Geweldige foto Sam! Hopelijk verloopt de middag bij jullie wat beter na jullie middagdutje. Goed zeg dat het vloeien weer over is, maar wat je zegt hoe bijzonder zit een lichaam in elkaar. Geen pijl op te trekken!
Moederk zo die groeit goed zeg, pokon in je borsten? Guppie verstandi even bij je ouders, en bijkomen Dithje leuk dat je collegas er waren. Hier zouden ze ook nog komen , maar had het afgebeld omdat ik kapot was Sam hopenlijk een rustige middag . Vanmorgen bij Kim geweest, in de wastafel haar gewassen, en daarna fles gegeven. Ze ging toen even piepen, in de wagen gelegd, en gewiegt en sliep. Lukt hier nou nooit, spookje. Ze blijft toch nog 1 nachtje, en mijn moeder komt haar dan morgen brengen. xxx
hallo allemaal sam wat een leuke foto ze worden echt veel te snel groot he? kikkert sterkte met de hond.. guppy heerlijk ff genieten bij je ouders meid..ff accu opladen moederk wat goed zeg voglens mij zit er power melk in je boobs hahaha.. hahha nancy geslaagde dag gister dus?? is het voeden nog gelukt na die rosé hahah grapje die kunnen aardig inslaan ja na zon bevalling hier na 1 a 2 biertjes echt genoeg hoor anders kom ik ook niet meer overeind haha...en luuk doet het ook weer goed las ik? top hoor dithje ohhh leuk zeg dat je ochtend zo geslaagd was en weer lekker verwend en luca heeft het weer super gedaan zeg vanacht toppie mamachan lekker shoppen .. tmn ohhh heerlijk meid zo lang geslapen doet men goed he? pooh fijn dat je moppie het beter doet in de puckababy ..hoop dat het nu allemaal berg op gaat zou zo fijn zijn voor je goldy ja haren zijn goed gelukt eerst blondering toen de verf maar vond het toch nog niet van ja dus toen toch nog een keer met de blondering gedaan en is nu redelijk licht vd w nog 1x met de blondering en dan heb ik ze als het goed is ook redelijk gelijk matig in kleur ..de onderlaag was altijd nog donkerder ( was heel zwart) maar dat is nu redelijk bij ...en dat voor 35e als ik het had laten doen was ik 150e kwijt geweest hier alles oke gewoon zijn gangetje alleen helaas erg veel last vandaag van mijn enkel brrr zo erg al een hele tijd niet meer gehad ..maar dat zijn we wel gewend dus mag niet klagen... wat een weertje he dames heerlijk wordt je gewoon vrolijk van
fijn dat het beter gaat met kim en morgen weer thuis komt.. hoe is het nu met jou?? heb je een beetje bij kunnen komen??
angel fijn dat alles goed gaat, naar van je enkel, heb je daar vaker last van? Ik voel me al een stuk beter, ben eigenlijk gewoon vrolijk vandaag weer, ik heb haar gewoon op tijd weggebracht denk ik xx
Es, een heerlijk nachtje! Sam, zo heerlijk gevoed en wat sneu van de krampjes he...konden de darmpjes maar al volgroeid zijn als ze geboren worden ! Eline, dat je eens wakker bent geworden in de nacht is strikt normaal, je bent daarop ingesteld...alhoewel je deze nacht wel eens aan 1 stuk kan slapen...wordt je snel gewoon ! Ben je nu overdag bij haar en je moeder? Aan alle andere, dikke knuffel!
ik lees hier meer dat kindjes aan t spoken zijn. infacol heeft bij ons niks gedaan en heb cina baby en werkt beter. vraagje die van ons is ook een spokerd, nu is t de 2e dus heb er nog 1 rond lopen en slapen dus s nachts zijn we er sneller bij maar hijhuilde tussen voedingen, komt moeilij in slaap. veel honger hebben nu, eerst dacht ik reeflux maar dokter zei bel wijk maar op tja daar had ik niet veel aan en nu zijn we begonnen met hyper alogeen of hij dan mis. geen koemelk heeft maar mijn god sinds dien meer spugen, stinkende scheten laten en echt stinken. rode vlekjes op gezicht en hand. en ook niet kunnen slapen. gister half tien al fles gehad en heeft gespookt tot 12 en tuasen door nog een fles gehad.w el weer geslapen tot 7 en das de 2e x al maar zoek t niet met 2 uur bezig zijn. heeft iemand idee. moet ook nog x terug naat ostiopaat van dokter en dan laat ik die wel kijken voor reflux maar volgens mij is er iets. huil uurtje? dan zijn t er wel meer maar 5 tot7 weken was de piek of zo. nou ik word zo wel gek in ieder geval., is t rustig begint de ander grrr. vandaag zijn ze bij mama want dat was advies van dokter, breng ze x weg dat je rust hebt. ben net wakker vanaf tien uur., maar ja als iemand zijn kindje er in ziet, wat hebben jullie gedaan en wanneer mag je voedingen verhogen eigenlijk.
Joel hoe oud is je kindje? Ik zit beetje in zelfde schuitje, mijn kindje is nu voor 2 nachtjes naar mijn moeder, omdat ik het niet trek. Hoeveel voeding krijgt ie nu per 24uur? Te snel drinken achter elkaar kunnen ze ook weer last van krijgen. Die van mij leek ook altijd honger te hebben, maar denk toch dat ze dan pijn had, en fles wou als troost. Ik ben alleen vanmorgen 2 uurtjes bij Kim geweest, en dan zie ik haar pas morgen weer als mijn moeder haar brengt. xxx
poeh hejjj dat was me mijn dagje wel vandaag ik zit net (ben al bezig vanaf 6uur). bij de dierenarts hebben ze uitgebreid bloedonderzoek gedaan omdat ze de hond verdachten van een of andere aandoening die ineens naar buiten kan komen en het dier dan binnen 24uur zal sterven maar gelukkig was dat niet aan de orde wel heeft ze 1prik gehad tegen de misselijkheid en een ab-kuurtje en nog andere tabletten alleen is het nu zo dat ik max 1 a 2 tableten naar binnen krijg bij haar de rest pakt ze op geen enkele manier en ze moet er nu 8per dag, dus word de ab-kuur morgen met een spuit toegedient bij de da. pfff we blijven bezig zo en ik ben ff 124eur lichter en morgen nog die injectie ben benieuwd hoe duur die is. maar goed alles voor een goede gezondheid he . dylan ligt ook net in bed en chayenna ligt nu ook te slapen, dus ik ga maar ff weer verder met puin en honden kots ruimen. sorry dat ik verder niet reageer maar ben op het moment net een wervel wind die overal tegenlijk moet zijn.
die is van 12 juli. en die krijgt 6 flessen van 150 cc. ene keer op ene keer niet. maar met die andere voeding heeft hij meer honger, is normaal wijk net gebeld en die zei ik denk dat er meer aan hand is maar ze wist niet wat omdat ik al zoveel geprobeerd heb. mar ja zie maandag dan ben benieuwd t weekend. ja rot he als ze zo zijn. wat deed kim allemaal dan en heb jij advies van iemand gehad. t is mijn 2e kindje dus ben je toch al voorzichtig als hij huilt. of in ieder geval s nachts, jason slaapt wel door maar toch. wie weet word hij wel wakker en ga snachts niet met 2 wakkere kids zitten. hoop dat t snel veranderd, bena l paar x in huilen uitgebarst, net na telefoon ook weer, maar ja
Joel, Kim die kan overdag niet echt slapen. Het lijkt steeds of ze wil en begint dan keihard te krijsen. Ik kan dan niks doen, of ik haar pak, in de wandelwagen leg, of wat ook, ze blijft soms huilen. Ze krijgt sinds maandag nutrilon omneo voeding voor darmkrampjes. Ik ben de hele dag bezig haar rustig te houden, ze kan ook niet in de box liggen, want dan is het ook huilen. Als het volgende week niet beter is, wil ik verwijzing naar de kinderarts, want ben zelf gesloopt ervan Kim ligt ook al ingebakerd, krijgt infacol voor darmkrampjes. xx
Kikkert dat was wel schrikken dan zeg, jeetje, gelukkig is het niet dat erge. Duur he naar de da, pfff. Jij hebt het druk vandaag zeg, knuffel
Carlijne ligt weer te krijsen.... Ik denk dat ze honger heeft,want over 15 minuten moet ze eigenlijk gevoed worden. Ik ga Carlijne nu even voeden...
Eline: Ik weet niet of je dr wat aan hebt hoor, maar ik gebruik sinds dag of 4 sap simplex komt uit duitsland, het werkt echt erg goed, zoe slaapt al 2 avonden lkker, en daarvoor ook metr infacol krijste ze van 8 tot 10!! Ze heeft elke dag poep broek nu, en laat scheetjes dus het doet zn werk wel! Ik doe nu omneo mengen met standaard, dat is omdat omneo lichtere voeding is en daaroor kan ze sneller honger hebben, ik verdik het met nutiton, dit werkt allemaal prima! de nutrion moet je echt eerst maar 1 schepje doen om te kijken hoe dit gaat bij je kindje. dat sab simplex wil ik je wel opsturen? hier kan ik het zo kopen is 10 min vanaf de grens van dld