Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Mamasan: he bah meid wat ontzettend vervelend! sterkte meid!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vol trots kom ik melden dat chayenna eindelijk na 1 maand boven haar geboorte gewicht zit (andere keren altijd eronder ;) ) ze in in 1 week tijd 310gram bijgekomen en weegt nu 4310gram. dus de slagroom van mama levert goed werk :D

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    goedenmiddag

Nu pas hier, moest met dani naar de kinderarts voor het laatst;)
    heerlijk!!

Hier ook denk ik van jezus nu is het al aanpoten, en straks met werk???:$:$:$
    Maandags en dinsdags ben ik vrij en vrijdags komt ma ma hier opassen en die doet echt altijd wel veel:D

Zweten: hier ook hoor, schaam me soms dood:)

Es: wat goed meid dat je je meisie al zo goed kent:D
    Bravo!!
    idd die site hmz meestal doe ik het ook zo, wel erg handig!

koekkie: zo toe maar weer, haha ik werk ook als alpha hulp en me meoder ook;) dus schoonmaken vind ik wel leuk maar ook vaak geen znin!!

Meiden met een slechte nacht: knuff

kikkert: hihii de hond aan het iriteren jah?

Alle meiden met een goede nacht toppie houden zo!!

eline: hmz ook naar omneo dus?

Pooh: dat zal het bekende ik wil ook aandacht en ben ook een bby zijn, heb er eens over gelezen;)

Mamsan: jee meid, sterkte met dit!!

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal

ff vlug door gebladerd want mams is vandaag niet zo in haar hum ..voor het eerst in jaren weer flink last van krampen en rug (ongi) :(...

pooh dikke knuff maar wat fijn dat de bo over is gelukkig zeg...

sam petje af voor jou hoe je het allemaal oppakt hoor...knufff..

mamasan arme luna bahhh sterke ermee meis de arts heeft wel makkelijk praten ... dikke knufff

koekkie heerlijk ff lekker liggen ...had je een link gegeven voor die kleding...

goldy fijn dat je uk vandaag weer tevreden is....

nancy dikke dikke knufff.. je mag best klagen is voor jou ook niet altijd makkelijk hoor ..bij ieder is er wel iets en dat is voor ieder pers even erg vind ik maar ik snap wat je bedoelt dat heb ik ook alleen dan ga je jezelf weg cijferen en dat moet je juist niet doen ..

dithje aahh je man ook al ziek he bahh beterschap voor hem.. oohh die luca doe hem maar een knuff.. heb je je ding nog kunnen doen vandaag??

hier alles oke geen gekke dingen .. heb net ff geshopt voor onze meid nou daar moet je niet te vaak komen haha... kom het vanavond of morgen ff showen ... morgen na controle ben benieuwd ..

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Angel. ik heb de link opgeslagen en zo kijken eerst nog even op de bank liggen ... het is nog stil bij het trio en daar moet ik gebruik van maken :D

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geniet ervan Koekkie.

Angel dank je wel :D !!

Ik ben helemaal blij. Rinze is zn slaap van de afgelopen weken aan het inhalen :D !! Heb hem net in bed gelegd, heeft wat liggen kreunen en steunen, is voor hem normaal want hij heeft gewoon heel veel moeite met een goeie positie te vinden wat hem niet zeer doet. En nu ligt hij heerlijk te slapen :D !! Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. De derde keer vandaag al :D !! Hij heeft dus al minder pijn. We zijn er nog niet, want tussendoor huilt hij nog wel veel en wroet hij ontzettend om een weer een fijne houding te vinden.

Zit nu even heel gezellig met Jildou hello kitty kleurplaat te kleuren.. Ze is helemaal blij want mag even met stift ;) !!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert gefeliciteerd :D JAHOE :D !! Nu lekker doorgroeien meis!!

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    sam, ooh wat goed zeg!! Toch al een vooruitgang :D

Kom nog even mn knapperd showen!

Bekijk bijlage 94831

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah lekkerding met een van de weinige sokken die wel blijven zitten ;) !!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Sorry hier echt een off-dagje, en dan kan ik bijna niet reageren en dan reageer ook maar liever niet, snappie ;)

Zie jullie vast later weer (vanavond of morgen?), iedereen sterkte en hopelijk een goeie dag -X-
    Morgenochtend terugkom ochtend van de zwangerschapscursus, elkaars baby's showen, das wel leuk, doei

11. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Hallo allemaal!

Ik heb even snel een vraagje.. over 2 dagen wil ik naar een concert dus we hebben een handpomp gekocht...

Mag je de melk van de linkerborst bij de rechterborst mengen?! of moeten die in een aparte fles?

Oh dithje! Beterschap met je man!
    En ik las iets over een baby met een knakkende heup? yikes! Hopelijk is alles goed!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Shelly wat een leuke vraag.. ja natuurlijk mag dat hoor :D !! Veel plezier ;) !!

Nancy dikke knuffel meis!!

13. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Hahaha ja ik hoorde iets van dat je iets niet mocht mengen! Of mag je gewoon verschillende kolfsessies niet mengen?!

Trouwens Sam!... kolf jij? Want jij hebt ook een kleine die super vaak aan de borst zit.. ik zit nu te denken wanneer ik het tussendoor kan doen, zonder dat ik straks eindig met mega borsten, want ik lijk nu al op Dolly Parton!

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik kom even klagen hoor...
    Snap op dit moment werkelijk niet waarom ik BV wil geven, vind het zo lastig! Eerst drinkt meneer veel te veel en heeft last van zn voeding. Toen kreeg hij ook nog krampjes, dus half uurtje huilen (okee kan ik begrijpen). Vervolgens begint hij weer te huilen, maar was een ander huiltje. Kwam ik er dus na een half uur achter dat hij wou drinken. En drinkt vervolgens drie keer kort op elkaar 20 minuten! Ten eerste ben ik geen koe en ten tweede snap ik niet dat hij eerst last van zijn voeding heeft en vervolgens nog zoveel drinkt.
    Als het weer dus al niet zo slecht was geweest had ik neit eens weggekund. Blijft dit altijd zo? Wil toch echt wel wegkunnen over een week of 2 hoor, en dan graag een paar uurtjes!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie Speentje geprobeerd? Het wordt wel beter hoor, en je moet gewoon eens weggaan, vaak slapen ze dan wel en komen ze ook later.. Hier wel iig!!

Shelly : IK hoef nu niet te kolven, maar als je veel hebt, kun je het na een voeding nog even leegkolven? Je moet idd geen melk van verschillende kolfsessies bij elkaar doen. Anders een keer extra kolven, maar niet elke dag doen, want dan groeit je productie weer ;) !!! Maar dan loop je 1 voeding zeg maar voor met kolven en zou je als je weer weggaat, een voeding kunnen kolven... Maar het mooiste is dat je wat op voorraad krijgt!! Dan kun je kolven wanneer ze normaal gesproken bij je drinkt!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden wie wilt er een opstandige peuter lenen???? hij is echt zo brutaal, luisterd niet enz... net zat hij op de wc omdat hij moest poepen en dan wilt hij niemand erbij hebben heeft die viezerik de wc-borstel gepakt en is alles aan t poetsen incl. handen ermee echt goor en hij weet dat dat niet mag maar ja toch ff proberen he. ik voel me af en toe echt een strenge en geen leuke mama maar ja wat moet je anders alles maar goed vinden??? dylan luisterd ook niet als je iets rustig of kalm zegt je moet bijna gillen dan pas luisterd hij iets want als je iets rustig of kalm zegt dan lacht hij je echt recht in het gezicht uit.

17. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Ah slim! We willen vandaag al een testrun doen om te zien of ze de fles wel aanneemt, want dat kan ook he? Ze vindt nu alles wat plastic is al vreselijk! Geen speen of niets!

Guppie ik weet precies hoe jij je voelt.. ik werd laatst ook ineens mega depri! Ik was nog geen 20min bij de huisarts tegenover en toen moest ik terugrennen want de kleine liep de longer uit dr lijf te brullen dat ze honger had...

Ik denk maar zo... moedermelk is het beste wat je het kindje kunt geven... en ik weet niet of jij je al een beetje fit voelt... Ik voelde me na een tijdje weer wat fitter om ook een wandeling te maken en dat heeft mij ook geholpen, gewoon om even weg te zijn uit je huis.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Shelly lijkt me een strak plan dan ja!! Wij moeten ook vaker oefenen moet ik zeggen.. Stel je voor dat ik eens wegwil ;) !!

Kikkert afleiden met iets anders wil dat niet? Dat scheelt heel veel boos zijn iig!!

19. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Weer een dag met de kids.

Maryl is weer helemaal de oude.
    Bij Noa Lynn gaat het de goede kant op.
    Moest nieuwe luiers halen voor Carlijne,dus even naar de Etos,zagen ze nagellak.
    Dus kwam met nagellak en luiers thuis...
    Carlijne ligt heerlijk te lachen!

20. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Hahaha Sam ja precies :) Je weet maar nooit!

Trouwens... onze eerste handpomp die we gekocht hebben, ligt waarschijnlijk tussen het oudpapier!!! Jaaa echt stom.. ding gekocht 50euro en nu konden we het nergens vinden, dus nog maar weer een gekocht..

Ik zei tegen mijn man.. als we dat ding toch vinden kunnen we samen tegelijk pompen ;) hahaha MOOOOOOO (dan krijg ik echt het koe-gevoel)

Deel Deze Pagina