Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ladies, ik leef nog hoor! Hoe gaat het met iedereen?
    Drum met de voorbereidingen voor de verjaardag van Sebas dit weekend en natuurlijk de 2 kids...

Heb niet alles teruggelezen maar las wel over veel verkouden kindjes. Hier ook de ampullen, werken idd goed. Advies van het cb was ook om na de fles wat water te geven zodat er minder slijmvorming is, maar mevrouw neemt alleen genoegen met melk, water wordt gelijk uit gespuugd...(hoezo kieskeurig?)

Met de Pepti gaat het goed. Ze lijkt kalmer en vrolijker en haar huidje voelt ineens glad aan ivm allemaal kleine bultjes. Vind t nog te vroeg om conclusies te trekken, maar dit lijkt wel wat te doen.

De komende dagen zijn denk ik nog druk. Visites, traktaties maken en zorgen dat de boel aan kant is. Maar ik doe m'n best om even m'n neus te laten zien.

Dikke knuf voor iedereen!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    zoo boven verwachting dit zeg!!Gisteravond zo huilerig... 20.40, 1.30 5,35 uur voeden!! Het kon nog wel eens wat worden!! :D

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Huh Nancy wat raar dat er niets uit het neusje van Luuk komt! Heb je het nogmaals geprobeerd en ? Hoe is het nu met Luuk?

Heel veel fun in Frankrijk Elea! Super dat je het zo leuk hebt gehad in Nederland ondanks het barre weer hier;).

Succes Pooh met de voorbereiden voor de verjaardag van Sebas! Gaan jullie nog wat speciaals doen? Jeetje zeg, dat zou een uitkomst zijn als de pepti werkt. Hoewel het natuurlijk wel een domper is als ze KMA heeft...

Jeeh Sam het gaat echt de goede kant op bij jullie, top meis!

Hier; snot maar dan ook snotverkouden, zowel Luca als ik:(. Ben vanochtend onwijs geschrokken! Was met Luca bezig en opeens allemaal snot en slijm in zijn keeltje en hij kon het niet wegslikken dus begon hij ontzettend te kokhalzen:$. Heb hem snel op z'n zij gedraaid en toen begon ie over te geven, alleen slijm, snot en gal, zo zielig:(:(!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Verdorie, net Luca weer al spugend en naar adem snakkend uit de box moeten plukken:(:(. Durf hem zo echt niet boven in zijn bedje te leggen hoor. Ga eerst de ha maar even bellen...

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ach arme luca!!beterschap daar!! hier ook een wat een verstopt neusje.maar niet erg gelukkig!

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

ga vanaf hier terug lezen en reageren want vind het net te veel om van gister alles terug te halen ;)

dithje he bahh meid zo verkouden en die arme luca ook ...kan me voorstellen dat je erg schrok zeg pfff... ik dee bij caitlin een half uur voor de fles een neusspray (puur zoutoplossing) en moet zeggen dat hielp aardig kwa slijm met drinken ..knuff

nancy luuk ook al verkouden he arme kerel..knuff

sam het gaat telkens een stukje vooruit ;) fijn hoor.

pooh voor dat ik het ga vergeten alvast gefeliciteerd met sebas ;)..(hier ook druk en zeker in het weekend ) veel succes met de voorbereiding ... en al een lekker eigen willetje jullie mop hahahha..

elea goede terug reis meid ..en ja koud he hier in ons kikkerlandje? hahaha...

mamasan dikke knufff....hoop dat de voeding gauw zijn werk doet...

hier een drukke dag gehad gister pfff..vandaag ook maar niet zo erg als gister gelukkig haha... manlief heeft een stoot pretnison kuur gekregen en krijgt de 7e een gastrofie voor zijn maag hij wil nu kijken of de chron niet hoger zit ...dus allemaal ff afwachten ....

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Agoss arme Luca! Beterschap!

Nancy; He bah ook Luuk verkouden! :( misschien zit het bij Luuk nog vast en krijg je daarom niks eruit met het pompje.. :(
    Misschien als je paar x die ampulletjes hebt gebruikt het los komt en je het dan wel eruit krijgt..

Naomi heeft weer een hele ruk gemaakt vannacht.. van 23:30 tm half 8 vanmorgen! :$ wel is ze weer even om 6 uur wakker geweest maar niet gaan huilen en ze viel weer in slaap..:)

Vanavond moeten we (hopelijk) voor de laatste keer naar de osteopaat.. Ben benieuwd!
    En na de osteopaat gaat Vincent bij vrienden voetbal kijken, dus kan ik lekker een avondje op de bank hangen zonder dat er voetbal op staat. ;)

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

hee meiden

Had gisteren even geen tijd om hier te komen,druk met mein meisje,
    Alles lijkt beter te gaan, ze heeft gisteren overdag 3 uur geslapen, en gisterenavond nog een half uurtje, voor de laatste fles.
    Ze lachte ook veel gistren, ben benieuwd of het doorzet.
    Vandaag naar het consultatiebureau voor het eerst.
    Ben benieuwd of het van de pepti komt dat het beter gaat.
    Gisteren in totaal nog geen uur gehuild

Ga straks alles bijlezen

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ow wat fijn Eline, hopelijk blijft het zo!

Naomi is verzot op die spuugdoekjes.. die leg ik sinds kort bij haar kinnetje tegen haar speen aan zodat ie er minder snel uit kan vallen (doe ik alleen overdag want 's nachts heeft ze geen speen) maar ze pakt het spuugdoekje vast met 2 handen en gaat er mee kroelen :) en ze houd hem net zolang vast totdat ze slaapt.. echt zo'n schattig gezicht!

Bekijk bijlage 96669

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames ....

zijn er nog belangstelde dames die zin hebben in een meeting??
    stuur dan een pb bericht na dithje of mij met de plaatsnaam dan kunnen wij uitzoeken welke plaat het gaat worden want het moet voor ieder goed te doen zijn kwa afstand ...

laat het wel snel weten want we willen op kort termijn bijeen komen anders is straks iedereen weer aan het werk en dan is het allemaal iets lastiger...;)

liefs angel & dithje...

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah Sam vervelend dat Rinze ook een verstopt neusje heeft!

Hmmm Angel manlief dus weer een vervelend onderzoek voor de boeg:(. Maar ja, wat moet dat moet en dan kunnen ze wel weer zien hoe groot de ontsteking is. Hopelijk slaat de prednison snel aan en voelt manlief zich een stuk beter!

Top Eline dat het tot nu toe beter gaat met Kim! Al veel minder gehuild, dat is heel goed nieuws. Nu maar hopen dat het iedere dag een stukje beter gaat!

Schattige foto Es!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es: Heb je niet bij één of andere doos een gratis doekje gekregen? Een doekje van Lodger, daar zit een lusje aan in het midden en kan je gebruiken aan de speen! Rinze heeft hem er aan (is wit met groen/ blauwe stippen) en is echt ideaal! Mooie foto hoor!!

Eline wat fijn om te horen zeg :D !!

Angel aah bah arme Sam!!

Ja en hier gaat het dus ook wat beter met Rinze. Helaas zit m'n bekken steeds vaster heb ik het idee.. DOet nu ook veel meer zeer.. Zo en nu zal ik nog even wat doen, want de kleine man slaapt nu nog.. Wil even op tijd eten zodat Jildou nog even naar bed kan voordat we weg moeten!

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Lieve foto Es!
    Dat steuntje voor in badje ziet er inderdaad wel handig uit. We wilden het eerst kopen voor mijn rugklachten maar die verkopers zeiden dat dat echt geen zin had daarvoor...
    Maar voor de kleine lijkt het wel ontspannend.
    Hoe zit dat trouwens tussen de benen? Zit dat niet vervelend voor ze?
    Gave auto trouwens, wij hebben nu een mutsubishi charisma. Past ook wel veel in.

Dithje, fijn dat er niks te zien was op de foto,...en nu? Sterkte ermee!

Agel, goh spannend weer zeg..Hoop dat er snel iets gedaan kan worden en dat hij al baat heeft bij de prednison.

Eline, wat super om te lezen zeg. Hopelijk gaat het zo door!! Succes bij het cb.

Gisteren een druk dagje want 's avonds kwamen mijn schoonzusjes eten en ben de hele dag bezig geweest met eten voorbereiden. De avond was gezellig maar wel druk en had daarna ontzettende rugpijn. Anissa hebben we lekker laten liggen/slapen ook al wilden ze haar graag vast pakken.

Prima nacht gehad gelukkig!

Anissa is bij de geboorte trouwens geslaagd voor de hoortest en ik weet ook dat ze kan horen doordat ze soms schrikt van bepaalde geluiden maar als ik bijv met een belletje langs haar oor rinkel dan reageert ze helemaal niet! :( Beetje vreemd...

Op haar buik liggen (wat iedere dag moet) vindt ze trouwens vreselijk en begint dan na een paar seconden te huilen.. Ik hou dat zo echt geen 7 minuten vol.....met moeite 2 minuten..
    Nog meer die dat hebben? Heb trouwens wel het idee dat ze toch al redelijk sterk is in de nek.

Vandaag maar eens puinruimen hier, even nieuwe luiers halen en vanavond komt weer een cliënt (wij zeggen deelnemer, klinkt beter) van me op bezoek met zij ouders, leuk!!

Morgen eerte prikjes, ben benieuwd!

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Sam, war rot van je bekken! Sterkte ermee!

Ik heb er voornamelijk in bed nog veel last van, echt van mijn schaambot.. Kan dus nog steeds niet pijnloos met de benen op elkaar liggen. Zal toch maar de fysio weer eens bellen...

Ik heb alle gratis dozen gehad maar nergens zo'n doekje bij gekregen :(

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    MoederK: wat er tussen de benen zit is niet vervelend, Naomi is er nog wel iets te klein voor daarom hou ik ook mijn hand onder haar billen, anders glijd ze naar beneden :D

Naomi had net even een brulbui, maar ik wilde toch douchen, heb ik haar in de kinderwagen gelegd en in de douche geparkeerd :p
    Ze sliep binnen 5 min.. muts haha

16. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor alle zieke en verkouden kindjes heel veel beterschap,

mamasan wat een mooie foto van je meisje, heerlijk om haar zo te zien lachen, kan alleen maar hopen dat het meer wordt.

Sam dat doekje van lodger niet gebruiken als spenendoekje, heb bij een babyzaak gewerkt en er zijn nare ongelukken door gebeurd als het goed is zit er ook een papier bij dat het niet als spenendoekje gebruikt mag worden. (het is fleece en dat is syntetisch, de spenendoekjes in de winkel zijn van katoen)

verder hier een redelijke nacht gehad, de pukkeltjes worden hier ook minder en de krampjes ook, gister is haar huiluurtje (nou ja ik mag niet klagen het momenten in een uur dat ze huilt) wat opgeschoven en niet meer tussen 8 en 10. ik denk als mijn tsr niet zo sterk was dat dat ook al een hoop zou schelen.
    gister weer medicijnen tegen spruw gehaald, tweede keer hier. moet nu ook dat spul op de (.)(.) smeren, vorige keer had ik een creme. nu nystatine wat zij ook krijgt. je krijgt van die vervelende pijnscheuten als je spruw op de tepels heb, niet fijn.
    hoop dat zij er in de mond geen pijn van heeft, vervelend dat ze niet plakt aan de tepel waardoor ze veel lucht mee hapt.

vraag me eigenlijk af of de melk die ik kolf nu ook "besmet" is anders voor de zekerheid van de laatste twee dagen maar weggooien...

17. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps, die maandelijkse toeslag voor kinderen, komt dat ook erbij als je al kinderen had?

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames

Damn wat een nacht! ;) Meneer huilde bijna ieder uur.. maarja is niet zo gek; als wij verkouden zijn, zijn we ook uit ons doen :( Hij is echt zo verkouden joh.. als ik die ampulletjes gebruik, is het even goed maar zit zo weer vol, arm jong :(
    Vanmiddag komt mijn oom langs, die heeft een verzilverd bestekje voor 'm laten graveren, zo lief.. En vanavond ga ik even bij een vriendinnetje op visite, die gaat op vakantie. En de laatste was staat aan. Hopelijk kan ik het buiten hangen want de zon schijnt hier :$

@Es, dat doek Luuk ook met dat doekie, geweldige foto! :D

@Dithje, aaaah wat eng meid! Daar ben ik dus ook heel bang voor.. daarom was de nacht ook zo slecht denk ik, was continue alert... :( En wat zei de HA??

@Sam, Rinze ook verkouden, ach gos :(
    En sterkte met je bekken..

@Pooh, en Juliette ook verkouden, wat zielig zeg :( Steken die kinderen elkaar digitaal aan ofzo?? 8)

@Angel, ah wat sneu voor je mannetje, sterkte ermee joh :(

@Eline, o ik ga duimen meid dat het zo blijft!!

@Meeting, ik heb vorige week al PB gestuurd :)

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    agoss Nancy, wat sneu voor Luuk dat ie zo verkouden is, hopelijk is hij er snel vanaf!

Hier schijnt de zon ook.. ga straks de kinderwagen pakken en lekker even naar het park met de hond en Naomi 8)

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina