Wat je zegt Angel, rotweer! Ach, hebben jullie de tijd voor jullie hal-project. Klinkt goed meis! Wordt vast heel erg mooi... Ha had gisteren niet veel toe te voegen... Voor iedere fles neusje leegmaken en neusspray gebruiken. Verkoudheid moeten binnen paar dagen over zijn en anders ab-kuur. Woehoe Sam dat is goed nieuws zeg! Rinze komt er wel zo langzamerhand, kleine topper. Jeetje Bella dat klinkt zeker als een zware dag! Hopelijk gaat het vandaag beter. Succes bij het cb met Mink en ik duim voor je dat Sam het naar zijn zin heeft op de psz! Genieten Marj van je dagje alleen met Madelief! Lekker slapen allebei en natuurlijk Madelief vertroetelen. Er is tegen mij gezegd dat er in het begin 6 uur tussen mag zitten 's nachts, later mag je dit uitbreiden naar 8 uur...
Goedemorgen! Nancy; Hier heb je een schema.. 5x150cc of 6x120cc Naomi drinkt hier 5x150cc (omdat ze de nacht niet meer komt) Maar denk dat je wel snel wat meer kan geven, aangezien Luuk natuurlijk een flinke kerel is qua gewicht. Ik ga het maandag even vragen op het CB, maar ik denk dat ik Naomi ook vanaf volgende week meer ga aanbieden.. vanaf 2 maanden mogen ze tussen de 150-180cc dus kan je bv 165 aanbieden.. (150water+5schepjes) Nu haal ik er nog elke keer 20cc uit zodat ik op 150cc kom Bekijk bijlage 96952
Meiden ik kom straks terug, wij gaan naar de dokter.. controle afspraak voor mij en Naomi, even evalueren hoe het nu gaat
sUCCES, wij moeten zo naar cb.. als het goed is !! hmm en mn dochter heeft t vloeken uitgevonden... sotsedomme..
hai meiden hier gisteren avond met veel pijn naar bed gegaan van het trekken van mijn kies, en door het liggen in bed werd het nog erger dus toch maar van ellende een paracetamol gepakt en manlief heeft zich maar op de bank gelegt zodat ik tenminste een beetje normaal kon slapen. vanochtend opgestaan met iets pijn maar gelukkig wel stukken minder dan gisteren. net gebelt met de lactatiekundige en ik moet dactarin gel gaan gebruiken (heb net gebelt met de ha dus ik ben benieuwd of ik het krijg word terug gebelt) want de lactatiekundige vond het wel erg lang duren (nu 5 1/2 week). en verder moet ik pau d'arco thee gaan gebruik om het mondje van chayenna iedere voeding mee te reinigen en mijn tepels ook. ik hoop echt dat het gaat helpen want ik wil zo graag een vooraardje gaan kolven en invriezen voor als ik weer ga werken maar dat kan ik nu nog niet omdat de schimmel niet dood gaat in de vriezer. ik kom straks als itijd heb ff bijlezen.
Kikkert met kiestrekken meot je niet wachten op de pijn meis, maar bij voorbaat pcm slikken!! Scheelt een heeel eind!! Hmm hopelijk is de spruw snel over.. Niet leuk Knuffel!!
Dithje en Luca beterschap, aaaahw echt balen... Sam goeie nacht dus! Hier 22.00, 3.00 en 7.00 dit keer. Nu hoor ik em pas weer. Snachts korter ertussen dan overdag.. Marj wat n schatje is Madelief op je avatar! Hier mocht Fynn vanaf 1mnd de nacht doorslapen, alleen heeft hij dat zelf nog niet gehoord whaha! Ik ga em gauw halen xx
ja eigenwijs he hahaha...en mijn moeder zei nog pak je nou wat tegen de pijn maar ik dacht nee dat gaat wel tot dat alle 8 de verdovingen uitgewerkt waren.
Suekes: thnx! Wil nog meer spammen, maar ze zijn veels te veel mp + lukt mij niet om ze hier te plaatsen! Es: duidelijk schema! Morgen intake cb, ga dan ook vragen nr nachten... Zit nu op bank, wordt helemaal licht in mijn hoofd, t is net of ik zweef! Krijg zo collega op bezoek. Ze zat voor n jaar in Zweden met vriend, maar kreeg didag mail dat ze nu (na half jr) al terug is ivm relatieproblemen. Wel leuk om elkaar weer te zien en spreken!
Zo wij zijn bij de huisarts geweest.. Alles even geëvalueerd, en we moeten gewoon zo door blijven gaan als we nu doen, dus met de Zantac en de nutriton. Maar dat zei de osteopaat gisteren ook al De Zantac wordt dan waarschijnlijk over een maandje of 3 afgebouwd. Maar dat gaat nu via het CB. Ik blijf de medicijnen slikken die ik nu slik, en ook die kunnen over een paar maanden afgebouwd worden, maar eerst moet alles stabiel worden en blijven. Ik merk wel dat ik me rustiger voel in me hoofd. Meer ontspannen. Als Naomi nu een huilbui heeft (lees hysterisch) kan ik er veel beter mee omgaan.. Naomi is ook aanzienlijk verbeterd, door osteopaat maar ook door de medicijnen voor de reflux. Tuurlijk heeft ze nog hysterische huilbuien door krampjes, maar dat hoort ook bij het baby-zijn (helaas) Nog een maandje dan zijn we daar hopelijk ook helemaal vanaf, van die klote krampen!
sam idd er is echt een verschil wat ik lees van je als met 2wk terug fijn hoor duim voor je dat het zo blijft als nu of en tuurlijk nog beter marj hier sliep ze door vanaf dag 4 en dat mocht ook lag ook heel aan hoe ze drinken ..in begin zat er bij mij ook 6u tussen en later 8u cb vertelde dat er niet meer dan 8u tussen mocht zitten s,nachts maar dat je der overdag dan wel om de 3u moet voeden als ze s,nacht tussen de 6 en 8u doorslapen ..hier nu om de 4u overdag maar ja hier is ze ook al iets ouder dan bij jou dus ik vind lekker laten slapen als ze slaapt hoor ze drinkt goed zo te horen ...lekker verder genieten meis... sue he hallo gaat goed bij je zo te horen fijn hoor knufff
dithje nou hoop niet dat je ab krijgt en alles maar snel over is dikkke dikke knufff.... stuur je straks nog ff pb kikkert auwiii knufff meis... sam hahah die jildou toch succes bij het cb ben benieuwd wat ze nu zeggen van rinze
Mogguh dames! Nou hier een goede nacht. Hij kwam om 4.15u en toen om 7.00u. wilde daarna niet meer slapen, dus heb eerst de douche op z'n heetst gezet en met hem in de douche gestaan. Niet onder de straal maar puur om te stomen. HIj ontspande helemaal, dat wordt een saunaganger Daarna in bed genomen en daar hebben we tot half 10 liggen soezen, kan ik echt van genieten Toen lekker gewassen en gedoucht en toen we beneden waren was hij uit zijn hummetje wat overging in krijsen. Klonk als honger, dus fles gemaakt om half 12 die ie gretig opdronk en toen sliep ie. Snel in zijn bed gelegd en nu slaapt ie al vanaf kwart voor 12 als een os.. Hij is wel nog steeds strontverkouden, arme man Mijn vader komt om 13u even langs.. Heb net via goedgemerkt naamstickers besteld voor het kinderdagverblijf voor op zijn spulletjes. Hij moet 13 en 14 sept 2 ochtendjes wennen *snik snotter* @Dithje, aaaah jij dus ook al ziekies! Beterschap meid! @Sam, wat een openbaring , helemaal super joh!! @Kikkert, auwie! Sterkte met je kies! @Es, bedankt voor het schema! Ik ga het ook nog even voor de zekerheid woensdag bij CB vragen, thanx! En goed tehoren dat het steeds beter gaat met Naomi en jou! Top! @Angel, hey dat klinnkt leuk zeg wat jullie thuis gaan doen, gaaf!! @Marj, veel plezier met de visite zometeen! En wat sneu, zo een onderneming en dan je relatie zien stranden... @Bellamano, sterkte daaro, klinkt inderdaad niet als een fijn dagje...
=ben k weer Mink super goed gegroeid 5070 gram!! ze waren heel tevreden de arts dacht ook aan reflux en als hij er teveel last van heeft moeten we naar de huisarts.. Mink heeft ook altijd een wit tongetje mijn vraag was dus of het van het terugkomen van voeding is of spruw.. Is ze er alsnog vergeten aar te kijken en ik vergeet dat natuurlijk ook weer.. Kan je kindje het hebben zonder dat je het door hebt? heb geen pijn bij het voeden ofzo.. Wat een gedoe trouwens zeg met 2 kids naar het cb!! en we moesten ook nog een door de stortregen erheen lopen Sam heeft zich wel heel goed gehouden ondanks dat we heel lang moesten wachten1! ben weer mega trots op mijn kleine mannetjes ik ga Sam ff naar de peuterspeelzaal brengen en als ik terug ben lees ik ff terug oke?
Bella kan je het er met je vinger/ doekje vanaf krijgen? Dan is het geen spruw en waarschijnlijk moet jij het dan ook voelen ja met voeden! Laat hij vaak los?? Nou hier ook het leed dat cb heet achter de rug.. Ben beetje boos eigenlijk.. Heb gewoon een uur moeten wachten, met een naakte baby. Kom binnen en vraag of hij al uitgekleed moet worden. Ja dat kon wel.. Blijkt dus dat er nog 1 zat die nog naar de arts moest.. Denk waarom moest ik hem dan al uitkleden, hij lag namelijk net te slapen.. Grrrr.. Nou wegen: 5850 gram en 58 cm. Groeit super dus!! Nou toen waren we iets voor half 1 eindelijk aan de beurt.. Doodmoeie kinderen inmiddels.. Had het idee dat het snelsnel moest, want ze had hem eerst niet eens bekeken en zou al prikken maar toen bedacht ze zich dat ze dat nog niet gedaan had.. Goh hij heeft een behoorlijke platte schedel, goh en een voorkeurshouding.. Goh dat roep ik al vanaf de geboorte maar dan word je als onnozel bestempeld.. Ik zo ja we zijn met hem onder behandeling bij een man. therapeut. Hij heeft kiss.. Nou kiss bestaat niet zegt ze.. Nou klaar wat jij wil dacht ik.. Hij is verdorie zoveel verbeterd na 2 behandelingen!! Ze hadden liever een kinderfysio.. nou wat maakt dat nou uit, aangezien hij ook fysiotherapeut etc is.. Maar wel goed dat we naar hem toe zijn gegaan.. snappen jullie het nog?zoek t lekker uit iig.. Maar verder was alles prima.
Fijn is dat Sam.. lang leve het CB Ach, je weet zelf ook wel dat wat je doet goed is Naomi is vannacht om 5 uur gekomen, en daarna pas om 9 uur.. om 11 uur naar de dokter geweest, toen thuis gekomen lekker gebadderd fles gedronken en nu slaapt mevrouw al een half uurtje Ik heb al gestofzuigd gedweild en opgeruimd, nu even tijd voor mezelf
bubsie, wat een fijne schoonmoeder, is niet normaal nee. es. hopen dat tbeter word. succes sam8 fijn dat t nu beter gaat met rinze en wat stom van wijk. ja veel cc maar hij krijgt al 6 flessen van 150 die die eigenlijk wel zo goed als leeg drinkt. hij weeg took al 5350 dus maar ja zal eens kijken want nu komt hij weer in nacht dus ja hoop dat dat toch snel weg is. maar ja verde is t weer van dat pokke weer. doei doei
Hoi meiden, Sorry dat ik zolang niet meer ben geweest, maar ik ben nu aan de medicatie en daardoor ben ik zooooooooooooooooo moe!! Heb gisteren wel wat binnengehouden! Ik lig letterlijk bijna de hele dag op bed. Liam doet het goed, maar weet geen ritme te krijgen.. die komt gewoon als hij zin heeft.. soms na 3 uur, soms 4, soms 5, soms 6. Wat ik geef?? 165 * 5, 6 of 7. Hihi.. Maar verders is hij zoetjes.. Ik heb geprobeerd terug te lezen, maar val zowat weer in slaap.. pffff. Ik ben echt op!!!
Fijn dat alles goed was bij de dokter Es! Nee toch Sam, Jildou aan het vloeken geslagen... OEPS! Auwie Kikkert, die kies van jou klinkt heel erg pijnlijk! Fijn dat de lactatiekundige je een aantal tips heeft gegeven tav de spruw. Heb je het zalfje gekregen van de ha? Joh Marj licht in je hoofd, dat is niet fijn! Rustig aan doen joh... Veel plezier met je collega! Heerlijke nacht Nancy en wat heb jij lekker getut/genoten met je mannetje, heerlijk! Spannend he dat wennen op het kdv? Luca moet 9 sept gaan wennen. Die stickers is wel een goed idee, ga ook even kijken. Zooo Bella Mink is lekker gegroeid zeg! Ai waarschijnlijk reflux... Bah wat is dat toch vervelend zeg. Lekker trots zijn op je mannetjes hoor! Hoe heeft Sam het gehad op de psz? Super dat Rinze zo goed gegroeid is Sam en verder een dikke boehoe voor het cb! Waardeloos dat ze je zo lang laten wachten met 2 kids en dan ook nog eens niets van je aannemen:x. Heeft Rinze zijn prikjes gehad? Knuffel MamaT! Hier; blegh wat kan een mens zich slecht voelen. Heb van half 11 tot half 2 met Luca liggen slapen, heerlijk... Maar nog steeds een wrak.
@Dithje, Jazeker spannend! Zeg ook steeds; dat wennen is niet voor de kleintjes maar meer voor de ouders 8) Ja zeker handig die stickertjes want zijn spulletjes moeten daar echt achterblijven.. en ik raad je ook aan een schriftje of een oppasboek mee te geven, dan kan het personeel er leuke dingetjes in schrijven over 'm had het gevraagd en bij ons KDV doen ze dat. Pffffff balen zeg dat je je (nog) zo slecht voelt... nou lekker uitzieken hoor, al zijn we nu moeder en kan dat bijna niet meer he Beterschap meis!