Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    zo luca wat goed zeg je bent echt een kanjer maar vanacht slaap je ook heerlijk toch ?? weet ik zeker :D.. wees blij dat je geen last meer hebt van die waterkraan hahah.. is het nog gelukt met de zolder??

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Elea, heeeeel veel plezier in NL! En zeker een hele uitdaging maar gaat zeker goedkomen, supermom ;) Have fun

@Dithje, JOEHOE helemaal goed meid! Houwen zo en dat ie vannacht ook lekker door blijft pitten :)

@Angel, nou heerlijk toch zo'n vent, super hoor! :D
    hier ook zo eentje hoor, al was ik voorheen niet zo emo, nu wel! :$ hihi
    Lekkerrrrrrrrr eetse! :p

@Sam, leuk gescoord dus! :) Dat zeiden ze over Luuk bij het Kruidvat van de week ook en ik dacht precies hetzelfde :D haha lachuh

@Lisette, doe rustig aan, denk vooral aan je gezin..

@Es, het begint goed, houwen zo!! :)

@Hier, Luuk was weer aardig van slag.. Krijsen van half 6 tot iets voor 7en. Nee toen bedacht ik me ineens, zal ie honger hebben. Ja dus :$ Nu ligt ie te pitten... arm jong, hoe bedoel je op verzoek voeden als ik het huiltje niet herken ;) Voelde me echt slecht, een slechte moeder :(
    Vanavond filmpje kijken, Inception gedownload, ben zo benieuwd! :)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Angel herken het hoor :D :D !! HIHI.. Ik ben dus normaal helemaal niet zo maar nu wel ;) !!

Dithje neej Jildou was lekker bij vaders thuis, shopt wat makkelijker ;) !! HAHA!!
    Trouwens wel balen dat ik nu weer last van m'n rug heb :( !! Maar goed het was gezellig ;) !!

Ooh trouwens Petatje vroeg over de pcm?? Ik zou haar pas pcm geven als blijkt dat ze echt last heeft van de 'koorts' Van koorts spreek je idd vanaf 38,5!

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; Nee joh gekkie!!! niks geen slechte moeder!! Ben jij besodemieterd!!! Je leert je kind steeds beter kennen.. en je komt er echt wel vanzelf achter als hij honger heeft!! Je bent er toch achter gekomen.. je dacht toch; zal die honger hebben.. dan is het toch goed!!? Gekkie! Hij is nu toch lekker voldaan aan het slapen. Dan heb je het toch goed gedaan! :)
    Ik herken ook niet altijd het honger-huiltje.. en krijgt Naomi ook pas na een uur huilen haar eten, en dan denk ik; hmm shit ze had gewoon honger..
    Maar ik kijk wel naar de klok meestal als ze gaat huilen, en zit er 3 uur tussen ga ik er meestal wel vanuit dat ze gewoon honger heeft.. ;)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy gekkerd!! Jildou had helemaal niet echt een hongerhuiltje!!! Rinze herken ik zo als hij honger heeft, maar Jildou was dat toch een heel stuk moeilijker! Als ik het al herkende dus!!!

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Hoi, hoi!
    Ik ben 26 jaar en 3 juli is ons meisje Anissa geboren.

Sinds een paar dagen is ze wat ontregeld geloof ik en kan ik haar overdag bijna iedere 2 uur voeden...
    Ze valt ook snel in slaap tijdens het voeden en wilt dan niet wakker worden maar zodra ik haar dan weg wl leggen in de box of in bed wordt ze even later weer wakker en heeft ze weer honger...haha

Vanavond zijn we uitgenodigd om bij mijn schoonzusje te eten. Dat is ook wel het mooie in de Ramadan, dat er vaak met zn allen samen gegeten wordt.

O ja, net trouwens boodschappen gedaan en Anissa werd opeens wakker ( slaapt normaal altijd zodra ze in de maxicosi ligt) en was alleen maar naar ons aan het lachen, heerlijk!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja ik baal dan; dan denk ik jeetje ik roep heel hard dat ik wel op verzoek kan voeden, nou mooi niet, want ik herken het verzoek niet eens ;)8)
    Ach nu denk ik wel 2x na voordat zoiets gebeurd, thanx meiden ;)

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MoederK, wat een heerlijke dag voor jou! Lekker eten en een lachend kind, wat wil je nog meer? :p
    Met de Ramadan gaan jullie altijd pas heel laat eten he? Of heb ik dat verkeerd :(

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Echt heerlijk ja,om bij weg te smelten!

Is ieder jaar verschillend wanneer we mogen eten. Heeft met zonsopgang en zonsondergang te maken en die tijden verschuiven steeds. In de winter is het bijv al snel donker en mogen we al rond 17u eten en nu is dat pas rond 21u. De ramadan schuift ook ieder jaar 11 dagen naar voren op.
    Zo weet je weer wat meer :)
    O ja, tijdens de ramadan mag je overdag ook niet drinken (die vraag krijg ik ieder jaar weer :p)

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MoederK, weet ik dat ook weer! Echt nooit geweten... 8)
    En ook niet drinken!!? Meen je niet... logisch dat je niet meedoet ivm BV, zou echt slecht zijn lijkt me :$

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    zeg klets tantes ik denk ff kijken of er nog een berichtje erbij is maar dat werden dus 7 pagina's hahaha...

vanmiddag ben ik nog ff met chayenna naar de prenatal geweest en daarna ff met het hele gezin naar de supermarkt.

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    jeetje ik zie net dat ons meiske morgen al 4 weekjes word wat gaat de tijd toch snel he...

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @moederK mooie liedjes he....ik kende ze allemaal behalve de 1ste van woezel en pip.

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Van Slaap Maar krijg ik nu steevast een brok in mijn keel! :$

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @nancy ik heb dat ook met die van glennis grace prachtig nummer

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Einneh naar die krampen, en dat je opeens last hebt van je hechtingen, knuffel

Dithje goed van de sportschool en dat luca slaapt

J2j balen van je blaas en borst, beterschap

nancy leuke foto, en luuk flink ventje. Leuk dat boek.
    Naar die film gaan wij morgen ook

Petatje sterkte met Laura

Angel lekker pizza en ijs. Ik heb niet super veel last meer van die hormonen, alleen als kim hele dag brult:D

Kim had vanmiddag geslapen van half 2 tot half 5, net ook even, maar huilt nu, ga even kijken.

xxxx

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
  18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    o zal me even voorstellen

Ben Eline, 26 jaar, getrouwd met Rob, 28 jaar.
    Onze eerste dochter Kim, geboren 21 juli

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Sorry meiden dat ik jullie zo verwaarloos... Maar ik heb jullie weer gevonden bij de mama's.
    Hier een paar hele heftige dagen en nachten achter de rug. Vanmiddag ook met Juliette bij de ha geweest voor de verdenking van KMA. :( Ze is echt zo zielig en heeft zo'n buikpijn! Het krijsen gaat echt door merg en been. Het lijkt af en toe gewoon op een vechtende kat! Als ze diep slaapt wil ze nog wel eens door de krampen en pijn heen gaan (dan ligt ze wel in d'r slaap te kreunen), maar als ze wakker is en ze krijgt buikpijn dan is ze vrijwel ontroostbaar.
    Afgesproken dat we het nog tot halverwege volgende week aankijken en dan evt. ook nog de switch maken naar de Pepti van Nutrilon. De afgelopen 2 weken zijn we natuurlijk ook al van bv naar Nutrilon HA geswitched en maandag is daar ook nog eens de Nutriton bijgekomen.
    Ik ben benieuwd, hoop echt dat het geen KMA is. Dat traject hebben we met Sebas al meegemaakt....

@ all: hopelijk gaat het goed met iedereen en alle beebjes!

@ Marj: van harte gefeliciteerd met Madelief!!!

Ik heb m'n energie de komende dagen hier nodig, maar zal als het enigszins mogelijk is jullie op de hoogte houden. Evt. via Dithje!
    Ik moet nu weer gaan, want we gaan weer een ronde krampen/buikpijn in

Share This Page