Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier ben ik dan. Rinze heeft het kiss-syndroom!!! Precies waar ik bang voor was. Alles past in het plaatje!!! Zelfs zijn traanoogje komt daarvan en de krampjes!!! Ik zal het vanavond verder uitleggen,, moet zo het eten even doen.

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, jeetje, toch!!! :$ Moederinstinct is alles, zie je nou wel! Kunnen al die mensen die je ongelijk gaven op hun buik schrijven, bijv je schoonouders!! :x
    Sterkte meis, tis fijn dat je nu weet wat het echt is maar rot is het, verschrikkelijk rot, sterkte!! :(

@Dithje, pruttel de pruttel, hier ook pruttel de pruttel...
    jeetje heftig! nee lief van je dat je meegaat, dat kan je dan maar beter doen inderdaad... sterkte, zijn heftige ziektes schijnt :(

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    He Sam, wat kl*te.. wel fijn dat je nu zeker weet wat het is! Hoop dat er iets aan gedaan kan worden, ik ken het verder niet.

Nancy; heb je de film Dear John al gezien?? ik zit hem nu te kijken.. tranentrekker!!

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy jehhh zeg wat een nacht en een dag voor jou zeg kan me voorstellen dat je baalt denk je dat je het goed doet om een kraamfeest te organiseren en dan belt de helft bijna af brrr erg hoor.. knufff meid hoop dat luuk een regeldagje heeft en dat het vanacht en morgen weer beter gaat anders zal ik hem een toespreken:p;)...

dithje ja het is echt een kl*** ziekte je weet er alles van...heeft je mams de injectie voor de crohn?? die heeft schoonpa ook en idd heel duur schrok ook van de prijs:$... sam heeft mag pillen en inmuran en pretnison ...

koekkie wat een scheet zeg;)

sam sterkte meis je gevoel laat je nooit in de steek dikke dikke knufff..

kom ff ons moppie showen ...het is nu al talk to the hand:p

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Es meid hele dikke knuffel! het is best allemaal heftig wat je doormaakt. Wel goed dat je op tijd hebt ingegrepen. psd is geen lachertje,mijn tante heeft dat gehad. Heel moedig dat je ermee naar de ha bent gegaan. Hopelijk helpen de medicijnen jou en Naomi heel snel,en kunnen jullie eindelijk met zen drietjes volop genieten! :) *knuf*

@nancy jij ook een knuf,het kan soms echt te druk zijn he ;)en dan al die afzeggingen! :x:x sommige mensen zijn echt schaamteloos :x:x

@kikkert: Laura heeft meestal op 20 minuutjes beide borsten gedronken,'s nachts zelfs op 15 minuutjes. enneuh over je werk:laat ze,als ze zelfs nog geen kaartje kunnen sturen :x:x

@Koekkie wat een mooi popjes seg! fijn dat de rust is weer gekeerd :p

@dithje wauw,schrik je inderdaad van :$

@Sam dus toch kiss. Sterkte meid! en goed dat je op jezelf hebt vertrouwd. :) *knuf*

@angel wat een moppie! zo lief seg met dat handje! "hou op mama,je praat te veel :p:D"

hier:heb met de KA gebeld. Moet nu om de 3à4 dagen een zetpil geven,hopelijk komt der stoelgang toch beter op gang terug. Als ik dan begin september overschakel op fv moet ik Omneo geven. Als het eind september echt niet beter is gaan ze verder onderzoeken.
    Misschien is een osteopaat nog wel wat voor ons. :(

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam jeetje meid, wat balen, knuffel. Ga is opzoeken wat het inhoudt.

Hier hele dag gehuil gehad, om 4 uur sliep ze eindeijk.
    Leek ook kramp, en wat spugen.
    Ga morgen naar de huisarts, want trek het niet.

xxxx

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jE HEBT GELIJK eLINE. hoo capslock!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline; ik heb je ff een pb gestuurd.. Knuff

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Sam dan had je toch al die tijd gelijk meis... Zo zie maar dat een moeder altijd gelijk heeft! Fijn om te weten dat het nu een naam heeft en jullie weten wat Rinze mankeert, maar oh wat ontzettend k-nieuws meis:(. Dikke knuffel!

Was het wel gezellig met je collega's Nancy ondanks je rotdag;)?

Injecties zijn inderdaad voor de Crohn Angel, maar werken ook voor de Bechterew. Imuran en prednison, hmmzzz heel bekend jammer genoeg. Doet Sam het daar goed op?
    Whahaha lekkere drama queen die Caitlin;):p, geweldig!

Goed zeg Petatje dat je de ka hebt gebeld! Hopelijk komt de ontlasting beter op gang met het vaker geven van de pillen... Je zou de osteo kunnen proberen, baat het niet...

Groot gelijk dat je de ha gaat bellen Eline! Knuffel meis!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, nee die stond van de week te downloaden en toen haalde ik een virus binnen ;) Dus nu staat remember me klaar, schijnt net zoiets te zijn.. haha *snik snotter* waarom kwellen we onszelf zo? :p haha

@Angel, nee de nacht was goed mag echt niet klagen maar het was zo een dag dat je enorm geleefd wordt, daar kan ik niet zo goed tegen ;) En nu denk ik wat een gezeik, er zijn hier meiden die het tig keer zwaarder hebben (lees: Es, Sam, Eline, etc)
    En wat een geweldige foto!! Hahahah talk to the hand hihihi :p

@Eline, ach jeetje alweer... goed doe je er aan om naar de HA te gaan, echt goed van je, want het kan zo niet langer toch :(

@Petatje, fijn dat je nu iets kan bij Laura, hopen dat het effect heeft!! Osteopaat, kennen ze dat in België? Of stel ik nou een hele stomme vraag? ;)

@Dithje, ja was zeker gezellig! 4 leuke meiden, harstikke gezellig. Jouw collega's :D ook P&O adviseurs nl ;)

@Hier, bas is even gaan wandelen met Luuk. O.a. naar zijn ouders want zijn moeder deelde vanmiddag aan de tel nog even mede dat ze van de week wel op de stoep zou staan want ze had 'm al zoooo lang niet gezien ;);) Afgelopen donderdag nog :x En tis al druk zat, dus Bas is daar nu even heen pfff ;)
    Vanavond helemaal niks, misschien filmpie kijken als Luuk het toelaat ;)

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    nancy; remember me staat hier ook al klaar.. denk maar voor vanavond ;) ideaal he dat downloaden hihi

12. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Guppie:regelmaat kunnen ze niet met de borst.
    Ook super als je op visite gaat helemaal leuk!!!

Es:jeetje zit nog niet echt mee begrijp ik?

Sam:dank je, is inderdaad echt geen pretje iemand ziek zien worden.
    Enne ja stom he?dat we soms moeten plassen.
    Ik herken het zo soms denk je ook laat maar ga straks wel...
    Gaat het beter met je Rinze?

Einneh:dank je wel.
    Bedoel je echt lachen??die van mij doet het soms scheef maar nog niet gericht!!wist ook niet dat dat al kon hoor.
    Wel super leuk zeg dat lachen van je kindje (dat is echt smelten)

Dithje:en bruin geworden in de zon?? viel denk toch tegen of niet?

Angel:dank je, ja super leuk zara en zo betaalbaar ga paar keer per jaar een paar tassen vol halen en doe het vaak naar school aan dan ziet ze er toch leuk uit en ik krijg geen hartaanval als ze onder de verf thuis komt.
    Maar ze hebben op veel plaatsen een Zara hoor weet niet waar je woont!

Petatje:bv kindjes hoeven toch geen poepluiers te hebben??of heeft ze er last van?
    Volgens mij een kind dat zo weinig poept is een teken dat je BV goed is afgestemt.

mamachan:dat is balen niet meer slapen smiddags en in de kinderwagen?heb je een duo?of de auto rondjes rijden ergens ver weg boodschappen doen...
    AL slapen ze maar half uurtje dan zijn ze wel iets vrolijker.
    En was ophangen gaat best met 1 arm hoor, op een gegeven moment was ik het zo zat en ging ik het proberen en lukte ook nog hi hi.

J@J?en nog lekker kunnen wandelen?
    ja jammer van het zonnetje he?
    Lekker dat het nu bijna goed gaat op de krampjes na!

Kikkert:geniet ervan meid en je kan het beter zo hebben dan andersom!
    Nu was je op een huilertje berekend en heb je een lieve wolk van een baby heerlijk toch!

MMmm Estelle drinkt erg sloom dus 15 min enne kant en 15 min andere kant en soms wel half uur ene kant en 15 min andere kant.
    tepels doen vaak wel schraal aan.
    maar als ik haar losmaak blijft ze komen.
    ZIt nu wel bijna 4 uur tussen en ze heeft een speen en komt super weinig aan.
    Volgens mij is dat voor iedereen verschillend toch??

Ik ga nu voeden en dan grote mensen eten maken!!

Zara`s is niet gelukt halverwege terug gegaan, mijn moeder dacht even mee te gaan auto in en auto uit ze dacht er even uit te zijn.
    maar die werd niet goed na paar minuten lopen was wel beetje pissig achteraf want wist niet dat ze steeds onwel werd en was geen pretje mama aan de arm en andere duwend aan de kinderwagen en kleuter erachter aan hobbelend en het ergste de angst ik dacht die gaat van de vlakte.
    maar gelukkig snel thuis gebracht en nu ligt ze te slapen.

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ angel, ja het is echt een kanjer!

Maar nou zal je altijd zien.. als je vertelt hoe goed het gaat, het dan in een keer omslaat haha! Vanacht is Jayden echt veel wakker geweest, veel gehuild en vanmorgen en vanmiddag ook.. Heeft net 2 uurtjes geslapen en begon weer te huilen. Volgens mij heeft hij last van zijn buikje.. De laatste keer dat hij heeft gepoept was gister morgen om 10.30 en hij laat vandaag heel veel scheetjes en net had hij een heel klein beetje poep aan zijn gatje dat er niet makkelijk af ging.
    Hij heeft de laatste tijd vaker dat hij 1x heel veel poept.. en dan een hele tijd niet meer.. en daar lijkt hij dan wel last van te hebben.
    Hoe vaak poepen ze bij jullie? (degene die flesvoeding hebben)

@ es, ah meid toch! Ik hoop dat de medicijnen zullen helpen voor naomi!

@ bubsie, fijn dat het allemaal zo goed gaat!

@ einneh, ooh wat een lieve foto van mark!

@ mamachan, hoe gaat het met je? En met zoe?

@ j2j, fijn dat het goed gaat .. ja hoop hier ook nog even te kunnen wandelen zometeen.. vanmiddag niet zo`n fijn weer geweest hier. De zon komt nu pas een beetje door

@ nancy, zozo wat een dag! En aankomende drukte.. dikke knuffel meid!

@ sam, ik weet niet precies wat het in houd maar wel fijn dat je nu weet wat het is.. sterkte ermee meid!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, haha we zijn wel lekker hetzelfde aan het kijken hihi Heb je nog meer tips eigenlijk??
    The traveler's wife schijnt ook mooi te zijn...

@Mammameisjes, brrrrrr wat eng!! Ik had verleden keer al gevraagd hoe het met je moeder ging maar niet zo best dus.... Wat is het toch een rotziekte he :(:( Heel veel sterkte :(

@Goldy, ach arm jong en arme jullie :( Hier FV en Luuk heeft gemiddeld 1 poepluier per dag..

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O en Es, had je the notebook nog gekeken?? Dat was ook echt snif snotter snuit, wat een mooie film vond ik dat zeg :)

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou, precies nadat ik dat berichtje gepost had, had Jayden zijn flesje leeg.. en papa had het idee dat hij ondertussen gepoept had, dus ging net kijken en echt een dikke vette poepluier, kwam er aan de zijkant gewoon bijna uit!
    Dus hoop dat het nu wat lekkerder is voor hem nu dat het eruit is! Ben benieuwd, hij heeft nog niet veel geslapen vandaag dus denk dat hij dadelijk knock out is!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Goldy, wij moeten gewoon het tegenovergestelde van wat we willen hier plaatsen en het gebeurt! :D Top, poepluier rulezzz! :D

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    The notebook gaat Vincent nu gelijk downloaden.. ;) kan ik morgen gelijk kijken..

Nog meer tips.. euhmm, ''The blind side'' met sandra bullock.. ook erg goede film! :)

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed van Bas Nancy dat hij naar z'n ouders is met Luuk! Kom jij d'r weer mooi onderuit;):D! Hier ook vaak op die manier hoor...

Heb niet eens buiten kunnen zitten Mammameisjes... Had het nog niet gezegd of het betrok alweer en daarna ging het regenen:(.
    Ohh wat schrikken zeg dat je mams zo onwel werd! Gelukkig is het goed gegaan en zijn jullie weer veilig thuis gekomen.

Oeps Goldy zul je altijd zien he dat het dan opeens minder gaat... Hopen dat het vannacht en morgen beter gaat! Poepen tsja heel verschillend, ene keer 2 dagen achter elkaar dan 2 dagen niet...
    Whahahaha, inmiddels dus flinke luier vol:D!

Deel Deze Pagina