Hee dithje, ik woon ook in overijssel! Waar woon jij? Ik moet nu toch wel aardig aan het werk. Vigo zn voedingen vallen echt niet lekker. Ymke is weer het groene monster, heel fijn. Maar het valt allemaal wel mee hoor, vergeleken bij eerder deze week. Vigo wil weer uit de box!
Hoi hoi, Moest ff zoeken waar het mamma topic stond, maar we zijn er . Hier net visite gehad. En....weer een AB kuur rijker. Had er al eentje voor een blaasontsteking en nu eentje voor borstontsteking. Heb 38 verhoging, wilde zo graag nog met de kinderwagen er op uit, maar zit er voor vandaag niet meer in *baal baal*. Ging allemaal zo lekker, hechtingen voelde ik amper nog, had nog wel wat last van mijn lage HB, maar verder alles toppie. Nu twee kleine dompers, maar we gaan vrolijk door.
He wat leuk Guppie een provincie genoot! Ik woon in Hardenberg en jij? Oh nee toch J2J, wat balen meis! Een borst,- en blaasontsteking, pfff zeg. Beterschap en een dikke knuffel! Voeding; dames wij hebben nog 2 pakken Nutrilon voeding staan, 1 omneo en 1 standaard welke wij niet gebruiken (zijn wel aangebroken). Iemand interesse??
Oproep voor meeting: dames die in zijn voor een meeting, willen jullie dit kenbaar maken middels een pb aan Angel of mij met daarbij de vermelding van je woonplaats? Angel en ik zullen dan kijken hoe de animo is en een aantal voorstellen doen voor locaties, uiteraard rekening houdende met de reistijd voor iedereen.
Oeps, sorry ik val ook gewoon met de deur in huis, zal me ff netjes voorstellen. Ben 32 jaar, woon in het mooie Brabantse land en ben sinds 30 juli de trotse mamma van Bram!
@einneh beterschap meid! @j2j jij ook! *knuf* hier:Laura heeft 38°. van de prikjes denk ik. vanaf wanneer geef je iets? 38.5°?
Zo de visite is net weg (vriendinnetje met haar man en tweelingzoontjes Daan & Sam) Wat een ventjes joh! Zijn 2 mei geboren, 6 weken te vroeg. Moet je nou zien, de boefjes haha Luuk in het midden, wat een beer he vergeleken met die 2 apies View attachment 93644 O en we kregen als cadeau een boekje waarin het verhaal over Luuk en ons gaat. Zo gaaf en origineel! Hier kun je zien wat ik bedoel --> Personalgifts.nl - Mijn babyboek - Baby boek
Vond dit trouwens: Pampers zet stemproces Blijste Baby van Nederland om naar loting Maatregel getroffen om zoektocht op eerlijke wijze voort te zetten Pampers heeft zojuist besloten om met directe ingang het stemproces op de website Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland stop te zetten. Via een loting uitgevoerd door een notaris zullen vijfentwintig babys geselecteerd worden om deel te nemen aan de finale, die plaatsvindt op 31 augustus. Met de zoektocht wil Pampers ouders de kans geven om hun baby op een leuke manier in de spotlights te zetten. Daar is enthousiast op gereageerd, ruim 20.000 babys zijn voor de zoektocht aangemeld. Ronald van de Straat, woordvoerder Pampers: We willen deelnemers een leuke en eerlijke zoektocht garanderen. Ook gezien de commotie van de laatste dagen over stemmen, die niet volgens de door ons opgestelde actievoorwaarden zijn verkregen, hebben we daarom gekozen voor een loting voor de 25 finaleplaatsen. We begrijpen dat we hiermee ouders teleurstellen, die hun uiterste best hebben gedaan om anderen te motiveren te stemmen op hun baby. Het is een moeilijke keuze, maar we zien dit als de enige mogelijkheid om de zoektocht op een eerlijke manier voort te zetten. De loting vindt plaats in de week van 20 augustus. De vijfentwintig finalisten worden persoonlijk op de hoogte gesteld en later bekend gemaakt via de website Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland. Op dinsdag 31 augustus vindt de finale plaats. Een onafhankelijke jury zal uit de vijfentwintig finalisten de Blijste Baby van Nederland kiezen.
Durf het niet te zeggen Petatje! Sneu voor Laura dat ze koortsig is... Beterschap voor haar! Schattig Nancy! Mooie ventjes zo samen zeg! Zo'n boekje is inderdaad heel erg leuk. Wij hebben er ook een gekregen, echt heel origineel! Blijste baby; had het ook al gelezen! Nou ja, maken we nog een kans Nancy.
Marj gefeliciteerd met Madelief!!!! Wilde nog in het vorige topic reageren, maar die was al gesloten Poeh, hoe bedoel je snel! Ik ga over 2 uur richting vliegveld, dus uitgebreid reageren zit er even niet meer in. Wie weet spreek ik jullie wel in Nederland E line is er helemaal klaar voor, die zit al sinds 2 uur vanmiddag met haar rugzak om en haar schoenen aan klaar voor vertrek, hahaha! Wish me luck, reizen met de 3 meiden zal nog een leuke uitdaging zijn Liefs Elea
Oh zie dat ik me nog even opnieuw moet voorstellen: Ik ben Elea, mama van 3 lieve meisjes van 4, 2 en baby L yvia die hier dus eigenlijk niet hoort Zij is namelijk 13 mei 2 maanden te vroeg geboren, was in juli uitgerekend. Maar schrijf gewoon nog lekker met de juli mama's mee Leuk dat we nu compleet zijn trouwens!
oh elea wat spanned zeg met de kids vliegen wens je heel veel succes meid..hoelang blijf je in ned?? es fijn weer ff thuis hoop dat jullie gauw verkopen en kunne verhuizen... dithje ja was heel gezellie ..en luca doet het ook prima fijn hoor.. ja wat een zooi kan een mens bewaren he? hjahaa hier ook alles opgeruimd voor de verbouwing pfff bewaar niks meer hoor hahaha...en wat goed van je om het hier nog ff neer te zetten van de meenting nancy wat een gaaf die foto en idd wat is luuk al flink dan he? hier net pizza besteld en ben en jerry ijs ohhh zo slecht nu ik aan de lijn ben hahaha maar wel lekker
ohh dames hebben jullie ook nog last van die hormonen????? hier toestraks aan sam verteld dat we waren verhuist naar dit topic en kreeg spontaan de tranen in de ogen ...je kletst ook al zo lang met elkaar en zoveel verteld en meegemaakt hier ...ohhh wat een muts ook hier hahah..
Zoo kletstantes!! Einneh: Kan zijn dat het ontstoken is meis!!! Ook omdat je koortsig bent zou ik er naar laten kijken!!! Vk kan je daar voor bellen of je ha! J2J jeetje meis, jij krijgt alles dubbel! Beterschap!! Angel, herken het wel, heb dat niet zo met het topic want we kletsen hier fijn verder maar wel met alles wat met de zw.schap te maken had.. Maar goed, wel een mooi manneke op de wereld gezet, wat vandaag best goed ging.. Op nu na dan !! Verder lekker geshopt vandaag met m'n moeder, dan maar 1 ding voor mezelf gekocht maar ach !!En iets supergaafs van mn broertje gekregen voor Rinze, alleen duurt het nog even voordat hij er in kan !! Zo grappig Rinze huilde en ik haalde hem even uit de wagen, ooh zeiden ze dat is nog een kleintje, terwijl hij naar mijn gevoel helemaal niet zo klein is !! HAHA! Maar goed is natuurlijk ook nog maar 6 weken !!
Ik stel me ook even opnieuw voor: Ik ben Lisette. Mama van Thijmen(5),Maryl(4),Noa Lynn(3) en Carlijne(0). Carlijne is geboren op 5 juli. Ik ga trouwens minder schrijven hierzo. Want wil me vol storten op het gezin,en 4 kids hebben allemaal aandacht nodig etc. Ik zal heus wel eens komen praten.
idd sam we kletsen hier heerlijk verder maar vond het toch wel een appart idee ... ohh heerlijk geshopt meid en wat lief van broerlief.. kreeg net een heel lief smsje van sam.. dat hij zielsveel van me hield en ik de liefde van zijn leven was ..nou daar ging de waterkraan weer hoor..maar vond het zo lief van hem hij is ook mijn alles nu ben ik buiten de hormonen ook al een emokip maar pfff nu toch wel meer dan normaal
Heel veel succes Elea met je reis naar Nederland met de meiden! Zooooo lekker Angel, geniet ervan meis! Whihihi die hormonen nemen zeker nog een loopje met jou... Hier gelukkig geen last meer van, eindelijk de labiele periode af kunnen sluiten! Ahhhhhh wat ontzettend lief van Sam! Kijk Sam jij weet jezelf op te vrolijken, een flinke shopactie met mams! Super dat het goed is gegaan met Rinze vandaag (op nu na dan)... Was Jildou ook mee shoppen? Hier; weet niet wat me overkomt... Luca heeft zijn huiluurtje overgeslagen! Hij ligt nog steeds te slapen na de fles van 16 uur... Nu maar hopen dat hij vannacht ook nog lekker wil gaan slapen of dat hij z'n slaapuurtjes al verspild heeft.