Nou... Ben er nog niet uit. Heb net even overlegd,maar we gaan er gewoon een keertje op ons gemak naar kijken.... Het komt vast wel een keertje... Geweldige foto trouwens!
Zeker een keertje de moeite waard om daar te kijken inderdaad,maar zoals ik al in mijn vorige berichtje had getypt hebben we besloten om t toch maar even uit te stellen...
sam duim voor je dat het met rinze beter gaat na de 1e behandeling.. tmn je moet er zeker rustig over na denken heb je goed
Sam: denk goed om jezelf en je gezin! Ik snap je, had het toen iedereen was bevallen behalve ik. Wat mogen Rinze en Jildou blij zijn met hun mama! Bij Marjolein heb ik idd ook niet echt kunnen genieten. Nu had ik mijzelf opgelegd om mij te laten vertroetelen, dat is over het algemeen gelukt.
Zo Naomi en ik zijn weer thuis Weer een dubbel gevoel.. blij om thuis te zijn, maar ook weer jammer om bij het ''oude vertrouwde'' weg te gaan.. Wij moeten op zoek naar een andere auto.. De auto is afgekeurd en het maken gaat een hoop geld kosten en dat is hij niet meer waard.. ppff weer een hoop geld uit gaan geven.. alles gaat hier kapot lijkt het wel.. tv, droger, auto..
Aah knappe meid !! Angel maakt niets uit. Hier net gedoucht met Jildou en Rinze. Zou alleen met Jildou maar meneer was alweer aan het huilen, dus er ook maar bij !
Lief Bubsie! Hier net de versieringen weggehaald en de raamsticker.. boehoee, ging me wel aan me hart, mja werd wel eens tijd he
Hee meiden Ze is al weer wakker vanaf 8 uur vanmorgen, steeds gapen, paar keer 5 min geslapen, en dan weer brullen. Tis echt weer verschrikkelijk. Ze gaapt de hele tijd, hoe kan het nou dat ze niet slaapt?
Wat doet ze in de auto Eline? OF een draagdoek al eens aan gedacht? Wel gek dat ze bij jullie niet wil slapen steeds, je zou idd zeggen dat ze doodop is Dikke knuffel meis!
Mijn mams vond eht ook zwaar, en druk kindje, en die veel huilt. Ik ga morgen cb bellen voor kinderarts denk ik xx
Eline; goed idee die kinderarts.. ik denk aan oververmoeid, wat ik je ook al aan de telefoon zei.. Eline, lees dit maar eens Regelmaat geeft rust! - Babyopkomst.nl misschien heb je er wat aan.. Naomi heeft soms wel 10 min nodig om zichzelf in slaapt te huilen/jengelen, nu net ook weer, maar sommige baby's hebben dat juist nodig. Als je ze dan op gaat pakken dan haal je ze weer uit de voor slaap en geef je ze prikkels en worden ze juist weer klaar wakker.. Ik vond het ook moeilijk bij naomi hoor.. laten huilen even, maar toen ik dat een keer deed en ze dus in slaap viel dacht ik, aha dus zo werkt het bij jou.. Ik kijk het eerst 5 a 10 min aan, mocht het erger worden ga ik er wel heen, maar laat ik haar wel liggen.. aai over de bol, speentje ff zachtjes praten, muziekdoosje, en weer weg.. Pas als ze echt hysterisch gaat krijsen/gillen pak ik haar ff op, loop ik even door de slaapkamer, maar zodra ze weer stil is leg ik haar gelijk weer weg. Ik denk dat als je dit een week volhoud je een soort van rust creëert bij je baby, maar ook bij jezelf.. Het is wel even afzien dan die week, maar als het werkt heb je ook wat..