Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Meiden slaap lekker allemaal, op een goede nachtrust en tot morgen!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Hier Kim net in mijn arm geslapen, het ging gewoon niet in de wieg, denk kramp.
    Consultatiebureau belde hoe het ging, en vonden het niet zo dat de huisarts weer andere voeding heeft voorgeschreven.
    Maar ja, jammer dan maar.
    Vroeg of ik haar kon verpesten als ze overdag in mijn arm slaapt, maar ze zeiden voorlopig niet, omdat ze ook pijntjes heeft.
    Snachts is het geen probleem slapen in de wieg.
    Wat vinden jullie daarvan?

Welterusten xxx

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ja dat had je verteld over die kinderwagenbak en nog heb ik er niet aan gedacht, echt zo stom ;)

@Angel, ja hoor gaat wel.. ;) Ik zie onwijs tegen de drukke week op en dan dat kraamfeest zondag, dan loop ik echt te stuiteren, ben een enorme stresskip.. slechte eigenschap I know :(

Dames ik ga zo afsluiten. Iedereen een fijne nacht en ik ben er morgenmiddag misschien pas weer want 's ochtends om 10.00u terugkom ochtend van de zwangerschapscursus, lekker babietjes kijken!! :D:D Toedels! -X-

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy komt goed meid rustig blijven anders ff rondje rennen om af te koelen hahaha nee grapje .. veel plezier morgen leuk baby,s kijken ...

dames die gaan slapen weltrusten allemaal en duim op een goede nacht voor jullie...

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline; Nee hoor meid, je kan een baby nog niet verwennen.. Zelfs dr phil zei het laatst op tv.. een baby is niet te verwennen.. een baby heeft nog geen besef van het ''gebruik maken'' van papa en mama..
    Dat komt pas als ze wat ouder worden.
    Een baby hoort gewoon getroost te worden als ze pijntjes hebben.. en als ze dan in je armen slaapt prima toch!! :)

Ik weet bij Naomi precies het verschil nu van huilen van de pijn of huilen van vermoeidheid.. en als ze huilt van vermoeidheid laat ik haar liggen in de bed en troost ik haar met een speentje, en valt ze meestal wel in slaap..

Als ze huilt van de pijn in darmen of maag, dan pak ik haar op en troost ik haar in me armen en valt ze ook vaak in slaap in mijn armen van het krijsen!

Nancy; have fun morgenochtend!! Slaap lekker

Ik ga ook afsluiten, nog even peukie roken buiten en dan alvast in bed liggen en dan om half 12 Naomi de laatste fles geven en heerlijk slapen..

Welterusten!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    pfff werd rinze mooi wakker om 1.20 lekker gedronken schone kont en vervolgens krijgt hij yot half 5 kramp en nu weer honger....ben kappt.
    Vanochtend krojg ik ook nog visite...!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam; Ah nee he! Wat moet het zwaar zijn zeg voor jou.. Ik loop ook op mijn tenen maar hier gaan de nachten nog goed, en kom je zelf aardig aan je nacht rust. Sterkte, knuff

Hier een geweldige nacht gehad!
    Naomi om 23:30 de laatste fles gegeven, die dronk ze slapend, dus lekker in bed gelegd en toen kwam ze pas om 06:00u :D heerlijk!!!

Om 06:00u de fles gegeven en toen zette ze het om 08:00u op een brullen..
    Maar ja ze had net 2 uur geleden gegeten, dus honger kon het niet zijn.. Dus ik maar bij me genomen en nog even geknuffeld, en t lukte mevrouw was stil..
    Maar een kwartier later begon ze weer te brullen en zo ging het een uur lang, stil, huilen, stil, huilen.. dus ik dacht om 9 uur.. nou nu zit er 3 uur tussen nu mag ze wel een flesje..
    Dus ik flesje maken en geven.. wat denk je???!!! Heeft ze 60cc op valt ze in slaap en met geen mogelijkheid meer wakker te maken voor nog wat te drinken.. In diepe coma was ze geraakt geloof ik! ;)

Nou ja toen maar in bed gelegd en nu wacht ik wel tot ze wakker wordt van de honger, want ja.. veel heeft ze nu niet op :p wat een muts ook! haha

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Nancy, ik zou ook kiezen voor de reiswieg. Die campingbedjes zijn soms heel vies en je zult net een kieskeurig kindje hebben... Wij nemen altijd zelf het campingbed mee. Wij gaan wel vaker een paar daagjes weg, gaat altijd prima hoor!

Hier zoiets vreemds vannacht, Vigo werd opeens gillend en huilens wakker! Arm kindje. Ik weet nog steeds niet wat er nou aan de hand was... Hij liet zich wel snel weer troosten.

Ik ga zo echt even de deur uit, ondanks de regen. Ik heb geen zin om de hele tijd thuis te zijn als de schoonmaakster er is en ik heb sowieso geen zin om weer de hele dag binnen te zitten!

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

sam jehhh meid wat een nacht voor jou zeg pfff.. kun je het bezoek niet afzeggen? .. kan me voorstellen dat je als je ff de kans krijgt om nog ff te gaan liggen je beter kan gaan liggen.,.

es goede nacht...;)

eline als een baby pijn heeft kun je ze niet verwennen maar anders wel hoor ze weten al donders goed om aandacht te kunnen krijgen:D maar dat verschil ga je horen als je erop let...hoe ging het vanacht?

hier kwam mevr om 8u en ligt er nu weer in is nog aan de klets in bed hahah.. ik ga nu ff mijn dingen in huis doen want in de middag komt er hier niks van..vanmiddag na contr en verder denk ik ff verf halen voor mijn haar en ontkleuring want wil toch zo goed mogelijk na heel licht blond maar eens kijken hoe dat gaat worden.:D

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hey

ga ff nie geageren, pfff dit hebben wij gister mee gemaakt

Den en ik gister op de bank, lichten begonnen te kipperen,hmz nog niet zo heel raar, den wil wat lekkers pakken en toen roken we brandlucht bij de meterkast , even tegen aan geluisterd en hoorde we wat van binnen knarsen, nou toen zagen we btje rook toen maar enexis gebeld en moest alle schakelaars uit doen en wachten op de monteur... Die kwam en er was een draad kats doorgebrand, we haden brand kunne krijgen, daar schrik je toch wel even van!!!! (vooral als je dan hoort dat een monteur die niet goed had vast gedraaid)!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb toezicht gehouden dat deze goed vast zit!!!
    Ma goed dat dani er niet was, en ik heb zoe even op laten halen door me ouders, ivm ik niks kon zien met voedenenzo

kom later nog wqel aanwaaien

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, jeetje meid, een gebroken nacht zeg! Dikke knuffel en veel plezier met je visite!

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    guppie ahhh arme man miss ergens van geschrokken ? heb je goed er ff tussen uit hier is het nog droog maar voor hoe lang? haha..

hier ook altijd eigen campingbed mee of reiswieg.. gaat prima ik zou idd ook niet die dingen van het hotel of app nemen...

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Guppie, misschien een droompje? Veel plezier buiten ;)!

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nah, nu al dromen? Volgens mij kan dat nog niet...

Hier is het droog en volgens buienradar blijft dat nog een uurtje zo. Maar nu is de schoonmaakster er nog niet. Pff

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vraagje;

Naomi kreunt echt heel veel en maakt dan ook van die pers geluiden! Alsof ze moet poepen maar ze poept dan niet..
    Haar ontlasting is gewoon normaal dus ze zit niet verstopt dat ze het er niet uitkrijgt ofzo.

Herkent iemand dit?

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

dromen kan zeker wel hoor ..hier cait zit ook wel een te dromen (zie ik wel eens omdat ze eind vd middag beneden slaapt) ;)

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Morgend dames,

@Sam wat een K*T nacht :( *knuffel*
    @Eline gewoon troosten als ze het nodig heeft hoor. Ik laat Laura ook niet lang huilen.
    @guppie hmmm,misschien een krampje?
    @mamachan jezus,zal wel schrikken zijn.
    @nancy wij zouden eind september een weekje weg gaan. Ben dus is benieuwd. :) naar waar willen jullie gaan?
    @es leuk zo'n fijne nacht. Is ze nu rustig?
    @angel aah een echte kletstante is Caitlin dus :D gezellig he!

hier:Laura lacht nog steeds niet :( zou er iets mis zijn misschien?

voor de rest ben ik net terug van de kine,die heeft me men buikspieren wel laten voelen hoor...auwie :p
    Vanaf volgende week dus dinsdag en donderdag infraligne en woensdag kine...:D

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Es, hier kreunt Anissa ook veel en maakt persgeluiden maar dit doet ze vaak als ze wakker is... 's Nachts word ik daar ook altijd wakker van en weet ik dat het weer tijd is om te eten.

Nu ligt ze bijv in de box met de ogen open en net was ze een hele tijd aan het kreunen en persen en nu ligt ze weer stil te koekeloeren.
    Volgens mij maken baby's ook nog gewoon veel geluidjes.....denk ik...

Sam, balen van je slechte nacht. Hopelijk kun je toch nog een beetje je rust pakken voor je visite komt

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    petatje .. een echt klets hier af en toe ...laura is natuurlijk iets te vroeg geboren en volgens mij hoeft ze niet dagelijks te lachen want als mevr hier geen zin heeft dan doet ze het echt niet hoor hahha nu al eigenwijs...en anders kan je voor je eigen gemoed ff na de ha bellen ofzo?? want kan me voorstellen dat je je zorgen maakt meis...en wat is kine??? dus je hebt alle buik spieren nog ? hahaha....

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Mama Chan, dat is wel even schrikken ja! Gelukkig snel verholpen

Goldie (?), wat een knapperd zeg!! :)

Guppie, wel vreemd ja.. Hier ook wel eens opeens gebrul (duurt maar 1 min) maar dan ga ik er altijd vanuit dat het krampjes zijn.. 's Nachts nog nooit gehad alleen..

Angel, als ze niet meer in de reiswieg past,waar moet ze dan in??

Deel Deze Pagina