Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rinze gaat best goed vandaag!! :D

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    j2j dat gaatje moet boven zijn van die dental speen,xx

Net naar het winkelcentrum gelopen met de wagen, 2 uur, en ze sliep al die tijd, nu nog, echt lekker.
    Gaat tot nu toe dus goed

xxx

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Sam en Eline dat het zo goed gaat vandaag met jullie kleintjes!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, wat een leuk ding die loopfiets

@Goldy, leuk avondje gehad dus! Hihi hier had ik van de week 3 roseetjes op en voelde ze ook aardig haha :p BBQse! Gaan we ook zo doen hiero :)

@J2J, ik kan je helaas niet helpen met de spenen :(

@Eline, gelukkig dat het goed gaat meid! Echt, houwen zo..

@Hier, Jantje huilt, jantje lacht hiero ;) Heeft de mood-swings van mijn zijn moeder denk ik :p
    Kreeg net het foldertje van trekpleister, stonde weer leuke dingen in voor de kleintjes :)
    Even wachten tot de man slaapt en dan gaan we de BBQ aansteken.

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whihihi Nancy, zo moeder zo zoon:p!

Hier; ga afsluiten en richting jarige stiefpaps waar ook wij gaan bbq'en! Fijne avond allemaal!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Veel plezier dames!!
    Bedankt, vind hem ook leuk. Ja de roze was ook erg leuk geweest, maar vind 76 euro voor 1 kindje 1 jaar wel wat overdreven. Nu kan Rinze er straks ook op. En de rode editie heeft Jildou al een driewieler van ;) !!

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Dithje: oke, gaan we dat ook eens proberen.
    Heb je Luca getempt? Heeft hij mss koorts of is hij anderszins niet fit? Als dat het niet is zou het zo kunnen zijn dat hij even met minder genoegen neemt. Hij kreeg toch ook meer dan zou moeten toch? Mss begint hij nu (eindelijk ;)) “gewone” honger te krijgen, hihi. Als Luca toe is aan een nieuw schema zou je ‘m ook gewoon eens een paar dagen kunnen laten komen voor z’n fles. Dus niet wakker maken, maar kijken wanneer meneer trek heeft. Wij hebben ook niet altijd strak om 12 en 18 uur honger toch? Juul heeft ook niet een vast schema. Ik kijk gewoon wanneer ze ’s morgens wakker wordt (als ze honger heeft), dan krijgt ze d’r fles en zo ga ik iedere keer weer 3 tot 4 uur verder. Beetje fv op verzoek en het zo uit weten te mikken dat je met je aantal/hoeveelheid per dag goed uitkomt.

@ Lisette: heerlijk zo’n dagje!

@ angel: joh, ben je al weer aan het werk? Moet je de tatoo dan ook echt zetten, of was het alleen ontwerpen? Met Juul gaat het vandaag best redelijk. Ik klop het wel af hoor, want dan zal je zien dat het vanavond of morgen gelijk weer los gaat. Ze heeft nog erg veel buikpijn en sinds donderdag ligt ze in een puckababy om te kijken of ze daar rustiger en beter in slaapt. Maar dat werkt de ene keer wel en de andere keer niet. Met Sebas gaat het best goed. Die begint al aardig aan z’n zusje te wennen en wil nu zelfs helpen met bijv de fles geven of luier verschonen (daar wilde hij eerst echt niks van weten) We zorgen zoveel mogelijk dat de visite komt als hij op bed ligt of wanneer hij bij het KDV of de oma’s is. Dat geeft hem ook weer meer rust, want hij werd er echt helemaal hyper van! En hoe gaat het met Caitlin en de jongens?

@ Es: ja, nu wel korte mouwen hier.

@ Nancy: wow, dat klinkt echt heel gaaf. Pfff, 120 soesjes maken! Ik benijd je niet. Wel lekker dat je dan alles in een keer gehad hebt. Echt schandalig dat mensen nu nog (en dan ook nog) via Hyves afzeggen. Tenzij ze natuurlijk een goede reden hebben. Zou ook niet reageren. En nu 2 dezelfde schoenen, goed geregeld ;)
    En thanx voor je reactie op de pukkeltjes. Echt heel raar.

@ Sam: leuke fiets! En top dat Rinze zo goed gaat vandaag!

@ goldy: lekker zo’n avondje weg.

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Net ruim een uur gewandeld!!! Pfff, ben kapot.
    Manlief en Sebas hebben net patatjes gehaald, dus wij gaan lekker eten.

Tot later!

9. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja decibel is vandaag en is goei 20 min hier vandaan dus mar manlief is er naar toe. ik ben vorig jar gewees maar had net nieuwe schoenen omdat ik iets aan moest met ontoken teen maar na 3 uur ben ik oppgehaald, ideaal van zo dicht bij haha maar vloeien heeft goei 2 a 3 weken geduurd en na 5 wken alweer ongie maar alleluja leek wel voor een jaar wat ik had, di pil ingenomen en nu nog klein beetje. heb ff snel tijd want zit bij schoonzus op pc engaan zo eten maar zal zo ff bij lezen want pff wat schrijven jullie veel haha

10. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    we gaane ten maar wilde nog wat vragen, maar da mooi voor de meiden die al over gestapt zijn op 6 voedingen.

vraag t of van als ik nog puf heb of morgen ff. kijken wat jullie zouden doen. doei doei

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dithje, veel plezier met de bbq, fijne avond! Leuke foto van Luca trouwens!

Eline, fijn dat het tot dusverre zo goed gaat. Probeer n ieder geval niet gespannen te wachten op wanneer het "fout" gaat maar geniet van ieder moment zoveel je kunt.

Nancy, jij ook smakelijk. Wij willen wel foto's zien hè, van de blauwe versieringen. Alvast heel veel plezier morgen!! Super foto van Luuk trouwens!

Sam, leuke foto van Jildou!

Kikkert, hoe is het met je hond?

Es, wat een geweldige foto's zeg, kei schattig!

Goldy, jij ook al bbq....smakelijk!

J2J, helaas geen verstand van spenen...
    Maar kan je wel de breastflow aanraden ivm te snel drinken etc....werkt echt heel fijn

Zwangerschapsstreep: hier ook nog duidelijk aanwezig

Als je soms denkt dat je kleine moet poepen maar het niet lukt... Ik doe wel eens haar temperatuur opmeten met de thermometer in haar bips en dan komt de poep er vanzelf mee uit. Dit werkt echt heel vaak als ze al weer even niet heeft gepoept of als er maar een héél vlekje in haar luier zit. Maar ik maak er geen gewoonte van.
    Wel een waarschuwing, soms komt het er met kracht uit ;)....ik was er vanmorgen niet op bedacht en zat toen helemaal onder :p

Vanmorgen heb ik nog heerlijk samen onder de douche gestaan met haar, ze genoot er echt van. Alleen het aankleden daarna vindt ze nooit leuk. Verder hebben we met manlief nog boodschappen gedaan en hij is nu weer werken en madame ligt nu even te slapen.
    Misschien dat we vanavond nog even naar mijn schoonzus zijn maar weet ik nog niet zeker want ben beetje moe...

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden hier is een wonder.
    Ze had om kwart over 2 maar 100 ml gedronken, zat vol.
    Sliep om kwart over 3 in de wagen, en slaapt nu nog:$
    Heeft zich kwart over 6 niet eens gemeld voor de voeding:D
    Ben benieuwd of ze zo wakker wordt.
    Heeft denk ik veel slaap nodig

Moederk leuk douchen met de kleine

Pooh lekker wandelen, en heerlijk patat. Ik had vanmiddag 2 uur gelopen, echt zwaar weer he

Dames die gaan bbquen, heerlijk, veel plezier

xxx

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHOEI Eline :D !!
    Hier is Rinze al een uur aan het lachen :D Is weer eens wat anders dan huilen :D !!

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam wat fijn zeg, genieten is dat he.
    Kim slaapt nu al 4,5 uur, in de kinderwagen, tis echt een wonder
    Ze zal er wel van opknappen
    Misschien door al die buiten lucht, het waaide ook erg, die is vast rozig:D

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kan best, Rinze slaapt dan over het algemeen ook altijd goed :D !

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Kim is zeker lekker aan het bijtanken?!
    En 100 cc is niet gek hoor. Juliette krijgt hier 6 x 100 cc per dag. Volgens het CB kunnen ze namelijk ook ontzettend veel huilen als ze teveel voeding krijgen. Dat geeft nl. ook weer krampjes.

17. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Wat fijn Sam en Eline!! :)

Klopt het Sam dat je bij bv overdag maar maximaal 4 uur tussen de voedingen mag laten?

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK.. Volgens mij hoeft dat niet hoor .. Maar durf het je niet met zekerheid te zeggen..

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Die van Pippo komt ook wel eens wat minder dan elke 4 uur ;)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh trouwens wist je dat eczeem een symptoom kan zijn voor kma?

Deel Deze Pagina