Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dat is hij ook.. man. therapie, osteopaat, en fysio.. hij heeft lang gestudeerd denk ik :p

Hij heeft zelfs certificaten in zijn praktijk hangen van vanalles

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooooooh few :D !!

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hallo allemaal..

wat een middag weer. pff.
    mn schoonmoeder kwam weer op kraamvisite met een vriendin van dr.
    begon al gelijk goed. Djesslyn ging huilen en mn schoonmoeder pakt dr gewoon van mn schoot. ik dacht hallo. maar dacht toen laat maar kga ff koffie zetten zal wel aan mij liggen.
    maar voor ik het wist had ze Djesslyn bij dr vriendin op de schoot gezet. kon niks meer doen. Weer dacht ik... rustig blijven want anders ga je nog ruzie maken. na de koffie heb ik Djesslyn weer terug gehaald en gewoon bij mezelf genomen.
    na een uur wilde ze bijna weg gaan. en toen zei mn schoonmoeder...... L wil djesslyn dr kamertje wel zien denk ik...
    dus ik reageerde niet, omdat ik de laatste keer tegen haar had gezegd dat ik niet met iedereen naar boven ga, en als ik dat wil ik dat wel zeg.
    zegt ze ineens een 5 minuten laten. zal ik naar boven gaan met L of doe jij het:x:x:x:x Nou de blik die ik gaf leek me wel duidelijk. ik ben met L naar boven gegaan... maar dacht, en zei het ook tegen mn man toen ie thuis kwam. Ik werd gewoon voor het blok gezet. Kga geen ruzie zoeken waar een ander bij is. maar als dit nog een keer gebeurt wel. want ik was woest! en nog! Kutstreek van dr.
    Tis mijn huis en mijn kind! stel dat ik daar nog wat was enzo had liggen of dat het gewoon een zooitje was dan hoeft niet iedereen dat te zien! en ook al is het niet zo dan nog!
    sorry moest het ff kwijt!

morgen naar de tandarts bah:) nu al zenuwachtig. weet dat ik in ieder geval een gaatje heb. stukje kies kwijt dus benbenieuwd. en tis nog een nieuwe tandarts voor mij ook, en ik ben al zo bang......

iedereen een knuffel sorry nog niet bijgelezen.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nog even een berichtje van mij; het gaat echt weer de goede kant op :D. Ga morgen proberen naar de winkel met Vigo en Ymke, en dat zal best goed komen! Weet nu wel zeker dat ik van het weekend weer naar huis wil, al zal ik iedereen hier best gaan missen. Morgen komt mijn broertje ook nog hier logeren, dus drukke boel haha! Jaja, mijn ouders hebben dus echt zo'n groot huis, want iedereen heeft een eigen slaapkamer.

Ben vandaag met Vigo naar de osteopaat geweest en hij merkte wel veel (te veel) spanning op zijn buikje. Vigo vond behandeling zo prettig dat hij constant zat te smilen. Nu moet ik zelf aan de slag met oefeningen en dan over 2 weken terug.

Nou tot snel weer hoor, mis jullie wel hihi!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Denk het ook Lisette! Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen en hoe laat Carlijne dan in de nacht komt. Succes!

Fijn dat het goed ging bij de osteo Es! Hopen dat de laatste behandeling ook aanslaat...

Jeetje Bubsie wat een verhaal zeg! Logisch dat je pissig, nou ja woest was/bent. Sjonge zeg, zomaar Djesslyn van je schoot pakken en bij jouw thuis aanbieden om naar boven te gaan... Niet charmant! Knuffel meis!

Top om te horen dat het goed met je gaat Guppie! Succes en veel plezier morgen met winkelen met de kids!

Hier; ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker allemaal en tot morgen!

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bubsie; ik zou ook woest zijn!

Fijn om weer wat van je te horen Guppie, en dat alles goed gaat :)

Dithje; slaap lekker

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hier net terug van vriendinnetje, was gezellig! Haar vriend was maandag jarig, viert het zaterdag maar dan zijn we er dus niet.. Dus had een pakketje voor hem gemaakt met sporttijdschriften, een pakkie sigaretten en 3 krasloten. gaat ie krassen, wint ie gewoon € 110,- op die dingen! :$:$ whahaha dat is nog eens een leuk cadeau geven :D:D

@Flessen, ik lees hele hoge cc's! :$ Wij zitten nog steeds op 6 x 120cc... OEPS is dat niet te weinig dan??
    Hij drinkt ze eigenlijk altijd leeg (alleen vandaag niet maar kan er aan liggen dat ie niet lekker is..)

@Guppie, fijn dat het de goede kant op gaat, zowel met jou als met Vigo! houden zo meid!

@Es, bij Naomi ook de goede kant op, super! :)
    En hoe is het trouwens met jou?? Slaan je meds aan?

@Bubsie, zo dan, lekker mens! ;) Nou je hebt groot gelijk dat je pissed was grrr :x

@Eline, gaat steeds beter! jeeeeeeeeh super meid! :)

@Dithje, trusten meid!

@De rest, dikke knuffel!!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    bubsie wow wat een rotstreek.Ik was ook woest geworden.dikke knuffel!!

Guppie succes in de winkel!! je kunt het!

nancy mag ik ook eens een kraslot van je hihi!!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goede morgen!

Nou hier wel een aardige nacht. Half 1, 4.35 & 7,25. wel moeilijk in slaap komen om uur of 5. daarbij was Jildou ool nog eens wakker en wilde bij me slapen om half 1 was ze opk al wakker maar ging snel slapen.Om half 5 wilde ze bij mij maar helaas wilde mem dat niet!!
    ik heb t opgered en t is nog stil.. maarwat een rotweer zeg.. Bab

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen,

Hoe zijn de nachten verlopen met jullie lieve kindjes?

Kijk Nancy dat is nog eens een gul kado;):p! Whahaha heerlijk zo'n prijs krassen... Super dat je het zo gezellig hebt gehad meis.
    Hoe is het vandaag met Luuk en z'n verkoudheid?

Hier; blegh, ben ziek:(! Luca is echt knorretje geworden, zijn neusje zit helemaal vol en hij moet steeds meer hoesten, arm kereltje:(. We zouden vandaag weg gaan, het nieuwe onderkomen van mijn broertje in Brabant bekijken, maar dat heb ik afgezegd...

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Sam dat je een aardige nacht achter de rug hebt! Gaat steeds beter daar of niet?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    aah dithje beterschap meis!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja gelukkig wel!!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames

sam wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad en dat het steeds beter gaat dikke knufff

dithje ahhh meis beterschap ..arme jij en luca heb je goed dat je lekker thuis blijft vandaag .. wat zei de ha gister??

nancy zo dat is nog eens een leuk kado hahaha.. doe er mij ook maar een paar hahahah ..wat een gedoe he bij jullie gister hebben jullie nog gehoord wat het voor pakje was???

bubs brrr wat een rotstreek knuffff....

uhhh kwijt ieder een dikke knufff...

hier alles goed maar wat een rot bleehhhhhh weer zeg ...we gaan va ndaag de hal aanpakken we hebben allemaal oude foto,s opgezocht en die doen we dan aan de muur in de hal willen er een foto muur van maken en de nieuwe foto,s doen we ook in oud zwart wit dus denk dat ik maar gelijk een verfje op de muur doe hahaha...

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt goed Angel :D !!

En hier ligt Rinze in de box.. Man wat een verschil. 2 weken geleden hoefde ik dat niet te doen was het alleen maar krijsen.. hij ligt nu al een kwartier :D !

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohh sam vind het zo fijn voor jullie he dat het nu al wat beter gaat gunde het je ook zo..;)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    dank je. als je t vergelijkt met 2,5 week geleden dan is dit al een wereld van verschil!! gewoon een blij kereltje alleen s avonds veel onrust maar goed we gaan nu wat genieten iig!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou dit is uniek hij is in slaap gevallen in de box!!

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    morgen dames!!

sam lekker van je nacht!
    dithje beterschap!!
    angel leuk zeg hoe je je hal gaat doen

HIer erg moe! gisteren een zware dag vooral middag, sam heel moe en mink van middag tot half 12 aan het huilen als hij niet bij ons was..
    Straks met Mink naar het cb! hij heeft vannacht dus van half 12 tot half 5 geslapen en nu van half 5 tot??
    Vanmiddag sam weer naar de peuterspeelzaal voor een urrtje hoop dat hij zich al wat meer thuis voelt;)

liefs! sorry dat ik niet heb terug gelezen

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, heerlijk dat het beter gaat met Rinze!

Oei, veel verkouden kindjes. Beterschap allemaal!

Hier de vertrouwde nacht gehad. 22.30 uur borst en fles (40 cc laten staan), wakker gemaakt om 3.30 voor fles (15 cc laten staan), om 7.30 wakker gemaakt voor bv en fles. Nu liggen we lekker in bed. Iedereen is weg, 1e dag echt alleen! Ga genieten, van Madelief en de rust.
    Hoe ging het bij jullie qua doorslapen (indien van toepassing)? Va wanneer mag dit? Vind het zo jammer om haar telkens wakker te maken! Haha, ze ligt naast me te niezen, we krijgen mooi weer!

Deel Deze Pagina