Lekker Es!! Dithje lekker dagje voor jezelf. Petatje hmmz dat is wel jammer maar is niet anders.. Guppie ja dat is normaal dat je boobs nu voller zijn na al dat gezuip Die van mij waren vannacht ook giga omdat rinze de nacht ervoor zo gezopen heeft..
mmm ze was wel even wakker, maar ze bleef stil, en heeft nu haar oogjes weer dicht geen poep broek dus.. haha
Whhhaaahhh Kikkert wat een lekker ochtendje! En ben je alleen thuis nu? Volgens mij is er hier boven ook iemand wakker. Mag ook wel eens!
Misschien een gekke vraag hoor.. Maar hoe houden jullie je baby's ''bezig'' als ze wakker zijn? In de box vind Naomi het na 10 a 15 min al niet leuk meer en gaat ze brullen..
ja heerlijk...ja ik ben alleen met de kids mannetje werkt hier van ma t/m vrij en heeft altijd de weekenden vrij
gekke bekken trekken naar haar dan moet ze lachen, wat vertellen, muziekje aan en dansen...maar ze vermaakt zich ook gerust 30min alleen in de box
nouuuuuu zeg! Volgens mij was die kleine 10 minuten drinken om half 9 een hele voeding voor Vigo, want hij slaapt nog steeds! Maakt wel geluiden, maar daar wordt ik 's nachts dus ook constant wakker van... Nou ja, wel lekker hoor! @Es, wij hebben een tiny love mobiel in de box, die gaat ook 20 min lang door. Als Vigo niet wil liggen en niet wil drinken en niet wil slapen en niet aan het huilen is dannuh? Sja dat komt eigenlijk niet zoveel voor. Ik hou hem de laatste dagen nog wel veel tegen mijn benen aan. Dan zit ik met hoogopgetrokken benen en hij zit in dat kommetje zeg maar en dan ga ik liedjes zingen en schommelen met mijn benen.
Wow lekker dan zo de dag beginnen! Dat lukt mij niet hoor. Maar wil ook heel graag dat de tv op de slaapkamer gaat functioneren! (zit geen coax kabel in)
hee meiden Net bij de ha geweest, ze heeft last van haar darmen. Boel is helemaal opgeblazen, daar moet ze erge last van hebben. Zit heel veel lucht in Moet nu over naar voeding voor darmkrampen. Ben benieuwd xxx
Oh ik ben zo blij Ik had Vigo net na de voeding weer in bed gelegd (want heel moe), maar hij ging een beetje mopperen. Ik dacht, mopper jij maar even want vanmorgen was je ook aan het mopperen en toen ging je toch slapen. En nu ging hij weer slapen! Voelt voor mij echt als een stap vooruit Ik denk dat ik nu veel beter kan horen of hij lekker in zn vel zit of dat er iets is. Voel me eindelijk eens voldaan met mezelf!
Guppie: Heerlijk is dat he!! Hier gaat het ook super!! Naomi werd om half 12 wakker met een vreselijke poep broek.. dus verschoond, en maar gelijk in bad gedaan.. wat was ze vrolijk in bad.. slaan in het water en hoge geluidjes maken Toen de fles gegeven, en daarna even woezel en pip liedjes gezongen en even in de box gelegd, en in de box viel ze half in slaap, dus opgepakt en in bed gelegd, en daar ligt ze nu weer heerlijk te slapen Heeft mijn kind nu zoveel slaap nodig want sommige baby's zijn 2 a 3 uur achter elkaar wakker.. Nu is Naomi maar een klein uurtje wakker geweest en ze slaapt alweer Of ze haalt haar slaap in van de laatste dagen.. Want t weekend heeft ze ook niet veel geslapen overdag.. Dus ja het verschilt ook nogal is.. Tot nu toe dus een geweldige dag!!
Hier de ogen half stok... Niet zo'n goede nacht gehad. Het eerste gedeelte ging goed, ze heeft toen geslapen van 10.00-03.00 (helaas ging ik een keer niet op tijd naar bed..) en toen kwam ze om 5 uur weer en vanaf toen heeft ze alleen maar wat lopen jammeren en drinken en wilde ze niet meer slapen... Ben dus erg brak. Heb haar nu net op bed gelegd dus eigenlijk zou ik nu ook even mijn ogen dicht moeten doen... BV gaat af en toe weer wat moeizaam. Normaal gesproken happen baby's aan en als ze los laten hebben ze genoeg maar Anissa hapt meestal de eerste keer wel goed aan maar laat dan na een paar minuten al los en heeft dan nog honger. Dat is geen probleem alleen vanaf dan lukt het haar niet meer om goed aan te happen. Ze krijgt dan mijn tepel niet goed naar binnen gezogen. Mijn tepel wordt door de melk steeds helemaal zacht. Dus vanaf dan begint de frustratie steeds weer en zijn we vaak heel lang bezig voor ze weer een beetje goed vast heeft.. En dit gaat dus samen met frustrerende geluiden en slaande/krabbende bewegingen. Daarbij slaat ze zichzelf ook, heeft alweer een paar krasjes in haar gezicht. Heb net maar weer snel de nageltjes gevijld.. Zo zie ik mezelf dus echt niet bij anderen voeden laat staan in het openbaar. Nou ja, ze slaapt nu dus ga maar eens ontbijten!
MoederK, wellicht een tepelhoedje proberen? Es, zoveel slaap hebben de meeste babies wel nodig hoor. Als ze minder slapen zitten ze meestal niet goed in hun vel. Ymke sliep de eerste 6 maanden ook echt onwijs veel. Dan vond ik het op een gegeven moment lang als ze een half uur wakker was geweest na de fles. Ben lekker online babyspeelgoed aan het bekijken. Verheug me stiekum toch wel weer op die fase van dingetjes leren en ontdekken, al mag het ook nog wel even duren hoor! Vind Vigo nog veel te schattig nu
Guppie; Dan zit Naomi vandaag dus lekker in haar vel! Wat is dat fijn zeg! Wat je zegt klopt wel idd.. want als ze niet goed in haar vel zit is ze alleen maar wakker en aan het brullen (lees hysterisch) En nu is ze heel de dag al vrolijk en slaapt ze veel.. Ik moet zeggen dat ik me vandaag ook goed (beter) voel
Ja, misschien moet ik dat toch maar weer proberen dan... In het ziekenhuis had ik nl ook een tepelhoedje gebruikt voor mijn linkerborst alleen wist Anissa juist met tepelhoedje mijn tepel zo scheef te zuigen dat ik enome kloven kreeg... Misschien dat ik dan steeds gewoon moet beginnen en pas als ze weer loslaat en het niet meer lukt het hoedje gebruiken... Dankje voor de tip!
Sorry dames, zit hier weer eens met een krijsend kind Dus ben er wel maar toch ook weer niet, sorry! Kom later (hoop ik) toedeloe -X-
He bah Nancy! Succes meid hou je taai! Ik weet hoe moeilijk het is, maar blijf rustig en als je het ff niet meer trekt leg Luuk dan even weg om zelf bij te tanken.. hoe moeilijk het ook is, denk aan jezelf
Even een teken van leven van hier! Sorry, sorry, sorry! Ik weet momenteel echt niet waar ik de tijd en energie vandaan moet halen om uitgebreid mee te kletsen. Zodra het kan ben ik er, maar Sebas en Juliette vragen momenteel erg veel aandacht... De borstontsteking is weg!!!! Joehoe! Mocht ook wel na 2 AB-kuren Dus nu kan ik ook de rechterborst afbouwen met de bv. Moet zeggen dat dat wel heel hard gaat. Links is zoiezo "klaar", die moet ik alleen nog 2x per dag onder de douche leegmasseren en rechts kolf ik nog 2 tot 3 x per dag en dan alleen tot de borst weer soepel is. Met Juliette gaat het af en aan. Zondag heeft ze een goede dag gehad, weinig gehuild en enorm veel geslapen. Tja, het moest er een keer van komen, want van het gekrijs op vrijdag en zaterdag zou ik ook doodmoe worden. Helaas gisteren weer bal en vanmorgen ook weer. Maar nu ligt ze in haar lodger te slapen nadat ik even met haar naar de Hema ben gereden voor een paar boodschappen. Ik begin wel te twijfelen of het KMA is. Anders zou ze zondag toch geen goede dag gehad kunnen hebben? Wel heeft ze nog veel krampjes, die iedere keer 30 min tot max 60 minuten na een voeding starten. Is ze dan al in diepe slaap, dan ligt ze in d'r slaap te draaien en te kreunen. Is ze nog wakker of slaapt ze ligt...tja, dan is het bal. Echt zielig. Ook is ze heel winderig. Iemand die dit herkent? Morgen moet ik de ha weer bellen. Sebas reageert op het gehuil van Juul ook met gejammer en aandacht vragen (lees: gillen!). Het hele weekend beweerde hij dat hij ook nog een baby is. Zelfs tegen grote kinderen in de speeltuin Nou ja, we zullen het maar op aandacht vragen houden... Nou meiden, ik probeer mee te lezen en als het kan reageer ik ook weer. Dikke knuf voor iedereen!