Nancy ach het is erger geweest hoor, viel best mee.. Hij sliep meteen in.. maar ben zelf erg moe dus had stiekem op een topnacht gehoopt ! Bedankt voor de tip Sue !!
@Suekes, haha echt moedertje geworden dus? Nou hoort er wel een beetje bij hoor, al moet je nooit helemaal je eigen ik kwijtraken he Morgen ga ik naar een popfestival en even kijken of ik het nog in me heb haha En Bart heeft het overgenomen.. Doet hij het dan met afgekolfte melk? En die vlekken, echt bizar in mijn ogen want ik heb niet tot weinig gelekt En thanx voor de tip van H&M! Zal eens gaan kijken tegen die tijd @Sam, ja tuurlijk hoop je er stiekem op... Ik hoop zo dat jij je rust nog krijgt, maar komt vast goed, we blijven hoop houden
Heerlijk Nancy dat Bas bij Luuk blijft en jij je even kan laten verwennen bij de kapper! Luuk heeft het netjes gedaan vannacht zeg, alleen zielig dat ie nog zo snottie is... Luca is ook nog zo'n snottie... Ah Sam wat een scheetje is die dochter van jou toch ook, lief mama helpen! Lief van Bart Sue dat hij de honeurs heeft waargenomen en jij lekker hebt kunnen slapen! Ai ai ai, je moet dus aan de was vandaag door je lekkende (.) (.)... Super van je schoonmoeder dat ze voor Fynn kleren heeft gekocht! Hij wordt goed verwent zo te lezen. Whihihi, sluwe Sue!
bubsie ja leuk park vinden wij t. ik denk dat jaimy wel heel veel krijgt messtal 6 x 180 cc, drinkt ze bijna allemaal leeg. in avond blijft hij jengelen en dan onderhand gewiegd en uur later wakker maken en komt weer in nacht. hij heeft week goed door geslapen maar helaas niet meer. maar ik ga 9 uur laatste fles geven en dan kijk ik wel wanneer hij komt. is dat neit te lang van 10 tot 6 of zo. 6 uur is rottijd maar ja met 2 kids kun je toch niet blijven liggen. heb snel terug gelzen en reageer straks nog ff op de rest, zit bij mama endaar kan ik lekker ff slapen, nouja mijn zus kwam met huilende jaimy naar boven wanneer hij eten mocht, vergeten te zeggen. dom maar ja nu lekker in bad want dat hebben wij niet. nou meiden mis tot straks en anders tot morgen. groetjes
Lekker jezelf laten verwennen Nancy bij de kapper He balen Sam van je nacht! Hoe doen jullie het eigenlijk als je weggaat met water meenemen voor de fles? Wij moeten straks naar het ziekenhuis, en is precies rond de tijd dat Naomi de fles krijgt.. Zal ik gewoon kokend water meenemen, dan is het toch wel de goede temperatuur als ik het nodig heb? Kwart voor 3 moeten we er zijn, en half 4 moet Naomi de fles.. en ik denk niet dat we gelijk aan de beurt zijn in het ziekenhuis
Hier nog een late aanmelding bij de juli mama's!! Onze dochter Floor is geboren op 28 juli 2010 om 21.13u. Ze woog bij de geboorte 3395gr en was 51 cm. Gisteren voor het eerst op de consultatiebureau geweest: inmiddels 4200gr en 54cm op volledig borstvoeding! Heb meteen een vraagje, weet niet of anderen daar ook al mee bezig zijn: wil eigenlijk langzaam aan beginnen met wat voeding afkolven voor een voorraad en haar 1 of 2x per week te laten wennen aan de fles (advies van consultatiebureau om te beginnen tussen 4-6 wkn)... Wanneer kun je het beste gaan kolven? Eventueel 's morgens na het voeden nog kolven, aangezien ik dan meer voeding heb?? Hoe gaan jullie hier mee om?? Tips/ adviezen??
Sam, graag gedaan! Hier zijn we gisteren begonnen met 23u wakkermaken en dat n week volhouden en dan zal hij misschien n nacht doorslapen, nou ik geloof er niks van. Meneertje heeft maar 2 vaste momenten op n dag en dat is half 4 en &alf 8.... jawel... snachts dus.. ach ja, mij boeit t niet zo hoor, daar had ik me op ingesteld. Gekke is dat of ik hem nou om 23u of 0.00 of 1.00u eten geef, hij komt toch om half 4 weer, raar he?
Hoi Kristel, Welkom.en gezellig! Ik geef ook borstvoeding en kolf ook. Wat ik doe is s'avonds voor t slapen kolven (dit is voorraad voor in de vriezer, na n hele dag bv geven komt er maar weinig uit dus heb ik mooi 1 voeding) en dan geef ik snachts 2x een fles afgekolfd met nutriton vanwege spugen (dan zit ik snachts niet met de spuugvlekken zit en hem snel en makkelijk weer op bed kan leggen.) De volgende ochtend kolf ik voor de volgende nacht omdat ik dan goed melk heb opgespaard en dan gaat t lekker makkelijk met kolven. Nadeel is dat ik sochtend soms kan gaan lekken, dua handdoek eronder en bh aan snachts. Zo doe ik het, ieder heeft tuurlijk zn eigen gewoontes maar misschien kun je er wat mee! Xxx Sue
Nancy, en Dithje ja echt giga, alles was nat bh doorweekt. Matras ook helemaal, echt n vlek van 30cm doorsnede hoor, bah! Het is ook niet elke nacht even erg hoor. Ja echt mamaatje haha, en tuurlijk ben je t niet verleerd. Ik ga.binnenkort wel naar n concert hoor, of de kroeg in, heb ik wel zin in. Maarja ik heb geen kleine om hem vervolgens bij n ander te parkeren, haha. Over n maand is tijd zat. Er komen leuke bands in nl maar allemaal in de hmh. Ik wacht wel op iets in 013 hier in chillburg. Ja is met afgekolfde melk gaat erg goed. Weet je ik wordt toch altijd wakker ook als Bart de honeurs waarneemt haha. Toeschietreflex zorgt daar wel voor, auwie. Om half 8 ook ermee uit want toen was alles doorgelekt (heb gewoon 2 compressen in he en dan nog lekken!) En dan moet ik dus kolven een half uur. Ach ja. Het is wel n mooi en natuurlijk iets, ben echt zo trots dat ik t doe! Xxx!
Kristel: Ik zou zeg maar even een extra voeding s ochtends inlassen of als je s ochtends veel hebt de andere kant kolven. Zo kan je een extra voeding opbouwen en dus voorraadje kolven. Zou het niet s avonds doen want meestal heb je dan minder dan s ochtends.. Sue, hihi hij vindt half 4 mooie tijd. Wat betreft advies om hem wakker te maken voor een voeding, zou ik niet doen maar goed dat ben ik .. Ik geloof er namelijk ook niets van dat hij dan door gaat slapen !
T is ook logisch dat je s nachts lekt als er zoveel uur tussen de voedingen hebt ... Maar vrolijk word je er niet van!!
hee meiden Es, naomi zal wel zwaarder zijn dan kim, en van cb mag ik ook tot een liter gaan als het zo uitkomt. Denk dus dat die 900 niet zo erg is, misschien is het tijdelijk dat ze snachts komt Ben voor het eerst helemaal alleen vanddag Vanmorgen sliep ze nog 2 uur op mijn buik geslapen. Gaat nu beetje jammeren, ga denk maar even wandelen Zag er best tegenop hele dag alleen voor het eerst, maar het gaat best goed, kwartiertje gehuild tot nu toe xxx
Jippie! Ze is weer gegroeid, 150 gr va maandag! Ze is nu 3950 gr. Had al gevraagd over de nacht, kreeg als antwoord dat als ze 8 pond is, ze dan zelf mag komen in de nacht. Nou, we gan het vannacht proberen. Haar schema was rond 22.45 bv+fles, rond 3.30 wakker maken voor fles en dan 7.30 bv+fles. Ben benieuwd hoe ze het doet. Moet 20 sep 1e keer nr bureau. Heb gevraagd of ze dan meteen prikjes krijgt (was bij Marjolein met 6 wkn). Waarschijnlijk wel, wil ik niet, aangezien marjolein dus altijd heftig reageerde (hoge koorts, 3 dgn lang). Graag pas met 8 wkn! Snapte ze, mag ook. Net aan het opruimen geweest. Mt 68 en 74 uitgezocht. Alle jongenskleding uit de dozen gehaald. Ga het op mp zetten. Als iemand nog interresse heeft, pb mij dan. Het gaat om rompers, truitjes, broekjes, zwembroek etc.
Zo deze mama heeft weer een mooie coupe Kan er weer even tegenaan @Kristel, welkom! Hier geen BV, dus helaas geen tips... @Es, Ja lekker hoor, doet je goed Wij doen het in zo een vacuum drinkbeker op het moment en dan gekookte bar le duc inderdaad.. Tegen die tijd is het dan wel afgekoeld. Hoe heb je het gedaan uiteindelijk? En hoe was de controle? had je dokter van Dillen??? @Suekes, nee moest ook even slikken en 100x nadenken om ons mannetje weg te brengen Ben echt niet dat ik ze zo snel 'wegbreng' maar als we dit hebben gehad, ben ik weer even opgeladen, ken mezelf Heb dit even nodig en dan ben ik weer voor de volle 100% daar voor mijn lieve manneke Neemt niet weg dat ik hem heel erg zal missen, lig volgens mij zondagochtend om 7 uur bij mijn schoonouders voor de deur haha
Hee nancy, is je mannetje even weg, even bijtanken zeker. lekker je haar weer gedaan marj fijn dat ze goed groeit. hier 1,5 uur gewandeld, toen sliep ze. vraag, het is toch normaal dat ze bijv savonds een huiluur hebben, en ook hysterisch? xx
Welkom Kristel en natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van Floor! Fynn is een mannetje van de tijd dus Sue... Super Marj dat Madelief weer gegroeid is! Ben benieuwd hoe het vannacht gaat als je haar niet wakker gaat maken... Komt vast goed Nancy morgenavond! Jullie gaan even lekker genieten en opa en oma gaan genieten van Luuk en Luuk van opa en oma... Ja hoor Eline, is normaal maar leuk is anders. Hier; Pfff Luca is echt niet te pas vandaag, doet niets anders dan huilen/jammeren/miepen en alles behalve slapen! Zometeen nog maar een poging wagen om hem in bedje te leggen want moeten zo weg voor de bbq. Zowaar komt de zon er net door, dus maybe hebben we geluk vanavond...
Hier is vanmiddag de hel losgebarsten tussen mij en Vincent. We moesten kwart over 2 naar het ziekenhuis rijden om daar kwart voor 3 te zijn. Belt Vincent mij op om 2 uur; ja er is storing op de zaak ik ga het niet redden!! Hoe lang weet je al dat er storing is.. had je me niet eerder kunnen bellen dat had ik nog ander vervoer kunnen regelen!! :x:x Ik het ziekenhuis gebeld, kon nog om 4 uur komen als ik dat zou redden, ik Vincent gebeld, ja red ik wel.. mooi zo geregeld dus. Belt ie op om half 4, ja ik ga het niet redden want het probleem is groter geworden :x Ik was al zwaar over de zeik, maar nu was ik echt laaiend!! Ik het ziekenhuis gebeld voor een nieuwe afspraak.. wat denk je? Kan ik pas 21 september terecht!! IK BEN WOEST!! Me vader had best met me mee gekund vanmiddag maar dan hadden we het wel eerder moeten weten!! Nu moet ik een maand wachten en dat terwijl ik zoveel problemen heb gehad met me buikwond, dus het is nog best belangrijk ook!
Pff Es kan me voorstellen dat je flink over de zeik bent meis. Bel dan idd eerder of zeg dat het niet lukt.. ! Gatver...
@Eline, ja ffies bijtanken... ik voel het al en dan te bedenken bij jullie Echt diep respect!! Ja meestal is dat bij Luuk onder etenstijd dus tussen half 6 en 7 uur. Wij zeggen altijd: "ja hoor de borden zijn weer net gepakt!" Bij Kim ook?? @Es, wow dat is niet best zeg!! En nu, is ie al thuis?? Wat erg voor je zeg, sjonge jonge........ @Dithje, ach meis toch, Luca uit zijn doen en zal je altijd zien, NET als jullie dus weg moeten inderdaad..... En nu slaapt ie al? Tja je zal nu wel op de BBQ zitten (hoop ik!) In ieder geval sterkte!
Ja hij is nu thuis.. erg leuke sfeer hangt hier nu.. NOT! :x Ik heb van half 6 tot 7 met Naomi op bed gelegen want die had krampen! Leuk onder etenstijd.. Om 7 uur de fles gegeven en nu ligt ze in de kinderwagen in de hoop ze gaat slapen..