Mark wil ieder 1,5 uur wel aan de borst maar heb ondekt dat het geen honger is dan maar zuigbehoefte dus hebben toch maar besloten om de speen te geven....... nu komt ie ongeveer om de 3 uur en heeft tussendoor geen honger
poeh sam dat heb ik nu 3x gehad op een avond dat ze steeds maar wilde drinken en das toch wel vermoeid laat staan een hele dag
laat staan als je ook maar 5 uurtjes hebt geslapen in een nacht Einneh ja ik wou dat het hier zo was, dan is dat speentje ideaal!
hier heeft een speen ook echt de uitkomst gebracht. ze slaapt overgins wel niet met speen die laat ze eruit vallen dus tis alleen ff voor de zuigbehoefte te stillen en dan is het weer goed
borstvoeding vraagje: hoelang drinken jullie baby's aan iedere borst??? want sinds ik geen tepelhoedje (sinds vorige week) meer gebruik is chayenna heeft ze genoeg aan in totaal 15min (5min aan de ene kant 10min aan de andere kant en soms zelfs nog korter) krijgt ze dan wel de achtermelk binnen???? want het spuit de eerste paar min echt uit mijn borsten.
Hier gelukkig ook alleen voor de zuigbehoefte, hoop ook dat dat zo blijft! moet alleen 's avonds rond 9, 10 en 11 uur voeden voor de nacht (clusteren?)
ja dylan heeft er nu nog een wel alleen maar in bed, en als hij de kans krijgt dan pakt hij ze stiekem ook overdag maar die neem ik hem dan wel weer af. maar gelukkig laat hij ze wel uitvallen als hij in slaap is gevallen.
Mark drinkt meestal maar 1 borst en laat deze na 15-20 minuten zelf los. 2e aanbieden heeft geen zin, wil hij echt niet! als hij het 2e borst wel wil, na een boertje bijvoorbeeld dan is het vaak maar 5-7 min.
trouwens hier was het gisteren ochtend ff schrikken want ik lag in bed en manlief ook en chayenna in de wieg ernaast dus ineens hoor ik haar kokhalzen dus ik kijk spuit het echt uit haar mondje tot 2x toe echt heel heftig alles zat onder ons bed en haar bed. maar waarschijlijk komt dat door de medicatie tegen de spruw (bijwerking )
Naomi om 2 uur de fles gegeven, ze heeft 110 gedronken.. meer wilde ze niet. Toen in de wipstoel gelegd, en ben ik gaan stofzuigen en opruimen, al die tijd is ze wel stil geweest Toen ik klaar was zag ik haar geeuwen, dus nu in bed gelegd.. het is nog stil.. van hoop op zegen!
Even de drama queen spammen hoor.. Ook al maakt ze mama soms helemaal horensdol, ik hou onwijs veel van haar! View attachment 94446
J2J: Zeker druk als ze ziek zijn. Angel: Dat scheelt inderdaad wel. Ze kunnen hier zelf aardig wat,maar bij aardig wat dingen kunnen ze wel wat hulp gebruiken. Hier; Net kwam Maryl dr uit,ze ziet er al stukken beter uit. En ze speelt nu rustig met dr poppen. Noa Lynn is dr nog niet uit,heb net gekeken,en die ligt in coma... Carlijne is ook weer uit,die moet zo weer gevoerd worden... Thijmen kijkt lekker tv,dus het hier hier nu wel lekker rustig..
Meiden ik zeg eerlijk, ik ga niet bijlezen... sorry sorry sorry want wat een dag! Luuk kwam vannacht om 4 uur (fles om 00.00u geven helpt dus niet..) toen om half 8 en wilde niet meer slapen.. Dus toen maar gewassen en toen ik ging douchen werd ie in ene keer helemaal overstuur, heel eng hoog huilen. Niks voor hem, herkende het huiltje niet, dus er was wel degelijk wat, maar wat!? Dat ging tot 11.00u zo door en ik had me zo goed als het kon gedoucht en opgemaakt want ik kreeg om 12u visite van mijn collega's. Alleen maar in de weer geweest met Luuk want hij was echt overstuur, niet normaal.. Dus toen maar om 11.15u de fles gegeven en toen was hij stil. Toen kakte ie zijn broek vol, dus ik snel vervangen en stonden mijn collega's voor de deur. Heel leuke luiertaart gehad en een trui met zijn naam (zo gaaf) en een lekker cremetje voor mezelf van Lief! Ze gingen weg, dus ik Luuk op bed gelegd, staat mijn oom voor de deur. gaat mijn oom weg, belt mijn schoonmoeder, en maar klagen pffffffffff die hang ik net op. En Luuk tussendoor maar huilen in etappes op bed....... Nou en nu is de dag voorbij, waar is de tijd gebleven??????? Ik ben nu al kapot en heb nog niet eens gegeten, wel bevorderlijke voor mijn lijn 8) BLEH! En het wordt al zo een drukke week..... Woensdag terugkom ochtend van de zwangerschapscursus met de baby's nu, donderdag afscheid collega, vrijdag op kraamvisite, zaterdag bruiloft (kijken bij het gemeentehuis) en zondag de hele dag kraamfeest... Kan wel janken sorry hoor Nu zit ik te klagen en die knop gaat nu uit sorry! 8)
En nogmaals, diep respect voor de meiden die dit de hele dag door hebben! Echt respect was er al maar nu nog meer!!! kweet ook eigenlijk dat ik niet mag klagen maar doe het lekker toch