pooh dat heb ik ook gezegd en hij was toenook wel heel lief hoor. heb nog niet gekeken want we liggen nog in bed.heb barstende koppijn en kan mn ogen amper ogen krijgen. hij was om half 6 en 7 uur weer aan t krijsen en slaapt nu ook nog niet.kor zal zo de honden wel doen kan ik mezelf weer redden.0
@ moederK: oh nee, dat lijkt me ook een rotgeluid! Dan schrik je je ook het apenzuur! Sebas heeft tot 5 maanden 's nachts bij ons op de kamer gelegen. Met een maand of 2/3 ging ik 'm overdag op z'n eigen kamertje leggen. Wij hebben ook wel een vrij grote wieg, dus dat scheelt. Anders redt je het niet zo lang. Maar het lukt je vast hoor, d'r ooit op haar eigen kamertje te leggen @ Sam: oh gelukkig! Hmmm, die koppijn is niet fijn! Lekker dat Kor de honden doet. Mss ergens vandaag nog even een uurtje slapen? Dikke knuf meid!
Ooh dat doet hij weekends altijd hoor eigenlijk.. Bedoelde meer dat ik graag wat medewerking hier wilde. Mag nu zelf beide kids in de kleren helpen en eten klaarmaken en ach ik loop nog wel in mn huissloffie.. Sorry zit er doorheen...
@Sam *knuffel* valt je zwaar he meis. Kan me niet inbeelden hoe je je moet voelen maar prettig zal het niet zijn Hopelijk is die vandaag rustig en kan je zelf misschien ook ff rusten. @Eline hoe gaat het nu met Kim? is ze rustiger? @pooh ocharme jullie kleine popje. dikke knuffel en veel beterschap. @moederk hier ook een luchthappertje. Kan je van schrikken he hier:het gaat redelijk:ze drinkt flink haar flesjes en dan drinkt ze flink de borst. heb ondertussen al meer lachjes gezien. Heb het daarjuist op camera proberen te filmen maar nee hoor,toen wou ze niet lachen eigenwijs kind! we gaan zo naar de duiker en de kleine reuzin kijken (voor wie het wil weten:Welkom op www.antwerpen.be - De Duiker, zijn hand en de Kleine Reuzin - Zomer van Antwerpen fijne dag dames en tot later! en Sam:speciaal voor jou,een hele dikke knuffel! View attachment 95944
Aaah lieverd... Nou ff geschiedenis gekeken maar hij heeft gewoon zitten youtube-en. Ga straks wel vragen waarom hij dan zegt dat hij naar zn rekening gaat kijken want dat heeft hij niet gedaan. Vervolgens komt hij doodleuk om half 1 in bed en zeurt dat rinze om 7 uur huilt en jil ook wakker werd.. Ja dat gaat de hele week al zo.. Rinze heeft s ochtends vaak krampjes.
goedemorgen allemaal... sam ohhh meid snap heel goed dat je er ff doorheen zit bahhh en dan doet kor ook nog zo brrr... en het is zeker niet fijn dat je hier alles leest terwijl jij zo op bent mag je best ff boos om zijn en zeggen ... ik hoop dat hij straks een goede verklaring heeft voor zijn vage gedoe..dikke dikke knufffff.... ga zo ff terug lezen ... nancy wou je ff heel veel plezier voor vandaag wensen ...hoop dat het gestress nu over is ik herken het wel hoor dat gestress vooraf hahah... komt allemaal goed meis.. en luuk lekker in bed boven leggen als hij het te veel vind hoor... knuffff
Goedemorgen! Ik heb even niet terug gelezen.. het is wat veel Ik ben gisteravond hier ook niet geweest, ik had een straat bbq bij me vader in de straat. Was errug gezellig!! Naomi sliep om 9 uur, babyfoon erbij gezet, en die moest ik om 00:00u wakker maken voor de fles, die heeft ze slapend gedronken, en ze kwam vanmorgen pas om 08:00u!!! Het wordt steeds later bij mevrouw Ik had gisteren 1 glaasje wodka op en ik liep gelijk achteruit naar huis (gelukkig zaten we in de straat ) Het was super gezellig! En ik ben ouderwets weer eens een keertje brak op zondagochtend.. Kan nergens meer tegen joh, haha
Sam; he meid want zwaar allemaal he! Snap dat je er helemaal doorheen zit.. Kan je niet aan iemand hulp vragen? (ouders, vrienden enz) Naomi heeft dit weekend ook weer verschillende lange krijsbuien gehad.. het gaat hier ook met ups en downs, en ook met mij.. De pillen werken wel iets geloof ik, maar tis echt een wisselwerking met Naomi.. Moeder en dochter band denk ik.. Maar als zij een rot dag heeft heb ik het ook, en ook andersom! Ze heeft zichzelf nu na 5 min in slaap gehuild, dus kan ik nu even wat voor mezelf gaan doen..
Ja kan wel hulp krijgen maar we redden het zo ook wel, beetje meer begrip van manlief zn kant soms zou wel fijn zijn... Maar goed, het gaat wel weer.. zal zo ff m'n kleren opzoeken !!
pooh had alleen maar getekend gelukkig was een lastige klus maar ja het is gelukt .. fijn dat sebas nu meer betrokken wil worden bij zijn zusje is voor hem ook wennen allemaal .. en die groene poep niet echt een idee ...hier heeft caitlin het 1x gehad toen was het ook iets dikker dus dacht toen dat ze wel last heeft gehad van haar buikje want daarna niet meer gehad..anders idd maandag ff bellen met cb? hier gaat het goed met de jongens ook vanavond komt dion gelukkig thuis en morgen komen rob en bo weer pfff wat een stilte dan in huis als die mannen er niet zijn ... dus weer helemaal top die drukte weer in huis hoe is het met jou bi?? hier gaat het redelijk maar als ik een kleine 100 meter heb gelopen dan voel ik het wel aaridg en met slapen doet het zeer als ik op mijn rug lig en wil draaien ... dithje hoe is daar een goed weekend gehad?? en wat een bos haar he die luca echt een scheet nancy wat een wijze foto van luuk en sterk ook he? caitlin hier net zo ze zet zich af en toe zo af met haar benen hahah.. dus lekker eigenwijs manneke pas gaan slapen als jullie klaar met eten zijn? petatje fijn dat het zo goed gaat en ook al lekker eigenwijs haha niet lachen als je foto wilt maken zon meid hebben we hier ook hahaha.. eline zo te lezen gaat het al stukken beter met kim ?? fijn hoor hoe voel jij jezelf nu?? moederk jehh dat is schrikken zeg geloof ik best wat eng...als je naar haar borst kijkt strekt dat dan helemaal samen?? want dan is ze miss wel iets benauwd? uhhh de rest kwijt dus bij deze dikke knufff.. hier gister samen met manlief ff boodschap gedaan zijn we ff op het terras gaan zitten was wel heel gezellie toen gelijk maar ff hapje gegeten daar...gister avond na de fles van 8u sliep mevr toch zomaar van half 10 tot kwart v 12 nog nooit mee gemaakt vandaag een rustig dagje beetje wassen en lekker in huispak lopen ga me ook niet aankleden gaan niet weg en krijgen geen bezoek dus lekker rustig luie zondag...
sap simplex ??? wat is dat voor spul dan want infacol werkt niet en cina baby een beetje nancy veel plezier   pooh ja wij vonden dat ook raar. stinken das niet nomraal man bah bah en ook groene poep, vanmorgen voor t eerst met wat geel, maar is t dan kma of is dat normaal van die voeding jaimy krijgt 6 flessen van 150 cc en weegt zo goed als 5 kg. van cb mocht ik dat geven maar niet meer. vraagje heb al paar dagen dat jaimy rond 7 half acht fles krijgt( avond), daarna niet in slaap komt of honger heeft en wiegen hem in kinderwagen met gevolg dat hij om tien uur slaapt maar net als vannacht heb ik hem om 3 uur maar wakker gemaakt. wat meot ik doen, hem laten liggen en net voor half tien nog fles geven en dan zien hoe laat hij wakker word of vanaf half 10 a 10 uur laten slapen en rond elf wakker maken voor fles. en dan zien hoe laat hij komt morgen word ik gebeld door wijk dus ben beniewd. zo heeft hij net na fles ff gehuild dus leg ik hem in bed en slaapt zowat meteen(wel op buik want rug wil hij niet) maar hij was net wakker en dan moeten we hem wiegen want niks wil l hij dan, wat is da toch? maar wat zouden jullie doen. mijn ander zoontje sliep door met 2 weken dus voor voeding ben ik niet bang da thij te kort komt, want zo leg ik hem 3 uur in bed met gevolg da thij half 6 weer wakker is, ff gewiegd en toen was t een keer half 8(want was jason wakker). wow haha zijn er mer kindern die veel gewiegd moeten worden. morgen naar ostiopaat, ben beniewd of die iets weet.. en kma?? hoe komt je daar zeker achter, we geven nu andere voeding maar hoe weet ik nu dat t werkt want met 6 wken is er een piek met huilen en krampen maar hoop dat iemand iets weet. sorry veel vragen haha mooie foto van je menneke nancy, jaimy is ook al zo sterk in nek
@ angel: balen dat je nog zo'n last hebt van je bi. Hier gaat het gelukkig een stuk beter. Gisteren zelfs 1 uur gewandeld. Oke, het laatste kwartier gaat echt op m'n tandvlees en dan voel ik m'n bekken behoorlijk. Om nog maar niet te spreken over m'n rug en bekken gisteravond. Maar vanmorgen is dat weer redelijk weggetrokken. Heerlijk zo'n dagje in je huiskloffie! Die groene poep heeft ze nu 1x gehad en wat je zegt: ook wat dikker. Nu maar wachten of ze vandaag ook nog een luier vol produceerd Lekker al je mannen weer in huis morgen! Kan me voorstellen dat het dan wel gek is als die gezellige drukte ineens weg is. Moet weer gaan. Weer alarm hier....
pooh oke dus bij jou gaat het ook de betere kant op met de bi? gelukkig maar ik hoop dat als ik aan het sporten ben dat het dan ook beter wordt.. idd ff afwachten met die poep broek van vandaag hier was het net een beetje klei achtig zeg maar .. ze laat hier af en toe ook scheten maar verder niks meer ... joel hier is onze caitlin meestal wakker s,avond tot de laatste fles (behalve gister) en dan heb haar s,avonds dan meestal bij me ff kletsen en knuffelen kan zijn dat ze een haze slaapje heeft van een half uur maar laat haar ook verder gewoon beneden ..en doe haar om de avond een half u voor de laatste fles in bad en moet zeggen het doet haar goed...
joel ik kan me nog goed heugen dat de oudste van me ook gewiegt wilde worden maar moet ook zeggen dat ik daarmee gestopt ben want hij was ook heel veell wakker vond het heerlijk om erbij te zijn beneden ..dus toen ik daarmee stopte ging het eingelijk alleen maar beter..en anders ff overleggen met cb?
Goedemorgen ladies, Lees vanaf vandaag terug hoor, om ook van gisteravond terug te lezen wordt me een beetje te gortig... Gezellige avond gehad gisteren op de verjaardag van stiefvader. Luca heeft eerst de fles van oma gekregen toen we daar waren en daarna lekker liggen slapen in het ledikantje. We zijn rond 22.15 uur naar huis gegaan en hebben Luca toen in badje gedaan en zijn laatste fles. Hij heeft er heerlijk op geslapen want hij kwam pas om 05.45 uur! Als het goed is gaan we vandaag dus op 5 voedingen uitkomen... Gisteren liep hier een hele dikke spin in huis en toen manlief hem wilde pakken was ie foetsie. In de wetenschap dat er nu ergens hier een dikke spin rondloopt, zit ik toch niet zo rustig want ben echt als de dood, brrrrrr. Heel veel plezier met jullie kraamfeest Nancy! Een hele dikke knuffel Sam! Het werd je gisteravond zo te lezen even te veel allemaal... En vanochtend ook nog zag ik! Moet ontzettend zwaar zijn met 2 kids en dan heeft Rinze het ook nog eens zo moeilijk, arm mannetje. Balen dat Kor tegen je liegt over de computer meis, zou daar ook pissig om worden. Is toch nergens voor nodig? Pfff soms... Fijn Eline dat Kim niet gehuild heeft vanochtend! Hoe is het nu? Jeetje wat schrikken Pooh met Juliette vannacht! Pfff zeg, volgens mij sla je dan echt op tilt! Hoe gaat het vanochtend met Juul? Heerlijk zo'n nacht MoederK! Veel plezier vandaag bij je schoonzusje en ouders. Woehoe Petatje super meis dat Laura steeds meer lacht! Veel plezier vandaag. Hoe is het met jou Angel? Is je enkel al minder pijnlijk? Lekker genieten van jullie lekkere luie zondag. Ik zou Jaimy gewoon wakker laten zijn tot de fles van 22 uur Joel en daarna lekker in bedje leggen en zelf laten komen voor de volgende fles... Spannend morgen bij de osteopaat, ben benieuwd of er wat uit komt!
pippo: nee hij drink t dan idd veel minder als ik hem wakker maak.. ik heb hem gisterenavond niet wakker gemaakt en hij kwam pas om 3 uur!! hij groeit ook mega dus denk dat ik hem gewoon lekker laat slapen als hij slaapt.. sam wat vervelend gisterenavond!! dikke knuffel
dithje aaahhhhhhhhhhhhhh een spin brrrr hier ook des de doods ervoor hoop dat ie gauw tevoorschijn komt....wat een kanjer zeg die luca om kwart voor 6 helemaal toppieeeee. dus je komt als het goed is idd op de 5 fles en anders kan je natuurlijk altijd nog de laatste fles proberen tegen 11u ?? beetje schommelen vandaag als dat lukt zodat je op 11u komt wie weet is hij nu van de nacht af??? hoop het voor je meid... met mijn enkel gaat nog niet echt maar ja ben het gewend ..alleen wat ik vreemd vind is dat ik in de zwangerschap bijna geen last van heb gehad? komt vast wel goed... ja een heerlijke luie zondag wel tussen door een beetje was draaien
haha ophouden met wiegen maar dan blijft hij huilen maar zal eens idd overleggen en wil hem gerust latenhuilen maar te lang vind ik niet fijn ivm met nog een kindje maar ja ik zal een sidd laatste fles geven om tien en dan af kijken ja. maar dat ik bad doen hebben we al x gedaan en helpt niet veel en moet eerlijk zeggen dat ik kei kapot ben in avond, zie er tegen op om te moeten werken. maar ja hoop dat dan beetje alles veranders is,
Haha, even lachen! Sebas z'n kijk op het weer van vandaag (hij vroeg waar de zon en de maan waren, dus hebben we 'm verteld dat die achter de wolken zitten) "ik ga naar boven klimmen...met laddertjes..." "Ga ik de wolken opzij doen...ik ga ze open knippen met een schaar en dan doe ik ze opzij..." "Dan zien we de maan en de zon" En gisteravond toen hij nog even Juliette gedag wilde zeggen voor het slapen gaan: Sebas: "papa, ik wil nog even bij Juliette kijken" papa: "maar dat heb je net al gedaan" Sebas: "ja, maar die was mis...." Heerlijk, de denkwereld van een peuter!