Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Amen, ennuh je hebt t wel goed gemaakt hoor inmiddels :p !!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dikke knuffel Sam!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou hij is nu eindelijk stil....

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je sam :p fijn dat hij nu stil is ...knuff..

ohhh ik zit weer aan het ijs:$:$ en maar klagen dat ik te veel kilo,s heb:D

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou hadden we toch ook wat vandaag....
    de post kwam zegt sam ohh leuk een kaartje ..hhaha niet dus ...
    verscheurde foto,s .:$..die heeft zijn ma opgestuurd (geen contact mee) maar had ze oude foto,s waar hij opstond samen met zijn ex enz verscheurd nou hoe gek ben je dan?? ...zal wel komen doordat ze een zak met kleertjes voor cait aan rob en bo had gegeven om die hier af te geven ...nou ten eerste willen we dat niet hebben ...maar de ex van sam had haar dus gebeld en gezeg dat ze die spullen zelf maar moest afgeven en niet telkens de kids ervoor op moet laten draaien dus nu is mevr weer boos nou ja lekker dan ...maar dan spoor je toch echt niet ? er zat zelfs 2 pasfoto,s van jelle en dion bij hoe ze daar aan komt??? die zaten altijd in mijn porto;)

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Spannend! Hoop dat hij/zij wat voor Rinze kan betekenen!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga de pc afsluiten.
    Heb net wat was gevouwen voor de tv ;) en ga zo Naomi wakker maken voor de laatste fles :)

Tot morgen dames, en slaap lekker

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel idd belachelijk, beetje ziek idd!! beetje erg!!

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou beetje heel erg ziek ben je dan....

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es bedankt, wij hopen het ook!!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heb jullie nog nieteens verteld van mijn lullige actie. Ik vroeg kor of hij nog ff wilde slapen, denk dan ga ik er zo wel uit met Jildou. Zegt hij ja is goed.. Ik vroeg het 7 uur.. Half 9 werd ik plotseling wakker.. Had hij Jildou al onder de douche en zichzelf ook al klaar :p ooooeeps ... :D !!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou hier ging filmpje Inception niet door, was een vreselijk versie die we gedownload hadden, tja dat is het risico he ;) Toen Daybreakers gekeken over vampieren, was wel aardig..

@Angel, wat is dat voor zieke actie?? Wat een rare lui heb je toch op deze wereld he ;)

@Sam, ohooooooooo sam, schaam je! Hihi geintje hij zal het wel begrijpen toch, jij bent ook aan het eindje van je latijntje :(

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja hoor vond het niet erg.. hij was er ook niet later dan half 9 uitgegaan, nu 8 uur ;) Ach :p Kijk hij wordt gebrukt als wipwap en klimrek in bed door Jildou ;) Mij laat ze wel met rust, met dank aan de zwangerschap en Rinze :D !! HAHA!!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    niet normaal Angel dat verhaal van jou! Wat zijn er toch rare mensen op deze wereld... Erg sneu ook zo'n actie, hoe bedenk je het? Wat vind Sam ervan dan, is ie geschrokken?

Slaap lekker allemaal! Ik heb inmiddels mijn bedje opgezocht en ga mijn oogjes sluiten en mij naar dromenland begeven!

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    haha sam nou je had het zeer zeker nodig meid en denk dat kor het niet erg vond?

dithje nou sam zei gelijk wat een ziek mens is het toch beter worden doet ze niet ..maar komt hoe dan ook hard aan ..vind zo sneu voor hem zijn zus is moeders alles en hij is altijd weg gedrukt ..maar ondanks dat wil mist hij haar niet en zegt ook nu heb ik rust en mijn gezin is het belangrijkste ..en slaap lekker meis..

nancy dus geen goede film? maar zon vampi of horror film vind ik ook wel wat haha.. dus die was wel goed? kan sam hem ook ff opgaan zoeken ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames ships ik zie dat het al bijna 10 voor 11 is.. ik ga ook!! Slaap lekker!!!

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

pffff wat kunnen jullie kletsen :D

Reageer ff uit mijn hoofd, ik weet niet hoe lang Luna stil blijft.

mama's met huilbeebjes, sterkte!
    Ik weet helaas wat het is, vandaag weer een bruldag achter de rug.

Sam, mijn arts vertelde idd dat ze pas bij 3 maand gaan kijken voor dysplasie in Nederland.
    Wel raar dat ze dan eerder aangaven om bij 6a8 weken al te kijken.
    Ik vind het toch al vreemd beleid, als ik zie hoeveel pijn Luna heeft...moet zo'n kleintje dan nog zo lang doorlopen ermee?
    Dus ik ben blij dat het beleid hier zsm ingrijpen is en dat artsen en zh er aan mee werken.
    Succes bij de therapeut!

Angel, wat triest joh...

J2j, gadver borst en blaas ontsteking, sterkte!

elea,goede reis!

sam,goede actie, heb ik ook al eens gepresteerd :D

Meeting, lijkt me geweldig, maar ik mag geen auto rijden en met OV vanuit belgie mag ik wel een dag van te voren vertrekken.
    Voor Luna lijkt het me trouwens ook niet slim als we er met een spreidbroekje vanaf komen.

de rest ben ik alweer kwijt :)
    moest gloof ik ook 12 pagina's bijlezen en ja ook vergeetachtigheid hoort nog steeds bij die hormonen...

en bedankt iedereen voor de lieve reacties!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Trusten Dithje en Sam!!

@Angel, ja daybreakers, als je van horror enzo houdt, is ie goed

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    mamasan: Nou Jildou had een hele lichte afwijking, dus maak me niet veel zorgen. Ze was ook al 6 maanden. De kans dat ze het nu al kunnen zien, de lichte afwijkingen dan, is klein zei ze aan de telefoon en dat is ook wat ze mij altijd hebben verteld...

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam slaap lekker meid..

mamasan idd dat hoor nog steeds bij die vreselijke hormonen ;) en ov is niet handig met zon hummel en zeker niet met een spreidbroekje ...weet niet hoever je bij petatje vandaan woont miss een optie mocht je toch willen ? maar begrijp het wel

nancy thanks ga het ff doorgeven aan sam.. en die link van je afval site heb ik ook maar eens bekeken en ik ga vanaf volgende wk het 10wk plan doen denk ik of die van jou 1500cal?? ff kijken maar een goede site hoor;)

Deel Deze Pagina