Kikkert, zoja, misschien is de melk wel besmet met de spruw? Of is je kolftoestel niet goed genoeg gereinigd of gesteriliseerd? Lijkt me inderdaad wel lang 5 wk...veel beterschap gewenst!
@pippo ja ik kolf wel (1x p/d) maar ik maak na het kolven de kolf eerst helemaal schoon en daarna gaat alles nog in de sterelisator en ik vries verder geen melk in en bewaar het niet langer dan 12uurtjes in de koelkast (op aanraden van de lactatie deskundige ) dus waar het precies aan licht weten we niet ik want ik doe al alles via de regeltjes en gisteren heeft ze de laaste medicatie tegen de spruw gehad (heeft ze 5 weken lang gehad). ik word vandaag nog terug gebelt door de lactatie deskundige op aanrade van de ha heb ik weer contact opgenomen met haar dus mss heeft zij nog tips.
och meid, heb ik helemaal gemist, al 5 week! wat voor medicatie hebben jullie gehad? wij zijn nu aan de nystatine en ik heb de melk van de laatste dagen weggegooid. Problemen; spruw en candida - Babyopkomst.nl ik heb dus ook echt pijnscheuten tot aan de rug (branderig tussen de schouderbladen) en ze klakt echt tijdens het drinken. ik had eerst ook een creme, maar risico dat zij dat dan binnenkrijgt vind ik best groot, dus in overleg smeer ik nystatine. allebei na het voeden..
Nou waarschijnlijk heeft iemand uit de onderwereld iets met die bommelding te maken die daar woont, liquidatie of iets dergelijks.. verbaast me niks Gewoon echt een crimineel die vent, dat die nog nooit is omgelegd is mij een raadsel vermoeden bestaat ook dat hij de broer van een vriend van ons heeft vermoord. Ja lekker ventje he?! @Es, wat heerlijk dat Naomi zo zoet is! Top @Sam, hoe was het bij de tandarts?? @Kikkert, brrrrr verstandskies.. hebbie erge last?? En wat balen dat die spruw NOG niet weg is :x blijft ook maar zeg... @Eline, wat goed dat alles goed was bij het CB en je terug mag komen! @Sjimmie, ik durf het niet te zeggen... is pas ons 1e kindje @Dithje, ach jeetje, nou laat maar weten! Anders gaan we ook maar even met Luuk Vind het zo sneu voor 'm.. Sterkte daaro met Luca! @Pippo, wat een heerlijk dagje heb jij gehad! @Michelinbaby, noooooou erg he!! Zag het van de week op tv, zielig hoor @De rest, knuffel, vergeten!
Kikkert, hopelijk kan de lactatiekundige je wat meer tips geven dan...veel beterschap in inder geval! Nancy, jeetje zeg! Inderaad wat een vent! Sjimmie, och dan kan ik je verder niet helpen want ik ken de regels in Nederland niet....
Naomi slaapt een gat in de dag! Ze slaapt al vanaf 1 uur, en om half 4 heeft ze slapend de fles gedronken.. heb haar daarna weer terug gelegd en ze blijft slapen Energie opdoen voor bij de osteopaat vanavond denk ik
Hey meiden! Elea goede reis naar Frankrijk, maar dit lees je niet meer denk ik?? Pippo, wat is ZNM mama's? Ik zie het onder je handtekening staan, was ff nieuwsgierig want zag dat ook in de mama's lijst staan. Angel: wat rot voor Sam, veel beterschap zeg!! Dithje en Nancy: Meiden met verkouden kindjes veel beterschap zeg, lijkt me heel rot. Ik houdt Fynn echt uit de buurt van kleine kinderen met snottebellen hoor, bleh, vandaag bij een vriendin echt 2 kids met van die grote groene snottebellen aan hun neus, ieeeeeh. Hoort erbij maar dan handjes thuis en heel vlug hahaha! Sjimmie, ik weet het ook niet sorry... Nancy, ieeeeh eng idd, zou er ook niet blij mee zijn zoiets in de buurt. Enge vent zeg! Eline wat fijn zeg! Goedzo Kim!!!! Es wat een mooi plaatje!! En mooie auto! Sam beterschap met je bekken, wat shit... Hier: weer lekker aan de poets, ik ga nu nog even de strijk doen en dan hoop ik ff te gaan zitten. Vanaaf een oom en tante op kraamvisite (als je het nog zo kunt noemen). Ik heb de opblaasletters al van het raam gehaald en de kaarten ook weggedaan, was het zo beu haha. Ik eet wel nog steeds beschuiten met muisjes ! Verder heeft Fynn gisteren maar 6 keer eten gevraagd en vandaag lijkt het er weer op dat het er maar 6 worden. Zit nu op 3 en we hebben nog maar 8 uur te gaan. Hij kan nu elk moment om eten komen, we wachten weer geduldig af. Hij komt echt altijd rond half 4 en half 8, dat houdt ie er dan weer wel in he, hahaha, vreemde vogel is het. De rest doet ie zomaar een dotje. (MoederK) Ik heb hem vandaag weer bloot op t aankleedkussen gelegd, weer helemaal happy en ook even op zijn buik en eindelijk huilde hij eens niet als ik hem zo wegleg, dus ik weet wat je bedoelt, pfff, niet dat iemand mij heeft gezegd dat het moet maar ik wil graag met hem oefenen! Hij hield op dag 1 zijn hoofd al omhoog, klein hoofdje en pezig mannetje, maar nu zijn hoofdje dikker wordt moeten we echt goed oefenen met die nekspiertjes. Hij vond het superleuk en steunt echt op zijn armen en handjes en dan die rimpeltjes als hij naar je kijkt hihi! Ik heb hem natuurlijk de hemel in geprezen hahah. Vervolgens leg ik hem terug en flats, heeft ie heerlijk alles ondergepoept en geplast hahahah! De hydr. luier ligt nu in de zon te bleken . Zo dat was em weer, op naar de was geweldig... xxx Sue
Suekes, HAHA...ZNM mama's is Zwanger Na Miskraam ! Vorige week ook op 6 voedingen...maar is nu al een paar dagen 5 voedingen...dus zou goed kunnen dat het zo blijft...Zo hier straks uitnodigingskaartjes halen voor zoonlief zijn verjaardag zodat ik ze kan gaan opsturen. Hij wordt volgende maand 2 jaar ! Dan de taart gaan bestellen want die wilt een taart van ofwel Bumba of van piet piraat zegt hij, hij weet dus niet wat kiezen ! Maar we gaan meer voor Bumba gaan !
mevrouw houdt hier erg van slapen de laatste dagen, heb haar net in bad gedaan, daar houdt ze niet zo van, ws wil ze na het slapen gewoon direct drinken om vervolgens weer verder te slapen. ze is wel wakker en vooral savonds, maar overdag kan ze echt een gat in de dag slapen. overdag is ze tussen de slaapjes door nooit langer dan een uur wakker.. heb bel.dienst gebeld, maar was al een wachttijd van langer dan 6 minuten, dus heb m er direct weer op gegooid, heb daar nu geen geduld voor met al die slaap die ik nog moet inhalen haha. ga ff koken, doei
@Es, zo hey!! Succes bij de osteo vanavond! @Suekes, hij doet het goed he! Super hoor! En geweldige foto's heb ik gezien En die frons inderdaad als ze met dat koppie omhoog liggen haha geweldig! Succes met de strijk en de visite! @Pippo, voedse! @Sjimmie, goh verrassend stomme belastingdienst :x @Hier, de burrito's staan in de oven met kaas mmmmmmmm heb trek
Zoo leuke middag gehad, op tandarts na.... Belachelijk, hij heeft nog geen 2 min gekeken, 20 euro lichter en moet naar de mondhygieniste ivm tandvlees en een foto. Hij was ook niet bepaald aardig.. Had Jildou mee maar hij had weinig tijd geloof ik.. Dacht laat haar maar even in de stoel enzo.. Ze heeft wel een tandenborstel gekregen !
Heb je berichtje alsnog helemaal gelezen hoor Pippo, thanks! Auwie Kikkert je verstandkies laten trekken... Wow zeg, 8 verdovingen. Sterkte ermee! Hoe is het nu met Luuk Nancy? Whihihi Sue jij bent echt lekker aan de poets, goed bezig meis! Heerlijk dat Fynn het zo goed doet en al een ritme heeft... Sjonge zeg Sam wat een onaardige tandarts! Hier; van de ha eigenlijk niet veel wijzer geworden... Longetjes van Luca zijn schoon en moeten gewoon doorgaan met wat we doen, dus voor iedere fles neusje leeghalen en neusspray geven. Verkoudheid moet wel met een paar dagen over zijn, omdat hij ook zo hoest en als dat niet het geval is krijgt hij een ab kuur...
sam, wat een onaardige tandarts! trouwens heeft iemand zijn belasting al ontvangen (van dat wat je voor 1 april moet invullen)?