Zo Mark ligt eindelijk te slapen, is vanaf vanmorgen 9 uur wakker geweest , nu even tijd voor mezelf en nog ff eten (nog geen tijd voor gehad ). Afgelopen dagen druk gehad en geen tijd gehad te reageren en bij te lezen sorry! ik zal zo nog ff wat pagina's terug lezen! Morgen naar het CB, ben benieuwd
Wennen is zeker voor de ouders Nancy, boehoe de waterlanders lopen nu al! Volgens mij doen ze oppasboekje/schriftje sowieso bij ons en hoef ik dat niet zelf mee te geven, maar dat ga ik nog even navragen! Die Mark Einneh, al zolang wakker... Houdt zijn moeder goed bezig zo.
@ Bubsie: das idd een rotstreek van je schoonmoeder! ik zou woest worden! succes bij de tandarts vandaag @ Guppie: fijn dat het zo goed gaat meid! @ Nancy: jammer dat je die krasloten weg hebt gegeven @ Sam: fijn dat je een aardige nacht hebt gehad! Heerlijjk dat Rinze het zo goed doet! Fijn het CB...... daar wordt je echt niet blij van! @ Dithje: beterschap meid! @ Angel: veel plezier met klussen! prima regendag voor uitgezocht @ Bellamano: das een heftige dag zeg! knuf!! fijn dat alles goed gaat! Mark heeft ook altijd een wit tongetje.... morgen dus maar even naar vragen..... @ Marj: succes met je 1e dag alleen! geniet er van meid! ik mocht Mark na 2 dagen 6 uur door laten slapen, dit heeft hij echter nog nooit gedaan, max 5 (afgelopen nacht ) @ Kikkert: hoop dat de pijn snel over is! knuf meid! @ Es: Fijn dat het zo goed gaat met jou en Naomi! ga zo door! @ MamaT: fijn dat het iets beter gaat! dikke knuf meid!
Hey meiden, pfff, wat een drukte deze week. "Gelukkig" heeft de visite van vanmiddag afgebeld zodat ik ook weer even bij jullie kan zijn. Heb een klein stukje teruggelezen, maar alles is echt onmogelijk. @ Sam: pfff, wat een raar CB bij jullie! Dan zou je hier eens moeten komen, dat zou je een verademing vinden. Gewoon je eigen gevoel volgen hoor! Als je het van hun had moeten hebben had het nog steeds zo beroerd met Rinze gegaan. Hmmm... Jildou vloeken.... Kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent. @ Dithje: joh meid, ziek! Bakkes!!! Heel veel beterschap voor jou en Luca! Dikke knuf! @ Nancy: spannend zeg, die wenochtendjes. Hier heb ik ze niet gehad, was al aan het werk toen Sebas voor het eerst naar het KDV kon. De eerste keren wegbrengen is niet leuk, maar echt, er komt een tijd dan zien je je niet eens meer en hebben ze ook geen tijd om mee naar huis te gaan @ mamaT: jeejte, bij jou gaat het nog niet lekker zeg. Heel veel sterkte! @ de rest: dikke knuffel!!!!! @ hier: Juliette reageert goed op de nieuwe voeding. Helaas alleen nog wel veel buikpijn gisteren en vanmorgen, dus de halve dag lopen koala-en (en nu spierpijn). Maar ja, de oude voeding moet er ook uit en dat duurt wel een week of 2 voordat ze alles kwijt is. En poepen is een drama, 1x per 2 dagen en dan gelijk zoveel dat geen enkele luier het aan kan (kan nog eens een maatje 6 van Sebas proberen, mss dat die het houdt ) Dus de wasmachine draait dan overuren. Gisteren zelf ineens bij de HAP beland: kreeg ontzettende jeuk en had toen ik keek rare bultjes op m'n benen. Maar ik kreeg meer jeuk en zat binnen no-time compleet onder de galbulten waarvan sommige ter grootte van m'n hand M'n benen, billen, rug, en armen. Echt niet normaal meer! Volgens de huisarts een allergische reactie op iets. Maar ja, wat????? Kreeg gelijk antihistamine-meds en gelukkig was het vanmorgen al zo goed als over. Nou maar hopen dat het niet weer gebeurt. Vanavond flink aan de knutsel voor Sebas z'n traktaties. Morgen alleen met de 2 kids en dan ook de taart voor Sebas bakken, hopelijk hebben ze een beetje een synchroonslaapje.... En verder het huis aan kant maken.
Ach.... 9 uur eten, verschonen (poepluier), tijdens het verschonen plaste meneer de vloer, tafel en het aankleedkussen eronder en hierna poepte hij ook nog even , dus gewassen en schone kleren aan. Toen nog wat eten, in de wieg gelegd. Heeft ie anderhalf uur liggen kijken, honger -> weer eten dus. Wandeling gemaakt, was ie bijna in slaap gevallen maar het begon weer te regenen dus naar huis gegaan en weer wakker dus. nou ga maar door en nu is hij alweer wakker
een wonder is geschiet....... ik heb een kaart gekregen van de afdeling/collega's wat een prestatie he na 5 1/2 week. vraag maar niet wat voor een kaart maar tis het idee zal ik dan maar zeggen he . net overgins ff gebelt met het werk ivm de werkplanning die krijg ik dadelijk (ze hebben zonder overleg gewoon vakantie ingepland de lullo's :x ) dus ik ben eens benieuwd
Hoi hoi, Ben ik ook weer even....tussen alles door. Hulp gevraagd!! Wie van de mamma's hier weet misschien wat ons mannetje heeft? Hij heeft felrode wangetjes, met pukkeltjes, oogt als een beetje schraal (die ook op zijn kinnetje/boven zijn oogjes/achter een oortje zitten), verhoging sinds gisteren....(heb ook het CB al gebeld, wordt vandaag nog terug gebeld). Want gisteren dronk hij flessen nog goed leeg, maar vandaag doet hij de fles in twee fases. Eerst iets meer dan de helft en valt dan als een blok in slaap om een uur later dan het restant te willen drinken. Vind ook dat er toch steeds voeding terug blijft komen, soms zelfs nog na 3 boeren en rechtop houden 15/20 minuten....? Las net ff snel terug, maar snap het ff niet. Maandag bij het weeguurtje heb ik gevraagd wat hij in zijn flesje mocht hebben aan cc. Ik gaf toen aan dat wij hem 6x 120 cc geven. Dat was prima zei ze, want hij mag in principe 6x 150 cc hebben (150 cc wil hij voornamelijk in de nacht).....nu zie ik net die tabel van Es en die geeft dat pas aan na 6 weken, ons mannetje wordt morgen pas 4 weken. Hij weegt natuurlijk al wel 4940 gram, zou het dan kunnen kloppen? Brrr....het gaat hier allemaal nog steeds goed, maar soms is er even wat onzekerheid. Alvast bedankt voor jullie hulp. Groetjes!
Pooh jeetje meis... Gelukkig gaat het nu beter!!! Normaal ben ik altijd van het ene oor in, het andere oor uit.. Maar nu denk ik, verdorie ben 6 weken met hem bezig geweest en jullie doen geen snars, en nu ook nog zeggen dat hetanders had gemoeten... J2J sorry meis, ik weet het niet.. Einneh.. leuk hoor, kinderen !! SOrry ben niet erg uitgebreid aan het reageren. Ik ben in shock.. Jildou ligt al 2 uur in bed, Rinze slaapt ook lekker in bed !! Zal nog ff snel stofzuigen dan is het hier weer wat aan kant.. Ik zou dweilen maar dat laat ik wel, zonde voor de moeite met dit weer !!
ikke ben blij ik hoef pas 25 oktober weer te beginnen met werken ipv 24 september. dus ik heb nog heerlijk 4weekjes vakantie na mijn verlof het enige wat ik moet doen is op dinsdag elke week naar school maar goed dat overleef ik ook nog wel
@Dithje, ja hier moeten we het zelf meegeven.. Had toevallig een oppasboek van Dikkie Dik gekregen dus geef die mee @Einneh, wat een nachtbrakertje die Mark! Nu ff eten inderdaad... succes morgen bij CB! @Pooh, haha nou ben benieuwd.. hij zal het vast heel erg naar zijn zin krijgen, maar om dat kleine ventje daar achter te laten.. *snik snotter* En jeetje wat een verhaal over die galbulten!! Heb jij weer! Hopen dat ze weg blijven... en wat goed dat Juliette goed reageert op haar nieuwe voeding! Maar mama kan wel blijven wassen begrijp ik pffff, succes meid En succes met al je bak-avonturen!! @J2J, ik heb eerlijk gezegd geen idee @Hier, mijn vader is weg, die heeft Skype geinstalleerd voor als hij van de winter weg gaat en hij zijn kleinzoon kan blijven 'zien' vanuit Portugal... beter in reallife he maar hij weet inmiddels dat ik het echt niet tof vind (had ie tegen mijn tante gezegd) en nu gaat hij niet zo lang als het goed is.. 8) Ik word echt chago van dat weer!! :x
hey meiden, even rap een teken van leven geven Deze mama is lekker druk aan de regel, want school begint volgende week weer en mama heeft huiswerk We hebben kijkdag gehad in het nieuwe klasje van de oudste en is de vakantie geevalueerd. Aangezien meneer toch wel erg hyper en agressief kan zijn, kon mama op zoek naar een psych voor navolging en eventueel medicatie om hem rustig te krijgen. gelukkig ook meteen het adres voor aan auti-tandarts gehad,want hij heeft een afgebroken kiesje. Dus meneer mag binnenkort onder een roesje zijn gebit laten doen. Luna had gister even een bruldagje, haar darmpjes moeten enorm wennen aan de nieuwe voeding, maarrrrr....ze drinkt ze leeg Vanaf morgen ga ik voorzichtig ophogen. Ze drinkt nu 5x 120cc +4 schepjes. Alleen de medicatie is een ramp. Blijkbaar is het enorm smerig en ik heb alle trucs toepast om het erin te krijgen, maar madam wint,ze spuugt het weer uit. dus morgen maar bellen of ik niets anders kan krijgen. morgen ook de eerste keer naar de peut, spannend!!! Ik ben er weer vantussen, krijg zo foon van een psych,die zou rond 16 uur bellen. als het lukt kom ik vanavond reageren.
Nou, inmiddels ben ik terug gebeld door het CB. Maar ben niks wijzer geworden, alles wat ik nu al doe moet ik zo blijven doen, dan gaat het "vanzelf" weer over....oke dan, als jij het zegt, dacht ik. Maar, ik houd het in de gaten en anders bel ik de ha. Zij dacht dat het gewoon uitslag is wat meer baby's krijgen (normaal voor baby's van 6/7 weken zegt ze, nouh zeg ik hij is morgen 4 weken....oh ja ja....lekker vaag). Nu slaapt ons mannetje, is wel even lekker, voor ons, maar zeker voor hem. Ik laat hem nu zelf maar even komen voor de fles, ga niet wakker maken.
Hey meiden! J2J ik weet het helaas ook niet, mijn nichtje Daisy had ook die wangetjes en dan flink schraal en ze hebben een goedje van de ha gekregen en dat hielp. Het spugen... iemand die daar antwoord op heeft, graag want ik wil het ook wel eens weten. Fynn spuugt tijdens de voeding aan de borst en er komen echt 3 gutsen uit. Vervolgens 2 boertjes na de voeding en dan spuugt hij nog wel 2 keer een beetje verteerde melk. Zijn mondje weer zuur... En meneer geeft geen kik hé, hij heeft er totaal geen last van. Vanmiddag bij het CB geweest en hij weegt 4080 en is 54,3 cm. Dus hij groeit verder supergoed daar ligt het niet aan. De enige die last heeft van het spugen is dus mijn gevoel en het wasmachine... What to do... Die johannesbroodpitmeel doet ook geen donder alleen handig in de fles zodat Fynn hem niet te snel leegdrinkt. Had het hem net gegeven 10 min voor en na de borst en nu spuugt ie zo mogelijk nog meer... grrrr. CB dacht aan reflux maar ik weet niet eens wat dat inhoud. Hij is namelijk erg onrustig aan de borst als hij last krijgt van het zuur en vervolgens spuugt ie mn borst onder en naderhand nog een paar keer. Ik dacht dat ie gewoon lag te persen om te poepen hahah. Ben wel heeeel trots op onze kanjer dat ie zo goed groeit en tis zo'n lekker ventje, zo chill en relaxt, we hebben het getroffen! Pippo, oh ZNM hahahaha, nouja niet om te lachen natuurlijk maargoed, had ik ook wel bij kunnen komen kleppen dan. Pooh, bah beterschap zeg!!! xxx
Nancy tof dat je paps er dan rekening mee houdt, is toch fijn!! Het is niet net zo als real life maar iig niet volledige radiostilte! Knuff! Andere meiden allemaal een knuff heb het wel gelezen maar weet niet meer welk verhaal bij wie hoort, schaam schaam sorry! xxx
Hee meiden Een deel bijgelezen, maar ff in tijdnood Es fijn dat ze voruit is gegaan bij de osteopaat, en dat jij je ook wat beter voelt Guppie fijn dat het beter gaat, ook wel weer lekker in je eigen huisje straks denk ik Dithje beterschap, sneu ook dat je kleine man nog zo verkouden is Sam wat goed dat het beter gaat met Rinze. Hier weer een goede dag, ze heeft tussendoor 2 keer een uurtje geslapen, en nu slaapt ze weer denk ik, hoor haar niet. Ze huilt ook al 4 dagen niet veel meer. Denk dat het toch aan de pepti ligt, ze heeft ook bijna geen darmkramp meer, en eerst schopte ze hele dag met armpjes en beentjes. Het cb zei dat ik mag uitkomen op max een liter voeding, dus meiden als je kleine een keer echt honger heeft, gewoon iets meer geven kan geen kwaad. Kim heeft al die tijd teveel gedronken, en is gemiddeld aangekomen. Dan zal ze het wel nodig hebben gehad denk ik dan maar xxx
Zo Vincent en me vader zijn naar de auto kijken! ben erg benieuwd! Naomi heeft om half 5 de fles gehad, moest eigenlijk 4 uur maar ze lag zo lekker te snurken En nu net viel ze in mijn armen in slaap, dus maar weer weggelegd in bed.. en ze slaapt gewoon weer! Heeft mijn meissie nou zoveel slaap nodig of is het wel normaal dat ze weer moe is na anderhalf uur wakker geweest te zijn?
Dithje voel je je alweer wat beter? Nancy toch fijn van het skypen, maar snap jou ook wel ja! Suekes: spugen, zou ik me idd niet druk om maken zolang hij er zelf geen last van heeft. Het maagklepje skuit vaak nog niet helemaal zeg maar..
Heb nog niets terug gelezen.. Anissa heeft vandaag haar eerste prikjes gehad en nu heeft ze koorts en wat huilerig, afwisselend met kleine slaapjes en een beetje drinken.. Heb een halve zetpil gegeven maar daarna poepte ze meteen maar ik zag het stukje niet meer en durf nu dus niet zomaar een nieuwe te geven. Maar even afwachten hoe het gaat... Ze kreeg ook nog een hepatitus B injectie, misschien dat ze er daarom wat meer op reageerd... sneu hoor! Ze weegt nu 5050 gr en is 56cm. Eens kijken of ikterug kan lezen... hen nog niet eens tijd gehad om te koken dus geen idee wat ik moet eten. Mannetje is weer werken.