Dank jullie wel !! Hmm kor zegt net.. ze lijkt idd steeds meer op jou, ze vloekt ook net als jij... Nou jaaaa zeg!!! Dat valt best wel mee!! Nancy.. uuh ja, dat mag ik niet weten !! Dus kan het je niet vertellen !!
Hoi hoi, Alle dames met zeurende/huilende kindjes, knuffel! Ons mannetje ligt in zijn bedje, beetje te stoeien met zijn speentje. Hij wil slapen, maar door het getrappel en gezwaai ligt hij wakker. Pappa is nu even bij hem. Vanmiddag toch maar even met hem naar de ha gegaan, gewoon voor de zekerheid. Het blijkt erbij te horen deze uitslag op de wangetjes rond deze leeftijd (ze zei dat het te vergelijken is met de uitslag die BV kindjes ook vaak krijgen), kan nog twee weken duren, maar zal uiteindelijk helemaal verdwijnen. Advies gekregen om het in te smeren met sudocreme of zinkzalf, dus daar ben ik meteen mee begonnen. Hij lachte naar de ha, ze zegt tegen mij, dat doet hij al goed, wij trots . Zometeen krijgt hij zijn laatste voeding voor de nacht, zo rond 23.00 uur hoop ik, als pappa hem nog even stil krijgt nu.....dan pakken we de inbakerdoek en gaat hij lekker slapen. Afgelopen nacht heeft hij doorgeslapen van 23.30 tot 07.30! Welterusten voor straks allemaal! Groetjes!
Pappa is beneden met de kleine man, wat denk je? Een waterval aan scheetjes zat dwars, ze bleven achter elkaar komen, kom niet meer bij, zo klein en dat al voor elkaar
Misschien dat jullie hier iets aan hebben..... http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/babymama/BabymamabonnenDEFNW.pdf
Hi meiden, Lees met regelmaat met jullie mee maar van reageren komt vaak niets. Het is best druk met 3 kleintjes onder de 3 en borstvoeding die nog niet soepeltjes verloopt. Maar het gaat goed met onze kleine meid. Gisteren naar het CB geweest. Ze is nu 57.5 cm en 4900 gram (1ste bezoek - 1 mnd). Alles was prima op wat pukkeltjes na Ik zal even een foto van onze meid plaatsen. Ik wens jullie een heerlijk weekend toe. Ik hoop echt dat het weer een beetje gaat meewerken zodat we met de kleintjes naar buiten kunnen. En natuurlijk wens ik iedereen een heerlijke nacht toe (oooh wat mis ik het achter elkaar doorslapen ) De kleine slaapt dus ik ga zo ook maar een poging wagen. x
j2j .... wat 8 uur achter elkaar slapen... jaloers. geen van mijn kids heeft dat voor 1 jaar gedaan haha. Ik hoop dat deze kleine meid van ons ook wat sneller, langer achter elkaar gaat slapen. Nogmaals... ben jaloers
J2J, en heb je het kunnen rekken tot 23u voor voeding? Hier ligt beebje al te slapen van 22u30... Veel onrustige beebjes! Hoop dat ze gauw weer een goed dagje hebben... Es, ondertussen met Vincent al uitgepraat? Hoe is het met naomi nu? Nancy, heerlijk een frisse coupe ! Doordat iedereen in het nieuw is, ga ik morgen ook bellen voor een afspraak dinsdag...kan dochter gelijk ook mee om bij te knippen voor ze woensdag start met school ! Kan ze haar "liefje" weer onder ogen zien !
@Sam, o dat is nou jammer @J2J, ook al zo'n schetenlater, hier nog eentje bedankt voor de bonnen! Had ze al eerder inderdaad voorbij zien komen @Koekkie, fijn dat het zo goed gaat en mooi meisje!! @Pippo, ja ben er erg blij mee (waar men tegenwoordig al niet blij mee kan zijn ) Heerlijk, jij en je meisje ook een frisse coupe En haar liefje? Aaaah gos hihi @Es, hoe is het nu thuis?? @Hier, ik ga zo afsluiten, de kleine man zijn laatste fles geven.. Hij is (redelijk) stil gebleven vanaf 22u Tot morgen en voor iedereen een fijne nacht! -X-
Pippo, de laatste berichten waren dat het met Sepp de goede kant op ging (hij stabiel was) en hij hopelijk binnenkort naar huis toe zou mogen. Ze heeft op mijn laatse sms je niet meer gereageerd en op haar hyves en fb staat nog niet dat hij thuis is dus ik ga er vanuit dat hij nog in het ziekenhuis ligt en dat ze daarom amper bereikbaar/online zijn. Nancy, dank je wel een slaap lekker
Druk dagje gehad vandaag. Heb even snel doorgelezen, veel onrustige kindjes vandaag.. Hoop dat de nacht en morgen beter gaat voor allemaal! Dikke knuffel voor iedereen! Morgen eerst even langs babydump, dan Jayden naar oma en opa brengen, dan naar schoonouders hebben bbq/feest voor 25 jarige bruiloft en daarna moeten we nog naar een feest van iemand die 50 word.. dus morgen denk ik geen tijd, tot zondag dan maar! Slaap lekker!
Hey! Onrustige beebjes: knuffel! Nancy, nieuwe coupe, leuk! Ik ga er ook eens wat aan doen.. Lekker van genieten morgen, heerlijk. Ik moet juist ook wat.vaker n beetje afstand nemen, hoor, zou voor mij ook goed zijn ff ertussenuit. Gisteren al n goeie zet gedaan ff met schoonmams weg . Koekkie en Sam leuke fotos wat n schatjes zeg! Sam, wakkermaken, heb t nog niet hoeven doen, jammer dan, dan maar snacht eruit. Ik heb t voor hem over! Ik snap wat je bedoelt, lekker laten slapen want dat werkt toch niet . Hier alles goed, lekker in bad gestopt, daarna eten en ligt va 23u te slapen. We hebben t bedje andersom opgedekt zodat hij de andere kant opkijkt, hij kijkt vaak van de muur af, vindt ie gezelliger. Tis echt n makkelijke baby tot nu toe! Hij is zooo lief. Xx slaap lekker!
She did it! Madelief was gisteravond om 23.30 klaar met voeding. Ik werd vanochtend wakker en het was licht! 7 uur! Heb haar maar wakker gemaakt. Wat een heerlijke nacht! Sorry meiden die er nog iedere nacht er uit worden gehaald door hun baby!
koekkie troost je hier ook. Wel 22 uur, 3.30 en toen 6 uur en 8.15 beetje apArt maar goed ik klaag niet is veel erger geweest!!maar marj t is je gegund hoor! maak me alleen zorgen om onze nummer 4 haha.kor zeft je zult er maar 4 zo om je bed hebben springen haha ach daar groeien we in toch!!
goedemorgen.. Hier drukke nacht Mink was veel wakker en is nog steeds best onrustig! Hij drinkt ook nog erg onrustig en k heb het idee dat hij op het moment alleen de voorelk binnen krijgt.. Nou ja hopelijk slaapt hij een beetje bij vandaag en hopelijk drinkt hij dan ook beter iedereen fijne dag! liefs
23.00 / 3.00 / 5.30 / 7.30 hierzo Sam. En nu ligt ze lekker op mij en kijk ze af en toe op en geeft ze zo'n mooie glimlach... ach hoe kan ik dan boos zijn he. Liefde is het enige wat ik dan voel... en ok vermoeidheid haha
pff meiden zwaar jullie nachten. hier wat geks, kim sliep om 8 uur gister, om 10 uur wakker gemaakt voor de fles, dronk maar 60, sliep half, toen geslapen tot 7 vanmorgen. Dus zowat 11 uur. Nu slaapt ze weer. Haar temp was goed
hmm misschien toch maar een fles geven ipv bv als ik jullie nachten lees. heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk lijkt mij dat eens doorslapen.