Haha geeft niets hoor !! En dat vergiet herken ik. Was bij Jildou na 9 maanden pas wat minder, nu heb ik er al mee leren leven !! Hier ga ik ook m'n bedje in.. Rinze is hele avond al onrustig en slaapt nog steeds niet..
@ sam arm mannetje! wel fijn dat je weet wat er met Rinze is, las net een artikeltje in Kinderen over het Kiss syndroom.. Hoe gaan ze het behandelen? of is het al voor een deel behandeld? @nancy owhh en wat deden ze toen bij Dithje? hechtingen heb het net gegoogeld en zag dat het ong 6 werken duurt? bij Sam had ik echt geen last meer van mijn knip maar ja ik wacht nog even af en laat het maar zoveel mogelijk "luchten" Mink slaapt nu eindelijk!!
Bella manueel therapeut heeft m nu 1x behandeld. Dinsdag moeten we weer.. Wat stond er in dat artikeL??
@Sam, ja geeft wel, schaam me rot Trusten meid! @Bellamano, toen heeft de VK(?) ze er alsnog handmatig uitgehaald als ik het goed heb.. Fijn dat Mink slaapt! @Hier, ik ga zo afsluiten denk ik, die vriend zit er nog steeds! Dat is er zo eentje die 'even' langs komt en pas 's nachts vertrekt. Nou mooi niet he! :x Trusten meiden en een goede nacht! Ik denk dat ik morgenochtend niet kom want ga even kijken bij het stadhuis, collegaatje gaat trouwen. En mijn schoenen ruilen; kocht vandaag schoenen waarop dus op beiden maat 39 staat maar de één is toch echt 1 of 2 maten groter echt bizar Nou nu ga ik echt, doei doei -X-
hai meiden....hier alweer met ruzie/discussie met mijn man opgestaan. ik heb het op het moment ff helemaal gehad met hem. ik draai bijna overal zelf voor op en het enige wat meneer doet is de keuken opruimen en dylan douche. ja oke ik snap dat hij gewerkt heeft en ook moe is maar kom op zeg....ik geef hem chayenna zodat ze ook ff bij papa kan zijn en als ze dan ff huilt (wat bij haar echt nooit lang duurt) dan word ze weer snel door papa in de box gelegt want tsja huilen kun je ook in de box :x . ook valt meneer bijna iedere avond op de bank in slaap en als ik er wat van zegt dan krijg ik weer van die domme blikken en klaagt hij maar verder over zijn moeheid :x het enige wat meneer hier thuis doet is eten,slapen,beetje met dylan en beetje opruimen en thats it poeh poeh....ik kan zo nog echt wel ff doorgaan maar dat doe ik jullie maar niet aan. ik heb al vele pogingen gedaan om tot hem door te dringen maar het lijkt maar niet aan te komen in zijn hersenen. wij hebben hierdoor heel veel ruzie/discussies ik zit er gewoon echt mee maar wat ik ook zeg of doe het boeit hem gewoon niet en zelfs als ik met tranen in mijn ogen voor hem sta dan zegt hij ga je weer zielig doen???? pijn doet z'n opmerkingg . het zijn allemaal kleine dingen maar die dingen samen maken het een groot ding. we hebben ook wel leuke momenten samen maar ook heel veel van die bovenstaande. pfff sorry meiden zit er gewoon ff een beetje doorheen door wat er gebeurt tussen mijn man en mij.
Goedemorgen dames! Bella las iets over hechtingen en zag mijn naam vallen. De hechtingen zijn bij mij niet vanzelf opgelost, mijn lichaam pikte het niet op maar door de vk verwijderd. Als je er veel last van hebt, zou ik gewoon je vk even bellen hoor! Jeetje Nancy heb jij dat 2 verschillende schoenen... Daar kan je niet zoveel mee natuurlijk! Hoe was jullie nacht, Luuk een beetje lief geweest voor papa en mama? Wat een moeilijke situatie Kikkert! Misschien een idee om toch eens rustig met elkaar om tafel te gaan zitten voor een goed gesprek zodat jullie beiden jullie gevoel op tafel kunnen leggen en uitspreken? Hele dikke knuffel! Hier; goede nacht achter de rug! Luca kwam om 03.45 uur en toen om 07.00 uur dus niet te klagen. Hij ligt nu weer eens zijn luier vol te poepen in de box...
weer als gister dus wel vermoeiend.rinze is ook snotterig en nu ook onrustig zelf zere keel en hoofdpijn. ben erg benieuwd hoe t met de basisschool hier is. tijdens voeden hoorde ik sirenes. dus ik opzoeken staat de school in brand! Trouwens vandaag 8 jaar samen met mn kanjer!!
Kikkert: jee zeg is het weer zolaat? pffff lijkt soms mijn vent wel hier gaat het stuk beter hele dikke knuff voor jou!!! Meiden ik ga me aankleden en weg naar dat batavia stad
nou hier is het net echt helemaal uitgedraait op een flinke ruzie ik weet ook echt niet meer hoe of wat. en doordat ik niet tot hem door kan dringen heb ik dingen gezegt waardoor hij toch iets van slag leek te raken, ik heb hem gezegt dat ik dit niet nog een paar weken wil en dat we anders maar ff een pauze moeten inlassen zodat we beide ff na kunnen denken over hoe we dit gaan oplossen maar hij vind dat ik zeur en dat er helemaal niks aan de hand is. maar het gaat me vooral om de kids ik wil gewoon niet dat onze kinderen opgroeien met ruzieende ouders dat verdienen ze niet. mijn man heeft zelf z'n jeugd gehad dus hij zou eigenlijk beter moeten weten maar schijnbaar niet. hij is nu boos weg gelopen met de hond naar buiten dus ik ben benieuwd als hij terug komt. @sam van harte met jullie 8jaar. en jeetje de school in brand...de school waar jij werkt ook nog??? beterschap. @dithje wat fijn dat jullie een goede nacht gehad hebben. en om de tafel gaan zitten met ons tweeen ja ik wil dat heel erg graag zodat we beide onze frustraties en gevoelen kwijt kunnen maar mijn man ziet daar het nut niet van in en wilt het ook niet proberen en de reden van hem is....hij is geen prater hij wilt niet over zijn gevoelens praten. (dit zegt hij letterlijk zo) @mamachan heel veel plezier
Waardeloos Sam dat je weer zo'n zware nacht achter de rug hebt! Joh arme Rinze snotterig en jij zelf ook niet helemaal toppie, balen... Hoe is het met Jildou, ook nog snotterig? Gefeliciteerd met jullie 8 jaar samen zijn! Wow zeg de basisschool in de fik, dat is niet best... Veel plezier Mamma Chan! Moeilijke situatie Kikkert! Je man kan dan zeggen dat hij een moeilijke prater is en zijn gevoelens niet wil uiten maar op een gegeven moment zal hij toch gewoon moeten om een breuk tussen jullie te vermijden. Hoop dat hij de zaken tijdens het lopen met de hond laat bezinken en jullie kunnen praten als hij thuis komt.
kikkert lekker makkelijk van je man om dat te zeggen.kan ik niet dus ben je er maar vanaf?zo werkt t niet!! nee niet de school waar ik werk want ik werk in ander dorp!kor loopt er zo ff langs.
Kikkert jeetje, wat naar zeg, hoop dat je straks met je man kan praten. Hoe is het met de hond? Sam dus weer een nare nacht, ook zwaar zeg, knuffel Gefeliciteerd, 8 jaar samen alweer Mamachan fijne dag hechtingen, ik heb ook oplosbare, en sinds een paar dagen meer last. Alsof het helemaal strak staat, iemand die dit herkent? Heb 10 uur geslapen vannacht, echt lekker, slaap nooit zolang. Mijn moeder komt Kim eind van de ochtend terugbrengen. Heb er wel zin in, maar ben ook wel een beetje bang, van hoe het zal gaan. xxx
Rustig blijven Eline!! Hoe rustiger jij bent, hoe rustiger Kim zal zijn!! Hmm Kor is er niet langs gelopen.. Weet ik nog niets !! De school valt onder hetzelfde bestuur dus ben wel benieuwd!
Goedemorgen! Ik lees straks even terug.. Naomi heeft een lange ruk gemaakt vannacht.. Van 23:30 t/m 07:30 Vanmiddag even naar dorp, even gezellig winkelen en ergens wat eten en drinken. Vanavond hebben we de straat bbq!
De school staat nog, maar de berging is afgebrand. Vorig jaar maart is die berging ook al afgebrand. Stond nu een nieuwe en weer weg. Al het buitenmateriaal weer afgebrand. Zo sneu !! Ze hadden beter onze berging kunnen doen, krijgen we misschien eens een normale berging !!
ik ben er weer. Ik lees ff terug vanaf deze ochtend @kikkert knuffel meid! lijkt me een moeilijke situatie. hopelijk heeft die fixe ruzie toch iets uitgehaald. Hopelijk heeft je man goed nagedacht onder het wandelen. Hoop dat jullie er snel uit komen! @dithje mooie foto's van Lucca! @sam knuffel en beterschap! de school in brand? is het al terug school bij jullie of was de school leeg? en 8 jaar! gefeliciteerd!!! maken jullie er een mooie dag van? @mamachan fijne dag meis! @Eline super dat je zo goed hebt kunnen slapen. Ben benieuwd hoe het met Kim gaat vandaag! Wel rustig aan doen meis en op tijd aan de bel trekken he! *knuf* @Es ooh leuke plannen. Amuseer jullie meid! hier:Laura heeft al elke dag een poep luier gehad. Ze krijgt nu twee voedingen per dag een fles. (de tweede en de vierde) vandaag vervangen we ook de vijfde. Merk dat men melk al aan het teruglopen is. Heb ik gisteren een onderwerp geplaatst ivm met mijn ongerustheid over dat ze nog niet lacht. Heb ik deze ochtend toch een half lachje gekregen zo,ik ga infraligne doen,voor de rest niet veel plannen. Mannetje moet om 18u werken. Rustig dus! ooh had ik nog iets grappigs! ik heb de beaba bib secondes flesverwarmer. Die heeft bovenaan 3 gaatjes. Gisteren heb ik mij dus aan de stoom verbrand en nu heb ik dus een mickey mouse op men arm staan zal straks even een foto uploaden. Mijn SZ dacht echt dat ik een nieuwe tattoo had
Ik ben zo ongesteld geworden dat het langs me benen naar beneden loopt, moet elk kwartier nieuwe maandverbanden in doen Is toch niet normaal!!??