Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sterkte Es met Naomi en de krampjes!

Ah wat lief J2J! Dat is oprecht een smelt moment, heerlijk genieten! Hmm hoop dat de kleine hummel snel besluit het gevecht te staken, want winnen doet ie toch niet;).

Sorry Bella durf het niet te zeggen meis. Sterkte!

Hier; Luca ligt lekker te slapen na zijn badje en laatste fles voor de nacht! Ben benieuwd hoe laat hij gaat komen vannacht, we'll see... Ik ga nog even lekker lezen in bed, even relaxen.
    Slaap lekker allemaal!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spruw weet ik niet, bij (verborgen) reflux wel... Vervelend meis!!

Es sterkte!!

Hier best even blij , klinkt dom , maar Rinze ligt op z'n moeilijke kant te slapen, wel nog in de box (heeft beetje rare drink-dag/ avond), maar voor ons is dat wel een hele vooruitgang :D

3. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Is helemaal niet dom Sam, is helemaal super joh! Gefeliciteerd;) en een dikke pluim voor Rinze!

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    sam: ja ze zeiden dat mink verborgen reflux heeft naar aanleiding van mijn verhaal, maar heeft het klakken en loslaten dan daarmee te maken?? h

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Koekkie, hier was Fynn bij geboorte 3150, 2920 de volgende dag en zoals je ziet, op 19 aug. exact n mnd later 3850. Vindt t niet verkeerd.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje :D !! ja hij moet nog verder, zoals andere kindjes op zij gaan liggen met hun hoofd, maar goed, dit is een begin :D !

Bella: Klakken heeft er zeker mee te maken. Loslaten... hmmmz dat weet ik niet... Dan zou je weer eerder denken aan spruw..

7. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    owhh oke.. ik dacht eigenlijk alleen aan spruw omdat hij alleen klakt tijden het drinken.. nou denk dat ik maandag weer ff de ha bel..
    respect voor de daes die langere tijd een ongelukkig kindje hebben gehad waarvan de oorzaak nog onbekend was.. zoo hartverscheurend!

8. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Sam, super van Rinze!

Dithje, hopelijke een goede nacht meid! Veel leesplezier en slaapwel straks ;)!

Welkom voor de nieuwkomers ;)!

Es, dikke knuffel en kijk het even aan wat ze doet deze nacht of morgen...hoe was jullie auto jacht?

Over toeschietreflex, ik verschiet er een beetje van dat sommigen soms geen tsr hebben bij het voeden...ik heb het altijd bij het voeden en zelfs als hij slaapt of wakker is...heb ik het zeker 3keer zonder dat hij gevoed wordt...compressen moet ik overdag 2 keer verversen...en 's nachts is compres ook nat maar niet doorlekt zeg maar...jammer dat het bij sommigen niet komt als je gaat kolven want inderdaad met tsr heb je ineens zoveel meer ;)!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kan het niet zijn dat sommigen het gewoon nog niet voelen Pippo? Ik herinner het me dat ik het eerst ook niet voelde!! Hier overdag 1 paar compressen nodig en s nachts meestal ook.. hangt beetje van Rinze af ;) !!

10. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Sam, hmm ik weet het niet zo...ik voel dat toch erg sterk en ben dan zo blij dat hij goed zuigt op dat moment ;)! Maar ik moet eerlijk zijn dat ik het al bij alle 3 de kindjes sterk heb aangevoeld...dus wat dat betreft...ik weet het niet...hier ziet mijn moeder of zussen sterk aan mij wanneer ik tsr heb als ik niet aan het voeden ben, dus dat zegt veel niet?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja, hmm dat zien ze bij mij niet :D Maar ik weet nog dat toen Jildou in zkh lag ik het eerst nog niet voelde, terwijl het wel degelijk toeschoot! Nu kan ik het ook niet missen helaas..auwie ;) !

12. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Ik hou dan altijd heel subtiel even mijn borsten vast en vertrek eventjes van de pijn...maar niet erg hoor maar niet zo prettig om aanvoelen zeg maar ;)! Als manlief even streelt, heb ik het ook al zitten...;)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm fijn :p !!

14. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Heb hier ook een vraagje? Zijn er meiden die al denken aan gezinsuitbreiding:D? En wanneer?
    Hier zou ik graag nog een 4de kindje willen...;) Maar wel even met een pauze zeg maar...ik dacht zo in juni 2012 terug te beginnen voor een beebje, maar manlief wil eerst afwachten en zien hoe het dan verloopt...:D Want hij wou er eerst maar 2 :p:D

15. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Alleen ben ik bang om terug een miskraam te moeten verwerken :( maar even nadenken wat we gaan doen tegen die tijd...

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou ja pippo van mij weet je het hihi. Ik graag ook 4 tot nu toe maar misschien roep ik na 3 wat anders hihi.. Wanneer uuh denk als jildou naar school gaat dus over 2 jaar.. maar heb eerder geroepen als jil 2 is voor nr 2 te gaan maar dat is ze nog niet eens en rinze is er al hihi!!!

17. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Een goede nacht achter de rug. Luca had om 22u laatste fles gehad en kwam weer om 3u, daarna om 7u, dus niets te klagen!
    Vanmiddag krijgen we (kraam)visite van mijn ooms en tantes, gezellig.

Gezinsuitbreiding, nog even niet Pippo! Deze bevalling staat nog iets te helder in mijn gedachten/herinneringen;). Uiteindelijk zou ik wel graag een tweede willen maar wanneer, geen idee!

Hmmm Sam dus jullie moeten binnenkort alweer aan de slag:p;)!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @krampjes sterkte ermee..dikke knuf
    @koekkie super dat jou boys zo lief zijn voor hun zusje :D
    @kolven/toeschietrefelex hier beduidend iedere voeding aanwezig ik moet ook altijd opletten dat chayenna niet teveel ineens krijgt want dan verlikt ze zich
    @ligging hoofd.... hier ligt chayenna veel op de rug maar ze draait haar hoofdje redelijk goed zelf naar links en rechts en af en toe ligt ze op haar zij met behulp van een zij-lig kussen.
    @koekie wat een prachtige foto *smelt*
    @bella bij spruw kunnen ze idd klak geluiden maken en veel loslaten heb jij ook pijn bij het voeden???
    @sam super dat het zo vooruit gaat met rinze :D
    @alle nieuw meiden WELKOM
    @bv-compressen jeetje wat doen jullie lang met die compressen ik moet ze echt iedere voeding vervangen omdat ze vol zitten en s'nachts lek ik 9 van de 10 keer door.
    @pippo gezins uitbreiding ja ik heb er wel al over gedacht en gepraat met manlief ik zou nog graag een 3de willen achter een jaar of 3a4 maar mijn mannetje ziet dat (nu) nog niet zitten. maar we zien wel we hebben immers geen haast
    ik ben 23jaar en hij 24jaar dus we hebben nog tijd zat hihi

goeie morgen
    hier lekker geslapen alleen vanochtend kon ik niet meer in slaap komen door mijn snurkende man naast me :( anders had ik nu nog geslapen aangezien het hele gezin nog in rust is behalve deze mama hihi.
    ik kan het op dit moment niet allemaal bij houden hier, dylan vraagt heel veel aandacht ik weet af en toe niet meer wat ik er mee aan moet. ik probeer de aandacht zo goed mogelijk te verdelen tussen dylan & chayenna
    maar niks lijkt te helpen hij vraagt bijna alleen maar negative aandacht en doet werkelijk alles wat niet mag hij plast zelfs weer in zijn broek (terwijl hij zindelijk is) gewoon puur om aandacht te krijgen. ik ga hierdoor heel
    erg twijfelen aan mezelf want ik wil het immers goed doen voor beide kids. dylan kan overgins ook wel heel lief zijn hoor ;). ik ga vanaf vandaag weer beginnen met een plas schematje voor dylan en als hij geplast/gepoept heeft krijgt hij een zonnetje (getekend op een bladje) en als hij het
    in de broek doet krijgt hij een wolkje en als het vol is mag hij zich een kleinigheidje uitzoeken dus ik hoop dat deze aanpak gaat werken. nu nog iets verzinnen op zijn negative aandacht vragen. kijken of ik nog wat in de trucendoos heb zitten (heb al zowat alles geprobeerd).

19. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de boys had ik dat dus ook, tenenophoogtrekkend en lekkende pijnlijke boobs :D maar bij ons meisje dus niet. In het begin meer dan nu.

Inderdaad net zoals bij Sam 1 paar pads per dag. Soms vergeet ik ze zelfs te dragen en tja dan gaat het natuurlijk net even mis (gelukkig wel binnenshuis - zo;n lullig gezicht).

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Jaah voor ons doen een goede nacht achter de rug. De kleine meid kwam om 23.30 - 3.00 - 7.30. Nou daar teken ik wel voor als ze dit voorhoudt.

Ze ligt nu lekker naast mij in haar schommelstoeltje als een klein uurtje te 'babbelen' tegen mij en om haar heen te kijken. Zonder een piep. Zo lief.

Ja I am in love!

Ik las over gezindsuitbreiding, wij hadden het altijd over 3 en die hebben we nu. Dat is erg druk maar ook zoooo leuk en het idee nooit meer zwanger te zijn / worden vind ik naar. Zo definitief dat we zeiden geen 4 voordat deze kleine meid er was zeg ik niet meer maar realistisch gezien denk ik dat dit mooi is.
    We hebben een leuk, druk, gezellig gezin. Als ouders delen we echt alle zorgtaken. Ik denk dat we gewoon tevreden moeten zijn zoals het nu is. Maar ja dagdromen mag altijd en we beginnen er allebei af en toe over ;)

He ik ga lekker met mijn kleine meid naar beneden. Ik hoor dat mijn man met de jongste zoon beneden aan het spelen zijn. Wel zo gezellig even saampjes zijn voordat er weer kraamvisite komt. Wel leuk die vriendin die komt heeft zelf 2 dagen na ons een dochter gekregen. Dit is de eerste keer dat we elkaar meisjes gaan bewonderen.

Fijne dag allemaal!
    x

Share This Page