Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    oow je hebt het al vaker gedaan, dan zal het vast wel goed komen meid ;)..

Nu ga ik echt slapen.. Weltrusten allemaal!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden ik ga ook naar bedje toe, tot morgen! en een goede nacht voor iedereen! -X-

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Manlief is al wel iets opgeknapt maar nog niet helemaal Nancy... Hopen dat ie morgen weer de oude is want dan kunnen we ff naar z'n pa in het ziekenhuis. Trusten meis!

Heerlijk Goldy dat Jayden zo'n tevreden mannetje is! Slaap lekker en op een goede nacht!

Waar bestel/haal jij je verf dan Angel? Ik bestel mijn verf altijd op www.kapperskorting.com. Scheelt echt veel met de kapperswinkel;)!

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ff snel voor ik men bed in duik.
    Na twee flesjes omneo heeft ze deze avond spontaan een poep luier geproduceerd! Heel trots op men meisje!

Slaapwel en tot morgen! Xxx

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Top Petatje! Wat kan je dan blij zijn met een poepluier he;)?

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    slaap lekker iedereen die al gaat slapen ...

dithje dank je voor de link ga zo ff kijken ..ik haal het hier in de kapperswinkel en heb de verf van corona super licht blond .. die kost 8,95 dus valt mee maar miss daar iets goedkopen haha ... is vanavond niet gelukt dus morgen vroeg een poging doen als mevr slaapt...;)

petatje yieppiee een poepluier ;)...

hier nu ook ff zitten en dan de fles en lekker slapen ..

dithje luca gaat slapen ik voel het aan mijn water ;):D doe morgen ff pb

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Ik heb bijgelezen, maar weinig puf om te reageren.
    Ons meisje is eindelijk naar bed, maar mama is klaarwakker van de zenuwen en toch doodop (lekker dubbel) ;)
    Morgen om 14.45 melden voor de scan, dus de dag zal lang duren vrees ik.
    Gelukkig komt mijn schoonmoeder al lekker op tijd, heb ik wat afleiding.

Als het morgen lukt zal ik nog even vertellen wat de uitslag is, maar dat ligt er even aan hoe het gaat lopen.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    mamasan heel veel succes!!!ben benoeuwd! hmm ik zit weer te voeden.2,5 uur geleden ook al.toen gelukkig wel meteen zelf gaan slapen.gostwravond was dat opk drama.gelukkig is mn buikje weer rustig!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik was gisteren even afwezig, ten eerste omdat Vigo de hele tijd wilde drinken en toen kwam mijn man ook nog thuis met het bericht dat hij vrijdagavond moet werken en dus de hele dag en avond niet thuis komt. Dat trok ik even niet. Het duurde even voor we op 1 lijn zaten. Ik heb wel de ruimte nodig om mijn verhaal te doen, en hij wil dan voor alles een oplossing bedenken, terwijl ik dat juist niet wil.
    Lastig hoor... Voel me nu ook schuldig omdat hij gaat zeggen dat hij vrijdagavond dus niet gaat werken...

Daarnaast ook nog even de "oei ik groei" bijbel erbij gepakt, en jawel! Sprongetje... Ik vond al dat Vigo's gedrag naar een sprongetje riekte. Maar hopen dat hij er snel door is!

@pooh, ah wat balen joh, zo huilen in de supermarkt... Ik durf daardoor dus niet zo goed naar buiten te gaan :(

@Sjimmie, ik geef de BV nog tot dinsdag en als het drinken dan niet minder wordt stop ik ermee. Ik ga hier aan onderdoor als het zo doorgaat en dat is voor niemand goed...

@Nancy, wat vervelend dat Luuk zo aan het krijsen was. Logisch dat het jou niet koud laat joh!
    Zumba is niet mijn ding, van die duffe danspasjes haha!

@thuiszitten, ik zit dus ook constant tussen de 4 muren van onze woonkamer. Maar dan omdat meneer constant wil lurken en ik word er ook gek van! Had me juist verheugd op er lekker weer op uit gaan, maar ik durf het echt niet. Echt heel naar, aangezien ik met Ymke elke dag wel op stap ging (ik moet echt stoppen met vergelijken ook!)

@Dithje, sjee zeg, jullie krijgen ook je portie ziekenhuis wel :(

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    #870 Dithje, 19 aug 2010
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
    Heel veel succes Mamasan!

Hoe is de rest van de nacht gegaan Sam? Buikje nog steeds rustig?

Zware dag gisteren voor jou Guppie! Hopelijk gaat het vandaag beter... Hoe is het vannacht gegaan met Vigo?

Hier; redelijke nacht achter de rug. Luca werd om 02.00 uur wakker, even getroost en toen viel hij gelukkig weer in slaap tot 03.30 uur. Tijd voor flesje en ook daarna weer gaan slapen tot 07.00 uur!

Even 2 vraagjes:
    * Luca heeft een prutoogje:(, hoe moet ik dat schoonmaken?
    * Is mij nu al 2x opgevallen dat als ik Luca de fles geef dat zijn maagje zo ontzettend tekeer gaat, van die echte hongergeluiden.
    Is dit herkenbaar voor iemand?

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Vandaag laatste dag krzorg. Met gemengde gevoelens neem ik afscheid. Nooit meer zwanger, nooit meer een kraamtijd...
    Madelief doet het goed, ze was gisteren gegroeid. Nog 60 gram en ze is terug op haar gebgewicht.
    Ze mag nu om de 4 uur voeding. Ze wordt er alleen nog steeds niet wakker voor.
    2x p dag is ze na het voeden heel lang wakker, zo'n 3 uur, verder slapen. Huilen alleen als ze uit de kleren gaat en 's avonds. Verder lacht ze veel (het lijkt bewust, als ik lach krijgt zij ook een lach! De kh vindt haar ook erg vrolijk en
    wijs).
    Qua bv krijgt ze nog wel maar ik weet nu wel bijna zeker dat ze het niet oppakt.
    Ze drinkt daarna nog 60 tot 100 cc bij. De bv is m.i. een extra mamamoment, vooral als ze onrustig is.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    mijn nacht was verder wel redelijk.laatste uren wel steeds gedronken maar ach we hebben geslapen en buikje is rustig.Wel heb ik t idee al ongi te zijn bijzonder was ik met jil pas na maand of 6.maar t is wel erg ongiachtig ben benieuwd hoe dit komt.

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Sam: Hier ook de rode duivels:( tja hoort er wel weer bij, idd vond ik het ook wel snel!

die puistjes(vlekjes) in het gezicht gaat dat weg of wat is het?

ik ga me huis poetsen

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen

sam wat fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad en dat buikje weer rustig is hhmmm ongi?? kan natuurlijk ondanks de bv?

mamasan heel veel succes vanmiddag met de scan ik hoop zo dat ze gauw geholpen kan worden want dit is voor haar ook sloopend en voor jullie dikke knufff....

dithje goed te horen dat luca het goed heeft gedaan vanacht;)..prutoogje met afgekookt water schoon maken (make up doekje) of zoiets.. en hier herken baar hoor het knorren van de maag s,morgens met de 1e fles hoor ik het heel goed...hoe is het met je schouder ??

nancy zumba lijkt mij ook leuk maar hier zit het helaas er niet in met mijn enkel :( hoe is het met luuk ?? hoop dat het vanacht beter is gegaan dan overdag...;)

marj ohh meid kan ik me voorstellen dat je dan gemengde gevoelens hebt ..wel fijn dat jullie kleine het zo goed doet..;)

guppie dikke knufff

hier ga ik het niet meer over de nachten hebben vind het sneu voor de slechte nachten...
    ga zo beginnen aan mijn haar brrrr hahah... caitlin slaapt dus kan ik mooi beginnen ....verder geen bezonderheden hier...

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super dat Madelief het zo goed doet Marj! Altijd lastig zo'n laatste dag kraamhulp... Hoe is het met jou, al bijgekomen van de bevalling?

Hmmm Sam ongi, jakkes meis:(! Wel fijn dat je buik weer rustig is.

Succes met je haar Angel, komt vast goed;). Enne, lekker genieten van jullie goede nachten hoor! Mijn schouder is simpel gezegd k****. Heb morgen afspraak bij huisarts, ff afwachten dus!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Even een wattenschijfje in afgekoeld kokend water dopen en daarmee schoonmaken, en altijd van buiten naar binnen vegen :)

En dat ''knorren'' herken ik hier ook heel erg.. Bij Naomi is het soms wel over de hele dag een aantal keren dat ik het hoor ;)
    Zelfs als ze net gegeten heeft dus geen honger kan hebben, maar de osteopaat zei dat het ook het verteringsproces kan zijn naar de darmen toe..

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier goede nacht gehad..

23:30 lagen we te slapen, Naomi werd om 4 uur vannacht half wakker, dus ik denk; ow die wil flesje, dus ik uit bed, kijk ik in de ledikant, ligt ze gewoon weer te slapen ;) Dus ik licht uit gedaan en toen kwam ze pas om 06:00u en toen wilde ze wel een fles :)
    Daarna weer verder geslapen tot 08:00u, toen zette ze het weer op een brullen (krampjes) en heb ik een uur met haar in de weer gelopen.. De fles maar gegeven om 9 uur want ze ging zo op haar vuisjes sabbelen.. alsof dr leven ervan af hing..
    En nu slaapt ze net :D

Dus kan ik mooi even douchen, eten enz..

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks Es en Angel voor jullie antwoorden!

Heerlijke nacht Es, daar wordt je vrolijk van:)!

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dithje, beterschap voor je schouder, hopelijk is het snel over! Veel sterkte/beterschap ook voor je schoonvader!!

Es, fijn dat je weer zo'n goede nacht hebt gehad! Hopelijk gaat het overdag dadelijk ook altijd zo goed!

Nancy, wat sneu voor Luuk dat hij zo overstuur was de hele dag. Hopelijk gaat het vandaag beter!

Angel, succes met je haar verven!

Mama Chan, ja die puistjes etc gaan vanzelf een keer weg. Anissa zat de eerste weken helemaal onder (echt met geel kopje) en nu zijn ze langzaam aan het verdwijnen.

Sam, fijn dat het weer wat beter met je buik gaat. Ziek worden kun je er natuurlijk niet ook nog bij hebben.

Marj, bv kan nog altijd goed komen toch. Hier lukte het de eerste 4 weken ook niet en heb ik fulltime gekolfd en opeens lukte het!
    Fijn dat Madelief het zo goed doet en al lacht, lief hoor

Guppie. Je zegt dat je bang bent om naar buiten te gaan met de kleine omdat hij steeds wil drinken maar misschien valt hij juist wel in slaap in de wagen?
    Hoop dat het beter gaat met het drinken en dat je de bv toch kan doorzetten maar zoals je zelf al zegt moet jij er niet aan onderdoor gaan. Heb je trouwens al een fopspeen geprobeerd? (sorry, niet meer onthouden)

Hier: Anissa slaapt nu naast me op de bank op het voedingskussen :)
    Vanmorgen had ze zoveel gepoept dat alles onder zat! Weer vaak gedronken vannacht dus niet veel geslapen. Straks nog even naar de winkel met haar en verder weinig plannen. Mannetje is de komende paar dagen heel veel werken dus die zien we niet veel :(

Zijn er hier trouwens meer die een spiraaltje willen en moeten jullie ook tot de 12e week wachten?
    Of wat hebben jullie voor anticonceptie? ( die bv geven)

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Vannacht sliep ze wel opzich, vanmorgen alleen maar weer gekrijs, zelfs op schoot.
    Ik trek het echt niet meer, sta op het punt haar een paar dagen aan mijn moeder mee te geven. Voel me diep ongelukkig, kan dit niet meer, ben echt helemaal kapot

Sorry voor mijn ego bericht

Deel Deze Pagina