Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sjimmie, waar is dat doekje dan voor?? Ach maak me er niet zo druk om, zolang hij hem alleen in de kinderwagen heeft of als hij krampjes heeft. In bed heeft hij een andere.

MoederK als ze het niet leuk vindt op de buik in de box (Jildou vond dat ook altijd drama) kan je haar ook op je buik op haar buik leggen, vaak vinden ze dat veel fijner. Rinze ligt eigenlijk bijna nooit op de buik in de box maar wel dagelijks een aantal keer bij ons zo op de buik. Maar goed, hij mag dat nu ook even niet te veel, want z'n nekje is nog wat onstabiel nu na de behandelingen.

Nancy wat vervelend van de nacht, maar wat je zegt, is dan ook wel logisch de arme schat! Hier weet ik niet wat me overkomt. Meneer ligt vanaf 9 uur al ind e kinderwagen te slapen!! :D !! Zal zo wel weer willen drinken.. Maar zo eerst Jildou in bed.. Is ze mooi op tijd weer wakker. ze heeft haar boterham al op :D !

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik kijk net voor de deur en ik zie echt de afzetting aan het einde vd straat... brrr liep er gisteren nog met de kinderwagen! enge dingen altijd ;)

@Sam, nooouuu wat gebeurt er!! :$ Heerlijk! Tevreden mannetje dus vandaag, houden zo ;)

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    sam, het is een proefje een voorbeeld zodat je kunt voelen hoe het materiaal van hun producten aanvoelt. fleece is syntetisch, het is echt niet bedoeld als spenendoekje, dus hou echt even goed in de gaten dat het niet over het hoofdje komt, het houd echt teveel warme vast en is niet doorademend!

nancy, brrr waarom weet jij er niks van, bah zou het even goed in de gaten houden en anders even ergens heen gaan ofzo..

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Getver Nancy!!

Sjimmie, hmm hij is niet zo groot zodat hij over t hoofdje komt.. Rinze heeft een Nuby speen en daar zit geen ring aan zeg maar... Maar hij heeft m verder erg weinig in hoor, dus komt goed!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou het is geweldig. Jildou slaapt!!! :D
    En ik heb ontzettende last weer :( ..

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik heb heerlijk een rondje gewandeld met de hond en Naomi.. heerlijk weer! 8)

Naomi is in slaap gevallen tijdens het wandelen, dus die ligt lekker in de wagen te pitten.

Nu ga ik even wat eten en de was vouwen!

7. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    sam, goed zo, sowieso is het altijd goed opletten met doekjes enzo. ikheb laatst zo'n knuffel je speen gekocht, had er al één maar die is weinig gebruikt dus misschien nu, handig voor in bijv de auto, kun je zo tussen die riempjes doen. alleen wacht ik nog even tot ze wat ouder is, vind het nu aardig dicht op het neusje....

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super hoor Sam dat het beter gaat met Rinze! Maar joh, dat bekken van jou is nog niet fijn zo te lezen... Hopelijk is het na de volgende fysio behandeling over.

Ai MoederK morgen eerste prikjes... Zo zielig lijkt me dat, maar wel nodig hoor dus wat moet dat moet;). Druk dagje dus gisteren met je schoonzusjes maar wel gezellig lijkt me.

Vervelend Sjmmie dat jullie spruw hebben. Hopelijk slaat de medicatie snel aan!

Nee toch Nancy wat een nacht:(! Arme arme Luuk zo ontzettend verkouden, boehoe zo zielig. Oh wat lief van je oom! Vind dat zulke leuke dingen die bestekjes:).
    Heb de ha gebeld en moet vanmiddag om 14 uur langskomen. Had gevraagd om tips en adviezen wat we nog meer kunnen doen maar de assistent vond dat we vanmiddag langs moesten komen. Laat dus later even weten wat de ha heeft gezegd!
    Spanning en sensatie in Delft joh:$!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sjimmie ja die heeft Rinze ook, maar die nuby spenen zit het 'ringetje' net andersom en daardoor de speen ook wat gedraaid en vliegt hij er dus snel uit ;) .. heel irritant!! .. Nou ik zal even opschieten.. Over half uur weg..

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat verschrikkelijk!!! Maar klopt niet helemaal.. 6 jarige zuigeling? ;)

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Net bij cb geweest, alles was goed, is nu 4450 gram, en 54,5 cm.
    Ze groeit gemiddeld, ondanks dat ze veel dronk
    Alles was verder goed, ze heeft van die pepti voeding wel meer honger, mag tot 1 liter hebben, zit nu op 800, dus dat is fijn.
    Volgende week woensdag terugkomen, omdat het toch moeizaam gaat.
    xxx

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    #1593 pippo, 25 aug 2010
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
    Goedemiddag iedereen!

Hier sinds gisterenmiddag niet meer geweest...;) We zijn gisteren een dagje naar boudewijnpark geweest ;)! Het was wel mooi weer, maar wel wat winderig ;)! Maar goed, de kids hebben het heel fijn gehad...onze jongste spruit heeft de hele tijd heerlijk geslapen...rond 16u30 deden we als afsluiter de show van de dolfijnen en daar werd hij ook wakker :) Mama mocht lekker boven zitten waar het voorzien is voor handicapten en mama's met zuigelingen ;)! Dus lekker gevoed daar...Dan is hij de hele avond nog wakker gebleven...21u in badje gewassen en dan lekker gevoed tegen 21u20. Heerlijk in bedje gelegd rond 22u en heeft goed geslapen...alleen kan hij erg scheetjes laten en wat last hebben van zijn darmpjes...maar huilt niet...dus slaapt dan heerlijk verder zodra krampen weg zijn vermoed ik...maar hij heeft dus de hele nacht geen stoelgang gehad...moet vervelend zijn denk ik dan...

Zo en nu even reageren, zien of ik het niet vergeten ben...;)

Angel, druk dagje gehad gisteren? Vee beterschap met manlief!

Eline, fijn dat het beter gaat met Kim en lekker dat alles goed was bij CB.

Es, mooie foto! Zo heerlijke nacht zo te lezen...Wat me wel opvalt is dat ieder kindje nog zo laat drinkt? Of ligt dat aan mij? HIHI

Nancy, veel beterschap met Luuk meid! Is ook een weer om verkoudheid te hebben :(

Dithje, jeetje meid, dat moet erg schrikken zijn...en slijm overgeven kan inderdaad een heel vreemd gevoel hebben voor Luca daar het nogal taai is he...veel beterschap en succes straks bij de huisarts...

Sjimmie, veel beterschap met de spruw meid!

Elea, wat fijn dat je genoten hebt van het weerzien met je familie ;)! En veel plezier in frankrijk!

Sam, wat fijn dat de nacht goed verlopen is! Top! Ben zo blij voor je ;)! En veel beterschap met je bekken meid! Duurt nog wel even voor je naar fysio mag he...veel succes bij tandarts, maar je zal al op weg zijn naar opa en oma ;)! Veel plezier daar!

MoederK, tja, ben ik helaas vergeten wat je nu had gemeld :$

Zo, vergeef me degene die ik vergeten ben...

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    10 maand oud en nu al even zwaar als een 6 jarige;)...

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; allemachtig! :$ Niet normaal!

Eline; fijn dat alles goed was bij het CB! En ook fijn dat je volgende week terug mag komen..

Ik heb net even de was gevouwen, wat gestoft opgeruimd en gestofzuigd.. en Naomi slaapt nog steeds :) Heb ik nu even tijd voor mezelf..

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Eline dat Kim goed gegroeid is! Hmm de pepti stilt haar honger dus niet zo goed? Hoeveel krijgt Kim nu per fles?

Heerlijk dagje voor jullie Pippo! Die kleine man van jullie is echt een voorbeeldig mannetje zo te lezen, heerlijk joh:).

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Och, mijn bericht was al de helft geplaatst precies...aangezien je het al had gelezen Dithje! Maar goed, nu staat alles erop alleen heb je niet alles gelezen dan?

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai hai....

hoe is het hier??? heb wederom nog niks terug gelezen ivm de drukte maar vanaf morgen word het iets rustiger gelukkig. ik ben vanochtend naar de tandarts moeten gaan voor een gaatje en mijn verstandskies te laten trekken bah ik was gewoon echt bang erg voor (vorige verstandkies was niet goed verdoofd tijdens het trekken vandaar) maar heb er niet super veel van gevoeld deze keer alleen nu begint het een beetje te irriteren doordat alle 8 (hahaha) de verdovingen uitgewerkt zijn. morgen probeer ik wat bij te komen lezen want ik moet en nu weer vandoor chayenna voeden en mss ff naar de kapper want ik vind mijn kapsel niks meer hihi. ik word trouwens vanmiddag terug gebelt door de ha ivm de spruw deze is na 5 weken nog niet helemaal weg dus kijken wat ze nu weer willen gaan doen (word er een beetje moedeloos van maar goed)

liefs

19. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    pippo, wat heerlijk zo'n dagje en fijn dat je mannetje zo lekker heeft geslapen, voorbeeldig! dan kun je ook meer genieten van zo'n dag als ze tevreden liggen te slapen..

eline, fijn dat het goed is gegaan bij het cb!

sam, is ook zo van die nubyspeen.. balen, maar misschien de opvolgspeen, die zijn dan toch met ring? of heb jij een kersmodel?

weet iemand dat ook van die belasting toeslag? als je meer kinderen heb, krijg je dan ook direct verhoging ofzo in je kindertoeslag *heb niet zo'n zin om te bellen sorry, vorige keer stond ik heel lang in de wacht...*

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sjimmie, woon jij in nederland?

Deel Deze Pagina