lady eerst nog maar even gefeliciteerd he helemaal vergeten.. hier slaapt onze meid ook beneden overdag s,nachts en ochtend na de 1e fles slaapt ze boven maar hier is ze ook gewend aan de drukte ..kan hier ook stofzuigen enz maar dat heb ik ook vanaf het begin zo gedaan..
Lady; Welkom! En gefeliciteerd met jullie dochtertje! Versiering; Hier hangen de kaarten er nog,en nog voor t raam een slinger met dr naam... Hier; Heb Thijmen en Maryl vandaag toch maar naar de BSO gebracht. Vorige week waren we weg,maar ik dacht kan ze net zo goed thuis houden,maar merk wel dat ik ff tijd voor mezelf en Carlijne nodig heb... Noa Lynn is naar t KDV,ze is gelukkig weer helemaal de oude. Nadat ik ze heb weggebracht hebben Carlijne en ik nog even heerlijk geslapen... heb net ook even schoongemaakt.
Zo hier deze morgen een nieuwe watermeter gekregen, blijkbaar moet dat na ene aantal jaren vervangen worden ! Dan lekker een grote mand was gestreken...en al wasje gedraaid en opgehangen en nu nog eentje aan het draaien... Hier had zoonlief deze nacht vermoed ik last van krampjes, af en toe kreunen maar viel gelijk zelf in slaap ! En deze middag terug wat krrampjes...gevoed en in zijn parkje gelegd, sliep dan weer wakker door krampjes, maar na even te kreunen en te wenen (nog geen 1min hoor) valt hij toch terug in slaap vanzelf... Ik heb de indruk dat hij wilt proberen om ook tegen mij te praten als ik met hem aan het knuffelen en praten ben ! Maar alleen komt er een klein geluidje uit, wat ook toeval kan zijn...maar zijn lachje is wel echt ! Soms blijft zijn lachje wel 20sec staan HAHA, zo lief!
Nog geen nieuws van Claire en Seppe!? En nog iets, in feite waren niet alle juli mama's al bevallen he? Nummer 4 daar hebben we helemaal niets van gehoord? Ja ok, al een geruime tijd niet meer...maar heeft echt niemand anders nog van der gehoord?
ik heb net alles bijgelezen maar heb eigenlijk niet z'n zin om te reageren *schaam...schaam* sorry jullie houden het van me tegoed. dikke knuffie voor jullie allemaal
Nancy; Telstar Online - Politie onderzoekt dodelijke brand Bedoel je deeze brand,met de moeder die ontsnapt is? Het staat zelfs op msn.com.... Echt triest. Ik kreeg deze website door van fam. uit Pijnacker...
@guppie, ja heb twee keer eerder bv gegeven, 13 jaar geleden en 4 jaar geleden, alleen is er alweer zoveel verandert in die tijd dat ik wou dat ik toen wist, de laatste keer heb ik rond deze tijd opgegeven omdat ik dacht dat ik geen voeding genoeg meer had. hij kwam om het uur en ik dacht van de honger, en huilde veel, nu doet mijn dochter hetzelfde, en nu weet ik dus van die hyperlactatie en sterk tsr en de regeldagen . ik heb me eigenlijk laten ompraten om te stoppen, stond er helemaal niet achter en heb er ook ontzettend verdriet van gehad... inmiddels ben ik vastbesloten om langer door te gaan (zonder dat het een kwelling zou worden natuurlijk) maar zolang ik me er goed bij voel. heb de nodige kloven gehad (zij spuugde mijn bloed) en overwonnen, borstontsteking en een dreigende aan de ander kant en overwonnen, ik wil gewoon dat het nu gaat lukken.... goedzo pooh dat de bo over is! weer een slag gewonnen! versiering hagt hier ook nog, heb staan huilen toen de zuster weg ging, net of je elke keer afscheid van je kraamtijd moet nemen, dan een man die weer aan het werk gaat, straks de kinderen die weer naar school gaan... en maatje 56 wat niet meer past *snik* het gaat allemaal echt snel...daarom moeten we (als het even kan) zoveel mogelijk in het nu leven, straks vergeten we nog te genieten... Goldy wat stom dat de visite jullie zo laat zitten zeg! en pooh wij trekken ook ons eigen plan nu, visite kan komen wanneer het ons beide uitkomt, maar als de kleine slaapt is het pecht, cru he? zelfde als ik moet voeden, ik ga naar boven en de visite blijft met mijn man beneden, anders veelste gestressed en veelste veel prikkels bij het voeden. durfde ik eerder niet, toen liet ik me leven... leuke foto nancy! omg weer een drama, heb er geen woorden voor! en lady welkom en gefeliciteerd enne.... ik heb helemaal niet gevraagd of ik mee mag schrijven ben ik nu brutaal???
Hi ladies, Zo, dat is weer even geleden. Hoe is het met de vreselijke nachten? Zo kunnen we toch niet genieten? En idd, voor je het weet zijn ze uit hun kleding gegroeid. Pas op dat moment besef je dat je niet echt hebt kunnen genieten en dat de tijd vliegt. Dikke knuf voor de mamas met crybabies! Lady: Gefeliciteerd en welkom!! Es: Geloof dat ik t al een miljoen keer heb gezegd, maar ik ben helemaal verliefd op je kind. Als ik haar zo zie dan kan ik wel huilen. Ze is zoooo mooi en ik wil heeeeeeeeeeeeeeel graag een meisje. Vandaar misschien ook de kriebels bij mij. Sam: Hoe is het met de kleine? Ik heb momenteel echt een geheugen van niets. Ik weet niet eens meer wat ik gelezen heb. Stressssssss, stressss, stressss.. Versieringen: Hihi, hier zijn de ballonnen er zelf mee opgehouden.. ze zijn nu inieminie klein. Heb nog een slinger hangen, maar die ga ik er van het weekend afhalen. Ik kom er maar niet aan toe Kraamvisite: Hier ook nog regelmatig kraamvisite. Nu met de Ramadan best een probleem, maar aan het einde van de Ramadan ga ik op vakantie, dus ze moeten nu wel komen. Hier: Vandaag dag 40, dus dat betekent dat ik officieel morgen weer mag meedoen met de Ramadan en gemeenschap mag hebben met manlief (hij kan niet wachten!!). Alleen nu ben ik gisteren bij de dokter geweest. Bloeduitslagen waren goed. Ijzer was aan de lage kant. Ik heb nu iets voor mijn maag gekregen. Als dat niet werkt dan krijg ik een echo van mijn maag om te kijken of er geen galstenen inzitten. Pfff, ik zit nu op 37 kg afgevallen Ik weet dus niet of ik ga vasten. Ik haal het dan wel ergens in december in!
Es; Leuke foto! Hier; Het is hier heerlijk rustig. Maarten haalt de kids als ie uit zn werk komt,dus hoef eigenlijk niks te doen,behalve te koken..
Nou dat was met het strijkbeurtje wel! Ik was nog niet boven op Luuk begon te huilen/krijsen. Dus iets gestreken, ik naar beneden, weer naar boven (stond op zolder), iets gestreken weer naar beneden, weer naar boven, etc etc. Dit is zo 1,5 uur doorgegaan... Heb hem maar de fles net gegeven en nu slaapt ie... wat een drama ben benieuwd hoe lang het duurt Maar de strijk is weg en ik ben 5 kilo lichter van het traplopen @Lisette, groot gelijk, ff mamatime met Carlijne! En ja het is dat drama, echt verschrikkelijk... Heel Delft in rep en roer Collegaatje werd wakker van de moeder die ontsnapt was en stond te schreeuwen, brrrr krijg er kippenvel van @Sjimmie, nou foei, ik dacht al DIE is brutaal hahaha geintje joh, iedereen is welkom natuurlijk En hier ook veel moeite met dingen afsluiten enzo, echt gaat zo hard Vanmorgen ook al zwangerschapscursus afgesloten... @MamaT, hopelijk snel duidelijkheid voor jou zeg! 37 kilo al pfffff echt niet gezond Sterkte! @Es, aaaaaaaah wat een schattie, lekker op d'r kussen! @Petatje, ik weet nog niet waar we heen gaan met weekendje weg, misschien wel het mooie Belgiƫ @Claire/Sepp, ben ook wel benieuwd hoe het met ze gaat... @Nummer4, ook benieuwd naar.... das echt lang geleden zeg.. @Pippo, Wat een heerlijk zoet kind heb jij zeg, super! Lekker genieten zeg
Misschien vinden jullie het grappig om te zien wat er uit komt --> Geboorte certificaat Is een geboortecertificaat.. En hier weer gekrijs :x:x:x Waar haalt dat jochie de energie vandaan
Doen jullie de puntjes bij de naam zodat niemand je kan vinden met googlen? Want ik heb nooit de hele naam van de baby aan jullie verteld en ook niet zoals ik m geschreven heb.
Nou zeg, ik ben er zo zat van he! Ben al vanaf mijn laatste bericht bezig met voeden voeden voeden. Bah! Ik denk ook de hele tijd, als ik flesvoeding zou geven dan zou hij nu waarschijnlijk lekker liggen slapen. Hij ligt nu even in de kinderwagenbak, maar aan de geluidjes te horen ligt hij niet te slapen (ook niet bijna). Kan toch niet gezond zijn, op de hele dag maar 1 slaapje van anderhalf uur? okee *klaagmodus uit* Nancy, dat klinkt vreselijk zeg! Ik denk maar niet teveel na bij dat soort berichten, kan daar echt ontzettend lang wakker van liggen Sjimmie, ah vandaar dat je er zoveel van weet! Nou ik denk nu ook dat Vigo niet genoeg heeft aan mijn voeding. Hij blijft maar vragen om meer meer meer. "ze" zeggen toch ook dat hij op een regeldag om de 2 uur zou moeten komen? Vigo komt gewoon na 5 minuten weer... uuuhhh de rest vergeten, sorry!
Nancy; misschien toch van de indrukken die hij net gehad heeft.. Sterkte er mee Ik ben net met Naomi naar dorp gelopen, dacht die gaat wel slapen in de kinderwagen, maar nee hoor.. hele tijd wakker gelegen.. nu op bed gelegd want ze ging wel gapen en dr oogjes vielen wel al dicht, maar ze is het er niet mee eens, ze ligt nu beetje te mutsen/huilen.. Maar laat haar heel eventjes huilen, want t is geen krijsen, en ze heeft soms even de tijd nodig om zichzelf in slaap te huilen..
Nancy; Zeker even lekker moeder en dochter tijd! Wow,dat is zeker heftig dat je collega dr waker van werd... Bedankt voor de link! Heb m voor de grap ingevuld..
Ik ga weer! Nog even een uurtje genieten van de moeder en dochterdag! Vrijdag weer alleen. Morgen is Maarten thuis..