Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    eindelijk klaar hihi... heb heerlijk uitgebreid gedoucht ook wel eens ff lekker, dadelijk nog ff naar de winkel als het niet regent.

zaterdag houden we onze baby-borrel maar we hadden op de uitnodiging gezet afbellen voor 31juli maar nu komen ineens toch redelijk veel mensen niet er zijn nu al 5 gezinnen die zeggen dat ze geen uitnodiging gezien hebben terwijl we die echt tussen de kaarten geduwd hebben (mannetje is er 1 hooguit 2 vergeten) kijken die mensen dan werkelijk zo slecht??? ik hoop dat nu wel de mensen die we nog over hebben nog gaan komen anders zit ik daar mooi...cafe-zaaltje gehuurd, hapjes gekocht, beschuit met muisjes enz... ik ben eens benieuwd

2. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hebben jullie de versieringen nog hangen in huis?
    Ik zit te denken wanneer ik het weg ga halen.. gaat me wel aan me hart haha

3. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja denk dat ik dat gewoon doe..
    Ik maak 150 water + 5 schepjes, kom dan op 165 uit en dus gooi ik er 25 uit.. want als ik die 165 er in laat drinkt hij het nog leeg denk ik.. en dan spuugt hij erna weer..

4. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bezoek is het denk ik vergeten want ze zijn er nog steeds niet.. wel een beetje raar maar goed.. dan niet he ;)

5. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik weet niet of het wat is maar kwam via hyves op Welkom | woombienederland
    Is ook voor inbakeren.. misschien dat iemand er iets aan heeft..:)

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @es hier zijn alle kaarten en 1 grote slinger al weg de andere slinger ga ik vandaag nog weg pakken en de raam sticker laten we nog 2 weekjes ofzo zitten, het hing/stond me in de weg vandaar dat ik alles opgeruimd heb.

@goldy nou das ook lekker zeg zit jij te wachten op bezoek en komen ze dan niet.

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    We houden dapper vol ;)
    Juliette huilt veel en slaapt kort en weinig. 's Nachts gek genoeg over het algemeen wel weer redelijk en dan komt ze 1 tot 2 x voor een voeding. Met de bv ben ik helemaal gestopt en de bo is nu eindelijk weg! Het heeft wel 2 weken geduurd en uiteindelijk had ik 2 kuren AB nodig. Maar goed, weg is weg! De rechterborst kolf ik nog 2x per dag en links helemaal niet meer. Afbouwen gaat hier dus echt als een speer. Alsof je lijf het zelf ook regelt dat het niet meer hoeft.

Sebas moet nog wel erg wennen, dus daar zijn we ook lekker druk mee. Gek he, dat het half 11 's avonds is voordat je "klaar" bent.

En hoe gaat het met jou? Ymke een beetje gewend aan haar broertje, of valt dat ook nog niet helemaal mee?

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    De kaarten hangen nog als grote slingers door de woonkamer, maar die gaan we uiterlijk volgende week (voor Sebas z'n verjaardag) weghalen.
    De gewone slingers en ballonnen zijn weg, alleen de vlaggenlijn met haar naam hangt nog voor het raam.

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

May 17, 2006
    2,104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi allemaal,
    Is het ok als ik ook een beetje ga schrijven?
    Ik was 27 juni uitgerekend, maar ben 4 juli bevallen van een gezonde dochter Isabel Feline (roepnaam Isabel), 3560 gram en 49 cm. Volgens de kraamhulp was ze wel 52 cm ;)
    Isabel heeft 2 grote broers Jesse (wordt in november 4 jaar) en Marijn (is in mei 2 jaar geworden) die haar helemaal platknuffelen en heel veel kusjes geven. Isabel doet het hartstikke goed en slaapt eigenlijk vanaf het begin 's nachts door. Wel zo fijn, aangezien de jongens samen aardig druk zijn. Ze gaan wel 3 dagen per week naar de opvang, dus dat scheelt wel wat.

Ik schrijf ook mee met de mama's van november 2006, maar ik vind het ook gezellig om met jullie mee te kletsen. Ik heb eerlijk gezegd nog niets gelezen bij de mama's van juli 2010, maar als ik dat vanaf nu doe, leer ik jullie vanzelf wel kennen.

Groetjes Lydia

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Welkom Lady :D Gezellig :D !!

SOrry dames, wel ff gelezen, maar geen puf om te reageren. Ben gewoon op.. Moet zo de honden nog doen. Jut en jul slapen nu gelukkig.. Pffff.. Rinze was vanochtend erg onrustig. Wilde niet in de wagen slapen thuis. En visite kwam half uur later dan gedacht dus had beetje de smoor in. Anders had ik hem laten zien en lekker boven neergelegd. Daar ligt hij nu dus wel! En meteen rustig! M'n moeder komt zo, die zou helpen poetsen, dan kan ik eerst met de honden uit.. Verder zie ik het wel, kan eigenlijk niet meer.. :(

11. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Nou meneertje gaat mooi niet slapen :(
    Lekker hoor, het lijkt erop dat ie alweer wil regelen.

Hier hangen de versieringen nog wel, maar we hebben al een paar keer gezegd dat we het op moeten ruimen. Vind het nu minder erg dan bij Ymke.

@Pooh, het gaat aardig met Ymke. Ze heeft haar goede en slechte momenten...
    Fijn dat je van je BO af bent! :)

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Welkom Lady!

Dikke knuf Sam!!! Je hebt het ook echt niet makkelijk! Fijn dat je moeder komt helpen met poetsen, een opgeruimd huis geeft ook wel weer wat rust. Grrr....stomme visite! Hier hebben we besloten gewoon ons eigen plan te trekken en de visite "moet" zich daar maar naar schikken. Dus als Juliette ligt te slapen mogen ze even in de wieg kijken (als ze al boven ligt, meestal wil mevrouw alleen in dr lodger in de box slapen) en qua tijd op de momenten dat het voor ons uitkomt. Echt doen hoor, want jij zit met de gebakken peren en een overstuur kind! Nogmaals een dikke knuf!!!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dag dames!

Ga zo teruglezen!
    Ben net uurtje terug van de terugkom ochtend van de zwangerschapscursus. was echt heel leuk! Boeiend om alle verhalen te horen en wat een lieverdjes allemaal, heerlijk! Ons meneertje scheet onder luid gepers zijn broek vol pfff haha zet ons nu al te kakken :p en toen hij moest 'zitten' was hij weer te bewegelijk en vloog alle kanten op, behalve rechtop haha Zie dit schattige tafereeltje (Luuk is de 2de van rechts, met wit shirt met zwarte streepjes :D)

View attachment 95092

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies dat heb ik dus nu ook besloten, ben er klaar mee!! Wil nu wel eens een ritme krijgen!!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Nancy :D !! Dikke boef.. :D Nou ik ga ff hier puinruimen ;) !!

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, oei wat een nacht en wat een ochtend :$ Goed dat jullie weer vrede hebben gesloten ;):p

@Pooh, ik was dat van de Puckababy Piep maar helaas is hij al teruggestuurd naar de Babydump :(
    Wat fijn dat je BO over is! HOERA!! Ben je eindelijk van de BO mag je zo meteen weer aan de OB :p (flauw)
    Hopelijk went Sebas snel, altijd gek voor het 1ste kindje lijkt me inderdaad... succes ermee meis!

@Versiering, blijft hier in ieder geval t/m zondag hangen, want dan hebben we ons kraamfeest. Dan gaat het weg.. *snik snotter* :(

@Lady, welkom gezellig! :) En natuurlijk gefeliciteerd met je dochter!

@Sam, ach meis toch... Hopelijk kan je zo ook nog even plat :(
    En hier heeft de visite ook pech, slaapt ie dan slaapt ie, punt 8)

@Kikkert, balen he! Hier ook al een aantal afzeggers op het laatst, baal er stevig van :x

@Guppie, balen dat Vigo niet wil slapen :(

@De rest, kan zo niet meer teruglezen en ben het vergeten, dus dikke knuff!!!

@Hier, toen we thuiskwamen Luuk fles gegeven en in bed gestopt. Was bang voor de prikkels maar hij sliep gelijk en nog steeds :$:$

Nu trouwens weer een familiedrama in Delfgauw (hier vlakbij), vader die zijn kind en zichzelf in de fik heeft gestoken. Moeders kon ontsnappen.. Vader en kind zijn dood brrrrrrrrrrrrrr daar wil je toch niet aan denken, wat een gekken heb je toch! :$ Waren de bovenburen van een collegaatje van Bas, die hoorde de moeder gillen op het balkon, wat een ellende...
    Collegaatje d'r huis is 1 puinhoop, 40cm water en enorme rookschade. Maar wat denk je van het trauma brrrrrrrr gaat je toch om het hart :(

17. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

May 17, 2006
    2,104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier hangen de kaartjes ook nog allemaal op hoor. De raamsticker ook, alleen de vlag hebben we een week of 2 geleden maar binnengehaald. Ik heb besloten dat zolang ik verlof heb de kaartjes mogen blijven hangen. Zo blijft het een beetje feest. Het hangt ook niet in de weg.

Hebben jullie nog veel kraambezoek? Door de vakanties heb ik nog wel wat bezoek, maar ik vind het niet erg. Mijn familie woont niet in de buurt, dus dan heb ik toch af en toe wat gezelschap. Wel zo gezellig.

Isabel slaapt hier beneden juist beter dan boven. Ze zal het lawaai van haar broers wel gewend zijn. Ik zou haar liever in haar bedje boven hebben, maar dan wordt ze na een paar minuutjes alweer wakker.

18. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    nancy; leukk zeg die foto! :)
    En bah wat een drama zo dichtbij.. :(

hier; slaapt naomi nog steeds :D al vanaf 11u, dus die zal ik straks om half 3 wel wakker moeten maken voor haar fles ;)

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    sam ohh meid vind zo sneu voor je en ohh zo dapper dat je vaak zo posi blijft ..een hele dikke dikke knufff meid.. wel fijn dat je mams bij je komt om te helpen ;)

pooh jij ook een hele dikke dikke knufff... wel fijn dat de nachten redelijk goed gaan dan heb je toch iets meer energie voor de dag..al is het dan nog zo zwaar nogmaals knufff..

nancy wat een leuke foto was een geslaagde ochtend dus? fijn johh.. ja wat een drama he van die brand kreeg de kriebels toen ik het hoorde op het nieuws bahh...

lady welkom meid lekker mee kletsen ...

goldy jehhh fijn zeg als ze te laat komen en dat niet ff melden .. heb alleen niet gelezen of ze nu nog gekomen zijn of niet??

kaarten hangen hier nog maar wil eerst het plakboek in huis hebben voor ik het weg haal want dan kan ik het gelijk inplakken enz want anders weet ik al hoe het gaat dan blijft het de komende tijd weer liggen :)

hier zo na de vk ..tot later dames...

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dames, ben even pleitos, 'fijn' strijken JAKKES :x
    Tot later..

Share This Page