

@Dithje, welterusten en beterschap!! :(

@Es, Daybreakers toevallig?? Gistern zitten kijken nl...

@Sam, jij ook trusten en hopelijk goeie nacht!

@Guppie, ga jij je roes maar uitslapen hihi :p welterusten

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha ja nancy; daybreakers inderdaad!! :D:D

Deel Deze Pagina