Arme Rinze Sam! Hopen dat het vannacht en morgen een stuk beter met hem gaat. Mijn duimen draaien in ieder geval!
Zo ik ben echt blij dat mijn was niet is weggewaaid, wat een woei nog steeds! @Sam, ja daarom vind ik haar zo slim, meen ik echt, ze denkt echt ver door, geweldig @Es, ik vind het ook superhandig! Al wordt ie nu al bijna te groot voor dat ding Eetse! @Dithje, ja hij is nu NET rustig, vind het ook wel weer welletjes hoor Maarja kan een keer gebeuren hoor, maar leuk is anders.. Hoest met Luca?? En met je schoonvader? @Mamasan, jeetje het lijkt echt net een halfbloedje! Mooi zeg, super Hey welk hardstyle feest ga je trouwens?? @Hier, trouwens wat lekkers gemaakt vanavond! broccoli/rucola-stamppot met pangasiusfilet (vis) opgerold met zalm gevuld uit de oven mmmmmmmm echt voor herhaling vatbaar
Jummie Nancy dat klinkt echt om je vingers bij op te eten! Fijn dat Luuk stil is meis en nu maar hopen dat ie lekker blijft slapen. Ach, komt vast goed! Mijn schoonvader is thuis en gaat goed met 'm. Luca is verkouden... Moet echt bij elke fles zijn neusje 'ontsnotten' en je wilt niet weten wat er dan uitkomt, daarbij hoest hij ook vrij veel. Maar verder doet meneertje het goed hoor, vandaag naar weeguurtje geweest en hij weegt nu 5200 gram en is 58 cm!
Geweldig bubsie !! Nancy, ja maar het is ook 1 van mij he !! Ook wel de reden dat ze nog niet naar de peuters gaat als ze straks 2 is. Ze is behoorlijk pienter en aangezien ze bij ons nu de jongsten met de oudsten combinere, dus ook activiteiten met de oudsten meedoen dan ben ik bang dat zij zich na een jaar, 1,5 jaar zich rot verveeld. Dat vind ik een beetje jammer. Dan maar wat later naar de peuters.
@Dithje, gelukkig dat je schoonvader thuis is! Wel sneu van Luca zeg! Ik dacht net ook wat te horen bij Luuk maar Bas zei dat ik spoken zag (hoorde) Hoe ontsnot je zijn neusje dan als ik vragen mag? Met zo een blaasbalgje? Die hebben wij nl wel hier liggen.. En jeeeeeeeeeeeh wat goed zeg! Flink kereltje, super!! @Sam, wonderkind in de dop!
Inderdaad met zo'n blaasbalgje Nancy! Werkt super... Net huilde Luca dus ben ik bij 'm gaan kijken, zat z'n neusje weer vol. Meteen maar even leeg gehaald en toen kreeg ik een big smile van 'm!
@Dithje, hoe werkt dat precies als ik vragen mag? (Stel nu misschien hele domme vragen hihi 8)) Aaaaaaaaaaaah alsof ie wilde zeggen "bedankt lieve mama" geweldig
Aaaaaaaaaah skattie!! Tis alsof ie wil zeggen "kom maar op, kan de hele wereld aan" toepasselijke foto dus...
Geweldig Sam! Geen domme vraag hoor Nancy, domme vragen bestaan niet. Je knijpt dat balgje in en dan steek je het in het neusgatje van Luuk. Als het in het neusje zit dan laat je het balgje los en zuigt het het snot uit z'n neusje. Dit herhaal je totdat er niets meer uitkomt... Grote kans dat Luuk gaat tegen sputteren hoor, dus wel z'n handjes en hoofdje stil proberen te houden. Hoe bevalt je autotje meis?
Hihi niet te hard knijpen Nancy want dan vliegen zn hersentjes er straks nog bij in !! Sorry ben moe, dan word ik wat flauw !! BAAAAHHHH Morgen naar de tandarts, en als er iets is waar ik een hekel aan heb..
Zow ppffff weer een uur met Naomi in de weer geweest.. krijsen en gillen, klote krampjes! Nu slaapt ze.. ja niet zo gek ook, doodop was ze! Ahh Sam, lieve foto! Volgens mij gaat het onweren! ArgG!! Ben zo'n schijterd met onweer!
@Es, ach gos... hebbie nou wel al gegeten dan?? Hier ook tainer tainer, uuuuuh onweer @Sam, hahaha flauwerik En bleeeeeeeeeeeh tandarts! Heb er geen problemen mee maar dat kan zijn omdat ik met mijn 30 jaar nog geen gaatje heb niks @Dithje, AHA ik dacht dus serieus dat je er water in moest doen en dan uitspuiten ofzo whahahaha echt blonT hoor Bevalt echt super!! Vanmorgen weer lekker naar het winkelcentrum en ik vind het heerlijk te kunnen zeggen tegen vriendinnetjes "nee hoor, ik kom wel naar jou, geen probleem"