Hoeveel drinken jullie kleintjes eigenlijk nu? Jayden krijgt nu nog 145 cc en de laatste fles 150 cc. Maar het duurt denk ik niet lang meer dat ik weer moet ophogen want het lijkt wel of hij weer sneller honger begint te krijgen.
wat een gedoe met flessen, hoeveelheden, spenen, schema's hihi.. heb er geen kaas van gegeten zeg maar...hier drinken we zoveel en vaak we willen...heeft ook zo zn voordelen!!
nancy jehhh wat een raar volk ook of niet dan zal ik ook boos om worden .:x.vodafone krijg je ook nooit te pakken ben je eindelijk zover in het menu verbreken ze de verbinding brrrrrrr:x... es ik zal der gewoon wakker maken want ze heeft haar ritme nu en om nu dan al op 4 flessen te gaan zitten als ze niet komt lijkt me een beetje vroeg want ik las dat naomie ook nog maar 150 drinkt inplaats 165 goldy hier drinkt ze nu 5x 165 150 water maar met zo af en toe 180 water is normaal 200 voeding maar dan drinkt ze 180 190
dithje yoehoeoee wat goed van luca zeg gaat goed zeg als hij dit een paar dagen zo heeft zal ik gaan schuiven in de tijden niet extreem maar zo danig dat je de laatste zeg maar om 12u krijgt zeg maar dan heb jij ook weer iets meer nacht rust ...
sam idd heeft ook zijn voor delen maar ik vind de fles toch iets meer voordeel hebben je zit vrij makkelijk op een ritme en je weet precies hoeveel ze drinken enz ..al vind ik het jammer dat ik maar zo kort bv heb kunnen geven want had graag de 1e maand willen doen maar helaas zat er dit keer niet in...
Goldy Kim krijgt 6 x 130, en vandaag nog 100 extra tussendoor, ze weegt 4450 gram. Ik maak een kan voor een halve dag, en daar schenk ik uit. Dithje beterschap meis, naar dat je niet lekker bent Kim was vanavond wat aan het jammeren, maar was maar 1,5 uur. Nu ligt ze al een uur op ons bed te slapen, kon haar dus goed kalmeren. Ik ga Kim de laatste fles geven, en mijn bedje in. Welterusten allemaal xxx
Ben ook erg benieuwd Nancy, tot nu toe is het stil boven! Is Luuk nog steeds z'n slaap van vanmiddag aan het inhalen? Je moet er dan zeker vanuit gaan dat ze ergens in de nacht gaat komen Es. Lastige keuze! Luca drinkt al een hele poos 165cc (150 water + 5 scheppen) Goldy. Klein hongerlapje hebben wij. Whahahaha Sam, heeft zeker z'n voordelen! Ja precies Angel, maar wou vandaag eens uittesten hoe het zou gaan als we hem iedere keer zelf lieten komen en dat gaat dus goed! Hij heeft kennelijk echt genoeg aan 5 voedingen dus daar ben ik wel blij mee...
@ es ik zou ze ook wakker maken, want anders komt ze misschien vannacht inderdaad. dat heb ik nu ook. ik maar djesslyn straks ook wakker zodat ze de nacht lekker doorslaapt. @ hier besloten volgende week weer te gaan knippen. werd iedere keer gevraagd wanneer ga je weer beginnen. (dacht hallo... ben bevallen or... en djesslyn komt soms s avonds wat vaker dus heb dan niet echt een ritme). maar goed we gaan het weer proberen. kijken hoe het gaat met djesslyn en manlief als ik weg ben. hopelijk komt ze dan niet dat ze honger heeft. zal wel goed komen. Net is mn moeder geweest en ze mocht djesslyn in bad doen, vond ze natuurlijk helemaal leuk! nu ff op de bank zesde zintuig aant kijken. is lang geleden dat ik ff rustig tv heb gekeken s avonds. dus ff genieten. slapen we morgen wel uit.(als djesslyn nog ff terug wil slapen)hihi
dithje idd ff een paar dagen zo laten voor dat je gaat schuifen in de tijden anders is hij miss gelijk weer van slag af en dat is niet de bedoeling toch eline fijn dat kim het goed doet nu voor jou ook rustiger slaap lekker meid..
mmm.... juliette krijgt 6 x 100, soms voor de nacht de 6e fles 135, en woog vorige week 3980.... Geven wij nou zo weinig??? Volgens het CB niet, maar als ik al die hoeveelheden voorbij zie komen....
ow en ff vraagje over heiderbos centerparcs is dat een leuk park? we willen met de korting van felicitas in november een midweekje weg gaan. en in dit park en kempervennen heb je die nieuwe huisjes en daar wil manlief heen. kempervennen zijn we vorig jaar geweest dus die niet.
@Angel, ja joh, service is tegenwoordig ver te zoeken :x En zwaar dagje voor jou las ik! Wel mooi geworden volgens mij, foto? @Dithje, ja zeker zijn slaap aan het inhalen denk ik.. Zal ie wel uitslapen morgenochtend denk ik, maar we krijgen om 10u visite dus we hebben er weinig aan is Luca al geweest??
nancy ja is wel mooi geworden maar foto komt nog hou je tegoed haha... ja serves is ver te zoeken tegenwoordig:x
@ bubsie, hier werd ook al snel gevraagd wanneer ik kon knippen, pff rustig aan mensen.. net bevallen . Maar nu begin ik weer rustig aan ook al heb ik er nog niet zo`n zin in haha.. Jayden krijgt nu 4 x 145 en 1 x 150, Ik ga vanaf morgen denk ik 5 x 150 geven. Want hij kwam al de hele dag eerder en nou kwam hij net weer al om 10 uur, normaal moet ik hem wakker maken om 11 uur/ half 12, dus hij heeft weer wat extra nodig.
alle zieken beterschap!! Wel alles terug gelezen maar erg moe dus heb niet zoveel onthouden.. sorry! Sam werd weer hysterisch toen ik weg ging van de psz we hadden afgesproken dat hij een uurtje zou blijven maar ze belde na 56 min op dat het wel goed ging nu dus of ik een kwartiertje later wou komen zodat hij met een goed gevoel weg zou gaan!! ik was natuurlijk al onderweg, dus heb hem even bespied door het raam en jeetje wat schattig zeg hij was lekker aan het puzzelen en af en toen tegen wat kindjes aan het kletsen maar hij zag er nog wel erg onzekr uit.. Nou ik kwam vervolgens binnen en hij zga me niet gelijk dus ik ging naast hem op een stoeltje zitten en ik ben nog nooit zo geknuffeld en gekust door hem! Morgen gaan we 2 uurtjes proberen ben zooo trots! Hoe doe je dat trouwens Mink steek nooit zijn tong uit en heb wel geprobeerd het weg te vegen maar kan er gewoon niet bij.. Nog tips of zal ik gewoon voor de zekerheid ff langs de ha gaan?
Fijn Eline dat het zoveel beter gaat met Kim! Hoop echt dat het zo blijft meis, zou super zijn. Slaap lekker! Moet je dan alweer werken Bubsie of ga je voor jezelf aan de slag? Ahhh dus een oma-kleinkind momentje, super! Geen idee meis of dat park leuk is, niet bekend mee... Als Juliette er genoeg aan heeft is het goed toch Pooh? We moesten bij Luca gewoon heel snel ophogen omdat meneertje echt niet genoeg had en om de 2 a 2,5 uur kwam... Nope Nancy nog steeds stil hier! Is Bas altijd vrij op vrijdag dan meis? Gelukkig maar Bella dat Sam het uiteindelijk wel naar zijn zin had op de psz! Morgen komt het vast ook goed... De kraamverzorgster zei hier dat je een gaasje om je pink moet doen en dan door zijn mondje halen. Als het witte blijft zitten is het spruw... Hier; val van mij stoel, het is nog steeds stil hier!
@Angel, is goed meid! I don't blame u @Dithje, Zo hey mannetje van jou is een slaapkoppie vandaag! Wel een zoet kind heb jij he?? super joh Bas is straks als ik ga werken op woensdag vrij en ik op vrijdag.. bas werkt nu namelijk 4 x 9 uur per week..
@ dithje nee nog niet werken. ja voor mezelf ja. moet binnenkort weer gaan solliciteren mn contract is niet verlengt toen ik zwanger was..... eikels.