Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijne dag Nancy!! Hier over 1,5 uur met mn moeder weg:D

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zo Laura heeft lekker gegeten.
    ik heb wel wat spierpijn van gisteren. :D
    en sinds woensdag pas ik ook in men eerste jeans dat ik heb gekocht tijdens men zwschap. Dat is maatje 38 :D:D dus het gaat de goede kant op :p

ga nu even met Laura langs mijn moeder. Andrew gaat naar de kapper. dus ik ook ff weg ;)

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zo, ik moest jullie even zoeken..

Ook ik sluit me bij jullie aan als mama juli 2010.

Hoe is het met iedereen? Heeft iedereen een beetje een rustigere nacht gehad?

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus we kletsen hier verder nu iedereen is bevallen... leuk!

Ik heb hier nu spitsuur maar kom tijdens de slaapjes van de kids even bijlezen.

Voor onbekenden: Hier een Mama van 3 ( 2 jongens van 2.5jr en 1.5 jr en een pasgeboren babygirl van 24 juli jl.). Ik werk 3 dagen pw (nu nog verlof) en woon in Noord Holland.

x

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoihoi allemaal

we zijn verhuisd echt vreemd hoor ..maar hier kletsen we heerlijk verder want kan jullie nog niet missen hoor;)....

had in het oude topic nog ff iets neergezet ..maar bij deze hier ook nog maar..

wil iedereen bedanken voor alles ..we hebben elkaar door moeilijke tijden heen geholpen en dat doet je toch goed.. dikke knuff en veel liefs van mij xxx

kom straks nog ff aan wippen ga nu nog ff bakkie doen met manlief want die moet over een uurtje weer weg bahhh...mams en zus zijn ook net weg dus kon nog niet eerder komen en bij lezen maar dat ga ik straks ff doen ...;)

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hallo meiden!!
    hier trotse moeder van ons mooie meisje Djesslyn. geboren 13 juli
    nou ik ben dus ook mee verhuisd net als de rest.

@mamachan: hoe hou je het vol met zo'n man, sorry dat ik het zeg. knuffel voor jou!

@ sam, fijn dat je mannetje zo goed slaapt vandaag!

@ petatje: komt wel goed denk ik met dat lachen van je mooie meisje.;)

@ hier, net naar de dokter geweest en de assistente heeft mn oren uit gespoten.:$;) kan weer horen. maar als ik eet lijkt het wel alsof het nog steeds dicht zit. maar misschien komt dat door het water. ff afwachten anders maandag maar terug. ene oor zat een flinke prop heb andere ook laten kijken en daar zat ook een stukje rommel. dus die ook uitgespoten. raar gevoel is dat or.

en ff mn meisje spammen voor degen die haar nog niet kennen::D

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Oeeh, moet mezelf ook even voorstellen.. Ik ben de moeder van twee prachtige zoons Ryan (3 jaar) en Liam (geboren op 10 juli 2010). Hij was ong 55/56 cm en 4180 gram.

Nou gezellig, kunnen we nu met zn allen kletsen over de babytijd..

Meiden, allemaal nog heel erg bedankt voor de leuke gesprekken tijdens de zwangerschap!

Vandaag ben ik ook tante geworden van een jongen.. Ik mag hem straks al komen bewonderen!

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Oooh Bubsie, wat een prachtige dochter joh, en dan die naam nog.. ook prachtig. Ben helemaal verliefd. Es, ben ook verliefd op jouw dochter, maar dat heb ik denk ik al tig keer gezegd... hihi

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm ik ben eigenlijk geen juli mama, was wel 2 juli uitgerekend maar meneer kwam 30 juni al :p !! Maar goed, dat had ik eigenlijk nog niet verwacht aangezien Jildou ook 9 dagen te laat kwam :)

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden

we zijn verhuisd zie ik... leuk leuk en marj van harte gefeliciteerd met de geboorte van Madelief

hier kleine update over Max. ben bij de HA geweest 2 dagen geleden en die dacht aan de klachten te horen ook meteen aan koemelkallergie:( mede doordat jeroen en Nikita t ook hebben (gehad) dus maar meteen nieuwe dieetvoeding besteld en gister gehaald. hij lijkt nu weer te kunnen poepen zonder lactulose en spuugt en krampt minder als met de hypoallergenen voeding.:D hij heeft ook meteen de KA op de hoogte gesteld en daar moeten we 2 sept heen en dan horen we meer over hoe nu verder en eventuele vergoeding van de zorgverzekering omdat die voeding mege duur is( 35 euro per pak):$ maar dat is niks nieuws voor ij ivm nikita toendertijd, al met al is t snel gegaan en snel gehandeld door de ha en ka dus niks meer dan lof

ga nu ff max voorzien van een schone broek en volle buik dus ik kom later weer langs wippen

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik ga even mijn vakantie boeken, opruimen, omkleden en ff het centrum in om cadeautjes te kopen voor onze nieuwe aanwinst. Kan echt niet wachten om hem te zien!

Owja, en vanavond lekker gezellig met de hele gang bij paps en mams eten. Ik heb gisteren overheerlijke loempias gemaakt en ga nog wat kleine pizzas op de markt scoren, dan hoef mijn zusje ook weer nie zoveel te koken! En dan vanavond toekijken hoe iedereen eten naar binnen werkt, want ik ben nogsteeds niet etende..:(

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal

voor de gene die me nog niet kennen ..

ik ben moeder van 4 jongens( 14-13-12-10) 2 van mezelf en 2 van mijn vriend en sins 6 juli zijn we ook nog eens trotste ouders van onze dochter caitlin ..heerlijke drukke boel dus..:p

mijn zus en kids en mams zijn gister geweest en gezellie blijven slapen was echt leuk om ze onzo mop te showen en natuurlijk mijn nieuwe niggie gezien wat is ze dan nog klein tegenover cait haha..

en heb mijn oude vriendin weer gevonden via hyves zo leuk ..we zijn toen door een klein stom iets uit elkaar gegaan ..we waren echt dikke maatjes en heb haar in de afgelopen jaren ook best vaak gemist (zij mij ook gelukkig) dus wie weet zijn we straks weer net zulke dikke maatjes als daarvoor ...maar ben met de mailtjes al super blij :p

hier verder alles oke caitlin heeft gister weer voor het eerst in haar ledikant geslapen en niet in de reiswieg ..de kanjer zeg... alleen had ze gister wat verhoging zels 1x 37.8 maar met de laatste voeding gelukkig weer normaal pfff...ze kwam ook niet ziek over ofzo maar toch raar dan die verhoging..;) vandaag ook weer normaal ...gelukkig...

ga nu ff terug lezen ...

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
  14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    en hier dan mijn lekkere binkie!!!

Bekijk bijlage 93608

Moet nu aan de slag, want ze zijn allebei wakker en Vigo's voeding is niet echt lekker gevallen :(

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mama t gefeliciteerd ...

sam wat goed van rinze zo heerlijk geslapen ..toespraak toch geholpen??? hahaha... je voelt je zelf ook beter dan he??

mamachan brr wat een man zeg ..nu lekker slapen knufff...

nancy heerlijk dagje zo ;) lekker genieten ..

es volgens mij gaat het goed met je he?? ben je nog bij paps?? fijn meid dat je nu beter in je vel zit...

guppie mooie kids hoor

verder een aantal leuke kindjes voorbij zien komen ;)

oja ik wordt peettante van brooke yoehoeee zo gaaf had ik niet verwacht hoor....

dit is een kiekje van onze mop en haar niggie.. cait had honger :p

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en dit ben ik met mijn prinses megan en prins mike ( ook van mijn zusje)

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, aaaaah wat een droppies, om op te eten zeg! En schattig die Birki's bij Ymke, te cute! :D

@Susanne, balen dat het KA is zeg... sterkte ermee joh :(

@MamaT, veel plezier bij paps en mams met eten! Al kan jij dan niet eten... :(

@angel, wat leuk dat je je vriendin terug hebt gevonden, super! :)

@Bubsie, kunt u mij hooooooooren!!? haha geintje :p fijn dat ze weer open zijn nu...

@Hier, autoradio inbouwen is niet gelukt :( Luuk is ook aan het huilen geweest van 12uur tot 13.30u dus das lekker ;) Slaapt ie net... en lekker leuk ziet mijn vriendinnetje 'm dus slapende, grrrrrrr :x
    Bleh stomme dag vandaag en dan dat snertweer JAKKES
    En ik heb al een paar dagen een 'dood' pinkie (vooral het topje) :(:( Echt raar gevoel.. iemand idee wat het zou kunnen zijn?? ;) Hij is niet wit ofzo, het tintelt en voelt 'dooiig'

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, schattige foto's zeg, super!! :)

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en nog 1 om het af te leren .. megan en oma geven de fles...:D

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy dus jou dag is anders dan anders hmm hoop dat het straks over is ...en dat gevoel zou nog kunnen komen van het vocht ..heb je nog last van toch? want dan kan je zenuw kunne afknellen had ik hier ook echt een heel raar gevoel bahhh...

Deel Deze Pagina