Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    meiden ik kreeg hetvolgende via hyves.
    misschien kunnen jullie het ook doen:

Gewoon effe doen!
    “ Het is gratis dus gewoon effe doen. Tot middernacht geldig.

Verstuur met Greetz een gratis kaart naar Nicky: 7 jaar en nog maar 2 tot 7 maanden te leven. Ze wil graag haar hele kamer vol met wenskaarten! Gebruik de volgende code: TWINICKY (vandaag geldig, waarde ? 2,69!) en ga naar http://bit.ly/9ogsg8
    Adres:
    Nicky Vrenken ,
    Postbus 2150 ,
    7900 BD ,
    Hoogeveen.
    Laat de laatste wens van Nicky uitkomen!
    Greetz & Stichting Kinderwens
    ”

ik ga onze huilende meid maar weer eens naar beneden halen.
    ben echt moe vandaag. bah en dan krijgen we nog kraam visite ook.vanavond. pff.....

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    hmmm....nou slaapt ze als een roos, maar moet ik d'r zo wakker gaan maken voor een fles.... Wat een verschil8)
    Normaal zou ik d'r wel laten liggen, maar ze heeft vannacht doorgeslapen. (Logisch, want ik zou ook doodmoe zijn na een paar dagen krijsen.) Ze heeft vandaag dus pas 2 flesjes van 100 cc gekregen. En dat terwijl ze 6 tot 7 flessen per dag krijgt.

O, ik las wat over kleding. Hier ook echt nog zwschapsbroeken aan. Gewoon lukt bij lange na nog niet. Op 13 september ga ik weer starten met Pilates, hopelijk ben ik dan snel weer een beetje buik kwijt.

En anticonceptie: ik mag ivm de trombose alleen hormoonloze anticonceptie, dus condoom of koperspiraaltje. Zal wel laatste worden want eerste is niet 100% betrouwbaar en we weten zeker dat we het hierbij willen laten. Dus sterilisatie zal de volgende stap zijn over een tijdje.

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Ik begrijp dat het raar voelt, maar het is wel ff het beste. Kun jij ook even bijtanken. En sta niet gek te kijken als het bij oma hartstikke goed gaat. Sebas gedroeg zich daar ook altijd voorbeeldig (bovendien geven oma's het ook niet zo snel toe als ze uren lopen te sussen ;))
    Ga lekker slapen, dan kun je weer een beetje op krachten komen.
    Heb je er ook over nagedacht om Kim in te bakeren?
    Dikke knuf!

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo hier slaapt er ook weer één dus even tijd om te reageren;

Nancy; ik loop ook nog niet in me gewone kleren hoor.. ;) boehoee
    Mja komt wel! Ik blijf hoop houden haha

Pooh; wat heerlijk dat ze nu lekker slaapt!
    Super he de puckababy.. hier werkt het ook fantastisch!

Eline; Goed meid, even tijd voor jezelf.. even bijtanken.. En onthou wat ik gezegd heb he! :) Tis niet makkelijk maar we komen er wel!

Angel; gaaf je haar!

5. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    En inderdaad wat Pooh zegt Eline.. sta niet gek te kijken als het bij oma heel goed gaat! ;)
    Toen ik bij me vader was ging het ook geweldig.. :)

Maar het is ook een wisselwerking van moeder en kind.. Kind voelt zich niet lekker brengt dat over op mama, mama gaat niet lekker in de vel zitten en brengt ook dat weer over op haar kindje.
    En nu Kim bij oma is kunnen jullie allebei weer even tot rust komen..

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh Kim wordt al ingebakerd.
    Jij ook een knuffel meid, ook niet makkelijk allemaal

Es, het gesprek was fijn, en hele mooie fotos van je meisje

Meiden sorry dat ik zo weinig reageer, ga vanavond is lekker alles bijlezen. Heerlijk even tot rust komen
    Dank voor jullie steun allemaal

xxx

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @eline goed dat je ook ff aan jezelf denk meid....ik vind het juist heel dapper dat je tijd voor jezelf wilt nemen zo kun jij ff bijtanken en tot "rust" komen. tis idd niet gemakkelijk je kind ergens anders (bij je ouders) achter laten maar ze is in goede handen.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @angel super zeg je haren :D...en wat zie je er goed uit

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @pooh lekker hoor dat ze doorgeslapen heeft!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    alweer een borstvoeding vraagje....

iedere ochtend staan mijn (.)(.) op springen en het is gewoon teveel melk voor chayenna om ze helemaal leeg te drinken dus heb ik 1uur na de voeding nog gekolft en ik haal met de kolf nog 175cc uit een borst en de andere borst 100cc want als ik dat niet doe dan blijven ze de hele dag op srpingen staan. maar nu 5uurtjes na dat ik gekolft heb zijn ze weer volop volgelopen iemand tips want tis niet echt lekker om de hele dag met mega ( . ) ( . ) rond te lopen

11. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooie foto's Es!

Heerlijk Kikkert uitslapen en shoppen:)!

Ai Sam zo ontzettend ongi meis, brrrr:(... O meis ben jaloers op je dat je je eigen kleren alweer aan kan. Zit met smart te wachten op de dag dat ik mijn spijkerbroek weer dicht kan krijgen;).

Nee hoor Nancy is mij niet verteld. Staat mij wel iets van bij dat als je het tijdens je menstruatie laat plaatsen dat hij gelijk veilig is en anders 7 dagen 'inwerktijd' nodig heeft... Hoe is het vandaag met Luuk?

Getsie TMN een krijsende Carlijne:(! En och die arme Thijmen van de trap gevallen... Heeft ie zich bezeerd?

Heerlijk toch MamaT dat mensen zo verbaasd zijn, is alleen maar een compliment!

Top Pooh dat Juliette zo goed gegroeid is en dat je een beleid hebt uitgestippeld met het cb! Hoera voor de puckababy, zullen we aandelen kopen;):D? Sjonge zeg, zo wil je graag dat ze gaat slapen en zo moet je d'r wakker maken... Is ze weer gaan slapen na d'r fles?

Gaaf Angel!

Knap hoor Eline dat je de beslissing hebt genomen om Kim met je moeder mee te laten gaan. Dikke knuffel!

Hier; even kleine man de fles geven en dan naar mijn schoonvader in het ziekenhuis.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als t goed is, is t geen ongi!

13. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Volgens mij ben ik net ongesteld geworden.. last van me onderrug, onderbuik krampen en helder rood bloed met vieze slierten (sorry) ;)

Bloedde al een tijdje niet meer, dus denk dat het ongi is..

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, na ja gek mens! :$ Niet zo onzeker he jij ;):p

@Eline, goed van je meid... tis moeilijk maar hier ga je aan onderdoor. En inderdaad wat Es zegt, dat wordt dan een wisselwerking :( Sterkte!

@Kikkert, oei geen ervaring met op springen-staande-borsten! Wow mag ik niet een beetje van jou ;):p

@Dithje, succes in het ziekenhuis!
    En ok dan ga ik wel gewoon 9 sept voor het spiraaltje, ook als ik niet ongi ben..

@Es, bleh ongi dus! Maar dan werkt het wel weer allemaal daar binnen, das wel fijn..

@Hier, Luuk slaapt al vanaf kwart voor 1! :$ Heb net op mijn gemakkie bed verschoond (hing op de waslijn buiten, dus hop zo er weer op) en mezelf omgekleed en mooi gemaakt. Heerlijk weer ffies tutten, lang geleden ;) Tenminste, maak me altijd wel op maar nu even extra ;)
    Eerst even wachten op Bas en dan uurtje of 16u vertrek ik richting het café, gezelli :)

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bubsie, ik heb trouwens dat meisje een kaartje gestuurd... verschrikkelijk zeg :( dat soort dingen is wel het minste wat je kan doen..

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nancy dank je ach komt wel weer haha.. heb me hier vandaag ook iets uitgebreider opgemaakt :D nu mijn haar weer een beetje normaal is had voel je je gelijk een stuk beter .. veel plezier straks gezellie meis hier zo ook ff rondje plein booschap doen en ff op het terras zitten denk ik ;) ligt er aan hoe manlief zich voelt ..
    wat fijn dat luuk lekker slaapt en je ff je eigen ding kon doen heerlijk is dat he?

dithje hoe is het nu met schoonpa??

kikkert dan je meid;) hoe is het bij jullie??

eline knap hoor van je dat kim ff bij oma is en je ff op adem kunt komen is ook wel ff nodig meis ..dikke knuff..

17. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Zo, dag hulp...
    Vandaag is ze weer gegroeid, is nu 20 gr boven haar gebgewicht! Ze mag nu 's nachts 5-6 uur er tussen hebben en overdag 3-4 uur.we gaan op dezelfde voet verder qua bv, alles wat ze krijgt is mooi! Gister voor het eerst lekkende borsten...
    Net blokje gelopen met ons 5en, nu moe! De meiden in de duowagen, ging goed!

Eline, zoek aub hulp voor jezelf!

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Net even naar het centrum geweest, en naar de zonnebank.
    Even een nieuw truitje gekocht en spijkerbroek.
    Ben helemaal opgelucht, en heb er een goed gevoel over dat ze bij mijn moeder is.
    Morgen maar is kijken hoe ik me voel, heb zelf idee dat ik er met paar daagjes rust wel weer ben eigenlijk
    Vanavond lekker patat eten, en filmpie kijken.

xxx

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    eline: meid goed zo fijn ff tijd voor jou!!

Ongi lees hier dat het geen ongi is???

wat moet het dan wel zijn? t is echt veeeeeeeeeeeeeeeeel normaal heb ik aan kruisjes wel genoeg ma nu:( alle jezus bloed dood joh:$:$

ik ga dani ophalen en drna eten tot vanaaf later!

20. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Vandaag helemaal rare dag. Het is precies 1 jaar geleden dat onze geweldige buurjongen is verongelukt. Ik keek vanochtend op de klok , 10 uur. O ja, een jaar geleden hoorde ik de buurjongens op hun motoren weggaan. 12.35, overbuurvrouw op de stoep, heb gehoord dat Christiaan dood is, maar weet het niet zeker. 12.45 buurvrouw gebeld met de vraag 'is het waar wat ik hoor? Ja Marjan, ze zeggen dat hij dood is. We gaan nu bij hem naar binnen. Op de achtergrond hun zoon, ja mam het is echt zo.'
    14.00 Ik heb Robbe net naar vriendinnetje gebracht, kom thuis op fiets. Shit, buren komen gelijktijdig thuis. Buurvrotw valt mij in armen, oh Marjan, hij is hartstikke morsdood. Hij doet het echt niet meer...'
    Dit was het begin van een bewogen jaar met veel verdrietige maar ook mooie momenten. Vooral die eerste week was zo heftig... En nu, denk er veel aan... Ook hier dubbele gevoelens. Hopelijk brengt komend jaar alleen maar hoogtepunten!

Share This Page