Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lekker hoor Nancy dat jullie dat zo hebben kunnen regelen!

Grrr Bubsie wat een gemene streek! Wel lekker dat je nu voor jezelf aan de gang bent... En joh, dat solliciteren komt dan wel toch?

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ bubsie: wij zijn er met Sebas geweest toen hij een maand of 4 was. Leuk park. Zelf vind ik Landal leuker, zeker als ze wat ouder zijn. Ook zijn daar de huisjes vaak mooier. Land van Bartje is bijv. echt een aanrader als ze een jaar of 1,5 zijn (of ouder)

@ Dithje: da's ook weer waar. Nou ja, ze komt overdag ook wel eens om de 2 of 2,5 uur, maar de laatste 2 weken red ik het altijd met 6 flessen.

@ hier: druk Cars-plaatjes aan het knippen voor Sebas z'n traktaties! Ga pakjes Wicky beplakken met Cars-plaatjes. Ben normaal altijd van het op tijd beginnen, maar dat ging deze reis niet lukken. Nou ja, dan maar morgen weer flink doorwerken, zodat zaterdag voor z'n feestje thuis de traktaties klaar zijn. En dan zondag nog aan de slag voor de traktaties op het KDV dinsdag...
    Juliette nog steeds niet kunnen poepen vandaag (en gisteren dus ook niet) Echt zo zielig, want ze heeft er wel last van. Maandag weer naar CB, dus maar ff overleggen.
    Ben nu wel onwijs moe, dus ik ga m'n bedje opzoeken. Geen idee of het nog van de galbulten of meds daarvoor komt, maar ik kan m'n ogen echt niet meer open houden.
    Hopelijk heb ik morgen weer een gaatje om ff langs te komen. Sorry dat ik nu ff niet uitgebreid reageer!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dames ik ga slapen weltrusten allemaal tot morgen avond

doeidoei

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, druk druk druk jij! :$ Succes met knippen meid ;) En wat sneu toch voor Juliette, arme meid :(:( Sterkte daarmee
    en maakt niet uit joh, jij bent altijd zo trouw met reageren, het is je vergeven hoor ;):)
    trusten meis!

@Angel, trusten meid!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Trusten Angel en veel plezier in de Achterhoek morgen!

Jeetje Pooh, je hebt het er maar druk mee meis! Lekker slapen joh en morgen weer een dag.

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik ga afsluiten
    Doeg dames, fijne nacht! -X-

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Tusten Nancy!

Argh, begin te twijfelen! Luca zijn laatste fles was om 17.45 uur en hij heeft zich nog niet gemeld. Zal ik hem wakker maken of gewoon laten komen????

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje zo das lang! ik zou hem wakker maken maar ik geef ook borst dus heb ook geen idee van de fles.
    ik ga nu djesslyn wakker maken en haar laatste voeding geven en lekker slapen.
    weltruste meiden!
    tot morgen.

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb Luca toch maar wakker gemaakt om 23 uur... Daar ga je dan met je goede voornemens, pfff.
    Ben benieuwd hoe de nacht gaat, want hij heeft maar 100 gedronken en toen was meneertje weer in een diepe slaap.

Trusten!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #1750 Es09, 27 aug 2010
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
    Goedemorgen!

Gisteravond niet meer geweest, want Naomi heeft tot 10 uur lopen krijsen gisteravond. Toen viel ze in slaap en om 12 uur moest ze weer de fles.. en ja hoor wat denk je? weer brullen :(
    Heb haar op het verschoonkussen gelegd naast mij in bed, met een eigen dekentje. En toen was ze zo vertrokken, hand in hand met mama :) liefff
    Toen werd ze vannacht om 5 uur weer wakker. Fles gegeven en toen duurde het weer een uur voordat ze in slaap viel want mevrouw kreeg de hik! ;) En daar wordt ze altijd helemaal hyper van dus mevrouw was klaar wakker.. Toen om 6 uur weer in slaap gevallen tot 8 uur en toen ben ik maar uit bed gegaan met haar.. En vanmorgen was Naomi de vrolijkheid zelve.. ;)
    Maar ppfff echt uitgerust ben ik niet.. ;) :(

Vanmiddag om kwart voor 3 moeten we in Delft zijn.. na controle in het ziekenhuis, ben benieuwd.

Ga nu even douchen en wat eten

Even nog een vraagje:
    Ik was met Naomi al een hele tijd overgegaan op 5x150cc
    Ik kwam prima aan de 5 flessen want mevrouw sliep de nacht door.
    Dus zaten we met een schema van 07:00-11:00-15:00-19:00-23:30
    Nu komt ze al 2 nachten weer om 5 uur 's nachts, en iets wat ze dus heel lang niet gedaan heeft, maar nu komt die fles er dus bij, dus zitten we op 6 flessen weer al 2 dagen. dus 6x150cc is wel 900cc.. is dat niet wat veel :( Niet elke fles gaat leeg tot de laatste druppel, ze laat soms wel 10 a 20cc staan..
    ppff geen touw aan vast te knopen aan die meid van mij, doorslapen, niet doorslapen.. ;)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen,

De nacht is wel redelijk verlopen ondanks dat Luca de fles van 23u niet heeft leeggedronken. Hij kwam om 3.15u en ook toen heeft ie maar 100cc gedronken:(...Daarna weer om 07.15u en sindsdien zitten we beneden want Luca was uitgeslapen;).
    Ik voel me gelukkig al iets beter dan gisteren, maar ben nog niet de oude... Vanavond buurt-bbq, lekker weertje bij ahum... Eerst maar eens kijken hoe het vandaag gaat en dan bepalen of ik uberhaupt wel ga.

Succes vanmiddag Es in het ziekenhuis! Hmmm wel vaag dat Naomi opeens weer 's nachts komt. Misschien iets tijdelijks? Qua flessen zitten wij ook vaak op 6 en Luca krijgt 165cc... Denk dat het niet zoveel uitmaakt zolang je onder een liter blijft.

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goede morgen,

hier djesslyn gisteravond wakker gemaakt voor de laatste voeding in de hoop dat ze de nacht lekker weer doorsliep. maar ik schrok wakker om half4 van dr gehuil(gil) stond gelijk naast mn bed haha. laten drinken en toen heeft ze geslapen weer tot 8 uur nu ligt ze weer te slapen. hoor zo af en toe een kreet dus ga zo maar een kijken of mevrouw dr pyama uit wil en mooie kleren weer aan.

zo leuk ze begint sinds gister beetje te praten tegen dr knuffels.
    net ff stukje gefilmd. en van die gillen geeft ze dan. hahaha
    tis nog steeds niet zulk mooi weer vandaag geloof ik. tis nog droog maar komt zo wel weer een bui denk ik. net ff snel de hond uitgelaten voor het zo weer regent.

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es. succes vanmiddag!

@ dithje. ja indd lekker weer voor bbq..........

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Geen goede nacht hier... Anissa is bijna de hele nacht wakker geweest. Niet echt huilerig maar wel erg onrustig. Steeds de lakens van zich af schoppen en geluidjes maken.. Ik heb dus niet veekl geslapen.. Ze had af en toe een slaapje van max 15 minuten en werd dan weer actief..

Vanmorgen heb ik haar bij me in bed genomen en mijn borst als speen laten gebruiken. Ze dronk er steeds even aan en viel dan in slaap aan mijn borst om vervolgens weer even te zuigen etc.. Zo kon ik tenminste toch nog even mijn ogen dicht doen..

Koorts is vannacht pas gezakt en nu heeft ze nog een beetje verhoging maar ze is er weer goed aan en ligt nu al een tijdje in de box te dansen :)

Vandaag maar lekker rustig aan doen met z'n tweetjes..
    Wel balen dat mijn man de afgelopen dagen zoveel gewerkt heeft. Hij is dan weg van 06.30 tot 01.00 'snachts.. We hebben het geld hard nodig maar is ook af en toe fijn als hij even op Anissa kan letten zodat ik de was etc kan doen.
    Maar na deze week gaat hij gelukkig weer minder erbij werken.

Sam, Anissa vind het ook niet leuk om op mijn buik te liggen. Ze houdt er ook niet zo van als je haar recht tegen je aan houdt...dan blijft ze zich afzetten met haar voetjes.....??

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hmm moederk dan wordt t idd moeilijk.gewoon zo nu en dan even op de buik leggen komt t wel goed!

hier ook niet een topnacht...22 uur, 1 uur , 4 uur en 8 uur nou ja heb met jildou tot kwart voor 8 geslapen. rinze was verder wel lief met inslapen. om 8 uur samen gegeten kleren aangedaan regenpak aan en eerst de honden uitgelaten. jil zit nu in bad netvsamen gedoucht en ik nu voeden en rinze zo in bad..

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Toch nog wel een redelijke nacht Bubsie ondanks dat Djesslyn niet heeft doorgeslapen. Leuk he dat kletsen:)!

Ai MoederK wat een zware nacht voor jou! Hopelijk kan je vandaag nog een paar uurtjes slapen als Anissa ook ligt te slapen?

Hmmm Sam niet zo'n fijne nacht meis... Was Jildou weer zo blij in d'r regenpak?

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

HIer kwam meneer om 4.15u en om 7.30u en is nog steeds giga-snottie :( al gaat het iets beter dan van de week.. Net al visite gehad van collegaatjes van bas en weer verschrikkelijk verwend, leuk setje met spijkerbroekje en blousje en een trainingspakkie, echt gaaf!
    Zometeen ga ik lekker naar de kapper om 13u, knippen en blond verven, echt zo aan toe! :D Bas is thuis, dus die blijft bij Luukie.

@Dithje, nou echt BBQ-weer inderdaad! not ;) Hopen dat het iets opklaart... en valt me nog mee hoe vaak Luca kwam dan na zijn slaapavontuur! :$;) Fijn dat je je iets beter voelt meid..

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geniet er van Nancy!

Dithje jazeker, gister heeft ze hem ook al aangehad ;) !! Helemaal top :D ! Ze is nu ook heel lief, heeft me net flink geholpen ;) Was in de wasmand gedaan.. De lieverd :D !! Rinze slaapt lekker boven, wij straks even eten.

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, voor jou weer een rotnacht, wat balen weer zeg... Went nooit zeker? Sterkte vandaag :( en lief lekker hulp van Jildou, pienter dametje :D

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Hier heeft Bart vannacht de taken waargenomen. Om 23u om 3.30 en om 7:30. Net om half 11 ook weer en hebben em even bij ons in bed gelegd anders zit ik zo weer op 7 voedingen. Nu ligt ie aan mn borst. Onze nacht was een normale nacht dus. Ik heb vannacht liggen lekken in bed, djeez alles was nat, dikke vlek in bed, ik slaap nog met t voedingskussen (hebben we arnold gedoopt) die was ook nat dus ik heb wat te doen vandaag....

Gisteren lekker met schoonmams naar de stad geweest. De eerste x dat ik niet bij Fynn was, raar hoor. Heb n leuke trui en n vestje en 2 shirts gescoord, allemaal oudroze. Ik was altijd n beetje punk, maar nu hahaha, ik ben echt soft geworden hoor! Heerlijk op n droog terras gezeten, gezelli, was ik echt aan toe. Voor Fynn heeft ze n broek en 2 shirts gekocht, 68 alvast!

Bij h&m krijg je nu n 5 euro pasje als je kinderkleding koopt ongeacht de prijs. Die is dan geldig in de week dat de kinderbijslag komt, haha, slimmerikken! Dus je moet bij elke kassa 1 kinderkl. stuk afrekenen en dan heb je mooi 2 of 3 pasjes met 5 euri voor tussen 21sept en 5 okt. Tis maar n tip hè dames!

Es idd onder n liter blijven, dan ist goed!

Xxx Sue

Deel Deze Pagina