@Angel, jeetje dat zou het kunnen zijn inderdaad, je hebt helemaal gelijk!! Heb nog heel erg last van het vocht, dus dat moet het wel zijn joh... naaaa dat ik daar niet eerder aan heb gedacht Thanx meis! En oei oei oei wat lijk jij op je moeder!!
lijk ik idd erg veel op hahah helaas heb je niet alles voor het zeggen he..nou meid je kan niet overal aan denken hoor je hebt al je dag niet echt
nancy hoe gaat het trouwens nu met luuk?? gaat het beter nu je op verzoek voed?? om hoeveel uur meld hij zich nu??
Hier ben ik dan ook ! Ik ben een trotse moeder van een dochter 5 jaar, een zoon van bijna 2 jaar (in sept) en nu nog een zoontje van 23 juli 2010 ! Ook hebben we een dochtertje (bij 17wk zwangerschap) verloren 4 jaar geleden, maar is steeds bij ons! Aangezien onze topic gesloten is, heb ik Marj nog niet kunnen feliciteren! Dus bij deze: Marj, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE MADELIEF! En gelukkig is ze nog geboren op 12 aug ! Mamasan, jeetje meid...heeft de osteopaat dan ook niet opgemerkt dat er een heupje niet in de kom zat? Is inderdaad vreemd dat niemand het gezien heeft! Nog even en je kleine meid wordt geholpen...geen wonder dat ze pijn heeft! Is ook niet niks! Een hele dikke knuffel meid! en Veel sterkte! Mamachan, jeetje wat een vent heb jij! Gaan jullie nog naar de therapeut samen? Dikke knuffel en slaap maar goed! Sam, top! En shoppen maar ! Mooie foto's gezien ook! Voor de rest, dikke knuffel aan iedereen!
Marj van harte met jullie dochter, leuke naam zeg. Zo even bijlezen, geniet even van de rust hier Kim was gisterenavond beetje drammerig, en vannacht, maar maakte pijnlijke geluidjes, en liet veel scheten. Vanmorgen kon ze ook niet slapen, daarna hele lading poep,dat zat haar dwars denk ik. Nu slaapt ze al een paar uurtjes, ze huilt al 3 dagen niet zo erg meer. Ze drinkt wel 80 ml meer dan dat ze mag op een dag, maar ja ze heeft gewoon honger. xxx
Eline, wat fijn dat het al veel beter gaat met der! En kan jij ook gelijk weer bijtanken en wat genieten meid!
eline wat fijn dat het nu beter gaat met kim ..en kan mams ff bij tanken .. mamasan jeehh meid wat een verhaal pfff..wil jullie heel veel sterkte wensen en een hele dikke knufff meid
Daar ben ik dan weer.... Marj; Gefeliciteerd met de geboore van jullie dochtertje! Hier; Heerlijke vakantie gehad! Heerlijk genoten met de kids!
Ik heb vanmorgen bakkie gedaan bij me moeder.. was even gezellig. Naomi is lekker vrolijk en zoet. Ze is wel veel wakker maar zonder gehuil of gekrijs heerlijk!! Mijn vader brengt ons om half 5 naar huis.. Aan de ene kant zie ik er wel tegenop hoor.. hier gaat het zo onwijs goed!!
Tmn, wat fijn dat jullie ene leuke vakantie hebben gehad ! En van harte nog met de verjaardag van Noa Lynn !
Es, hopelijk is ze thuis ook zo vrolijk als bij je vader! Als ze terug overstuur zou zijn, dan zou ik zeggen, zo snel mogelijk verhuizen meid!
Ik zag nog leuke fotos voorbij komen,van patatje en angel, leuk. Mamasan wat een verhaal, en dat ze dat over het hoofd hebben gezien zeg, niet normaal. Nu weet je tenminste wat er aan de hand is, knuffel Es fijn dat het goed ging zeg. Mijn moeder was hier gisteren en vandaag de hele dag, zo fijn. Morgen gaat ze oppassen, dan gaan we uit eten en naar de bios. ff weer samen met mijn mannetje, heerlijk.
ff snel een berichtje van mij! Mark heeft erg veel last van krampjes.... ik heb niet het idee dat de infacol goed zijn werk doen, denk dat we maar wat anders gaan halen (sinababy ofzo). Ik ben ook niet erg fit.... heb sinds gisteren ineens last van mijn hechtingen en ben wat koortsig.... Ik zal weer ff naar mijn mannetje toe, krampjes...... Knuff voor iedereen!
Hierbij kom ook ik mij melden als juli 2010 mama! Ik woon in Overijssel, ben 26 jaar en op 1 juli trotse mama geworden van Luca! Oeps spierpijn Petatje... Nou ja, heb je in ieder geval het gevoel dat je iets gedaan hebt! Zo Bubsie die oren van jou zaten dan goed dicht zeg... Fijn dat je nu weer goed kunt horen! Wat een ontzettend mooi meisje is Djesslyn, een plaatje! Wow Suzanne 35 euro per pak! Dat is echt niet grappig meer... Hoop dat het vergoed gaat worden. Wel fijn meis dat je nu duidelijkheid hebt over Max! Gefeliciteerd met de nieuwe spruit MamaT! Woehoe Angel eindelijk lekker met je mams en zus kunnen kletsen en genieten! Gelukkig dat de verhoging van Caitlin niet heeft doorgezet en dat ze het verder goed doet! Wat een scheetjes Guppie! Leuk shirtje trouwens van Vigo, heeft Luca ook! Ahhhhhh wat een moppies samen Angel! Leuk peettante.... Oh en die foto van jou met de kids is ook helemaal geweldig! Balen Nancy dat het niet gelukt is met de autoradio! Gaan ze nog een poging doen of is het verloren zaak? Snertweer, hier schijnt de zon volop. Geen idee joh van je dooie pinkie, apart apart! Top Eline dat het beter gaat met Kim! Moet een hele opluchting zijn meis en jou ook wat meer rust geven. Baker je Kim nog steeds in? Ah lief van je moeder dat ze morgen komt oppassen en jij en manlief even eruit kunnen! Super TMN dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! Alsnog van harte met Noa Lynn! Was het feestje geslaagd? Woehoe Es, wat goed zeg dat Naomi zo lief en zoet is! Niet tegenop zien om naar huis te gaan. Gewoon in de relax modus blijven en dan moet het goed komen! Knuffel voor jou en Mark Einneh! Hier; zooo stelletje kletsmajoren heb weer flink mijn best moeten doen op bijlezen en reageren. Ben vanmiddag dus naar de sportschool geweest. Ging hartstikke goed en vond het heerlijk om weer even lekker actief bezig te zijn. Daarna verder gegaan met het opruimen van de zolder. Wat een zooi kan een mens bewaren zeg! Manlief is nu de kar aan het halen om morgen alles weg te kunnen brengen naar de stort. Net Luca wakker moeten maken voor de fles van 16 uur en hij slaapt zo door, dus die ligt alweer in zijn bed te ronken! Zoveel dat hij gisteren wakker was, zoveel slaapt hij vandaag...