@Mamasan, ik weet niet of je mijn reactie heb gelezen in het vorige topic maar ik wil je heel veel sterkte wensen, wat een ellende ineens he, en je wereldje staat op z'n kop... take care met alles! knuff voor jou en je gezinnetje
lieve dames hier ga ik ook afsluiten ga onze meid ff in bad doen en dan de fles en heerlijk slapen... weltrusten iedereen tot morgen (hoop ik best een drukke dag morgen)
@Angel, nou ik zit al 2 dagen eerder dik aan de 2000 kcal, maar dat ligt meer aan de kholidraten dan aan het vet... (zie ik dan later in mijn overzichtje 8)) maarja kholidraten zijn ook niet altijd goed Van het weekend weer wegen ben bnieuwd en vanaf volgende week steppen voor de tv (heb een dvd en een stepbank hier staan) zal mij benieuwen hoelang ik het volhoud
Nog even genieten van de stilte in huis voor ik naar bed ga Sam, bij vermoeden wordt hier al alles van stal gehaald, maar ja dan moet dus wel iemand het vermoeden krijgen Heeft Jildou een spreidbroekje gehad en hoe is dat gegaan? Als we eerst met een spreidbroek mogen beginnen krijgt Luna de pavlik bandage. Angel, ik heb eigenlijk geen flauw idee waar Petatje woont Ik wacht eerst maar af hoe het gaat lopen en hoe ik het ga oplossen met de kinderwagen. Ik heb een 2ling naast elkaar, dus de vraag is al of ze er ooit in gaat passen. Maarrrr als het kan kom ik zeker, want ik ben errug aagje naar iedereen in het eggie Nancy, tnx meid! Ja hier reken je niet op als je mama wordt Het is heftig, maar ik weet gelukkig nu wat er aan de hand is,want het niet weten en die onzekerheid is vele malen erger. Trouwens doe je wel rustig aan met steppen? Je hebt een ks gehad he? Mijn dinnetje dacht fanatiek te beginnen na 6 weken, maar die heeft het wel geweten. Zo en nu gaat deze mama ook plat.. Truste meiden.
mamasan ja jildou had een lichte afwijking aan 1 heupje.bij 3 maanden twijfelde cb a maar omdat jildou graag gymoefeningen deed hihi op dr rug met hoofd omhoog en benen ook was dat moeiijk onderzoeken.maar met 6 maanden toch een spreidbroek.Gelukkig mocht hij na 3maanden af.op zich heeft ze er weinig last van gehad maar heeft dr wel gefrustreerd op een gegeven moment,ze wilde meer dan ze kon.maar dat was te overzien.met meisjes is t hsndig om een rokje aan te doen met legging.in wagen en macicosi is t niet altijd handig maar jildou heeft wel altojd net in de mc gepast.en ik vond een extra handvat ideaal hihi.
Hmmz hier heeft rinze weer hongerrrr.Om 12 uur, 2 uur en 5 uur!bah ik heb m om 2 Uur maar 1 kant gegeven en hem slapend terug gelegd.hopelijk slaapt hij zo ook snel.wil nog wel even slapen!
Goedemorgen!!! Het was hier tien voor 6 En dan denk je misschien dat dat komt doordat een van de kids wakker was, nee dat kwam door de wekker van mijn man. Sjonge, heel fijn dat wij allemaal net zo vroeg wakker moeten worden als hij. Oh klaag klaag klaag, en hij werkt al zo hard. slecht ben ik he... Vigo is al in bad geweest in de hoop dat hij daarna ging slapen, maar toen ik net keek was hij nog wakker. Zou me wel goed uitkomen als hij gaat slapen. Wil vandaag echt even buiten de schuttingmuren komen! @Angel, dat meen je toch neit! Ik heb ook zo'n rare schoonmoeder. Eigenlijk mijn hele schoonfamilie, hebben we ook geen contact meer mee. Maar dat soort acties vind ik wel heel gemeen! @Sam, whahahaha, geweldig! Lieve kerel heb je dan, dat hij jou mooi laat liggen! @Mamasan, dikke knuffel meid! Ik vind dat jij en Luna wel heel veel op jullie bordje krijgen Nou ik ga nog even om het hoekje loeren!
Goedemorgen dames, En Sam hoe is je nacht uiteindelijk geworden meis? Heb je nog geslapen na de voeding van 5? Zo Guppie jij was er zeker vroeg bij vanochtend! Is Vigo nog lekker in slaap gevallen na z'n badje? Hier; manlief is naar de stort om onze troep weg te brengen en ik ga zo met Luca even naar de stad. Moet wat extra spuugdoekjes hebben, gaat hard met die dingen. Verder hebben wij een goede nacht gehad! Luca kwam om 04.00 uur en toen om 07.50 uur weer.
joehoe dames Nou ik heb zowaar een goede nacht gehad.. zoe kwart voor 11 fles gedaan 150cc en mevr werd wakker om 1 uur, toen dacht ik ja doei je hebt net ete gehad dus ik heb haar het laatste restje gedaan die ze nog nie had gedronken, en mevr heeft ff gehuild ma is in slaap gevallen Ik werd wakker om half 8 zou ik dr nie gehoord hebben:x, ik heb dr benee staan met de deur open dat heb ik al een paar weken s nachts(anders krijst ze hele buurt bij mekaar) maar ik hoor dr altijd meteen!! Denk dat ze heeft doorgeslapen ze heeft wel meteen 150cc opgedronken vanmorgen, normaal 120 wat denken jullie
Jep vigo slaapt! We zijn al naar de speeltuin geweest, maar Ymke ging miepen omdat er een vlinder op de grond zat. Raar kind haha! Mijn moeder komt zo koffie drinken, gezellie
Goedemorgen! Hier Naomi om 11 uur de laatste fles gegeven, ze kwam om 4 uur vannacht, en daarna om 8 uur.. Vanmorgen wel even een huilbui gehad een half uurtje, en nu slaapt ze weer.. Hoop dat het vandaag net zo goed gaat als alle dag bij me vader, anders ga ik toch echt rare dingen denken En toch merk ik dat het tussen mij en Vincent ook slechter gaat.. We groeien steeds meer uit elkaar heb ik het idee..
Goedemorgen dames! Ik zal me nog even voorstellen: Ik ben Hennie, getrouwd met Wichard en op 26 juli bevallen van onze zoon Mark. Ik heb niet terug gelezen daar heb ik de puf nog niet voor.... zonet ff de hap gebeld, moet vanmiddag langskomen om de hechtingen te laten zien.... vannacht erg hoge koorts gehad, het is nu redelijk weer gezakt maar voel me net een dweil Gelukkig heeft Mark ons lekker laten slapen en kwam pas om 5 uur (0.00 laatste voeding gehad) dus dat was echt heerlijk!! Knuff aan iedereen!
daar was ik al bang voor einneh! es dat is niet zo leuk.tijd voor een goed gesprek meid? hier weer last van mn rug.echt klote!
Ai Sam dat is zeker drama! Zoe zal vast hebben doorgeslapen Mamma Chan! Lekker hoor zo'n nacht! Laat je haar beneden in de kinderwagenbak staan dan? Whihihi Guppie die Ymke! Veel plezier met je mams! Vervelend Es dat het niet zo goed gaat tussen jou en Vincent! Misschien een avondje samen plannen zodat jullie met elkaar kunnen praten, verwachtingen uitspreken, etc? Fijn dat Naomi maar eventjes gehuild heeft! Super nacht Einneh! Maar ohh meis hoge koorts... Gelukkig dat het nu afgezakt is. Succes bij de hap! Hier; even de stad in geweest. Vind sommige mensen echt aso hoor. Was bij de Zeeman om spuugdoekjes te halen, sta ik bij de kassa is er geen verkoopster in velden of wegen te bekenen. Al met al 5 minuten daar staan wachten tot er eindelijk iemand aankomt. Ze begint zo met scannen van de producten, er kan nog geen goedemorgen of hallo vanaf:x. Kan daar zo kwaad om worden he, hoe aso is dat? Heb gewoon tegen d'r gezegd: "jij ook een goedemorgen he"... Dat gezicht van d'r, geweldig!
@ Sam: he bale dat je weer zo'n last van je rug hebt! knuff! @ Dithje: erg herkenbaar! kan daar ook absoluut niet tegen! wel een goede actie om dat op die manier te zeggen!
hee meiden, lees zo even bij. Hier een gelukkige mama. Kim sliep vanmorgen ook nog van half 8 tot 11, toen fles en badje, en tijd op schoot gezeten zonder te huilen. Als ik iets zei, ging ze lachen, zie foto
Super Eline! Wat betreft mn rug kan idd dat ik te veel heb gedaan denk ik.. Dithje zo is dat,onvriendelijk gedoe..