Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

wat is het hier ineens gezellig druk!!
    Kom ook gezellig meepraten!

Mijn kleine meid is inmiddels goed gegroeit, dinsdag op het CB 3780 gram dus al 1270 gram aangekomen sinds de geboorte.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Marj wat erg! :( Knuffel!!

Mamachan je geeft toch bv? dan is het nog geen ongi als t goed is!!!

3. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wow Nancy Luuk gaat goed vandaag! Lekker dat je even tuttijd hebt kunnen inlassen (en krijgen van Luuk;)). Heel veel plezier!

Super Marj dat Madelief boven haar geboortegewicht zit! Jeetje zeg wat een heftig verhaal over jullie buurjongen:(. Verschrikkelijk!

Heerlijk Eline dat je jezelf verwend hebt! Lekker genieten van je tijd alleen en met manlief...

Welkom Druppel en gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!

Hier; bij schoonvader geweest vanmiddag, gaat goed met hem. Hij is lopend patient dus even blokje om gelopen e.d. Het is gewoon echt afwachten wanneer hij in Zwolle terecht kan om gedotterd te worden. Als het goed is hoort hij daar vanavond meer over, afwachten dus.

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zow Marj dat is nog eens een verhaal :( wat vreselijk!

Kom gezellig mee kletsen druppel :)

Zo Naomi slaapt weer.. is wel 2 uur wakker geweest, maar heeft heerlijk bij me gelegen en ze was lekker vrolijk:)
    Ik ga zo maar eens macaroni maken ;)

5. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Sam, veel beterschap met Jildou! En wat fijn dat de nacht toch al iets beter was...en jouw bloeden...raar...hmmm na het vloeien van de bevalling zelf, ben ik nooit ongi geweest tijdens de bv...Wel raar dat het zolang duurt niet? Had je nu koorts gisteren? Wel even in het oog houden he...

Nancy, lees dat je een goede nacht had...HAHA wel grappig dat Bas de voeding op zich ging nemen...maar hij had geluk! ;)

Eline, een hele dikke knuffel van me meid! Ik weet niet wat het is om de heledag door een krijsende baby te hebben, maar het lijkt me in ieder heel zwaar en al is het maar 1 dag, je trekt dat niet...je geraakt overspannen en denk je dan heel negatief! Vind het echt knap van je dat je ze even bij je moeder laat...alhoewel me dat heel moeilijk zou liggen...maar je moet aan jezelf denken..en praat met je man...vind het zo idioot dat hij zou denken dat jij je zou aanstellen....Dikke knuffel en kom maar lekker bij!

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Sam: hmm, vreemd hoor! Toch maar even langs de ha? Zeker als het zoveel is! Maar je kunt ook zwanger worden tijdens bv (vriendinnetje van me is daar het bewijs van), dus dan zou ongi ook moeten kunnen lijkt me. Maar goed, ik ben natuurlijk geen deskundige.

@ Kikkert: zolang je kolft hou je die megaproductie van je in stand. Maar wat de druk verlicht en de productie "remt" is leegmasseren van je boobs. Ff een goede douche nemen, en dan onder de douche en evt. daarna nog de boel leegmasseren. Ik nam er dan een hydrofiel bij, maar in jouw geval zou ik maar een handdoek nemen ;) Succes!

@ Marj: pfff, wat een heftig verhaal! Dat blijft je altijd bij. Dikke knuffel!

@ druppel: welkom

@ hier: mevrouw heeft haar flesje gedeeltelijk slapend opgedronken, geboerd en gelijk weer in slaap gevallen. Maar niet weer in de p-a-b gelegd, maar gewoon in haar lodger en toen heeft ze anderhalf/2 uur geslapen. Een half uur gezellig geweest bij mama (heerlijk!) en daarna weer een flesje. Nu ligt ze weer te slapen. Wel meer strijd dan vanmiddag, maar ze is weer heerlijk onder zeil. Nou maar hopen dat ze nog wat slaap bewaart voor vannacht ;):p

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Pooh! :D
    Nou het schijnt dus normaal te zijn, soms gaat het weer wat open en ik loop nu weer met de honden en moet alles weer alleen doen.. Zou daar van kunnen komen volgens andere moeders ;) .. Wacht het weekend wel af en anders volgende week vk/ha maar ff bellen idd.

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Sam: nee geef fv;)

marj: sterkte

welkom druppel!

Man hier ff vraagje, wat doe je met een peuter die denkt dat die niet hoeft te slapen, gillen net in bed!! heb hem dr uit gehaald en nu heb ik zoiets laat maar lopen tot die omvalt;) goed id???

En hij wordt steeds wakker huilend???? iemand ervaring??

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ooooh dan ist bij jou vast ongi!

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed zeg Pooh dat Juliette zo lekker heeft geslapen vanmiddag en nu alweer ligt te slapen! Ach joh, vannacht komt ook wel goed... Beetje vertrouwen houden;)!

Sorry Mamma Chan geen peuter ervaring!

Hier; wow zeg wat een strijd hebben wij geleverd tijdens het huiluurtje! Luca was echt zoooo ontzettend aan het krijsen:$:(. Heb met hem op mijn arm gegeten. Manlief was zo lief om mijn vlees te snijden:p. Nu ligt ie in bed (na badje en fles) en begint ie alweer te huilen... Nou ja, zal zo wel in slaap vallen! Hoop in ieder geval voor 20 uur want dan krijgen we visite...

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaChan waarom wil hij niet naar bed? Of gewoon eigenwijs... Hmm hij was er bij mij niet uitgekomen hoor ;) !!

Pooh: idd kan je gewoon zwanger worden tijdens bv. Maar in dit geval lijkt het me stug aangezien hij nooit langer dan 4,5 uur tussen de voedingen heeft gehad en het voelt ook niet als ongi. Daar heb ik de eerste keer na de bevalling echt wel meer last van! Bij Jildou werd ik ook pas na een half jaar ongesteld, dus lijkt me nu sterk om dat nu alweer te worden..

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm :( Niet alleen Jildou is verkouden, ook Rinze lijkt wat snotterig te worden :( !!

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Hey dames,

Heb ff snel teruggelezen, waren nogal wat pagina's.....

@ Eline: dikke knuf meid!! ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om haar even aan je moeder mee te geven, kun jij even tot rust komen!

@ anticonceptie: ik weet alleen dat ik niet weer aan de pil ga (ik heb PCO, niet bewezen dat het van de pil komt maar ook niet dat het er niet van komt..... ;)) doen het eerst wel met condooms, maar nu nog ff niet ;):D

@ Marj: jeetje wat heftig! dikke knuf meid!

@ Sam: beterschap voor je kids!

Iedereen een dikke knuf!!

@ hier: Mark heeft eindelijk in de gaten dat ie ook van 2 borsten kan drinken! JOEPIE!! nu komt ie om de 3-4 uur ipv om de 1,5 uur :D
    Vanmiddag meteen de proef op de som genomen, 1 uur gevoed en naar het dorp geweest, lekker ff geshopt voor Mark om 4 uur werd ie wakker en wilde hij drinken :D:D mem is erg blij!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Einneh, daar word je blij van :D !! Hier zat er vandaag ook zowaar 2x 3 uur tussen.. net weer een keer 2 uur.. Maar dat is s avonds vrij standaard.. zal hij 9 uur wel voor laatste voeding komen (is nog wakker) en dan 1 uur. Vind ik wel prima, kan ik lekker vroeg naar bedje :D !!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Rinze doet het goed dus! Heerlijk dat hij overdag nu ook om de 3 uurtjes komt! :D

Mark wil 's avonds meestal een uur lang drinken (20 minuten, boertje, 20 minuten enz....) gisteren was dit van half 8 tot half 9, 10 uur laatste en toen 2 uur weer dus dat was wel lekker!
    Ik ben benieuwd wanneer hij dit uurtje vanavond pakt, ligt nu nog te slapen :D
    En vanavond kan het me niet zoveel schelen, Wichard is morgen vrij en heit wordt morgen 50 (feestje!) dus genoeg mensen die morgen Mark op schoot willen dus heb het redelijk rustig (alleen voeden ;)) 8)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Einneh alvast gefeliciteerd!! Kijk je wel uit dat je hem niet bij iedereen doet? heb je dikke kans dat jullie morgenavond de klos zijn met een huilend kind! Rinze drinkt niet zo lang, als hij 10 min aan 1 kant hangt is het veel. Jildou deed het ook veel langer. Maar kan best zijn dat als Rinze zich straks beter voelt hij wel rustiger en langer gaat drinken. Hij houdt niet zo van dezelfde houding aan te houden..

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Dank je!
    Mark gaat alleen maar naar iemand anders toe als hij wakker is anders niet.... als hij slaapt ligt hij of bij lekker in zijn bedje en daar blijft hij dan ook liggen ;). Heb al eens eerder gehad dat het te druk was geweest en dan ben ik een paar uur bezig om hem weer rustig te krijgen dus dat doen we niet weer ;)

18. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Einneh; Juist als je kindje wakker is nemen ze veel in zich op, dus als hij dan bij veel mensen tegelijk op schoot gaat is de kans groot dat het te druk is voor hem.. maar jij kent je kindje het beste natuurlijk, ik weet alleen dat ik dat bij Naomi niet hoef te proberen als ze wakker is, want dan heb ik een krijsend kind de hele avond.

Zo Naomi is wezen douchen met Vincent, flesje gehad en ligt nu te slapen..
    Nu is het tijd voor een filmpje..

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je snapt hem ;) !!
    Heb er wel eens wat scheve gezichten door gezien, maar ik had geen zin in dramanachten om niets!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es, hier komt hij slapend ook niet bij een ander hoor :D !! En sowieso komt hij nu eigenlijk helemaal even niet bij een anders dan bij ons. Ook ivm zn nekje. Die is nu nog instabieler en wil niet dat het bij een ander eventueel fout gaat. Nou ja bij mn moeder mag hij nog wel dan ;) !

Share This Page