Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirie85

Mirie85 Actief lid

Jan 19, 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Dames ik spreek jullie snel! Nu even weer rusten.

Liefs van mij

2. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Sjimmie, die puistjes komt door de borstvoeding, zijn hormonen die je meegeeft he...maar ik doe er niets aan...gaat vanzelf wel wel..op zich weinig last van nu...had het de 2de dag van geboorte wel erg en de kinderarts wou wel dat de verpleegkundige waterpasta op deed, had het ook erg op zijn buikje en beentjes...maar heb het maar 1 dag moeten aanbrengen...

Sam, meid jij blijft maar overeind he...een mens vraagt zich dan af waar blijf je de moed halen, maar goed, dat zit nu eenmaal in een mama ;)! Een beebje is zo onschuldig en kwetsbaar en daar blijft je de energie van halen...maar meid een hele dikke knuffel en ik hoop ehct van harte dat de osteopaat maandag Rinze zijn probleem volledig kan wegnemen...

Eline, wat fijn dat Kim een heel ander meisje is geworden...zou de osteopaat dan toch iets positiefs kunnen helpen hebben?

Es, als jij gefrustreerd bent, dan neemt een kind dat snel op..ook het feit dat je zegt dat jij en Vincent meer uit elkaar groeien heeft daar een stuk mee te maken vermoed ik...eens goed een gesprek hebben met hem? Is dan aan 1 probleem van de baan niet?

Nancy, mooie foto's!

Zo, hier lekker kleren gekocht voor dochter en zoonlief...pff was wel een heel stuk lichter in de portomonee...maar ach kunnen ze de winter mee door! En een geluk dat onze allerkleinste geen kleertjes meer nodig heeft ;)! Hebben nog bergen kleren van broer destijds...
    Zo, hier dan eentje wassen en dan laatste voeding geven en in zijn bedje leggen...dan kunnen papa en mama lekker in bed ook en wat gezellig samenliggen ;)!

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

hey meiden,

Heb even in etappes gelezen, want madammeke is weer lekker onrustig, dus niet alles is blijven hangen.

Dithje, auwie dat doet inderdaad zeer..
    Blijf er niet te lang mee sukkelen meid, sterkte!

sam, nog even en dan is het maandag!
    Hier zijn we de dagen ook aan het aftellen hoor, het is slopend zo.
    nog 5 dagen hier ;)

Nancy, lekker dat je mocht blijven liggen..
    Mijn man was vanochtend ook al op het idee gekomen, alleen moest ik er om half 9 echt uit omdat hij moest gaan werken.

Mama chan, lekker shoppen! geniet ervan!

Petatje, yeeee lachjes!

Eline,aaah wat lief die foto's!

guppie,proost!

Es, blijf praten met je mannetje en probeer je ontspanning te zoeken als gezinnetje.
    De eerste 3 maanden zijn het zwaarst, ook voor je relatie en die kleintjes pikken het haarfijn op.
    Sterkte meid..

Dat was dus ook reageren in etappes :D
    Wij gaan morgen ook onze broodnodige ontspanning zoeken in een subtropisch zwemparadijs.
    Luna heeft haar prikjes gehad, dus we mogen lekker gaan zwemmen.
    De warmte en het water zullen haar ook wel goed doen (hoop ik)
    Ik ben alleen wel vorige week alweer ongi geworden en niet zo'n beetje ook, flink balen.
    Dus ik hoop dat ik morgen niet doorlek, want ik wissel me suf :x

en toen was er flesalarm :D
    ik ben er van tussen, truste alvast meiden!

4. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Nog even een klein berichtje van mij....

Het is hier 1 groot drama geweest....
    Kids spugen....
    Thijmen werd vervelend.
    Carlijne heeft daarin tegen heerlijk liggen slapen.
    Thijmen hebben we naar zn kamer gebracht.
    Maryl&Noa Lynn hebben we optijd naar bed gebracht,en die sliepen gelijk...
    Thijmen sliep toe ie naar bed moest ook gelijk.
    Maryl kwam nog 2x en Noa Lynn 1x.
    Dan ook nog Carlijne tussendoor voeden.
    Maandag moet Maarten weer werken...

5. tmnkooijmans

Ik zo zo slapen...
    Ben echt dood op....
    Hoop op een goede nacht..

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    truste dames

zoe heeft net fles op, hmz niet helemaal maar als ze vannacht wakker wordt geef ik dr de rest;)
    mevr ligt knock out in de puckabby, heerlijk slapen nu!!

7. tmnkooijmans

Ik ga nu ook slapen!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    pfff ben tot 1uur bezig geweest rinze slapendw te krijgen en nu weer aan t voeden.heb met pcm in de handen gestaan maar durf t niet aan.Staat niet voor niets va drie maanden op denk ik dan.hopelijk gaat hij metewn slapen zo.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    geslapwn tot half 7

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Bedoel je de verstrooide professor?

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ hier: pfff, 6 uur, Sebas: "Mama, ik ben wakker!" :( Vannacht is gelukkig redelijk goed gegaan. Na haar laatste voeding om 22.00 uur hebben we haar gelukkig voor de buikpijn in slaap gekregen en meldde ze zich om 4.00 uur weer. Fles gegeven, boobs gekolfd en toen nog heel even geslapen tot 6 uur. Mevrouw en manlief liggen nu nog heerlijk te slapen. Sebas heb ik ff voor de tv geparkeerd zodat ik ff hier kan zijn, want ik mis jullie hier!

@ Sam: pff, dus bij jou na zo'n nacht weer vroeg dag... Gelukkig is Kor niet aan het werk vandaag ;) Heb echt diep respect voor je hoor! Hopelijk kan de therapeut morgen wat voor Rinze doen.

@ pukkeltjes: kunnen ze die ook hebben als je volledig op de fv zit? Inmiddels krijgt Juliette namelijk geen bv meer, maar heeft ze nog wel heel veel pukkeltjes (en komen er ook nieuwe bij). Of is dat nog een verlengd bv-effect?

@ Lisette: aarrrgghhhh! Wat een avond! Zijn ze nog ziek? Hopelijk heb je een goede nacht gehad.

@ mamasan: veel plezier vandaag.

@ Es: hoe gaat het nu met Naomi? Sebas kon (en kan nog steeds) zo heftig reageren op drukte. Dan gaat het prima als je met ze in de drukte bent, maar thuis is het drama. Ze kunnen dan gewoon alle prikkels niet verwerken.

@ de rest: dikke knuf! Ben nog een beetje suf na zo'n nachtje.

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Dithje wat is er met je arm? Gaat het al beter?

Sam dus je was dus weer lang bezig om hem in slaap te krijgen?

Es, huilde naomi na braderie en boodschappen?

Kim huilt ook als we weggaan met wagen enzo, die is snel overprikkeld.
    Ik ga voorlopig even niet weg. Denk echt dat het bij Kim al die prikkels waren.
    Bij de osteopaat kwam er eigenlijk niets uit, alles was goed.

Hier de nacht was goed, ze sliep van kwart voor 11 tot kwart voor 5, en daarna tot 8.
    Ben benieuwd hoe vandaag gaat.

xxxx

13. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    nog 1 fototje

14. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    En mijn lieve mannetje

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    fotos kan ik even niet zien op mobiel.nou t is geweldig jildou kwam pas om half 9!!!dus gelukkig lang gelegen.inmiddels slobbert hij wat om.echt honger is t niet.

pooh knuffel wat vroeg zeg!

eline wat goed van kim.wel slim dat je even thuis blijft met dr!

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    morgee

Hier geslapen van half 12 tot 6:$ dus ze slaapt nu officieel door ????

ete gegeven en nu slaapt ze nog, 10 uur weer, maar ik ruik dat ze een poepbroek heb..

Vandaag nie zo veel doen, den moet morgen weer werken, WAT EEN VERADEMING!!!!
    kan ik me eigen gang weer gaan dat gedrentel in huis steeds.., tog anders als je vent vacantie heb!
    Ik wil winkelen volgende week zaterdag ma al me vriendinne zijn op vacantie en om nou alleen te gaan???? dat zal wel raar zijn?

17. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

Lekker geshopt Pippo! Daar wordt een mens vrolijk van, althans ik wel:p.

Heel veel plezier Mamasan in het zwembad, heerlijk poedelen met de kids! Boeh ongi geworden:(, hoop dat het goed gaat vandaag.

Al met al een redelijke nacht toch Sam? Lastig met de pcm zeg... Misschien vannacht toch doen voor z'n eigen bestwil, lees pijn?

Oeps Pooh 6 uur is weer lekker op tijd! Goed om te lezen meis dat het vannacht redelijk is gegaan met Juliette!
    Pukkeltjes kunnen ook van fv volgens mij, want Luca heeft er ook 3...

Fijn dat de nacht goed gegaan is Eline! Duim voor je dat het vandaag ook zo goed gaat... Hmm ben echt benieuwd hoe het met Kim gaat als je een paar dagen thuis blijft zonder de prikkels.
    Ahhhh wat een schatjes zijn jullie saampjes:D! Oh die foto van Kim met je man, geweldig!

Hier; met Luca goede nacht, kwam om 4 uur en daarna weer om 8! Schouder is redelijk, ben slechts 1 keer wakker geworden vannacht van de pijn. Vandaag maar even flink tantum smeren en hopen dat de pijn niet weer erger wordt.

Ook ff spammen, vanochtend gemaakt:

View attachment 93960

18. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Niet raar hoor Mamma Chan om alleen te gaan shoppen! Ik vind het zelfs heerlijk om af en toe eens lekker alleen te gaan... Fijn dat Zoe weer heeft doorgeslapen vannacht!

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    #299 MoederK, Aug 15, 2010
    Last edited: Aug 15, 2010
    Wat een stoere vent Dithje :) Lief hoor!
    Fijn dat het met je schouder iets beter gaat
    (en toch, steeds als ik luca zie moet ik aan Anissa denken, net of hij de mannelijke vorm van haar is, beetje zelfde vorm gezicht...?)

MamaChan, alleen winkelen kan best (gaat vaak juist sneller) maar weet niet of dat even makkelijk gaat met een kleine erbij (ivm kleren passen)?

Lieve foto's Eline!!

Pooh, fijn dat de nacht redelijk was... hoplijk steeds beter! ;)

En Sam, hoe is de nacht gegaan met Rinze?

Tmnkooijmans, hoop dat het vandaag beter gaat met iedereen!

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Ons lachebekkie:

Share This Page