Meiden wij gaan ook naar bed, Bas zet de wekker om 00.00u, als ie natuurlijk niet eerder komt Tot morgen en iedereen een hopelijk goeie nacht! -X-
Super Nancy dat Luuk het zo goed doet en dat het met jou ook alweer beter gaat! Huishouden; de tijd vliegt voorbij op een dag maar probeer wel elke dag iets te doen. Lukt niet altijd, maar toch de intentie is er! Zweten; heel erg, bah bah bah! Na de geringste inspanning heb ik het zweet los, wat zeg ik zelfs zonder inspanning. Zweten we de hormomen eruit ofzo? Thanks voor de tip Es! Geniet van je samen-zijn-tijd met Vincent! Oh Guppie het was dus volop Campina dienst voor jou vandaag?! En nu, ligt Vigo lekker te slapen? Hoe is het trouwens met Ymke, is ze nog steeds zo aan het uittesten? Geniet van je quality time Mamasan! Fijn dat het beter gaat met de kids TMN! Hier; heerlijk gerelaxed onder de zonnebank! Uiteraard in slaap gevallen... Die slaap ga ik zometeen maar hervatten. Iedereen slaap lekker en tot morgen!
Nancy, je hoeft je echt niet te verontschuldigen meid! Het is gewoon kl*te als je kleintje ontroostbaar is en dan nog een hoop drukte, dan ben je gewoon op. Ennuh tis pittig met Luna, maar het is niet dat ze blijvend gehandicapt is of zo en dat houd ons op de been. Wat dat betreft is het autisme van de oudste vele malen erger vanwege de onzekere factor voor de toekomst. dithje,oooh lekker zo in slaap vallen..truste! nou het was weer kort maar krachtig, brulalarm... Manlief had me al afgelost zodat ik van mijn wijntje kon genieten, maar madam heeft er nu echt geen zin meer in. Ik ga een badje maken en een fles, meestal wordt ze dan moe genoeg na een avond brullen om even lekker te gaan slapen.
guppie om eerlijj te zijb ben ik oogelucht dat we weten wat t is en t feit dat t kiss is daar was ik wel wat op voorbereid. ZO van half 11 tot half 3 lekker geslapen en nu de rest nog!
toppie sam! klinkt als een goede nacht vraagje voor de bv-mama's. Binnen 6 weken ga ik terug werken. Als ik correct wil afbouwen moet ik toch 1 voeding per week vervangen he? dus als ik nu nog op 6 voedingen in de dag zit,zou ik nu moeten beginnen? nu eet ze ongeveer zo: 8u 11u 14u 17u 20u 23u en dan nog ergens 's nachts 1 of 2 keer. Dus als ik die van 23u vervang door een flesje. Wat doe ik dan met de melk? volledig afkolven?of alleen de druk eraf? en ik mag van de KA starten met omneo,welke hoeveelheid dan?
Goedemorgen dames, Hier niet zo'n goede nacht achter de rug... Luca begon om 03.00 uur te pruttelen en jammeren. Heb even bij hem gezeten om te troosten en gelukkig viel hij toen nog in slaap. Maar om 04.00 kwam hij alweer en toen moest er uiteraard een flesje in. Na het flesje wel weer gaan slapen maar om 06.15 uur was hij alweer wakker en met geen mogelijkheid in slaap te krijgen. Ben maar met 'm naar beneden gegaan en op de bank gaan knuffelen... Vandaag een druk dagje verder (tenminste als manlief zich goed voelt want die was wat ziekjes gisteren)... Eerst naar de sportschool, daarna naar mams en gaat ze mijn haar verven en aansluitend ga ik met haar mee naar het ziekenhuis. Manlief zou Luca meenemen naar zijn ouders maar als hij zich zo voelt als gisteren gaat dat niet gebeuren denk ik en moet ik de sportschool maar afzeggen en Luca meenemen vanmidddag... Nou ja, we zien het nog wel... Oeps, d'r is er een z'n broek vol aan het poepen in de box! Is Luna nog lekker gaan slapen Mamasan? Wow Sam dat is lekker meis!
Wat zonde dat je wilt afbouwen meis! Ga je helemaal afbouwen? Ochtend of avondvoeding geen optie?? Verder heb ik geen benul van afbouwen, Jildou bouwde het zelf af !!
Hmm balen van manlief.. Beterschap met hem! Ja de nacht was stuk beter Jammer dat hij na 6 uur weer krampjes had, maar goed, kan niet alles hebben natuurlijk. Hij ligt nu boven te slapen, Al gebadderd en wel, ik gedoucht, Jildou in de kleren ! Nu zo nog de honden uitlaten.. Zal wel niet ver worden want voel m'n rug nu al..
Yeah, blije mama hier! Heb zowaar eens een nachtje goed geslapen, Vigo kwam ook maar 1 keer om 1:00 en daarna weer om 6:00. Heerlijk. Hij is lekker tevreden en ligt nu ook te slapen, in zijn grote bedje welteverstaan! Heb ook weer vollere borsten, dus denk dat ze weer tjokvol zitten. De laatste dagen vond ik ze toch wat slap. Ga zo maar even kolven, want is niet echt comfertabel @Sam, kan dat, dat na 1 zo'n regeldagje mijn borsten weer zo vol zijn? @Nancy, alles gaat in stapjes bij mannen he . Wacht maar tot Luuk de boel af gaat breken bij jullie Hier trouwens ook pas een 2e auto toen Ymke 4 of 5 maanden was. Pas toen was hij mijn geklaag zat @dithje, heb jij een eigen zonnenbank? Heerlijk joh! Is ook wel nodig met dit weer... Ymke is de ene keer heel lief en de andere keer een draakje. Maar zo was ze ook al wel. Ze vindt het moeilijk om rekening te houden met Vigo, maar dat is sowieso wel veel gevraagd voor een 2,5 jarige denk ik. @Sam, jij ook een goede nacht dus! Dat doet een mens goed he! @Petatje, Je kan wel sneller afbouwen hoor. Bij Ymke was ik er met anderhalve week vanaf. Maareh, de avond en nachtvoeding moet je als laatste afbouwen ivm het hoge prolactinegehalte. Vind je het neit zonde om te stoppen, of is het echt niet te combineren met je werk? Ik zie er wel tegenop om te gaan kolven daar, maar nu ik eindelijk goede BV heb wil ik ook niet stoppen....
Goed zeg Sam dat jullie al helemaal gereed zijn! Balen joh van je rug, hopelijk is dat ook snel over... Woehoe Guppie wat een genot zo'n nachtje zeg, heerlijk meis! Wij hebben een zonnehemel en ik moet zeggen dat ik daar dankbaar gebruik van heb gemaakt gisteren. Hier; manlief is dus wel ziek. Kan hij mooi een dagje op de bank vertoeven met wat filmpjes. Luca blijft bij hem dus dan kan ik vanmiddag even mijn ding doen.
@dithje jakkes wat een nacht! dikke knuffel hoor. Hoe voelt mannetje zich vandaag? Hopelijk kan je lekker naar de sportschool. Ga om 11u ook infraligne doen ooh lees de update,knuffel voor je mannetje! hoop dat die snel beter wordt. @sam ochtend en avond zou eventueel kunnen maar weet niet of ik het risico neem met al die chemicaliën. @guppie ik werk in een lab. Chemicaliën zijn not done met bv anders had ik met alle plezier gekolfd.
Goedemorgen; He bakkes Dithje, je man ziek.. beterschap! Hier is de nacht prima gegaan.. ze kwam om 04:00u daarna gelijk gaan slapen en toen pas weer om 08:30u Vincent heeft de fles gedaan van 04:00u, want ik stond de fles klaar te maken in de keuken en ik ging zowat van me stokkie.. werd helemaal licht in me hoofd en alles ging draaien.. dus ik ben snel weer gaan liggen en heeft Vincent het van me overgenomen. Meestal doe ik de nacht flessen omdat Vincent weer moet werken om 06:00 uur.. mja vannacht ging het ff niet anders. Nu voel ik me weer gewoon goed, echt vreemd hoor Al heb ik gisteravond voor t eerst mijn medicijnen ingenomen.. misschien komt het daarvan?
Jaikes Petatje werken met chemicalien... Nee, dat risico zou ik ook niet nemen dan. Ai Es dat is niet fijn joh dat je zo draaierig werd vannacht! Goed dat Vincent de voeding heeft overgenomen. Verder wel een goede nacht voor jullie dus, super!
Nou tot nu toe gaat het met Naomi ook prima! 08:30 de fles gegeven na de fles even geknuffeld en liedjes geluisterd van woezel en pip.. die vind ze leuk dan gaat ze echt lachen daarna even in de box gelegd met de mobiel aan.. En toen ik zag dat ze 3x achter elkaar aan het geeuwen was heb ik haar ingebakerd en in bed gelegd.. Ze heeft 10 minuutjes liggen jammeren en piepen, maar viel na 10 min in slaap Ik heb dus rustig kunnen douchen en eten.. is weer eens wat anders haha! Ik heb alleen een wasmand staan met schone was die gevouwen moet worden, maar ik heb nu ff een momentje voor mezelf.. ff relaxen achter de pc.. Die was kan vanavond ook
@Petatje, Ah dat is idd geen optie... @Dithje, balen dat je man nog ziek is! Gelukkig kun je wel je eigen dingetjes doen! Eindelijk dat haar verven nu? @Es, heb je de bijsluiter al gecheckt? Zou best kunnen hoor, maar je kunt ook draaierig worden als je snel opstaat. Lekker dat het fijn gaat vandaag. Hier ook, ook lekker gedoucht en nu nog even chillen! Ik laat de stofzuiger lekker even staan
@ Sam: heel veel sterkte de komende tijd! hoop echt dat de therapie gaat helpen en jullie mannetje weer lekker vrolijk wordt! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! @ Huishouden: probeer het hier zoveel mogelijk bij te houden, Wichard helpt me hier wel bij (stofzuigen en vaatwasmachine) anders is het niet te doen...... @ Guppie: als Mark hier om de 30 minuten wil drinken dan vraag ik mij dat ook wel eens af...... dus snap precies wat je bedoeld!! Gisteravond heeft Mark van 21.00 - 22.00 gedronken met misschien 2x een pauze van een paar minuten maar dan was het brullen! En dan heeft hij zo'n honger dat het aanleggen heel erg zeer doet (hard zuigen) toen heb ik wel even zitten huilen en me af zitten vragen of ik dit wel wilde..... maar ik wil ook niet stoppen.... @ Petatje: Ik zou 17u of 20u eerst vervangen voor de fles..... (nou heb ik trouwens ook in mijn hoofd dat ik zolang mogelijk de 1e en laatste voeding zelf wil blijven geven ) Wat je zou kunnen doen is even op www.nutriciakindervoeding.nl kijken, ik heb hier een boekje liggen met een schema dat zal vast ook wel op internet staan! @ Dithje: he bale van je slechte nacht! Beterschap voor je man! @ Es: he bah dat zal een naar gevoel geweest zijn! goed dat Vincent de voeding gegeven heeft!
Dr is er 1 wakker hier, en ik hoor een hoop gekreun.. dus ik denk dat ze een kado'tje voor me aan het maken is in de luier Hopen dat ze daarna wel weer verder slaapt.. want het is nog geen etenstijd
goeie morgen... hier heerlijk geslapen van 23.30uur tot 6.30uur en toen nog van 7.30 tot 8.30uur en toen nog gezellig tot 10uur met z'n 3tjes in bed tv gekeken en chayenna aan de borst dus mij hoor je niet klagen. dylan is nu de hele tent op de kop aan t zetten en de hond aan t irriteren dus die ga ik dadelijk maar al voor de zoveelste keer toespreken in nog geen uur tijd. ik ga me nu maar ff snel verzorgen want chayenna slaapt en we moeten om 12uur ff naar het weeguurtje. mss tot straks