Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier romper korte mouw en langemouwen shirt, maar in de puckababy zou ik haar een shirt met korte mouwen of gewoon romper aan doen.. Warmte blijft daarin zitten zeg maar he.. Rinze slaapt overdag in z'n kleertjes en dekentje over, maar die schopt hij altijd af ;) .. s nachts een slaapzakje sinds 2 nachten.. Blijft hij toch warm ;) !

2. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja het is in huis ook gewoon 25 graden, dus korte mouwen moet goed zijn lijkt mij.. als ik naar buiten ga doe ik wel vestje aan bij haar.

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ kleding: hier ook romper met korte mouw en shirt met lange mouw. en ze slaapt overdag ook in haar kleertjes en dan gewoon dr dekbedje.

@j2j, dat geluid ken ik hier ook, djesslyn doet het wel vaker. in begin schrok ik ook ,maar nu wel bekend. lijkt alsof ze dan ff verkeerd adem haalt ofzo.

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Aankleden, als ik weet dat we thuisblijven, draagt Luuk vaak van die pakjes uit 1 stuk met lange mouwtjes en halflange pijpjes en dan sokjes.. Als we naar buiten gaan, nu een lange broek, sokken, een romper zonder mouwen en iets met korte mouwen. En dan een vestje..

@Suekes, wat een geweldig ventje heb jij!!! Super zeg! Op wie lijkt ie??
    En wat betreft het wassen; ik heb nu zoveel wassen omdat we gigantisch veel kleertjes hebben gekregen op het kraamfeest gisteren ;)
    En super dat je al zoveel in huis hebt gedaan :)

@J2J, zo hey je mannetje gaat hard zeg!! Helemaal goed :)
    En het geluidje herken ik niet ;)
    Veel plezier, genieten hoor nu je man nog thuis is 8)

5. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Vervelend Bubsie dat Djesslyn spruw heeft en dat jij het ook hebt aan je tepels. Heb jij ook een kuur of zalf gekregen dan?
    Joh nog steeds je bloeddruk te hoog, sjonge zeg. Lekker genieten van de voetmassage!

Toppie Nancy dat het mannetje zo lekker vrolijk is! Wow hoeveel was heb je wel niet?:$

Jeetje Eline die kleine Kim en d'r darmpjes, zo zielig:(. Het houdt niet echt op zo he? Ben benieuwd wat de voeding voor KMA gaat doen...

Goed bezig Sue! Whihihi wel grappig dat je nu pas dé drang hebt...
    Prachtig mannetje:D!

Wauw J2J goed gegroeid hoor, kanjer:)! Super dat het zo goed gaat... Lekker genieten samen met manlief!

Luca gaat 's nachts alleen in een romper met lange mouwen en sokjes in de puck Es. Hij heeft dan wel nog een lakentje en dekentje over. Overdag romper korte mouw en (meestal) shirtje lange mouw en trek ik zijn broekje uit als hij gaat slapen en slaapt hij alleen onder een lakentje.

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ja echt helemaal leuk ja die pubbers haha hij is nu vandaag 13 geworden dus een 13 jaar geleden ben ik s,middags om 10 over half 4 bevallen haha zo grappig ...

jimmy ohh leuk joh ook een pubber hoe oud is hij of zij? hier hebben we 4 mannen plus die van mij is ook net een kind af en toe haha... 10 -12 13 en bijna 15 en onze mop dan he haha...maar blijft leuk hoor die pubbers maar af en toe brrrrrrrrrrr...

dithje hoe is het met je schoonvader??? ja zo leuk ze zijn al 2 jaar aan het knipper lichten haha....

sue wat is het toch ook een prachtig kereltje he? haha.. en die duim herken ik hier ook maar sins gister moet ik zeggen heeft ze hem steeds sneller en vaker te pakken en niet zo boos dus :D

hier alles weer aan de kant hadden vandaag hadden we brocolli met piepers en een schitsel mmmm.... nu fles kom straks ff weeer aan wippen

7. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Angel met Dion! Schoonvader is goed, mag morgen waarschijnlijk naar huis.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel gefeliciteerd met Dion :D !!
    Ooh brulalarm ;) Even 1 voeden en in bad doen ;) !!!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, ja normaal niet zoveel wassen hoor maar we hebben echt een berg kleertjes gehad gisteren, echt niet normaal :$;) En die moeten eerst gewassen natuurlijk voordat ze de kast in gaan.. ;)

@Angel, o hij is nog jarig vandaag ook! Gefeliciteerd meid!! :) En ik doe het nog steeds elke week inderdaad; nu lag ik nog te creperen en nu was hij net geboren hihi en ik geloof best dat je dat nu ieder jaar nog doet :p

@Sam, badderse!

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @dithje; ja ik heb ook een zalf gekregen(moeten kopen want niet vergoed) voor mn tepels. moet het wel afwassen voor ik ga voeden want dit mag djesslyn dan weer niet binnen krijgen.

@ Angel gefeliciteerd!

11. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb Naomi nu met korte mouwen in de puckababy gelegd en zonder sokken, en geen deken eroverheen.. net voordat ik haar weglegde nog even getempt en nu was het 37.3.. dus ze had het gewoon warm.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat zit er dan dik in!

Noh ook sneu, Rinze gebadderd, gedronken en geef hem aan zn vader en begint hij te huilen.. :( !!

13. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze begon te brullen, weer gevoeld, was ze weer zo klam.. Dus nu ook dr broekje maar uit gedaan..
    Pff wordt hier onzeker van.. Ze ligt nu in de puckababy, met romper korte mouw, t shirt korte mouw en verder niks..

14. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee toch Sam, dat is echt sneu!

Gewoon laagjes uittrekken hoor Es als Naomi het te warm heeft! Desnoods alleen in romper (zou ik wel lange mouw doen) in de puckababy...

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Is wel warm genoeg! Is ook rotweer hoor!!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja maar kwam gewoon omdat hij moe is hoor, hij drinkt nu nog een slokje en dan maar het bedje in en dan hoop ik half 10/ 10 uur voeden en koesen ;) !

17. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze is nu stil, voelt nog wel klam maar niet meer zo erg als net..

Ik zal als ze om 23:30u de laatste fles krijgt nog even voelen, en anders leg ik haar alleen in de romper in de puck.
    Maar het tshirtje wat ze aan heeft is van katoen en heel dun..

Denk dat de broek uitdoen ook wel goed is geweest.

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ja ik vind het ook nog steeds moeilijk hoor dat kleden... gisteren vond ik het benauwd en toen lag ie in een romper met korte mouw en sokjes in de puckababy.. het dekentje/lakentje doen we sowieso (nog) niet over hem heen

@Sam, ach arme papa :( Gebeurt hier ook vaak, omdat krampjestijd om 18u is tja en dan is papa net uurtje thuis ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja precies ;) !!
    Hmm hier drukke dag gehad, veel gelopen, last van m n benen en rug en floeps weer bloedverlies :( :( !!

20. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium

Angel, ritme maakt ik me helemaal niet druk in...verloopt hier echt super..en was bij andere kids ook zo, alleen is deze nog iets rustiger en qua bv drinkt hij veel minder...ik bedoel sneller verzadigd en minder voedingen...slaapt ook meer tussen de voedingen door en 's nachts...ze sliepen ook al de hele nacht door op 7à8wk...bij deze is het praktisch al van bij week 1 bij thuiskomst van ziekenhuis...
    Wou dat iedereen dit kon beleven die het veel minder goed hebben qua nachten enzo...

Share This Page