Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik ben ook een Juli mama en wil graag met jullie mee kletsen.

Op 2 juli om 15:03uur is onze Nour geboren.Ze woog 3490 gram.
    Inmiddels is ze alweer bijna 4 weekjes oud.
    De eerste 3 weken waren eerlijk gezegd wel erg zwaar aangezien ze heeeel veel last had (en heeft) van darmkrampjes.Ik,mijn man,en Nour hebben zo goed als niet geslapen.Ze huilde dag en nacht.
    Sinds afgelopen week zijn we begonnen met inbakeren en nu slapen we gelukkig allemaal weer.Je kunt echt zien dat onze Nour en stuk tevredener is :).

2. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier is het erg stilletjes maar kom me toch maar melden.

11 juli ben ik bevallen van een prachtige dochter.
    Ze woog 2510 gram en was 47 cm.

Inmiddels na bijna 4 weken weegt ze al 3235 gram en doet het dus erg goed!

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Hé wat leuk dat het inmiddels wat drukker wordt! Het gaat snel he? Damien is alweer een maand. Vrijdag gaat ie naar het cb, dus ik ben benieuwd hoe zwaar hij is. Hij is zeker gegroeid, want ik merk het met optillen al.

4. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Leuk dat er nu wat gekletst word :).

Hier afgelopen nacht heeeeel weinig geslapen.Onze kleine bleef maar huilen.Rond 5 uur vanmorgen sliep ze eindelijk.
    Overdag gaat het eigenlijk heel erg goed maar s'avonds word ze heel onrustig.Ze wil dan ook steeds aan de borst maar je ziet dat ze gewoon heel erg moe is.Ze doet echt moeite om haar oogjes open te houden.

Gaan de nachten bij jullie wel goed?

Ik overweeg om haar s'avonds voortaan een flesje afgekolfde melk te gaan geven.Doordat ze zo onrustig is drinkt ze ook steeds slechter aan de borst.

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Iedereen is bevallen van de Juli 2010 topic, dus we zullen allemaal wel snel hierheen komen :D

Even mijn meissie spammen!

Bekijk bijlage 93510

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jaaaa we zijn compleet! :D

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaaa eindelijk zijn alle juli mama's bevallen en kunnen we hier gezellig verder kletsen!

Wist helemaal niet dat er al een aantal dames een dappere poging aan het doen waren;):D... Dames, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!

8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Gezellig! Ik was alweer aan het kletsen in het juni-topic, omdat ik eigenlijk een juni-mama zou zijn, maar ik zal ook hier mijn gezicht laten zien.

@Babyke: o wat vervelend. Damien is ongeveer even oud en ik heb de laatste dagen ook meer moeten voeden en in het juni-topic lees ik het ook al. Maar bij mij is het vooral overdag. Slaapt ze overdag wel goed?

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Die kleine van mij slaapt, dus ik ga lekker even douchen enz.. :D8)

Straks bakkie doen bij me moeder.. gezellie! :)

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    joehoe

Nou ik moet ff wat kwijt hoor:(

ik heb zoe ff met me moeder mee laten gaan, ik trek het echt niet mneer, moet s nachts eruit s morgens weer voor dr en dan wordt dani ook wakker, ik slaap nog geen 5 uur:(
    Laat ik het maar niet hebben over den die gvd nmet 3 weken vacantie heb gehad:x
    geen 1x is die eruit geweest(nee meneer hoort dr niet, en als ik m aantik dan krijg ik een boze blik en een hoop gezeur van ja ik ben zo moe):(
    Ik was niet zo moe geweest als hij me de laatste voeding elke x uit handen neemt... en overdag als dani in bed ligt de voeding doet van haar, ik heb het veels te lang laten door modderen, ik heb er wel degelijk wat van gezegd hoor:(.
    Sorry voor mij geklaag:(:(:(:(

ik ga zo met dani na bed tegen 12, en dan is den thuis van het vissen en drna laat hij ma voor dani zorgen ik slaap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik ben gewoon geiriteerd zeg:)
    Pfffffff hoop zo dat ze snel doorslaapt, dit is nieuw voor me dani sliep gelijk door.
    Meiden wees maar blij met jullie mannen die jullie goed helpen!!!!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mamachan hup je bed in zo! Lief van je moeder om voor de kleine meid te zorgen!

Ik deed eerste alles zelf 's nachts, maar ben nu gewoon zo moe... Ik zit echt met tegenzin te voeden dan, zo van "ben je al eens klaar?". Moet echt nodig bijslapen!!!!!
    Mijn man doet nu de luier voordat ik ga voeden, dan heb ik iig niet het gevoel dat ik alles alleen doe, al scheelt het natuurlijk geen bal!

*verveel me nog steeds trouwens*
    Heb echt niks meer liggen waarmee ik mezelf kan vermaken. Mn tijdschrifjes komen vanmiddag pas met de post...

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mama Chan: Knuff meis.. nu lekker even slapen jij!

Guppie; spelletjes op de pc :p:p

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ach meid toch. dikke knuffel en dadelijk lekker ff slapen.

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Geef die vent van jou eens een flinke schop onder z'n reet Mamma Chan! Sorry dat ik het zeg maar vind het echt niet normaal hoe hij jou en de kids aan jullie lot overlaat... Knuffel meis!

Whahaha Guppie! Misschien op je hoofd staan dubbeltjes poepen:p;):D?

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi, ik kom me ook melden! Trotse mama van Fynn, 19juli geboren! We gaan dit topic maar es wat minder rustig maken :). Xxx

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier ben ik dan ook! Trotse moeder van Jildou en Rinze. Jildou is 22 maanden en Rinze 6 weken en 2 dagen oud!

Idd MamaChan.. bleagh wat een vent!!

Het is een wonder trouwens, Rinze slaapt!!! Om half 7, half 10 gevoed en daarna slapen!! Wel was hij net wakker, hij had gespuugd, arm schaap maar daarna snel weer gaan slapen :D !!

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ik ben der ook weer bij. Trotse mama van de mooiste Laura van de hele wereld :D

Voor alle juli mama's:bedankt voor alle steun tijdens de zwangerschap en erna. Jullie waren geweldig! :D

ik ga ff naar men meisje nu. die ligt te miepen. Denk dat ze honger heeft.

ooh,ze heeft geen last meer gehad van haar prikjes. Ze is zo flink geweest :)

en over het lachje,maak me inderdaad nog geen zorgen. En ja,ik vergeet soms dat ze 3 weken te vroeg was. Misschien komt het daardoor iets later.

ok,straks kom ik terug. Nu is het boobie time :p Bekijk bijlage 93535
    Koeka-clan :D

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik kom me hier ook melden! Voor de onbekenden :):

Ik ben Nancy, 30 jaar, woonachtig in Zuid-Holland. Afgelopen mei (zwanger) getrouwd met Bas en op 1 juli moeder geworden van Luuk, een bijna 9 ponder die er niet uit wilde, dus hij is uiteindelijk geboren met de keizersnede.

Zo that's me in een notendop :D

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    en hier ben ik ook....

trotste mama van dylan (2 1/2 jaar) en chayenna!!!!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Druk dagje vandaag dus sorry als ik niet reageer..

Vanochtend visite gehad van 4 collega's van Bas, straks komt mijn vader mijn autoradio inbouwen en vanmiddag om 15u komt een vriendinnetje van mij met haar man en tweeling van 3 maanden. Echt leuk maar wel druk..
    Tot later meisjes en een fijne dag!

Deel Deze Pagina