Dithje, inderdaad wij hebben hier echt een slapertje...maar ik ook al eens lang wakker...het meeste is nu al 4u...anders 2u.... Eline, hopelijk werkt deze voeding snel voor der darmen...veel sterkte Bubsie, spruw...jammer en ook voor jou. Dikke knuffel!
Ja in de puck hebben ze natuurlijk al een extra laagje, dus dan met alle kleren erin hebben ze het snel warm ook natuurlijk. Laat haar vannacht ook wel zo liggen.. zonder sokken en zonder broek en dan alleen romper korte mouw en t shirtje korte mouw moet goed zijn zo lijkt mij..
Hier heeft hij body met korte mouwen, shirt met lange mouwen en broekje, maar broekje doe ik uit als hij in zijn parkje slaapt met dekentje erover...
Wij gaan filmpje kijken, Naomi slaapt. Vond haar hoofdje nog wel beetje warm aanvoelen, maar niet heel erg meer.. Misschien tot later!
bedankt voor de felicitaties pippo bij jou dus ook van die nachten? idd wou dat iedereen hier dat mee mog maken die nachten..hier slaapt caitlin ook al door vanaf dag 4 en ook een super ritme we hebben ook echt niks te klagen hoor.. gun het iedereen ook zo erg he dithje ohhh wat fijn dat hij morgen miss alweer na huis mag super johh... nancy ja denk er echt elk jaar weer aan terug haha hoort er wel een beetje bij ... bubs ahh toch spruw arme uk .. sam ahhh dat is niet leuk voor papa dan hier is caitlin aan het slapen dit is al haar 2e avond dus dat is toch ook wat heel niet gewend hahah...
@Es, welke film is het geworden dit keer? @Lisette, was zeer geslaagd! Hier kan je de foto's en het verhaaltje zien --> Kraamfeestjes Luuk Antonie Capel Fotoseries @Angel, hoe dat zo? Slaapt ze normaal 's avonds niet??
dithje ja ook dat nog haha..leg haar weg na de laatste fles en weg is ze..is idd ff wennen hoor een caitlin die slaapt voor de laatste fles haha.. nancy normaal slaapt ze nooit voor de laatste fles en nu al 2 avonden dit is de 3e avond .. hahah... zo dion en rob zijn nu ook na bed ..wel ff wennen hoor dat de jongens nu om half 10 na bed gaan bo niet die gaat om 9u die kan er ook heel niet tegen ...dus nu ff tijd voor elkaar en dan denk ik dat cait zo wakker wordt (meestal een uur voor de fles ) dan doe ik der ff badderen en dan lekker slapen ...
Ga douchen en dan mijn bedje opzoeken. Ben kapot door het slechte slapen ivm de pijn aan mijn schouder. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
maar dithje nu moet ik ook zeggen caitlin slaapt na de 2e fles tot de laatste beneden is omdat ze dan ook wel veel wakker is ..weet ze precies dan gaan we voor de laatste na boven pyama aan ff insmeren met loition of in bad dus dan slaapt ze ook vrij snel.. ze is overdag (nu ook ochtend ) een uur na de fles wakker druk aan de klets enz dan slaapt ze ff (ochtend slaapt ze door tot fles) en is ruim een uur voor de fles wakker ...dus al om al slaapt ze overdag tussen de voeding ong een klein anderhalf uur ..
@Sam, dank je @Angel, haha slaapkoppie geworden dus dat nachtvlindertje van je Ff rust in huize Angel dus @Dithje, trusten meid en sterkte met je schouder! @Ff vraagje, hebben jullie weleens van die fotokaarten laten maken? En zo ja; waar? Ik wil namelijk iedereen die bij het kraamfeest is geweest een bedankje in de vorm van een fotokaart van Luuk sturen...
nancy ik heb het ooit bij kruitvat laten maken is me goed bevallen was een kerstkaart met jelle en dion toen ze nog klein waren dus wel lang geleden maar doen ze nog steeds volgens mij want ik wil dit jaar een kerstkaart laten maken van caitlin..
Dithje, slaapwel en veel beterschap met je schouder meid! Angel, hoelaat is caitlin haar laatste fles?
Zo iedereen is al gaan slapen...nog effen laatste aflevering kijken van code37 en dan naar bedje toe...zoonlief slaapt al van 22u30...