Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    hey meiden,

*schaam schaam* heb jullie verwaarloosd.
    het was hier hectisch. Ben 4 dagen niet thuis geweest. Ze zijn eindelijk onze cv komen maken! :D:D maar met al dat boren was het niet te doen om thuis te blijven met Lauratje.

Nu is het ene probleem opgelost,nu een ander. :x:x
    de muur in de kruipkelder onder Laura haar slaapkamer slurpt al het grondvocht op en nu is dus heel de vloer naar de knoppen in haar kamer :x:x
    dit zijn gelukkig kosten voor het hele gebouw want dat gaat wel wat geld kosten ;)
    ach ja,zo blijven we bezig :x

sinds gisteren kan ik mijn jeans aan van voor men zwschap! :D ben echt trots haha. Men mooie lingerie terug aan,nu men oude kleding en dan lekker men laarsjes met hakjes :D:D voel me terug vrouwelijk! nu die buik nog weg ;):p

Morgen lekker gaan shoppen! heb er zin in.
    Vandaag langs het cb en op 14 dagen was Laura 265 gram gegroeid en 2.5 cm :$ daarom paste haar maatjes 56 niet meer :p

nu even met de priester bellen om de datum vast te leggen voor haar doop. We gaan eind september niet op vakantie maar geven een mooi doopfeest :)

misschien lees ik vanavond even terug maar denk dat ik gewoon hier terug bij spring :)

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal

niet terug gelezen ook niet zon zin in nu ben een beetje te moe was een druk dagje maar de gang is af ..we hadden eerst bruin en oudbruin barok en nu hebben we grijze muur met houd in de ene hoek en op de lange muur hebben we allemaal foto,s in zwart wit (oud look) in zwart en zilver lijst ga er ook nog iets schilderen denk ik iets in sierlijnen met zwart en zilver ...zal dit weekend ff foto plaatsen ... morgen een dagje achterhoek eerst jelle ophalen dan na zus lief en dan een bakkie doen bij mijn oude vriendin heb er zon zin in elkaar zo lang niet gezien :)...

iedereen een dikke knufff ga nu ff zitten en bakkie doen met de mannen onze caitlin zit te kletsen in de box hahaha..

dus denk dat ik morgen avond er pas weer ben en heel miss als ik me een beetje voel vanavond nog ff....

liefs

3. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat Juliette goed op de nieuwe voeding reageert Pooh! Bah, nu die verrekte buikpijn nog weg zien te krijgen... Wat? Jeetje zeg, wat een gekkigheid bij jou zeg:$!

Hmm J2J kan je helaas niet helpen meis, geen ervaring mee... Sorry! Jeetje zeg, aan het cb heb je in deze ook geen klap. Heel fijn ook dat ze precies weten over wie ze het hebben en hoe oud hij is, sjonge zeg:x. Misschien toch maar ha bellen morgen?

Heerlijk Kikkert!

Lief van je vader Nancy dat hij Skype heeft geinstalleerd, maar toch ook vervelend dat hij weg gaat... Voordat je het weet is ie er al weer joh... (probeer je een beetje op te beuren, maar denk niet dat dat heel veel zin heeft;)).

Super Mamasan dat Luna haar flesjes leegdrinkt! Hoe was je gesprek met de psych?

Fynn groeit echt goed zeg Sue, top meis!

Oh Eline wat ontzettend goed dat Kim niet meer (zoveel) huilt! Ben zo blij voor jullie, wat moet het een opluchting zijn. Je hebt gelijk hoor meis, honger is honger;).

Voel mij eigenlijk nog niet echt beter Sam, blegh! Maar ja... Hoe is het met jou meis en Rinze?

Ah MoederK wat zielig die prikjes en dat Anissa er nu zo ziekjes van is:(... Hopelijk is ze morgen weer de oude! Hmm Hep B prik, die zit toch niet in het vaccinatieprogramma?

Jippie Petatje de cv gefixd! Maar nee toch, niet een nieuw probleem... Jeetje zeg, het houdt ook niet op! Whaaaa je eigen broek aan, toppie:D.
    Zo Laura is ook al zo goed gegroeid, gaat goed met de kindjes... Veel plezier morgen met shoppen!

Super dat de hal af is Angel! Lekker genieten van je avondje met de boys en veel plezier morgen!

Hier; brrr wat een weertje vandaag zeg... niet dat ik naar buiten hoef ofzo;). Voel mij nog steeds niet goed, heel erg verkouden, hoofdpijn, zere keel en ik hoest alsof ik een verstokte oude roker ben van 90 jaar:$. Maar ach, gaat ook wel weer over en die zere keel is goed voor de lijn:p.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Met mij moe, hoofdpijn, zere rug/bekken, maar ach ;) Rinze slaapt eens voor de verandering s avonds.. Best handig die prikken ;) ... Ooh wat gemeen.. Rinze is vandaag na het cb bezoek vooral aan het slapen en zo nu en dan drinken ;) !!

All.. ben ff beetje typemoe, voel me niet zo toppie, dus reageer ook even niet.. sorry!

5. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He bah Sam het houdt niet over bij jou zeg... Ga jij maar lekker typ-moe zijn meis en aan jezelf denken. Wel lekker dat Rinze de hele avond al slaapt, maar toch zijn de prikjes zielig;)! Heeft hij ook koorts/verhoging dan?

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou heb niet gemeten, koorts niet, misschien wat verhoging.. Hij vindt dat niet zo leuk en wil hem niet te veel 'pesten' .. kan ook best zijn omdat hij gewoon moe is hoor in combi met de prikken dan.. M'n lekkere mannetje :D !

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Sorry hier ook een beetje BLEH.. Luuk is de hele middag aan het spoken geweest en nu eindelijk na een hallf uurtje stil :(:(
    En o ja; wij gaan natuurlijk zaterdag naar dat popfestival maar dat terrein is altijd erg blubberig dus hoe denk je dat het er na al die regenval aan toe is?? Juist ja... ;) Bah baal echt! Ga namelijk niet tot mijn enkels in de mud staan grrrrr :x Daar gaat ons middagje/avondje vrees ik!!! :( ^%$#@

@Dithje, balen dat je je nog niet goed voelt meid... bleeeeeeeeeeh hoop echt dat je snel opknapt!

@Sam, je bent niet gemeen, mag jij ook eens wat rust? Godsamme, heb je wel verdient zeg ;) Geniet ervan meid

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    En Bas komt net woest beneden (is veel voor nodig!) Onze tvtje in de slaapkamer incl DVD was kapot.. Viel binnen garantie, dus teruggebracht. Weeeeeeeken moeten wachten op reparatie, haalt ie 'm net op, hangt 'm op, doet ie helemaal NIKS meer (eerst namelijk wel geluid maar geen beeld en nu echt niks meer..)! Hij gaat nu bellen, heb medelijden met de persoon aan de andere kant :$;)8)

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Dithje en Sam, veel beterschap!!
    Hopelijk is je verkoudheid snel over Dithje en Sam, hopelijk gaat het ook snel beter met je bekken!

Ja, ik wist ook niet dat Anissa ingeënt zou worden tegen Hep.B.
    Ze zeiden dat het komt omdat mijn man in een risicogebied geboren is (marokko). Beetje vreemd want hij is daar wel geboren maar woont verder zijn hele leven al hier......maar goed, het zal wel.

Ze ligt nu al een tijdje naast me te slapen op het voedingskussen. Is natuurlijk beter als ze in haar bedje slaapt maar ga haar nu niet wakker maken, ben blij dat ze even slaapt (blij voor haar).

O ja, Anissa heeft een lichte voorkeurshouding dus daar moeten we nu extra aandacht aan besteden.

Verder was die man van het CB aan het doorhameren over die buikligging. We moeten dat echt een paar keer per dag doen en dan 7 minuten! Maar ze vindt het echt niet leuk en gaat alleen maar hard huilen en ligt dan met haar gezichtje plat op bed. Dus na 1 á 2 minuten stop ik steeds want vind het niet nodig om haar overstuur te maken. Mijn zus vindt het ook onzin en zei dat zij dat ook pas later deden, in ieder geval pas toen hun kleine het minder erg vond..

Lastig hoor.. :(

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Getsie Nancy, jouw middagje was niet zo gezellig dus...:(
    Echt waar joh, dat weer in Nederland:x:(:x:(. Het is verdorie augustus en het komt met bakken uit de lucht. Hoop echt dat jullie avondje door kan gaan, even lekker eruit!
    Argh meis wat een lullo's! Daarvoor breng je je tv toch niet weg om het vervolgens nog meer kapot terug te krijgen? Stom!!
    Hoe is het telefoongesprek afgelopen??

Aha vandaar die Hep B injectie MoederK! Hoe moet je aandacht besteden aan de voorkeurshouding dan meis, hebben ze dat nog gezegd? Hmmm zeker lastig dat Anissa het op d'r buikje niet leuk vindt... Luca vindt het heerlijk om op z'n buikje te liggen dus kan je ook niet helpen met tips ofzo...

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MoederK, Luuk vindt het juist geweldig om op zijn buikje te liggen, dus ik weet het eerlijk gezegd ook niet....

@Hier, nou die vent van mij ontploft zowat! hangt dus nog steeds in de wacht he!!! :$:$ En toen had ie eindelijk iemand, wordt de verbinding verbroken, hij wordt echt helemaal leip hiero :$:$ (logisch)

btw, gaat hier om mediamarkt, even anti-reclame maken!! :x:x

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK wat ik van de week ook al zei, leg haar op je buik op je eigen buik dat vinden ze vaak wel fijn! Jildou vond het ook nooit wat, hebben het ook weinig gedaan en niets aan de hand hoor! Voorkeurshouding Dithje wil je daar meer over weten?? Heb wel een folder :p ;) Beetje onzinnig, want Jildou had ook voorkeurshouding...

13. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zooo druk druk druk hier.. pff iedereen wil in een keer weer geknipt/gekleurd worden en ik wil dat het liefste deze week gedaan hebben want volgende week is mijn vriend ook weer werken dus word het ook wat moeilijker.
    Ben blij als ik zelf eindelijk aan de beurt ben voor een knip/kleur beurt want het is errrrggg nodig. Maar dat is volgende week als het goed is :D

Met Jayden gaat het verder allemaal prima, hij krijgt al steeds meer maatje 62 aan want 56 word hem echt te klein.
    Hij is best lang dus de broekjes enzo worden te kort. Shirtjes gaan op zich nog wel. En rompertjes heeft hij nou alleen maar 62 aan want die van 56 zijn echt te klein.
    We gebruiken nu difrax s fles met 1.2.3 speen, die fles op stand 1 in combinatie met de nutriton door de voeding werk perfect want nu doet hij ongeveer 20 min over zijn fles! En eerst binnen 10 minuten leeg dus dat scheelt nogal!

Heb ook weer druk weekend voor de boeg dus denk dat ik niet veel tijd heb maar probeer nog wel wat te komen!

dikke knuffel voor iedereen!

14. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    nancy; logisch dat bas op ontploffen staat.. zou ik ook hebben hoor! suc6

moederk; hier ligt naomi ook niet graag op haar buik maar ik probeer het wel zo vaak mogelijk te doen.

Sam; fijn dat Rinze slaapt, al is de reden wat minder. Wij moeten maandag voor de prikken.. zie er nu al tegenop

Morgen moet ik terug naar het ziekenhuis, nacontrole, ben benieuwd.

Naomi ligt nu in bed te mutsen, ze is wel moe, maar kan de slaap niet vatten.. nu weer brullen, ga er maar heen!

Maken jullie je kleintjes eigenlijk wakker voor de laatste fles? of zijn ze dan al wakker?
    En gaan ze daarna gelijk weer slapen zodat jullie ook kunnen gaan slapen?
    Als ik Naomi om 23:30u uit bed haal voor de fles wordt ze meestal niet eens wakker.. ja beetje half wakker, maar als ik haar na de fles wegleg valt ze eigenlijk gelijk in slaap.

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hij heeft 3 kwartier in de wacht gestaan, waarvan hij er 5 keer uitgegooid is! Ik zeg: "let op, straks om 21u hoor je dat ze gesloten zijn als je terugbelt" en ja hoor! Nou hij werd gek! Bleef wel netjes hoor maar hij was woest! Kreeg de beveiliging aan de telefoon omdat niemand hem te woord durfde te staan (en hij schold niet hoor, hij bleef echt heel netjes..) Nou hoe gek wil je het hebben, wat een ballentent zeg! Die beveiliging gaf hem zelfs gelijk nou nou wat een aanfluiting :$ Nu wordt ie teruggebeld, nou zal mij benieuwen!! ;)
    Zit hier ook te koken :x:x

...21, 22.... *ZEN*

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, Luuk slaapt dan altijd half rond 23u en dan krijgt ie ook nog een schone luier voor de nacht. Vaak slaapt ie aan het einde van zijn fles, maar drinkt 'm slapende.. kunnen we 'm zo wegleggen :)

@Goldy, fijn dat alles goed gaat!

17. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dat meen je niet Nancy! Hoe onbeschoft:x!! Whahahaha wat een stelletje imbecielen, de beveiliging aan het woord laten... Whihihi wat een giller! Het is gewoon te bespottelijk!

Wahahaha nee hoor Sam... Is inmiddels wel bekend;). Was alleen benieuwd wat het cb erover te zeggen heeft... Volgens mij is dat namelijk hun nieuwe uitvinden, die helmpjes...

Geef ze eens ongelijk Goldy, handig toch zo'n kapster in tha house;)! Super zeg dat de 1-2-3 speen in combi met nutriton werkt voor Jayden...

Heel verschillend Es, vanavond laten we Luca zelf komen voor de fles maar we hebben hem ook wel eens wakker moeten maken...

Hier; voedingen van Luca gaan goed vandaag, want het gaat lukken om op 5 voedingen uit te komen! Dit waren de tijden en daarbij hebben we hem iedere keer zelf laten komen...
    04.45 uur
    08.30 uur
    01.45 uur
    17.45 uur
    ???? uur
    Ben benieuwd hoe laat onze makker zich gaat melden voor de laatste fles!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, ja stelletje idioten, niet normaal joh :x
    Hey wat goed zeg dat schema, echt super!! :$:) Ben zo benieuwd hoe laat ie komt, wat een rust dan he :)

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi heeft om 8 uur vanavond nog een fles gehad en zit ook te denken haar niet wakker te maken om half 12 straks en haar zelf te laten komen.. maar ben bang dat dat dan vannacht gaat worden terwijl ze al nachten doorslaapt..

wat zal k doen?

20. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, oh wat goed zeg, mooi schema! Wel fijner 5 voedingen he!

@ es, ik zou haar denk ik wel wakker maken anders komt ze dadelijk in de nacht, en als ze toch haar fles goed drinkt half slapend maak het toch niets uit?
    Wij maken Jayden ook wakker voor de laatste fles en gaat daarna ook weer meteen slapen :)

Share This Page